מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.

XrayCharlie

New member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
אתה בטח טועה
הרי סמנכ"ל לענייני מי יודע מה אמר לחברי פורום (חברי פורום, לא סתם אנשים) כי הסיפור של הברגים לא נכון אז אתה בטח טועה. כמו כן חבר פורום אחר אמר כי הרכבת תגיש תביעת דיבה על הסיפור. זאת עוד הוכחה ניצחת כי הסיפור לא נכון. אתה בטוח טועה.
 
אתה בטח טועה
הרי סמנכ"ל לענייני מי יודע מה אמר לחברי פורום (חברי פורום, לא סתם אנשים) כי הסיפור של הברגים לא נכון אז אתה בטח טועה. כמו כן חבר פורום אחר אמר כי הרכבת תגיש תביעת דיבה על הסיפור. זאת עוד הוכחה ניצחת כי הסיפור לא נכון. אתה בטוח טועה.
לגבי מערך 38 זה הסיפור. עם כל הכבוד
לסמנכ"ל זה או אחר - הוא זה שטועה. ועדיף שלא תמשוך אותי בלשון בענין הזה. הוא התכוון אולי לענין אחר או למערך קרונוע אחר. לגבי מערך 38 זו האמת וכל מה שיספרו לך אחרת = שקר שחור. אני מכיר היטב את כל הפוליטיקה הפנימית ברכבת ועדיף שלא אומר על כך דבר. אין לך מושג מה קורה שם ואם היה לך מושג, לא היית כותב את הודעתך עליה אני מגיב. שום הוכחה ניצחת ושום בטיח. דרך-אגב: המידע שאני מקבל חסוי אך אומר לך שאני בקשר עם אנשי מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר בתחום הרכבתי בעולם ולא רק כאן. ולגבי הודעתי הראשונה: היא מדוייקת מילה במילה. כנראה שאתה לא מצליח להבין את הסיפור הטכני? כדאי שתפסיק לעשות אלוהים מכל סמנכ"ל ברכבת למרות שיש ביניהם אנשי מקצוע מעולים אך יש גם אחרים באופן טבעי כמו בכל מקום עבודה מסוג זה.
 

בועז ל

New member
לגבי מערך 38 זה הסיפור. עם כל הכבוד
לסמנכ"ל זה או אחר - הוא זה שטועה. ועדיף שלא תמשוך אותי בלשון בענין הזה. הוא התכוון אולי לענין אחר או למערך קרונוע אחר. לגבי מערך 38 זו האמת וכל מה שיספרו לך אחרת = שקר שחור. אני מכיר היטב את כל הפוליטיקה הפנימית ברכבת ועדיף שלא אומר על כך דבר. אין לך מושג מה קורה שם ואם היה לך מושג, לא היית כותב את הודעתך עליה אני מגיב. שום הוכחה ניצחת ושום בטיח. דרך-אגב: המידע שאני מקבל חסוי אך אומר לך שאני בקשר עם אנשי מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר בתחום הרכבתי בעולם ולא רק כאן. ולגבי הודעתי הראשונה: היא מדוייקת מילה במילה. כנראה שאתה לא מצליח להבין את הסיפור הטכני? כדאי שתפסיק לעשות אלוהים מכל סמנכ"ל ברכבת למרות שיש ביניהם אנשי מקצוע מעולים אך יש גם אחרים באופן טבעי כמו בכל מקום עבודה מסוג זה.
נראה לי שלא הבנת את צ'ארלי, דוק'.
הבחור כתב בלשון סגי נהור.
 

XrayCharlie

New member
לגבי מערך 38 זה הסיפור. עם כל הכבוד
לסמנכ"ל זה או אחר - הוא זה שטועה. ועדיף שלא תמשוך אותי בלשון בענין הזה. הוא התכוון אולי לענין אחר או למערך קרונוע אחר. לגבי מערך 38 זו האמת וכל מה שיספרו לך אחרת = שקר שחור. אני מכיר היטב את כל הפוליטיקה הפנימית ברכבת ועדיף שלא אומר על כך דבר. אין לך מושג מה קורה שם ואם היה לך מושג, לא היית כותב את הודעתך עליה אני מגיב. שום הוכחה ניצחת ושום בטיח. דרך-אגב: המידע שאני מקבל חסוי אך אומר לך שאני בקשר עם אנשי מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר בתחום הרכבתי בעולם ולא רק כאן. ולגבי הודעתי הראשונה: היא מדוייקת מילה במילה. כנראה שאתה לא מצליח להבין את הסיפור הטכני? כדאי שתפסיק לעשות אלוהים מכל סמנכ"ל ברכבת למרות שיש ביניהם אנשי מקצוע מעולים אך יש גם אחרים באופן טבעי כמו בכל מקום עבודה מסוג זה.
שלום אביתר,
כפי שאתה בוודאי כבר מבין ממש לא התכוונתי להגיד שאתה טועה, ממש להפך. למרות שההודעה שלי הופנת, כביכול, אליך, היא הייתה ל(רוב) חברי הפורום. בעיקר לאלו שקבעו בצורה הכי חד משמעית שסיפור הברגים הוא בדייה דמיונית והזוייה של הכתב (ולדעתי גם עכשיו הם מאמינים בכך). להזכירך, מה שהתחיל את העליהום עלי באותו שירשור לא הייתה העובדה שהסכמתי עם הכתב (כי ממש לא אמרתי זאת), אלא ציון העובדה שתגובת הרכבת הייתה סופר אנמית וחלבית והדבר האחרון שניתן היה להבין ממנה שמדובר בבדיה. אבל בפורום הזה כל מי שמדבר נגד או בגנות הרכבת (ולא YNET), מוגדר במיידית בוגד ואוייב העם שלעומתו וענונו אסיר ציון וענת קם כלת פרס ישראל בפטריוטיזם. ולמה לא? לפורום יש שלושה מנהלים, שניים מתוכם "ישנים בעמידה" והשלישי הוא בכלל "חלק מהטריבונה" אז פלא שהם מרשים לעצמם לתקוף חברי פורום אחרים בלי חשבון? לכן, כאשר כתבת את אשר כתבת ואישרת את הסיפור, לא יכולתי שלא לכתוב תגובה צינית ביותר שכאמור ממש לא הופנת כלפיך. אני לא מחזיק מאף אחד ברכבת. לדעתי השר פיספס הזדמנות מצויינת לסגור את הרכבת כבר השבוע. לדעתי, מצד שני, הוא לא יעשה את זה גם בתאריך שהוא נקב ולכן, מבחינתי, אתה סופר לאחור לקראת מפח נפש שלך ולא סגירת הרכבת. בברכת שבוע טוב,
 

easylivin

New member
שלום אביתר,
כפי שאתה בוודאי כבר מבין ממש לא התכוונתי להגיד שאתה טועה, ממש להפך. למרות שההודעה שלי הופנת, כביכול, אליך, היא הייתה ל(רוב) חברי הפורום. בעיקר לאלו שקבעו בצורה הכי חד משמעית שסיפור הברגים הוא בדייה דמיונית והזוייה של הכתב (ולדעתי גם עכשיו הם מאמינים בכך). להזכירך, מה שהתחיל את העליהום עלי באותו שירשור לא הייתה העובדה שהסכמתי עם הכתב (כי ממש לא אמרתי זאת), אלא ציון העובדה שתגובת הרכבת הייתה סופר אנמית וחלבית והדבר האחרון שניתן היה להבין ממנה שמדובר בבדיה. אבל בפורום הזה כל מי שמדבר נגד או בגנות הרכבת (ולא YNET), מוגדר במיידית בוגד ואוייב העם שלעומתו וענונו אסיר ציון וענת קם כלת פרס ישראל בפטריוטיזם. ולמה לא? לפורום יש שלושה מנהלים, שניים מתוכם "ישנים בעמידה" והשלישי הוא בכלל "חלק מהטריבונה" אז פלא שהם מרשים לעצמם לתקוף חברי פורום אחרים בלי חשבון? לכן, כאשר כתבת את אשר כתבת ואישרת את הסיפור, לא יכולתי שלא לכתוב תגובה צינית ביותר שכאמור ממש לא הופנת כלפיך. אני לא מחזיק מאף אחד ברכבת. לדעתי השר פיספס הזדמנות מצויינת לסגור את הרכבת כבר השבוע. לדעתי, מצד שני, הוא לא יעשה את זה גם בתאריך שהוא נקב ולכן, מבחינתי, אתה סופר לאחור לקראת מפח נפש שלך ולא סגירת הרכבת. בברכת שבוע טוב,
איזה בלאגן וסלט עשית מהכל...
מה זה "נגד הרכבת" בכלל? ממתי לתמוך בועד נחשב כלהיות "נגד הרכבת"?! הרוב כאן מסכימים שהועד הוא הרעה החולה (כך היה מאז שאני כאן, וגם שנים קודם לכן אם יצא לך לקרוא בארכיון). גם אביתר כתב דברים בסגנון הזה... האם כדאי להעלותם באוב, או לוותר?
שנית, למה כוונתו של הכותב בדברים הבאים: "השלישי הוא בכלל חלק מהטריבונה"? האם כבודו רומז שהמנהל הוא... "עובד רכבת"? "חבר ועד"?
או עובד בשביל ההנהלה? מה מהם נחשב "בעד הרכבת", ומה "נגד"? בילבלת אותי לגמרי... או שכבודו קובל על כך שמנהל מעיז להשתתף כאן בדיונים ולהביע את דעתו כחבר פורום מן המניין? בנוסף, הרשה לי לשתף איתך כמה הגיגים בקשר למושג "עליהום", כי תאמין לי שאפילו לא טעמת עדיין מהמעדן... "עליהום" אמיתי זה כשאתה מעיז לכתוב דבר-מה נגד המאפיה ושלטון החמולות, ומעיז לתמוך לגלוי בביצוע רפורמות ברכבת; ואז במקום תשובות מנומקות בפורום (כפי שאתה קיבלת מרבים וטובים כאן - ולא יכולת להתמודד עם זה כנראה) אתה מוצף במסרים שכוללים רק קללות ואיומים. גם מסרים אישיים וגם גלויים (חבל שמחקו אותם, אם תשאל אותי). לזה אפשר לקרוא "עליהום". ולגבי הסיבות לתאונה... אשרי המאמין. אציין רק עוד נקודה קטנה אך חשובה שפיספסת: לא כל המשתתפים בדיון הזה מתבססים על אמונות בלבד. חלק מהכותבים (וזה כולל את אביתר) מכירים את הראיות. אף ראיה "מוצקה" לא נחשפה עדיין, וייתכן שגם לא תיחשף כי כאמור הדברים עוד עלולים להיגרר לבית המשפט. זה לא הפורום הנכון, ובטח שלא ynet (גם שם לא הוצגה שום ראיה מוצקה, אני חוזר ואומר ומדגיש!) זוהי גם הסיבה לתגובה "האנמית"
של הרכבת. וכי למה אתה מצפה שיחשפו בפניך את הכל ומיד? כאן לא וויקיליקס. אולי לטובת הנוסעים עדיף שהכל ייפתר בדלתיים סגורות? ואולי עדיף שהעניינים כן יגיעו לדיון משפטי? אינך יכול לדעת, מן הסתם.
 

XrayCharlie

New member
איזה בלאגן וסלט עשית מהכל...
מה זה "נגד הרכבת" בכלל? ממתי לתמוך בועד נחשב כלהיות "נגד הרכבת"?! הרוב כאן מסכימים שהועד הוא הרעה החולה (כך היה מאז שאני כאן, וגם שנים קודם לכן אם יצא לך לקרוא בארכיון). גם אביתר כתב דברים בסגנון הזה... האם כדאי להעלותם באוב, או לוותר?
שנית, למה כוונתו של הכותב בדברים הבאים: "השלישי הוא בכלל חלק מהטריבונה"? האם כבודו רומז שהמנהל הוא... "עובד רכבת"? "חבר ועד"?
או עובד בשביל ההנהלה? מה מהם נחשב "בעד הרכבת", ומה "נגד"? בילבלת אותי לגמרי... או שכבודו קובל על כך שמנהל מעיז להשתתף כאן בדיונים ולהביע את דעתו כחבר פורום מן המניין? בנוסף, הרשה לי לשתף איתך כמה הגיגים בקשר למושג "עליהום", כי תאמין לי שאפילו לא טעמת עדיין מהמעדן... "עליהום" אמיתי זה כשאתה מעיז לכתוב דבר-מה נגד המאפיה ושלטון החמולות, ומעיז לתמוך לגלוי בביצוע רפורמות ברכבת; ואז במקום תשובות מנומקות בפורום (כפי שאתה קיבלת מרבים וטובים כאן - ולא יכולת להתמודד עם זה כנראה) אתה מוצף במסרים שכוללים רק קללות ואיומים. גם מסרים אישיים וגם גלויים (חבל שמחקו אותם, אם תשאל אותי). לזה אפשר לקרוא "עליהום". ולגבי הסיבות לתאונה... אשרי המאמין. אציין רק עוד נקודה קטנה אך חשובה שפיספסת: לא כל המשתתפים בדיון הזה מתבססים על אמונות בלבד. חלק מהכותבים (וזה כולל את אביתר) מכירים את הראיות. אף ראיה "מוצקה" לא נחשפה עדיין, וייתכן שגם לא תיחשף כי כאמור הדברים עוד עלולים להיגרר לבית המשפט. זה לא הפורום הנכון, ובטח שלא ynet (גם שם לא הוצגה שום ראיה מוצקה, אני חוזר ואומר ומדגיש!) זוהי גם הסיבה לתגובה "האנמית"
של הרכבת. וכי למה אתה מצפה שיחשפו בפניך את הכל ומיד? כאן לא וויקיליקס. אולי לטובת הנוסעים עדיף שהכל ייפתר בדלתיים סגורות? ואולי עדיף שהעניינים כן יגיעו לדיון משפטי? אינך יכול לדעת, מן הסתם.
אני עשיתי בלאגן?
דברי כוונו נגד מה שקורה כאן בפורום ולא ברכבת. איפה אמרתי דבר וחצי דבר על הוועד או שתמיכה בוועד היא להיות נגד הרכבת? אני כן אמרתי שמי שכותב כאן נגד הרכבת, חוטף. לגבי "המנהל השלישי" הכוונה הייתה שיש כאן אנשים שמרשים לעצמם יותר מידי, תוקפים (מילולית כמובן) משתתפים אחרים (ולא, אני ממש לא ראש וראשון להיות בין המותקפים, אני ממש לא טוען את זה) ושני מנהלים לא עושים דבר על מנת להפסיק את זה והשלישי בכלל מצטרף לחגיגה. אין ספק שלכל אחד זכות להחזיק באיזה דעה שהוא רוצה, אפילו ההזויה ביותר (ואני ממש לא חושב עכשיו על משהו ספציפי), אבל הבעיה שלי היא עם סגנון הכתיבה וההתנהגות של מספר אנשים פה בכלל ועל כך שהמנהלים לא עושים דבר להפסיק את זה בפרט.
 

בועז ל

New member
אני עשיתי בלאגן?
דברי כוונו נגד מה שקורה כאן בפורום ולא ברכבת. איפה אמרתי דבר וחצי דבר על הוועד או שתמיכה בוועד היא להיות נגד הרכבת? אני כן אמרתי שמי שכותב כאן נגד הרכבת, חוטף. לגבי "המנהל השלישי" הכוונה הייתה שיש כאן אנשים שמרשים לעצמם יותר מידי, תוקפים (מילולית כמובן) משתתפים אחרים (ולא, אני ממש לא ראש וראשון להיות בין המותקפים, אני ממש לא טוען את זה) ושני מנהלים לא עושים דבר על מנת להפסיק את זה והשלישי בכלל מצטרף לחגיגה. אין ספק שלכל אחד זכות להחזיק באיזה דעה שהוא רוצה, אפילו ההזויה ביותר (ואני ממש לא חושב עכשיו על משהו ספציפי), אבל הבעיה שלי היא עם סגנון הכתיבה וההתנהגות של מספר אנשים פה בכלל ועל כך שהמנהלים לא עושים דבר להפסיק את זה בפרט.
מסכים עמך ביחס לתרבות הדיון בפורום שהופכת
למיליטנטית יותר ויותר. חבל שזה כך. מאידך, אני לא מסכים לאבחנה שביצעת. כולם חוטפים כאן ומכל הכיוונים. פעם זה אתה, פעם מישהו אחר ואף אחד כאן אינו קדוש מעונה.
 

amit1270

New member
מסכים עמך ביחס לתרבות הדיון בפורום שהופכת
למיליטנטית יותר ויותר. חבל שזה כך. מאידך, אני לא מסכים לאבחנה שביצעת. כולם חוטפים כאן ומכל הכיוונים. פעם זה אתה, פעם מישהו אחר ואף אחד כאן אינו קדוש מעונה.
והמנהלים לא חייבים לו דין וחשבון
 

easylivin

New member
מסכים עמך ביחס לתרבות הדיון בפורום שהופכת
למיליטנטית יותר ויותר. חבל שזה כך. מאידך, אני לא מסכים לאבחנה שביצעת. כולם חוטפים כאן ומכל הכיוונים. פעם זה אתה, פעם מישהו אחר ואף אחד כאן אינו קדוש מעונה.
 

easylivin

New member
אני עשיתי בלאגן?
דברי כוונו נגד מה שקורה כאן בפורום ולא ברכבת. איפה אמרתי דבר וחצי דבר על הוועד או שתמיכה בוועד היא להיות נגד הרכבת? אני כן אמרתי שמי שכותב כאן נגד הרכבת, חוטף. לגבי "המנהל השלישי" הכוונה הייתה שיש כאן אנשים שמרשים לעצמם יותר מידי, תוקפים (מילולית כמובן) משתתפים אחרים (ולא, אני ממש לא ראש וראשון להיות בין המותקפים, אני ממש לא טוען את זה) ושני מנהלים לא עושים דבר על מנת להפסיק את זה והשלישי בכלל מצטרף לחגיגה. אין ספק שלכל אחד זכות להחזיק באיזה דעה שהוא רוצה, אפילו ההזויה ביותר (ואני ממש לא חושב עכשיו על משהו ספציפי), אבל הבעיה שלי היא עם סגנון הכתיבה וההתנהגות של מספר אנשים פה בכלל ועל כך שהמנהלים לא עושים דבר להפסיק את זה בפרט.
אוקיי, אבל כתבת את זה בצורה כזאת שאי אפשר
בכלל להבין את הקשר לנושא הדיון הספציפי הזה. גם לי מפריעה תרבות הדיון אצל חלק מהחברים כאן (כפי שפירטתי בהודעה הקודמת...), אבל כנראה שאין מה לעשות עם זה. לא כולם יהיו מנומסים ועדינים, ולא חסרים טרולים שמציתים את האש בכוונה. אכן זכותו של כל אחד להחזיק בכל דעה, אלא שבדיון אמיתי כל אחד חייב לנמק את דעתו ולהיות מוכן שיענו לו בצורה מנומקת גם כן. כל משתתף חייב לצפות לכך שאם יכתוב שטות (כלומר, משהו תלוש לחלוטין מהראיות העובדתיות) אז יימצאו אנשים אחרים שיצביעו על כך וגם ינמקו. ואם קרה ונשארת בדעת מיעוט - לדעתי, זה לא ממש מועיל או חכם להיעלב על כך. כן, מה לעשות - קורה שאתה כותב דבר מה והרבה אנשים חולקים עליך. זה לא "עליהום". "תקיפה" זה משהו אחר (הבאתי כבר דוגמה לתקיפה שכזאת). במילים "עשית סלט" התכוונתי לזה שאתה שוב טוען "שמי שמעלה טענות נגד הרכבת, מותקף". אבל מה זה בכלל "נגד הרכבת" או "בעד הרכבת"? זה תיאור פשטני ורדוד מדי. למשל, דברי התמיכה של אביתר בועד הם בעד או נגד? דבריי שלי ושל אחרים נגד ההתנהלות הנוכחית של הועד, הם בעד או נגד?.. והנה, בשירשור הזה אביתר תמך בועד (שכאמור, לא הבנתי האם זה נחשב לשיטתך "בעד" או נגד" הרכבת) אז תקפו אותו? מי? איפה?! ומה לעשות, יש נושאים שלגביהם קיימת תמימות-דעים כמעט מלאה בין חברי הפורום, במיוחד בין הוותיקים שבהם. עליך לקבל זאת כמו שאתה רוצה שיקבלו את זכותך להתבטא. סתירת הטיעונים שלך והעלאת טיעוני-נגד זאת ממש לא "תקיפה", ולא משנה באיזה סגנון זה נעשה, כל עוד זה לא אישי. אבל כשעוברים לפסים אישיים, זהו באמת חוסר תרבות הדיון האולטימטיבי. ובשירשור הזה ממש זה כבר קרה יותר מפעם, מבלי להצביע על איש.
 

amit1270

New member
שלום אביתר,
כפי שאתה בוודאי כבר מבין ממש לא התכוונתי להגיד שאתה טועה, ממש להפך. למרות שההודעה שלי הופנת, כביכול, אליך, היא הייתה ל(רוב) חברי הפורום. בעיקר לאלו שקבעו בצורה הכי חד משמעית שסיפור הברגים הוא בדייה דמיונית והזוייה של הכתב (ולדעתי גם עכשיו הם מאמינים בכך). להזכירך, מה שהתחיל את העליהום עלי באותו שירשור לא הייתה העובדה שהסכמתי עם הכתב (כי ממש לא אמרתי זאת), אלא ציון העובדה שתגובת הרכבת הייתה סופר אנמית וחלבית והדבר האחרון שניתן היה להבין ממנה שמדובר בבדיה. אבל בפורום הזה כל מי שמדבר נגד או בגנות הרכבת (ולא YNET), מוגדר במיידית בוגד ואוייב העם שלעומתו וענונו אסיר ציון וענת קם כלת פרס ישראל בפטריוטיזם. ולמה לא? לפורום יש שלושה מנהלים, שניים מתוכם "ישנים בעמידה" והשלישי הוא בכלל "חלק מהטריבונה" אז פלא שהם מרשים לעצמם לתקוף חברי פורום אחרים בלי חשבון? לכן, כאשר כתבת את אשר כתבת ואישרת את הסיפור, לא יכולתי שלא לכתוב תגובה צינית ביותר שכאמור ממש לא הופנת כלפיך. אני לא מחזיק מאף אחד ברכבת. לדעתי השר פיספס הזדמנות מצויינת לסגור את הרכבת כבר השבוע. לדעתי, מצד שני, הוא לא יעשה את זה גם בתאריך שהוא נקב ולכן, מבחינתי, אתה סופר לאחור לקראת מפח נפש שלך ולא סגירת הרכבת. בברכת שבוע טוב,
לא ברור לי אם אני ישן בעמידה או חלק מהטריבונה
 
אתה בטח טועה
הרי סמנכ"ל לענייני מי יודע מה אמר לחברי פורום (חברי פורום, לא סתם אנשים) כי הסיפור של הברגים לא נכון אז אתה בטח טועה. כמו כן חבר פורום אחר אמר כי הרכבת תגיש תביעת דיבה על הסיפור. זאת עוד הוכחה ניצחת כי הסיפור לא נכון. אתה בטוח טועה.
ראה בבקשה מסר אישי ממני. תודה.
 

easylivin

New member
אתה בטח טועה
הרי סמנכ"ל לענייני מי יודע מה אמר לחברי פורום (חברי פורום, לא סתם אנשים) כי הסיפור של הברגים לא נכון אז אתה בטח טועה. כמו כן חבר פורום אחר אמר כי הרכבת תגיש תביעת דיבה על הסיפור. זאת עוד הוכחה ניצחת כי הסיפור לא נכון. אתה בטוח טועה.
הוא לא בדיוק "אמר", חביבי.
הוא גם הראה כמה דברים. בכל מקרה, אם תנסה לרגע להיות אובייקטיבי - יש כאן מלחמת גירסאות ואף אחד מהצדדים אינו יכול להציג את ההוכחות כרגע, כי הדברים עלולים עדיין להגיע לבית המשפט.
 
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
לפי מה שנאמר בהודעת הפתיחה של אביתר
היתה רשלנות של עובדי התחזוקה וזה לא קשור להכשרה אקדמית זו או אחרת. לכל כלי טכני יש דפי הנחיות (Manual) ודבר כזה אלמנטרי של פיספוס ששה ברגים, זאת רשלנות פשוטה. אין צורך ביידע אקדמי מעמיק כדי לדעת שציר מסוג X מצריך חלק מסוג X1 וציר מסוג Y מצריך חלק מסוג Y1. מה גם שכשאתה מחבר ארבעה ברגים למקום המצריך 10, נותרים ששה חורים. אז גם שמו חלק לא נכון וגם לא הידקו עד הסוף, על זה ייאמר, נו שוין וזה בהחלט לא מדבר בעד עובדי התחזוקה שאתה מגן עליהם בחירוף נפש. זאת לא שאלה של הכשרה אלא של רשלנות. אני מקווה, למען עובדי התחזוקה והמפקחים על בקרת האיכות שם, שזה לא נכון...אם זה כן נכון, בדבר כזה אלמנטרי, אז יש בעיה בכל שדרת העבודה והניהול במוסכי הרכבת ואולי כדאי באמת להעביר את העבודה לגורם חיצוני... אגב, אני "קצת" קרוב לנושא כי במוסטנג 1966 כמו שלי ישנם שני סוגי ג'אנטים: כאלה עם ארבעה ברגים וכאלה עם חמישה ברגים וכל בעל מוסטנג יודע שכשהוא מחליף את מערכת הבלמים, הוא מכניס כזאת המותאמת לדגם שלו (ויכול להיות שמדובר בשתי מכוניות שנוצרו באותו יום!). אתה לא צריך להיות בוגר אוניברסיטה או טכניון בשביל זה. אגב, למיטב זכרוני אין גם מכללה לאגד או לסוכנות מיצובישי או מרצדס. הם פשוט עורכים מערכת השתלמויות טובה ומערכת טובה של ניהול עבודה ופיקוח על איכותה. והערה: ההכשרה שלי בנושאי תחזוקת רכבות זהה לזאת של משתתפים אחרים בשישור ולכן נא לקחת את המסקנה שלי בהסתייגות.
 

kobiz99

New member
לפי מה שנאמר בהודעת הפתיחה של אביתר
היתה רשלנות של עובדי התחזוקה וזה לא קשור להכשרה אקדמית זו או אחרת. לכל כלי טכני יש דפי הנחיות (Manual) ודבר כזה אלמנטרי של פיספוס ששה ברגים, זאת רשלנות פשוטה. אין צורך ביידע אקדמי מעמיק כדי לדעת שציר מסוג X מצריך חלק מסוג X1 וציר מסוג Y מצריך חלק מסוג Y1. מה גם שכשאתה מחבר ארבעה ברגים למקום המצריך 10, נותרים ששה חורים. אז גם שמו חלק לא נכון וגם לא הידקו עד הסוף, על זה ייאמר, נו שוין וזה בהחלט לא מדבר בעד עובדי התחזוקה שאתה מגן עליהם בחירוף נפש. זאת לא שאלה של הכשרה אלא של רשלנות. אני מקווה, למען עובדי התחזוקה והמפקחים על בקרת האיכות שם, שזה לא נכון...אם זה כן נכון, בדבר כזה אלמנטרי, אז יש בעיה בכל שדרת העבודה והניהול במוסכי הרכבת ואולי כדאי באמת להעביר את העבודה לגורם חיצוני... אגב, אני "קצת" קרוב לנושא כי במוסטנג 1966 כמו שלי ישנם שני סוגי ג'אנטים: כאלה עם ארבעה ברגים וכאלה עם חמישה ברגים וכל בעל מוסטנג יודע שכשהוא מחליף את מערכת הבלמים, הוא מכניס כזאת המותאמת לדגם שלו (ויכול להיות שמדובר בשתי מכוניות שנוצרו באותו יום!). אתה לא צריך להיות בוגר אוניברסיטה או טכניון בשביל זה. אגב, למיטב זכרוני אין גם מכללה לאגד או לסוכנות מיצובישי או מרצדס. הם פשוט עורכים מערכת השתלמויות טובה ומערכת טובה של ניהול עבודה ופיקוח על איכותה. והערה: ההכשרה שלי בנושאי תחזוקת רכבות זהה לזאת של משתתפים אחרים בשישור ולכן נא לקחת את המסקנה שלי בהסתייגות.
מטוסי חיל האויר מתוחזקים רובם ככולם ע"י
מהנדסים בוגרי הטכניון במגמת אוירונאוטיקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה