הנהקומותיים חדשים???
תגידו חברים, מה קורה עם ההזמנה של קרונות הקומותיים החדשים? עכשיו כבר אמצע אוגוסט ולא שמענו שום דבר על אוניה עמוסה כל טוב....עכשיו יותר מתמיד,הרכבת צריכה תגבור בציוד.... ANYONE KNOWS??
מה יש לך?עד ספטמבר????וכמה-
מערכים יגיעו אז?
אני אגיד לך מה יש לי-מה יש לך?
ספטמבר זה עוד חודש! בסה"כ אמורים להגיע כ-50 קרונות, אבל בטח לא בבת אחת. נצטרך לחכות לאביתר כדי לקבל תשובה מדויקת על ה"נגלה" הזאת.
אבל דברים כאלה לוקחים שנים, לא ימיםאני אגיד לך מה יש לי-
בפעם הראשונה, ננש כואב לי על הרכבת ומה שהעובדים שלה עוברים, נראה לי שהכי יעזור בעולם אם נקבל את הקומותיים כמה שיותר מהר...
כן,שמעתי על הדו"ח-אבל דברים כאלה לוקחים שנים, לא ימים
ובמקרה הזה אי אפשר בלי קצת סבלנות (וזה כולה חודש מעכשיו!). אגב, אני לא בטוח שהקרונות יקלו על המצב בהרבה. הם כנראה יתווספו לרכבות קיימות (וישלימו את מספר הקרונות בהן ל-5). בשביל יותר רכבות צריך גם קטרים. והכי חשוב - אם רוצים באמת לשפר את התדירות צריך לפתוח את צווארי הבקבוק ברשת המסילות.
ראית מה עושים בתחנת ההגנה?כן,שמעתי על הדו"ח-
של החברה האמריקאית-אם לא יעבדו דחוף על מסילה רביעית באיילון המצב יהיה ממש גרוע... למרות שאני לא רואה איפה יש מקום לכך,אלא אם כן ייפטרו מהנחל בצורה אלגנטית..
אם כבר הזכרת-ראית מה עושים בתחנת ההגנה?
בונים שם רציף נוסף על מה שנראה כמו "משטח מרחף" מעל לנחל. אולי אפשר ליישם פתרון דומה לאורך האיילון עד תחנת ארלוזורוב (שם כבר יש יותר מקום למסילות נוספות). זה בסה"כ כ-4 ק"מ. יש גם תוכניות להטות את האיילון במנהרה ישירות אל הים. אגב, אני התכוונתי לצווארי בקבוק אחרים ויותר דחופים (בעיקר הקו לבאר שבע). אבל אתה צודק - מסילה שלישית תקל על העומס, אבל ככל הנראה לא תספיק בתוך זמן קצר.
ההכפלות גם קורות....אם כבר הזכרת-
את צווארי הבקבוק- אני חושב שצריך לטפל בבאים- (מצפון דרומה..) נהריה קריות(הכפלת המסילה) בנימינה-ת"א(ריבוע המסילה) ב"ש ת"א(הכפלת המסילה)
זה מסוכן!!ראית מה עושים בתחנת ההגנה?
בונים שם רציף נוסף על מה שנראה כמו "משטח מרחף" מעל לנחל. אולי אפשר ליישם פתרון דומה לאורך האיילון עד תחנת ארלוזורוב (שם כבר יש יותר מקום למסילות נוספות). זה בסה"כ כ-4 ק"מ. יש גם תוכניות להטות את האיילון במנהרה ישירות אל הים. אגב, אני התכוונתי לצווארי בקבוק אחרים ויותר דחופים (בעיקר הקו לבאר שבע). אבל אתה צודק - מסילה שלישית תקל על העומס, אבל ככל הנראה לא תספיק בתוך זמן קצר.
לא 4 לפנות בוקר אצלכם ???ראית מה עושים בתחנת ההגנה?
בונים שם רציף נוסף על מה שנראה כמו "משטח מרחף" מעל לנחל. אולי אפשר ליישם פתרון דומה לאורך האיילון עד תחנת ארלוזורוב (שם כבר יש יותר מקום למסילות נוספות). זה בסה"כ כ-4 ק"מ. יש גם תוכניות להטות את האיילון במנהרה ישירות אל הים. אגב, אני התכוונתי לצווארי בקבוק אחרים ויותר דחופים (בעיקר הקו לבאר שבע). אבל אתה צודק - מסילה שלישית תקל על העומס, אבל ככל הנראה לא תספיק בתוך זמן קצר.
נצל"ש. ומה ניתן לעשות לפתרון עצירתראית מה עושים בתחנת ההגנה?
בונים שם רציף נוסף על מה שנראה כמו "משטח מרחף" מעל לנחל. אולי אפשר ליישם פתרון דומה לאורך האיילון עד תחנת ארלוזורוב (שם כבר יש יותר מקום למסילות נוספות). זה בסה"כ כ-4 ק"מ. יש גם תוכניות להטות את האיילון במנהרה ישירות אל הים. אגב, אני התכוונתי לצווארי בקבוק אחרים ויותר דחופים (בעיקר הקו לבאר שבע). אבל אתה צודק - מסילה שלישית תקל על העומס, אבל ככל הנראה לא תספיק בתוך זמן קצר.
רק הכפלת מסילת גנות-נתב"גנצל"ש. ומה ניתן לעשות לפתרון עצירת
הרכבת בקו לנתב"ג ליד מחלף גנות? האם מסילה רביעית באילון תפתור את הבעיה,או שאולי צריך מסילה נוספת עד כפר חב"ד. תודה לעונים.
רק הכפלת מסילת גנות-נתב"ג
שזה כבר בוצע אבל המסילה החדשה עדיין לא בשימוש למיטב הבנתי בלו"ז הבא העצירה הזו לא תהיה
מסילה שלישית צריכה להספיק בינתייםכן,שמעתי על הדו"ח-
של החברה האמריקאית-אם לא יעבדו דחוף על מסילה רביעית באיילון המצב יהיה ממש גרוע... למרות שאני לא רואה איפה יש מקום לכך,אלא אם כן ייפטרו מהנחל בצורה אלגנטית..
החל מספטמבר.....(תחילת ספטמבר)עד ספטמבר????וכמה-
מערכים יגיעו אז?
יהיה מדהים לראות-החל מספטמבר.....(תחילת ספטמבר)
עד כמה שידוע לי 8 קרונות בכל משלוח 2 ניהוג 6 סלון.
אם אני לא טועה ע"פ ד"ר רייטרקומותיים חדשים???
תגידו חברים, מה קורה עם ההזמנה של קרונות הקומותיים החדשים? עכשיו כבר אמצע אוגוסט ולא שמענו שום דבר על אוניה עמוסה כל טוב....עכשיו יותר מתמיד,הרכבת צריכה תגבור בציוד.... ANYONE KNOWS??
54 קרונות: 6 כפול 8 בכל משלוח.אם אני לא טועה ע"פ ד"ר רייטר
צריכים להגיע 48 קרונות DD חדשים וזה יהיה מספטמבר והלאה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.