מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.
אתה מתכוון לטכנאי התחזוקה בחיל האויר

ממש לא נראה לי.
גם לי לא
יש טכנאים, יש הנדסאים ויש מהנדסים ועם כל הכבוד מדובר בהחלפת חלק בקרון רכבת ולא במטוס ויש הבדל "קל" ביניהם. ואם החלפת מצמד במכונית מתבצעת על ידי דרג טכני במוסך שירות ללא שום מהנדס בשטח אז החלפת קופלונג בקרון בסדנא לא זקוקה למהנדס אלא לדרג טכני שמפוקח על ידי מהנדס. ואם היתה טעות כל כך אלמנטרית, לדברי אביתר, אז היא חמקה גם מעיני המהנדסים ומצידי הם יכולים להיות בעלי תואר דוקטור, הם התרשלו.
 

easylivin

New member
גם לי לא
יש טכנאים, יש הנדסאים ויש מהנדסים ועם כל הכבוד מדובר בהחלפת חלק בקרון רכבת ולא במטוס ויש הבדל "קל" ביניהם. ואם החלפת מצמד במכונית מתבצעת על ידי דרג טכני במוסך שירות ללא שום מהנדס בשטח אז החלפת קופלונג בקרון בסדנא לא זקוקה למהנדס אלא לדרג טכני שמפוקח על ידי מהנדס. ואם היתה טעות כל כך אלמנטרית, לדברי אביתר, אז היא חמקה גם מעיני המהנדסים ומצידי הם יכולים להיות בעלי תואר דוקטור, הם התרשלו.
 
כמכונאי מטוסים לשעבר...
בצבא שירתתי כממסניק מטוסי F16. בתפקיד הייתי "מכונאי" של המטוס. לא עברתי שום הכשרה בטכניון ולא הכשרה אקדמאית. את ההכשרה העיונית למדתי במכללה של חיל האויר ששם המדריכים אינם מכונאים אלה מורים שלמדו את הנושא באופן עיוני ומעבירים אותו לתלמידים. את החומר המעשי לומדים בשטח מהמכונאים הותיקים. יש משהו שונה בחיל האויר מאשר ברכבת ובגלל המשהו הזה התקלות שבחיל האויר, מספרן נמוך. בחיל האויר כל עבודה שמבוצעת ע"י מכונאי, נבדקת ונחתמת ע"י ראש צוות שגם בודק את העבודה לאחר הביצוע שלה. בחיל האויר המכונאי אינו עובד מהראש ואילו לכל עבודה/תקלה ישנו ספר הוראות ובו המכונאי חייב לעבוד אחרי סעיף סעיף כמו תוכי ולכן הוא אינו צריך לזכור דבר. תמיד אמרו לי שמי שצריך לזכור - בסוף שוכח. אפילו הטייסים אינם צריכים לזכור כלום. יש להם בד"ח שבו רשום כל פעולה לביצוע בכל מצב. בחיל האויר אם המכונאי יודע שבמידה ויתפס שלא עשה משהו נכון, הוא יענש בכל חומרת הדין ולכן המכונאים מוודאים כל דבר פעמיים לפני סיום העבודה. זה ההבדל בין חיל האויר לרכבת, לא חושב שצריך הכשרה אקדמאית ובטח לא באנגלית(איזה שטויות) כדי לקבל רמת תחזוקה נאותה.
 

easylivin

New member
כמכונאי מטוסים לשעבר...
בצבא שירתתי כממסניק מטוסי F16. בתפקיד הייתי "מכונאי" של המטוס. לא עברתי שום הכשרה בטכניון ולא הכשרה אקדמאית. את ההכשרה העיונית למדתי במכללה של חיל האויר ששם המדריכים אינם מכונאים אלה מורים שלמדו את הנושא באופן עיוני ומעבירים אותו לתלמידים. את החומר המעשי לומדים בשטח מהמכונאים הותיקים. יש משהו שונה בחיל האויר מאשר ברכבת ובגלל המשהו הזה התקלות שבחיל האויר, מספרן נמוך. בחיל האויר כל עבודה שמבוצעת ע"י מכונאי, נבדקת ונחתמת ע"י ראש צוות שגם בודק את העבודה לאחר הביצוע שלה. בחיל האויר המכונאי אינו עובד מהראש ואילו לכל עבודה/תקלה ישנו ספר הוראות ובו המכונאי חייב לעבוד אחרי סעיף סעיף כמו תוכי ולכן הוא אינו צריך לזכור דבר. תמיד אמרו לי שמי שצריך לזכור - בסוף שוכח. אפילו הטייסים אינם צריכים לזכור כלום. יש להם בד"ח שבו רשום כל פעולה לביצוע בכל מצב. בחיל האויר אם המכונאי יודע שבמידה ויתפס שלא עשה משהו נכון, הוא יענש בכל חומרת הדין ולכן המכונאים מוודאים כל דבר פעמיים לפני סיום העבודה. זה ההבדל בין חיל האויר לרכבת, לא חושב שצריך הכשרה אקדמאית ובטח לא באנגלית(איזה שטויות) כדי לקבל רמת תחזוקה נאותה.
כדאי לכמה חברים כאן לקרוא ולהפנים
את תוכן ההודעה שלך.
 

kobiz99

New member
אתה מתכוון לטכנאי התחזוקה בחיל האויר

ממש לא נראה לי.
אז למה הד"ר דורש אקדמיה ללימודי תחזוקת הרכבות
מן הסתם פחות מורכב וגם פחות מסוכן מכשל תחזוקת מטוסי קרב. ושם אין אף מהנדס תחזוקה כולם בוגרי ביה"ס הטכני של חיל האויר.
 

easylivin

New member
אז למה הד"ר דורש אקדמיה ללימודי תחזוקת הרכבות
מן הסתם פחות מורכב וגם פחות מסוכן מכשל תחזוקת מטוסי קרב. ושם אין אף מהנדס תחזוקה כולם בוגרי ביה"ס הטכני של חיל האויר.
קרא בבקשה את ההודעה של עמיקם לוי:
כך צריכה להתנהל תחזוקה בחברה מקצועית באמת. יש טכנאים שמתחזקים, ויש גם אני מקצוע מלומדים ומנוסים שמפקחים (באמת, לא בכאילו) ומנהלים את העבודה. ייתכן שאנשי המוסכים ברכבת יתקשו להפנים את משמעותן העמוקה של המילים הבאות: "כל עבודה שמבוצעת ע"י מכונאי, נבדקת ונחתמת ע"י ראש צוות שגם בודק את העבודה לאחר הביצוע שלה. בחיל האויר המכונאי אינו עובד מהראש ואילו לכל עבודה/תקלה ישנו ספר הוראות ובו המכונאי חייב לעבוד אחרי סעיף סעיף כמו תוכי... בחיל האויר אם המכונאי יודע שבמידה ויתפס שלא עשה משהו נכון, הוא יענש בכל חומרת הדין ולכן המכונאים מוודאים כל דבר פעמיים לפני סיום העבודה." וגבי מה שד"ר אביתר דורש, זה עניינו בלבד. אני לא הדובר שלו, וגם לא מסכים עם אף משפט (ממש כך, מה לעשות) מדבריו בשירשור הספציפי הזה.
 

25306yosef

New member
קרא בבקשה את ההודעה של עמיקם לוי:
כך צריכה להתנהל תחזוקה בחברה מקצועית באמת. יש טכנאים שמתחזקים, ויש גם אני מקצוע מלומדים ומנוסים שמפקחים (באמת, לא בכאילו) ומנהלים את העבודה. ייתכן שאנשי המוסכים ברכבת יתקשו להפנים את משמעותן העמוקה של המילים הבאות: "כל עבודה שמבוצעת ע"י מכונאי, נבדקת ונחתמת ע"י ראש צוות שגם בודק את העבודה לאחר הביצוע שלה. בחיל האויר המכונאי אינו עובד מהראש ואילו לכל עבודה/תקלה ישנו ספר הוראות ובו המכונאי חייב לעבוד אחרי סעיף סעיף כמו תוכי... בחיל האויר אם המכונאי יודע שבמידה ויתפס שלא עשה משהו נכון, הוא יענש בכל חומרת הדין ולכן המכונאים מוודאים כל דבר פעמיים לפני סיום העבודה." וגבי מה שד"ר אביתר דורש, זה עניינו בלבד. אני לא הדובר שלו, וגם לא מסכים עם אף משפט (ממש כך, מה לעשות) מדבריו בשירשור הספציפי הזה.
 

yehuda7K

New member
מטוסי חיל האויר מתוחזקים רובם ככולם ע"י
מהנדסים בוגרי הטכניון במגמת אוירונאוטיקה.
האם כוועד מותר לך לדבר שטויות?
האם כוועד מותר לך לדבר שטויות בנושאים שאתה לא מכיר? ברכבת מותר לך כי אתה המלך ,אבל פה כדאי לך להתנהג בהגיון , כי יש אנשים שמבינים, למשל תגובתו של עמיקם לוי בשרשור זה. יהודה
 

kobiz99

New member
האם כוועד מותר לך לדבר שטויות?
האם כוועד מותר לך לדבר שטויות בנושאים שאתה לא מכיר? ברכבת מותר לך כי אתה המלך ,אבל פה כדאי לך להתנהג בהגיון , כי יש אנשים שמבינים, למשל תגובתו של עמיקם לוי בשרשור זה. יהודה
גם ואולי ברכבת אפילו יותר אסור לי לדבר שטויות
אבל כנראה לא הבנת את תגובתי לבקשות הד"ר, תתפלא בני שרת כטכנאי דרג א בטיסת קרבית ואני כן מכיר הנושא, התשובה היתה בציניות .
 

yehuda7K

New member
גם ואולי ברכבת אפילו יותר אסור לי לדבר שטויות
אבל כנראה לא הבנת את תגובתי לבקשות הד"ר, תתפלא בני שרת כטכנאי דרג א בטיסת קרבית ואני כן מכיר הנושא, התשובה היתה בציניות .
אם אמרת בציניות אז אני מתנצל
אם אמרת בציניות אז אני מתנצל. הבנתי אותך כפשוטו. שים לב שלא רק אני . עוד כמה לא ראו את הציניות. יהודה
 

amit1270

New member
גם ואולי ברכבת אפילו יותר אסור לי לדבר שטויות
אבל כנראה לא הבנת את תגובתי לבקשות הד"ר, תתפלא בני שרת כטכנאי דרג א בטיסת קרבית ואני כן מכיר הנושא, התשובה היתה בציניות .
זה לא נראה כמו ציניות
להבא רצוי להבהיר את זה בעזרת אמוטיקון מתאים.
 

אורי404

New member
לפי מה שנאמר בהודעת הפתיחה של אביתר
היתה רשלנות של עובדי התחזוקה וזה לא קשור להכשרה אקדמית זו או אחרת. לכל כלי טכני יש דפי הנחיות (Manual) ודבר כזה אלמנטרי של פיספוס ששה ברגים, זאת רשלנות פשוטה. אין צורך ביידע אקדמי מעמיק כדי לדעת שציר מסוג X מצריך חלק מסוג X1 וציר מסוג Y מצריך חלק מסוג Y1. מה גם שכשאתה מחבר ארבעה ברגים למקום המצריך 10, נותרים ששה חורים. אז גם שמו חלק לא נכון וגם לא הידקו עד הסוף, על זה ייאמר, נו שוין וזה בהחלט לא מדבר בעד עובדי התחזוקה שאתה מגן עליהם בחירוף נפש. זאת לא שאלה של הכשרה אלא של רשלנות. אני מקווה, למען עובדי התחזוקה והמפקחים על בקרת האיכות שם, שזה לא נכון...אם זה כן נכון, בדבר כזה אלמנטרי, אז יש בעיה בכל שדרת העבודה והניהול במוסכי הרכבת ואולי כדאי באמת להעביר את העבודה לגורם חיצוני... אגב, אני "קצת" קרוב לנושא כי במוסטנג 1966 כמו שלי ישנם שני סוגי ג'אנטים: כאלה עם ארבעה ברגים וכאלה עם חמישה ברגים וכל בעל מוסטנג יודע שכשהוא מחליף את מערכת הבלמים, הוא מכניס כזאת המותאמת לדגם שלו (ויכול להיות שמדובר בשתי מכוניות שנוצרו באותו יום!). אתה לא צריך להיות בוגר אוניברסיטה או טכניון בשביל זה. אגב, למיטב זכרוני אין גם מכללה לאגד או לסוכנות מיצובישי או מרצדס. הם פשוט עורכים מערכת השתלמויות טובה ומערכת טובה של ניהול עבודה ופיקוח על איכותה. והערה: ההכשרה שלי בנושאי תחזוקת רכבות זהה לזאת של משתתפים אחרים בשישור ולכן נא לקחת את המסקנה שלי בהסתייגות.
יפה, אמרת בני. מסכים עם עיקר דבריך
גם היו אירועי שריפה נוספים של רכבות. למיטב זכרוני לא קרונועי IC3, אלא רכבות קומתיים. גם זה מעלה צורך בחקירה. להבין מנין השריפה. בנוגע לתחום ההכשרה - בעבודות מהסוג הזה של תחזוקה, אין צורך בהכשרה של מוסד לימוד, כמו הטכניון. מה שכן, נדרשת רמת מיומנות גבוהה יותר מחלק גדול של העובדים ב"רכבת ישראל.
 

david80

Member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
גילו את זה ב-28/12/2010 בשעה 17?
או מאוחר יותר לאחר תחקירים?
 
חקי הראל מעלה בגלוי
את האפשרות שהיו חבלות מכוונות ברכבת. מתי מתארגנת ההפגנה מול בית גילה אדרעי, ומול בתי חבריה לוועד המיליטנטי? האם נשתוק מול הנזק העצום שגורם הוועד לרכבת ולמדינה כולה?
רוב אנשי הועד צמחו ברכבת ולא הגיעו אליה
לאחר שרות צבאי עם חוסר ניסיון ברכבתאות בניגוד לרוב הבכירים. ישנם גם ישנם מס' בכירים בודדים שהם אנשים נהדרים והגונים, ישרים כמו סרגל. למשל מר הראל אבן שצמח ברכבת ואשר הגיע אליה מאהבה אמיתית וכנה. הבחור היה חובב רכבת והגיע לידע מקצועי ענק. את הראל אבן יש להעריך ולא להעמידו לדין על פרשת רבדים. מצאו אותו שעיר לעזאזל במקום להאשים את מי שנתן הנחייה לרכוש את הדגם המסויים הזה. ההוא מזמן הועף מהרכבת... אני מזכיר לכם שבזכות ערימת האדנים מבטון ניצלו חייהם של מאות נוסעים ! לולא היתה במקום ערימת האדנים שבלמה את הנפילה של הקרון השני והשלישי לערוץ, (מהצד הנגדי), התוצאות היו אחרות. העיקר האשימו את אותה ערימת אדנים ברבדים. מעניין כמה שטויות כתבו על כך עד היום... אף אחד לא חיבל בכוונה בקרונות. אם מישהו אומר מילים כאלה - הוא חייב להוכיח אותם ומסתכן בתביעת דיבה ובתביעת פיצויים אזרחית. 99% מעובדי המוסכים בחיפה עושים את עבודתם נאמנה ועובדים הרבה מעבר למה שגוף האדם מסוגל. ראה איך פותרים בשניה אחת את הבעיה: במקום להפריט, מגייסים עוד 250 עובדים לרכבת עצמה ! ניתן להביא עובדים נוספים מחברות זרות ולתת להם שכר מהרכבת ! צריך לשייך אותם לרכבת. אסור לפגוע במעמדו של אף אחד מהעובדים. אני קורא לכל עובדי הרכבת להעלות לדיון את נושא תוספת השכר שמקבלים עכשיו המורים של ארגון המורים העל יסודיים ! המורים יקבלו 42% תוספת שכר בתמורה ל-16 שעות עבודה נוספות. גילה: אם אנחנו המורים מקבלים, גם אתם זכאים לתוספת של 42% לשכרכם. אתם במילא עובדים הרבה יותר מ- 40 שעות בשבוע כמונו !!! אין דבר כזה שמורים יקבלו ועובדי רכבת לא ! אם אנחנו מקבלים - כל מגזרי המשק זכאים לתוספת הזו ! אם לאוצר אין כסף יש פתרון מאוד יצירתי: להפריט !!!!!!!!! לא את הרכבת - את משרד האוצר כמובן !!! והגיע הזמן שבחורצ'יק כמו סטנלי פישר יחשוף לפני כולם את תלוש השכר שלו ויחשוף במדוייק את כמות שעות העבודה שלו. אם לא, שיילך הביתה, הוא ויובל העוזר שלו....
 

yehuda7K

New member
רוב אנשי הועד צמחו ברכבת ולא הגיעו אליה
לאחר שרות צבאי עם חוסר ניסיון ברכבתאות בניגוד לרוב הבכירים. ישנם גם ישנם מס' בכירים בודדים שהם אנשים נהדרים והגונים, ישרים כמו סרגל. למשל מר הראל אבן שצמח ברכבת ואשר הגיע אליה מאהבה אמיתית וכנה. הבחור היה חובב רכבת והגיע לידע מקצועי ענק. את הראל אבן יש להעריך ולא להעמידו לדין על פרשת רבדים. מצאו אותו שעיר לעזאזל במקום להאשים את מי שנתן הנחייה לרכוש את הדגם המסויים הזה. ההוא מזמן הועף מהרכבת... אני מזכיר לכם שבזכות ערימת האדנים מבטון ניצלו חייהם של מאות נוסעים ! לולא היתה במקום ערימת האדנים שבלמה את הנפילה של הקרון השני והשלישי לערוץ, (מהצד הנגדי), התוצאות היו אחרות. העיקר האשימו את אותה ערימת אדנים ברבדים. מעניין כמה שטויות כתבו על כך עד היום... אף אחד לא חיבל בכוונה בקרונות. אם מישהו אומר מילים כאלה - הוא חייב להוכיח אותם ומסתכן בתביעת דיבה ובתביעת פיצויים אזרחית. 99% מעובדי המוסכים בחיפה עושים את עבודתם נאמנה ועובדים הרבה מעבר למה שגוף האדם מסוגל. ראה איך פותרים בשניה אחת את הבעיה: במקום להפריט, מגייסים עוד 250 עובדים לרכבת עצמה ! ניתן להביא עובדים נוספים מחברות זרות ולתת להם שכר מהרכבת ! צריך לשייך אותם לרכבת. אסור לפגוע במעמדו של אף אחד מהעובדים. אני קורא לכל עובדי הרכבת להעלות לדיון את נושא תוספת השכר שמקבלים עכשיו המורים של ארגון המורים העל יסודיים ! המורים יקבלו 42% תוספת שכר בתמורה ל-16 שעות עבודה נוספות. גילה: אם אנחנו המורים מקבלים, גם אתם זכאים לתוספת של 42% לשכרכם. אתם במילא עובדים הרבה יותר מ- 40 שעות בשבוע כמונו !!! אין דבר כזה שמורים יקבלו ועובדי רכבת לא ! אם אנחנו מקבלים - כל מגזרי המשק זכאים לתוספת הזו ! אם לאוצר אין כסף יש פתרון מאוד יצירתי: להפריט !!!!!!!!! לא את הרכבת - את משרד האוצר כמובן !!! והגיע הזמן שבחורצ'יק כמו סטנלי פישר יחשוף לפני כולם את תלוש השכר שלו ויחשוף במדוייק את כמות שעות העבודה שלו. אם לא, שיילך הביתה, הוא ויובל העוזר שלו....
תגיד תודה ענקית לסטנלי פישר
תגיד תודה ענקית לסטנלי פישר. תלוש השכר שלו פשוט מצחיק מול התלוש שהיה לו קודם, ושיהיה לו אם ירצה לחזור לארה"ב. יש לנו מזל גדול שפישר הסכים לבוא לכאן ולא עבור תועלת אישית (אישית הוא רק ניזוק) אלא מציונות פשוטה. יהודה
 

kobiz99

New member
רוב אנשי הועד צמחו ברכבת ולא הגיעו אליה
לאחר שרות צבאי עם חוסר ניסיון ברכבתאות בניגוד לרוב הבכירים. ישנם גם ישנם מס' בכירים בודדים שהם אנשים נהדרים והגונים, ישרים כמו סרגל. למשל מר הראל אבן שצמח ברכבת ואשר הגיע אליה מאהבה אמיתית וכנה. הבחור היה חובב רכבת והגיע לידע מקצועי ענק. את הראל אבן יש להעריך ולא להעמידו לדין על פרשת רבדים. מצאו אותו שעיר לעזאזל במקום להאשים את מי שנתן הנחייה לרכוש את הדגם המסויים הזה. ההוא מזמן הועף מהרכבת... אני מזכיר לכם שבזכות ערימת האדנים מבטון ניצלו חייהם של מאות נוסעים ! לולא היתה במקום ערימת האדנים שבלמה את הנפילה של הקרון השני והשלישי לערוץ, (מהצד הנגדי), התוצאות היו אחרות. העיקר האשימו את אותה ערימת אדנים ברבדים. מעניין כמה שטויות כתבו על כך עד היום... אף אחד לא חיבל בכוונה בקרונות. אם מישהו אומר מילים כאלה - הוא חייב להוכיח אותם ומסתכן בתביעת דיבה ובתביעת פיצויים אזרחית. 99% מעובדי המוסכים בחיפה עושים את עבודתם נאמנה ועובדים הרבה מעבר למה שגוף האדם מסוגל. ראה איך פותרים בשניה אחת את הבעיה: במקום להפריט, מגייסים עוד 250 עובדים לרכבת עצמה ! ניתן להביא עובדים נוספים מחברות זרות ולתת להם שכר מהרכבת ! צריך לשייך אותם לרכבת. אסור לפגוע במעמדו של אף אחד מהעובדים. אני קורא לכל עובדי הרכבת להעלות לדיון את נושא תוספת השכר שמקבלים עכשיו המורים של ארגון המורים העל יסודיים ! המורים יקבלו 42% תוספת שכר בתמורה ל-16 שעות עבודה נוספות. גילה: אם אנחנו המורים מקבלים, גם אתם זכאים לתוספת של 42% לשכרכם. אתם במילא עובדים הרבה יותר מ- 40 שעות בשבוע כמונו !!! אין דבר כזה שמורים יקבלו ועובדי רכבת לא ! אם אנחנו מקבלים - כל מגזרי המשק זכאים לתוספת הזו ! אם לאוצר אין כסף יש פתרון מאוד יצירתי: להפריט !!!!!!!!! לא את הרכבת - את משרד האוצר כמובן !!! והגיע הזמן שבחורצ'יק כמו סטנלי פישר יחשוף לפני כולם את תלוש השכר שלו ויחשוף במדוייק את כמות שעות העבודה שלו. אם לא, שיילך הביתה, הוא ויובל העוזר שלו....
אביתר שלום
למען גילוי נאות אני עובד רכבת, חבר ועד העובדים, וחבר במועצת העובדים. אני מגיב כאן בשמי הפרטי בלבד איני מיצג את רכבת ישראל וועד העובדים . לעובדי רכבת ישראל מספר סכסוכי עבודה מוכרזים כחוק. תקופת הצינון בהם עברה וזכות המחאה / שביתה קימת לנו בחוק. לפי מיטב זכרוני וידיעתי אף אחד מהם אינו על תוספת שכר. כל ואם אני טועה רוב סכסוכי העבודה הם על ניהול חד צדדי של ההנהלה ואי קיום הסכמי עבודה קודמים. כח האדם והנייד ברכבת ישראל לא גדל בשנים האחרונות בהתאם לצמיחה בכמות הנוסעים והרכבות שבלוח הזמנים. מכאן נובעות רוב הבעיות כדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף למערכי הרכבת אין חלונות לתחזוקה נאותה וכח האדם אינו תואם הדרוש. כאידאולוגיה החליט מי שהחליט לא לקלוט עובדים לרכבת ישראל ולהכשירם לתפקידם כפי שהיה בעבר, הם מתנים רכישת נייד בהפרטת הרכבת. דבר דומה קורה במקומות נוספים (מערך כיבוי האש ועוד מאז השרפה הגדולה בכרמל לא השתנה דבר במערך הכבאות) אני חוזר וכותב אין כרגע סכסוכי עבודה על שכר.
 

NewName

New member
אביתר שלום
למען גילוי נאות אני עובד רכבת, חבר ועד העובדים, וחבר במועצת העובדים. אני מגיב כאן בשמי הפרטי בלבד איני מיצג את רכבת ישראל וועד העובדים . לעובדי רכבת ישראל מספר סכסוכי עבודה מוכרזים כחוק. תקופת הצינון בהם עברה וזכות המחאה / שביתה קימת לנו בחוק. לפי מיטב זכרוני וידיעתי אף אחד מהם אינו על תוספת שכר. כל ואם אני טועה רוב סכסוכי העבודה הם על ניהול חד צדדי של ההנהלה ואי קיום הסכמי עבודה קודמים. כח האדם והנייד ברכבת ישראל לא גדל בשנים האחרונות בהתאם לצמיחה בכמות הנוסעים והרכבות שבלוח הזמנים. מכאן נובעות רוב הבעיות כדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף למערכי הרכבת אין חלונות לתחזוקה נאותה וכח האדם אינו תואם הדרוש. כאידאולוגיה החליט מי שהחליט לא לקלוט עובדים לרכבת ישראל ולהכשירם לתפקידם כפי שהיה בעבר, הם מתנים רכישת נייד בהפרטת הרכבת. דבר דומה קורה במקומות נוספים (מערך כיבוי האש ועוד מאז השרפה הגדולה בכרמל לא השתנה דבר במערך הכבאות) אני חוזר וכותב אין כרגע סכסוכי עבודה על שכר.
השביתה התחילה כי המשטרה עצרה חברי ועד מתפרעים
או במילים אחרות, החלטתם לקחת את החוק בידיים - בכירי הועד הם בעלי חסינות, ועל כן לא יתכן שהמשטרה תעצור אותם, גם אם הם מתפרעים. ואם העזה המשטרה להפר את החוק הקדוש הזה נשבית את תנועת הרכבות. השביתה היא ניסיון לקחת את החוק במדינה לידיים שלכם, חד וחלק ואין שם אחר לדבר הזה. מכאן והלאה כל הברברת שלך על סכסוכי עבודה נשמעת לי כמו בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה