מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.
אם אתה מתייחס לדברים כעובדה מוגמרת (כמות
התקנים החסרים ברכבת ישראל) אני מצפה שתציג לכך גם אסמכתא כלשהי. אם אתה בוחר לא לפרסם שום אסמכתא, מבחינתי זו דעה אישית שלך שיכולה להיות נכונה או שגויה באותה מידה.
תחשוב מה שאתה רוצה. לי חשוב יותר לא לחשוף
את מקור המידע שלי. כבר אמרתי בעבר: דיננו כאן בפורום הוא דין עיתונאים לכל דבר. אין שום אדם בישראל שיכול לכפות עלינו לחשוף את המידע וליתר ביטחון המידע מוחזק רחוק מאוד מהגבולות הטריטוריאליים של הדיקטטוטרה הריכוזית הנקראית מדינת ישרואעל. תמיד כדאי לך להחזיק כל מסמך חשוב וכל סריקה חשובה שאתה מקבל במדינה אחרת. זה כלל פלדה אצלי.
 

yehuda7K

New member
הכל מחושב על-פי הצרכים ומועתק ממסמך
פנימי של הרכבת. איןו לי כל כוונה לחשוף פה מסמכים שיש לי. שכח מזה ומהר.... אני שומר על הפרטיות של מי שבעביר לי בדיוק כפי שלעולם לא תדע מהי עבודתי השניה. יש דברים שלא מספרים.
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית?
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית? אה, ועוד אתה מספיק לקרוא 28 מגזיני רכבת? איזה הספק מדהים. יהודה
 
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית?
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית? אה, ועוד אתה מספיק לקרוא 28 מגזיני רכבת? איזה הספק מדהים. יהודה
eBay הוא הדבר השלישי. וכמובן הטיפול
בארכיון התחבורה הציבורית הגדול ביותר בישראל. הארכיון כולל למעלה מ-8 מיליון עמודי A4. ארכיון זה תרם מידע רב לחברי הפורום מאז 2001. הארכיון כולל את כל תולדות התחבורה הציבורית בארץ מאז 1890. הוא מתעדכן מדי יום למעט ימים בהם אני בודק מבחנים. בארכיון טבלאות ורשימות מלאות של כל הפיגועים שארעו בתחבורה הציבורית מאז 1909 ועוד מידע עצום הכולל למשל תיקיות ובהן קורות החיים של כל קטר או קרון מרגע שיוצרו במפעל ועד למועד גריטתם. אני נוהג לסייע לדוקטורנטים הכותבים עבודות על נושאים יעודיים. כרגע אנחנו מסייעים לבחור נחמד הכותב עבודת מחקר על הקשר בין השילומים לבין הרכבת. לצערי הרב אין לי זמן לעבור על כל מגזין שמגיע אליי ולכן אני מוסר אותם מדי כמה חודשים לחברי פורום או קומונה שגילו ענין בהם.
 
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית?
אבל אולי תספר על עבודתך השלישית? אה, ועוד אתה מספיק לקרוא 28 מגזיני רכבת? איזה הספק מדהים. יהודה
ותוספת קטנה: אני מתעד גם
את הגעת הציוד הנייד ארצה. הארכיון כולל את הקבצים של כל כלי-הרכב הציבוריים בישראל כולל מספרי הרישוי, מספרים פנימיים, מספרי שלדות, מספרי מנוע ומידע ספציפי לגבי כל אוטובוס ספציפי. אני למשל חובב שוסון. כך מופיעים בארכיון פרטים מפורטים ומלאים לגבי כל אחד מ- 254 אוטובוסי השוסון שהיו בישראל. מידע זה כולל גם את מסמכי היצוא שלהם מצרפת ומסמכי היבוא שלהם לישראל, תאריכי כניסה לשרות, פירוט טיפולים במוסכים, תאונות, פיגועים (בשוסון היה רק פיגוע אחד), וכמובן סדרת רישוי בעלויות ועוד. לכל שוסון יש תיקייה משלו - משמע - 254 תיקיות. כך זה גם לגבי כל יתר האוטובוסים. קבל תמונה שלי מאחת הפריקות בנמל:
 

darkshadow1

New member
רק עובד מרוצה יתן שרות מעולה:
לכן צריך קודם כל לחשוב על העובדים שהם הבסיס למתן שרות הולם. לאחר ההפרטה - יורע השרות לנוסע, בדיוק נמרץ כפי שקרה בבריטניה. הדרך הנכונה היא לגייס מיד 250 עובדים נוספים לרכבת ולרכוש באופן מיידי 675 קרונות נוסעים. למדינת ישראל יש עודפי תקציב גדולים. 675 קרונות הם כסף קטן ובלתי מורגש לקופת המדינה הסובלת מעודף כסף....
שוב הגישה של ועד העובדים:
עובד צריך לתת שירות מעולה בלי קשר להאם הוא מרוצה או לא מתנאי ההעסקה שלו. את סכסוכי העבודה העובד צריך לפתור מול המעסיקים שלו ולא מול האנשים שאותם הוא משרת- ואם צריך אז גם לשבות כדי להשיג מה שהוא רוצה. אבל כשההתנהלות הרגילה היא לא טובה, הציבור לא יתמוך בשביתה ולכן השביתה לא תשיג כלום. שוב, זאת בדיוק הסיבה לכך שהציבור תומך בשתי השביתות הגדולות האחרונות- כי גם העובדים הסוציאלים וגם הרופאים מבצעים את תפקידם בצורה הטובה ביותר על אף תנאי ההעסקה שלהם. כשאדם רואה רופא שלמד 7 שנים רפואה עובד 36 שעות ברצף עם שכר לא גבוה בהרבה משכר מינימום ועדיין מנסה לבצע את עבודתו- התמיכה בו כמעט אוטומטית. אבל כשאותו אדם רואה עובד כמעט ללא השכלה, מבצע עבודה חפיפניקית, מתלונן על תנאי ההעסקה שלו ואחר כך מפסיק פתאום לעבוד- מי יתמוך בו? ודרך אגב, לגבי הטענה שצריך לגייס עוד מאות עובדים: http://www.themarker.com/news/1.628979 מספר העובדים ברכבת ישראל גבוה משמעותית ממספר העובדים בחברות במדינות דומות (יחסית לגודל צי הרכבות) והוצאות האחזקה לק"מ גבוהות יותר במעל 30%. ולגבי 675 קרונות נוסעים נוספים- שירכשו אותם כשהישראלי הממוצע ידע שאם מחר הוא צריך לעלות על הרכבת שיוצאת מהתחנה ב-7:30 ומגיעה ב-8:00, היא תצא מהתחנה בזמן ותגיע בזמן ליעד וכנ"ל לגבי הרכבת שהוא צריך לחזור איתה.
 

Rubim88

New member
על איזה גרימת סבל אתה מדבר?
על מה העובדים נאבקים, על תנאי העסקה? על שכר? על שעות עבודה? לא. הם נאבקים נגד "שד ההפרטה הנורא" המאיים עליהם לטענתם, אבל האיום הזה הוא רק בעתיד. לא שמעתי תלונות על התנאים הנוכחיים, רק מה צפוי לקרות אם וכאשר. כמו-כן, אף אחד לא מדבר על להפריט את הרכבת אלא רק להוציא חלק מתחזוקת הקרונות (לא הקיימים אלא רק החדשים) לעבודה חיצונית. המילה המפחידה-לכאורה "הפרטה" נזקרת לאוויר בקלות יתרה ומשמשת כלי תעמולה זול ומניפולטיבי בידי הוועד. מי שמנסה לנקוט שיטות טוטאליטריות עד כה זה הוועד (שביתה פראית ולא חוקית) ולא ההנהלה.
מבחינה חוקית
השביתה הזו כנראה חוקית(פראית זה משהו אחר)..כי הועד הכריז קודם לכן על סכסוך עבודה.
 

easylivin

New member
מבחינה חוקית
השביתה הזו כנראה חוקית(פראית זה משהו אחר)..כי הועד הכריז קודם לכן על סכסוך עבודה.
כשבית המשפט הורה להם להפסיק את השביתה
ולחזור לעבודה, הם לא עשו זאת מיידית כפי שנדרש מהם. ולכן הם נתבעים כעת על בזיון בית המשפט ואולי גם על הנזקים.
 

kobiz99

New member
כשבית המשפט הורה להם להפסיק את השביתה
ולחזור לעבודה, הם לא עשו זאת מיידית כפי שנדרש מהם. ולכן הם נתבעים כעת על בזיון בית המשפט ואולי גם על הנזקים.
אריק אתה עקשן אני חוזר בשבילך פעם אחרונה
אינך מבין את המצב ומטעה את החברים בפורום. לא היה כל אקט של הפרת צוו בית המשפט. צוו השופטת ניתן בשעה 02:30 לפנות בוקר במעמד צד אחד (המבקשת רכבת ישראל) איך אני עובד רכבת ישראל וחבר וועד אמור לדעת בשנתי שכבוד השופטת הוציאה צוו במעמד צד אחד. בעבר יותר מפעם אחת הגיע אלי שליח (אני לא סגור על זה אם מטעם בתי המשפט ואו מבקש הצוו) עם מעטפה חתומה בתוכה הצוו עליה נדרשתי לחתום שקיבלתי הצוו ומרגע זה אני מחויב לחזור לעבודה וכחבר וועד גם לדאוג להחזיר המערכת לתיקנה, מה שלא קרה הפעם. הלכתי לישון עם ידיעה שיש שביתה ועד שעובדות העירו אותי ואמרו לי שראו בטלויזיה הודיעו שהוצא צוו עד רגע זה וזה היה בסביבות 7:42 מבחינתי אין צוו ברגע שנודע לי מהעובדות לא כמקובל בשביתות מסירת צוו אישי בדקתי העיניין עם חבר וועד נוסף משהתברר לי שאכן יש צוו יצאתי לעבודה. זאת השעה שממנה מתחיל גלגול הנהלים להפעלת הרכבות ולא רגע אחד לפני זה מיותר לציין שראש וועד העובדים ארצי ראש ועד הצפון ועוד מספר חברי וועד היו עצורים בזמן זה ולא יכלו לקבל הצווים ולפעול לביצועם. מכאן אתה למד שלא היה כאן שום אקט של הפרת צווי בית משפט. אני הגעתי לעבודה בסביבת 08:20 ובידי וידיאו של יציאת הרכבת הראשונה מחיפה מזרח בשעה 11:01 לכל הדעות מהר מאוד ולך כמי שמתימר להבין ברכבות מיותר לציין שלהפעיל רכבת זה לא להתניע רכב פרטי ואו אוטובוס ולצאת לדרך. קודם כל יש לאסוף מהבתים את צוותי הרכבת המורכב מנהגים פקחים מאבטחים מנהלי תחנות קופאים דיילים וכיו"ב פקדים ואת מחשבי משואה כדי לעשות זאת בסדר ובעיקר בבטיחות זה דורש זמן עד 4 שעות לתחילת תנועה ועד 8-10 שעות לעבודה מלאה לפי לוח זמנים תפעולי וזה אכן קרה כך שאיני מקבל דבריך ועוד כמה חברים בפורום על הפרת צוו בית המשפט שלא היה ואתם חוזרים על זה פעמים רבות כאילו זאת האמת ולא היא.
 

טשאפק

New member
אריק אתה עקשן אני חוזר בשבילך פעם אחרונה
אינך מבין את המצב ומטעה את החברים בפורום. לא היה כל אקט של הפרת צוו בית המשפט. צוו השופטת ניתן בשעה 02:30 לפנות בוקר במעמד צד אחד (המבקשת רכבת ישראל) איך אני עובד רכבת ישראל וחבר וועד אמור לדעת בשנתי שכבוד השופטת הוציאה צוו במעמד צד אחד. בעבר יותר מפעם אחת הגיע אלי שליח (אני לא סגור על זה אם מטעם בתי המשפט ואו מבקש הצוו) עם מעטפה חתומה בתוכה הצוו עליה נדרשתי לחתום שקיבלתי הצוו ומרגע זה אני מחויב לחזור לעבודה וכחבר וועד גם לדאוג להחזיר המערכת לתיקנה, מה שלא קרה הפעם. הלכתי לישון עם ידיעה שיש שביתה ועד שעובדות העירו אותי ואמרו לי שראו בטלויזיה הודיעו שהוצא צוו עד רגע זה וזה היה בסביבות 7:42 מבחינתי אין צוו ברגע שנודע לי מהעובדות לא כמקובל בשביתות מסירת צוו אישי בדקתי העיניין עם חבר וועד נוסף משהתברר לי שאכן יש צוו יצאתי לעבודה. זאת השעה שממנה מתחיל גלגול הנהלים להפעלת הרכבות ולא רגע אחד לפני זה מיותר לציין שראש וועד העובדים ארצי ראש ועד הצפון ועוד מספר חברי וועד היו עצורים בזמן זה ולא יכלו לקבל הצווים ולפעול לביצועם. מכאן אתה למד שלא היה כאן שום אקט של הפרת צווי בית משפט. אני הגעתי לעבודה בסביבת 08:20 ובידי וידיאו של יציאת הרכבת הראשונה מחיפה מזרח בשעה 11:01 לכל הדעות מהר מאוד ולך כמי שמתימר להבין ברכבות מיותר לציין שלהפעיל רכבת זה לא להתניע רכב פרטי ואו אוטובוס ולצאת לדרך. קודם כל יש לאסוף מהבתים את צוותי הרכבת המורכב מנהגים פקחים מאבטחים מנהלי תחנות קופאים דיילים וכיו"ב פקדים ואת מחשבי משואה כדי לעשות זאת בסדר ובעיקר בבטיחות זה דורש זמן עד 4 שעות לתחילת תנועה ועד 8-10 שעות לעבודה מלאה לפי לוח זמנים תפעולי וזה אכן קרה כך שאיני מקבל דבריך ועוד כמה חברים בפורום על הפרת צוו בית המשפט שלא היה ואתם חוזרים על זה פעמים רבות כאילו זאת האמת ולא היא.
סלח לי, אבל זו התממות רבתי
הרי כל הגלגול ידוע מראש. מי שהחליט על השביתה - בהתראה של שעות! - לא ידע שיהיה דיון בבית משפט וייצא צו? זו הקטנת ראש מהסוג הכי גרוע. אולי בפעם הבאה תעצרו את הרכבות בתחנות הביניים באמצע הנסיעה. אני ממש מזועזע משיקול הדעת.
 

easylivin

New member
אריק אתה עקשן אני חוזר בשבילך פעם אחרונה
אינך מבין את המצב ומטעה את החברים בפורום. לא היה כל אקט של הפרת צוו בית המשפט. צוו השופטת ניתן בשעה 02:30 לפנות בוקר במעמד צד אחד (המבקשת רכבת ישראל) איך אני עובד רכבת ישראל וחבר וועד אמור לדעת בשנתי שכבוד השופטת הוציאה צוו במעמד צד אחד. בעבר יותר מפעם אחת הגיע אלי שליח (אני לא סגור על זה אם מטעם בתי המשפט ואו מבקש הצוו) עם מעטפה חתומה בתוכה הצוו עליה נדרשתי לחתום שקיבלתי הצוו ומרגע זה אני מחויב לחזור לעבודה וכחבר וועד גם לדאוג להחזיר המערכת לתיקנה, מה שלא קרה הפעם. הלכתי לישון עם ידיעה שיש שביתה ועד שעובדות העירו אותי ואמרו לי שראו בטלויזיה הודיעו שהוצא צוו עד רגע זה וזה היה בסביבות 7:42 מבחינתי אין צוו ברגע שנודע לי מהעובדות לא כמקובל בשביתות מסירת צוו אישי בדקתי העיניין עם חבר וועד נוסף משהתברר לי שאכן יש צוו יצאתי לעבודה. זאת השעה שממנה מתחיל גלגול הנהלים להפעלת הרכבות ולא רגע אחד לפני זה מיותר לציין שראש וועד העובדים ארצי ראש ועד הצפון ועוד מספר חברי וועד היו עצורים בזמן זה ולא יכלו לקבל הצווים ולפעול לביצועם. מכאן אתה למד שלא היה כאן שום אקט של הפרת צווי בית משפט. אני הגעתי לעבודה בסביבת 08:20 ובידי וידיאו של יציאת הרכבת הראשונה מחיפה מזרח בשעה 11:01 לכל הדעות מהר מאוד ולך כמי שמתימר להבין ברכבות מיותר לציין שלהפעיל רכבת זה לא להתניע רכב פרטי ואו אוטובוס ולצאת לדרך. קודם כל יש לאסוף מהבתים את צוותי הרכבת המורכב מנהגים פקחים מאבטחים מנהלי תחנות קופאים דיילים וכיו"ב פקדים ואת מחשבי משואה כדי לעשות זאת בסדר ובעיקר בבטיחות זה דורש זמן עד 4 שעות לתחילת תנועה ועד 8-10 שעות לעבודה מלאה לפי לוח זמנים תפעולי וזה אכן קרה כך שאיני מקבל דבריך ועוד כמה חברים בפורום על הפרת צוו בית המשפט שלא היה ואתם חוזרים על זה פעמים רבות כאילו זאת האמת ולא היא.
אין בעיה. שבית המשפט יחליט האם היה באמת
ביזוי בית הדין ונזקים באשמת הועד, או לא היה. אפילו לא טענתי לרגע שכן, אלא רק ציינתי שהוגשה תביעה ואלו היו הטענות. אתה לא צריך להוכיח את זה לי, מי שיצטרכו להוכיח אלה עורכי הדין... אני בכל אופן טוען כמו רבים אחרים, שהשביתה מראשיתה הייתה פראית ובלתי מוצדקת לחלוטין. למרות שהוכרז סיכסוך עבודה, על פי החוק היו חייבים להודיע על השביתה מראש. כל שביתת פתע היא בלתי חוקית בישראל. בטח שמעצר חברי הועד לא יכול לשמש סיבה לשביתה כזאת. האנשים התפרעו ולא צייתו להוראות השוטרים (מה לעשות, חייבים לציית לשוטרים במדינת חוק) וכולנו ראינו את הצילומים במהדורת החדשות. כל הדברים האלה ביחד רק מוסיפים עוד צבע שחור לתמונה השחורה ממילא שמצטיירת בעיני הציבור. מי שחושב שהציבור טומך בועד או "שמאבק" שכזה יוביל לעלייה בתמיכה הציבורית, טועה קשות וחבל. עדיין לא מאוחר להתעשט... אם כי נראה לי שלא יעזור כבר כלום, הפור נפל - השקרים שהועד מפיץ חדרו לתודעת העובדים שבסופו של דבר ייפגעו באמת. ושוב, חבל לי על כך מאוד. אני ממש לא רוצה ברעתם של העובדים, בסך הכל אכפת לי כמו לרבים אחרים שתהיה כאן רכבת נורמלית. ואילו הועד מוביל להרס מוחלט של החברה הזאת.
 

easylivin

New member
אין בעיה. שבית המשפט יחליט האם היה באמת
ביזוי בית הדין ונזקים באשמת הועד, או לא היה. אפילו לא טענתי לרגע שכן, אלא רק ציינתי שהוגשה תביעה ואלו היו הטענות. אתה לא צריך להוכיח את זה לי, מי שיצטרכו להוכיח אלה עורכי הדין... אני בכל אופן טוען כמו רבים אחרים, שהשביתה מראשיתה הייתה פראית ובלתי מוצדקת לחלוטין. למרות שהוכרז סיכסוך עבודה, על פי החוק היו חייבים להודיע על השביתה מראש. כל שביתת פתע היא בלתי חוקית בישראל. בטח שמעצר חברי הועד לא יכול לשמש סיבה לשביתה כזאת. האנשים התפרעו ולא צייתו להוראות השוטרים (מה לעשות, חייבים לציית לשוטרים במדינת חוק) וכולנו ראינו את הצילומים במהדורת החדשות. כל הדברים האלה ביחד רק מוסיפים עוד צבע שחור לתמונה השחורה ממילא שמצטיירת בעיני הציבור. מי שחושב שהציבור טומך בועד או "שמאבק" שכזה יוביל לעלייה בתמיכה הציבורית, טועה קשות וחבל. עדיין לא מאוחר להתעשט... אם כי נראה לי שלא יעזור כבר כלום, הפור נפל - השקרים שהועד מפיץ חדרו לתודעת העובדים שבסופו של דבר ייפגעו באמת. ושוב, חבל לי על כך מאוד. אני ממש לא רוצה ברעתם של העובדים, בסך הכל אכפת לי כמו לרבים אחרים שתהיה כאן רכבת נורמלית. ואילו הועד מוביל להרס מוחלט של החברה הזאת.
"טומך" = תומך
 

kobiz99

New member
אין בעיה. שבית המשפט יחליט האם היה באמת
ביזוי בית הדין ונזקים באשמת הועד, או לא היה. אפילו לא טענתי לרגע שכן, אלא רק ציינתי שהוגשה תביעה ואלו היו הטענות. אתה לא צריך להוכיח את זה לי, מי שיצטרכו להוכיח אלה עורכי הדין... אני בכל אופן טוען כמו רבים אחרים, שהשביתה מראשיתה הייתה פראית ובלתי מוצדקת לחלוטין. למרות שהוכרז סיכסוך עבודה, על פי החוק היו חייבים להודיע על השביתה מראש. כל שביתת פתע היא בלתי חוקית בישראל. בטח שמעצר חברי הועד לא יכול לשמש סיבה לשביתה כזאת. האנשים התפרעו ולא צייתו להוראות השוטרים (מה לעשות, חייבים לציית לשוטרים במדינת חוק) וכולנו ראינו את הצילומים במהדורת החדשות. כל הדברים האלה ביחד רק מוסיפים עוד צבע שחור לתמונה השחורה ממילא שמצטיירת בעיני הציבור. מי שחושב שהציבור טומך בועד או "שמאבק" שכזה יוביל לעלייה בתמיכה הציבורית, טועה קשות וחבל. עדיין לא מאוחר להתעשט... אם כי נראה לי שלא יעזור כבר כלום, הפור נפל - השקרים שהועד מפיץ חדרו לתודעת העובדים שבסופו של דבר ייפגעו באמת. ושוב, חבל לי על כך מאוד. אני ממש לא רוצה ברעתם של העובדים, בסך הכל אכפת לי כמו לרבים אחרים שתהיה כאן רכבת נורמלית. ואילו הועד מוביל להרס מוחלט של החברה הזאת.
תופתע בית המשפט כלל לא התעסק בזה
בית המשפט נתן לרכבת ישראל ולועדי העובדים ארכה נוספת למשא ומתן עד 01-07-2010 למשא ומתן קבעה השופטת תהיה עלית מדרגה בדרג הנושא ונותן בפיקוח כב השופטת 1. משרד החבורה (כנראה מנכ"ל) 2. יו"ר ההסתדרות ואו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי 3. מנכל רכבת ישראל 4 יו"ר התובלה היבשתית אבי אדרי 5.נציגי ועד העובדים בתקופה זאת חויבנו בשקט תעשיתי אין אפשרות להנהלה ולריבון לנקוט צעדים חד צדדים
 

easylivin

New member
תופתע בית המשפט כלל לא התעסק בזה
בית המשפט נתן לרכבת ישראל ולועדי העובדים ארכה נוספת למשא ומתן עד 01-07-2010 למשא ומתן קבעה השופטת תהיה עלית מדרגה בדרג הנושא ונותן בפיקוח כב השופטת 1. משרד החבורה (כנראה מנכ"ל) 2. יו"ר ההסתדרות ואו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי 3. מנכל רכבת ישראל 4 יו"ר התובלה היבשתית אבי אדרי 5.נציגי ועד העובדים בתקופה זאת חויבנו בשקט תעשיתי אין אפשרות להנהלה ולריבון לנקוט צעדים חד צדדים
התכוונתי לתביעה הזאת:
"תביעת נזיקין נגד ועד העובדים בחברה בגין הנזקים שנגרמו לה לכאורה כתוצאה מהשבתת פעילות הרכבות ביום חמישי האחרון. היקף התביעה עשוי להגיע לכ-3.5 מיליון שקל לפחות" http://www.themarker.com/cars/public-transport/1.641302 אבל אחרי הכרעת הדין היום, ייתכן שההנהלה לא תגיש את התביעה (והרושם הוא שהיא בניגוד לועד רוצה לנהל מו"מ כפי שהממשלה מחייבת אותה, ולא לשבור מיד את הכלים).
 

amit1270

New member
תופתע בית המשפט כלל לא התעסק בזה
בית המשפט נתן לרכבת ישראל ולועדי העובדים ארכה נוספת למשא ומתן עד 01-07-2010 למשא ומתן קבעה השופטת תהיה עלית מדרגה בדרג הנושא ונותן בפיקוח כב השופטת 1. משרד החבורה (כנראה מנכ"ל) 2. יו"ר ההסתדרות ואו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי 3. מנכל רכבת ישראל 4 יו"ר התובלה היבשתית אבי אדרי 5.נציגי ועד העובדים בתקופה זאת חויבנו בשקט תעשיתי אין אפשרות להנהלה ולריבון לנקוט צעדים חד צדדים
אין אפשרות לאף צד לנקוט צעדים חד-צדדיים
נקווה שהמו"מ יצליח לטובת כולנו.
 

kobiz99

New member
סגירת החברה היא גם באשמת ההנהלה !
אם הנהלה לא מצליחה לשלוט ולעשות סדר ולרצות את כולם - הרי שהיא צריכה ללכת הביתה. הנהלת הרכבת אפילו לא רוצה לשבת עם גילה אדרעי לדיון של הגעה לעמק השווה. הועד דורש את התרת כל החוזים האישיים ובצדק רב ! הם לא שפוטים של כל יני מאפיונרים היושבים על חוזים אישיים. בושה וחרפה. תן לכל העובדים פנסייה תקציבית ותפסיק לדפוק אותם עם פנסייה צוברת. הרי בעלי חוזים אישיים מקבלים פנסייה "מיוחדת" כתחליף לפנסייה התקציבית שבוטלה כבר בשנת 2001 למראית עין...אבל קיימת בצורה אחרת בחוזים אישיים. מדוע שאורי יוגב יהיה יו"ר הדירקטוריון??????? מה לו ולרכבת ישראל??? איך הוא קשור לעינין בכלל? בינתיים הוא חשוד בניגוד אינטרסים חמור ! סליחה, הוא לא יכול להתמנות ליו"ר הדירקטוריון עד אשר יתבררו הענינים בענינו. יש לשתף את חברי הועד בקביעה מי יהיה יו"ר הדירקטוריון. יש לתת לועד להטיל וטו אם יוגב לא נראה להם. אל תכפה עלייהם אותו. הם הרי ישגעו אותו בלי סוף ויגרמו לו לברוח מהר מהתפקיד שבמילא הוא יעשה בהתנדבות. הוא צריך להבין את המסר שהם לא מעניינים בו ! יש לו עבודה מסודרת אחרת ! להם אין ! הם יישארו כל חייהם ברכבת. והוא? יבוא ויילך אחרי כמה שנים. סדר הוא לא יוכל לעשות עם אנטגוניזם כזה. עדיף שיסיק את המסקנות בעצמו וייתן למישהו אחר שמקובל על כולם להיות יו"ר. עד כאן בנושא זה. לילה טוב.
ראיון עם אורי יוגב ב- 2006
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה