דן מורידה מחירים

מצב
הנושא נעול.

LALI5555

New member
../images/Emo2.gifדן מורידה מחירים

דן מורידה מחירים
אני לא יודעת עם רשמו זאת לפני אבל הופתעתי היום כשעליתי לקו 57 מקניון איילון ברמת גן גיליתי שמחירי הנסיעות ירדו. לדוגמא כרטיס רגיל 5.10 במקום 5.20 חופשי חודשי 192 במקום 196 . האם זוהי המלחמה של דן בקווים שנכנסים היום לפ"ת? כי אני נוסעת כל יום בקווי דן ולא היה לי שום מושג על הורדת המחירים הזו.
 

raminec

New member
וואו, ממש נתנו לקווים "בראש"

דן מורידה מחירים
אני לא יודעת עם רשמו זאת לפני אבל הופתעתי היום כשעליתי לקו 57 מקניון איילון ברמת גן גיליתי שמחירי הנסיעות ירדו. לדוגמא כרטיס רגיל 5.10 במקום 5.20 חופשי חודשי 192 במקום 196 . האם זוהי המלחמה של דן בקווים שנכנסים היום לפ"ת? כי אני נוסעת כל יום בקווי דן ולא היה לי שום מושג על הורדת המחירים הזו.
וואו, ממש נתנו לקווים "בראש"
 
פשוט השוו מחירים, כמו פעם קודמת

וואו, ממש נתנו לקווים "בראש"
פשוט השוו מחירים, כמו פעם קודמת
כשקווים נכנסו לבקעת אונו. המחיר של דן הושווה למחיר של קווים בנסיעות "מחוץ לאיזור" שלהם. גם בקווים נסיעה בודדת מחוץ לבקעת אונו עולה כעת 5.10. משרד התחבורה, כבר אמרנו?
 

אורי404

New member
לגבי המחירים - לא מובן לי מדוע בגוש

פשוט השוו מחירים, כמו פעם קודמת
כשקווים נכנסו לבקעת אונו. המחיר של דן הושווה למחיר של קווים בנסיעות "מחוץ לאיזור" שלהם. גם בקווים נסיעה בודדת מחוץ לבקעת אונו עולה כעת 5.10. משרד התחבורה, כבר אמרנו?
לגבי המחירים - לא מובן לי מדוע בגוש
דן, מחיר הנסיעה ב"קווים" הוא באיזור החמישה ש"ח ולא מחיר זול יותר כמו ב"מטרודן" (אם אני לא טועה, 3.5 ש"ח או משהו באיזור). ב"קונקס" בתוך אשדוד המחיר הוא 3.7 ש"ח (פלוס-מינוס). אפילו ב"נתיב אקספרס" מחיר הנסיעה מחדרה ליישובים הוא 4.2 ש"ח בלבד. לכן, אני לא מוצא סיבה מדוע באיזור בקעת אונו ובתל אביב לא יהיו מחירים בחברת "קווים" בסביבות ארבעה ש"ח ואף פחות מזה.
 
כנראה שעלויות התפעול בת"א גבוהות

לגבי המחירים - לא מובן לי מדוע בגוש
דן, מחיר הנסיעה ב"קווים" הוא באיזור החמישה ש"ח ולא מחיר זול יותר כמו ב"מטרודן" (אם אני לא טועה, 3.5 ש"ח או משהו באיזור). ב"קונקס" בתוך אשדוד המחיר הוא 3.7 ש"ח (פלוס-מינוס). אפילו ב"נתיב אקספרס" מחיר הנסיעה מחדרה ליישובים הוא 4.2 ש"ח בלבד. לכן, אני לא מוצא סיבה מדוע באיזור בקעת אונו ובתל אביב לא יהיו מחירים בחברת "קווים" בסביבות ארבעה ש"ח ואף פחות מזה.
כנראה שעלויות התפעול בת"א גבוהות
יותר. עלויות כמו השכרת מסופים ואפילו עלויות תפעול פשוטות כמו בלאי ותצרוכת דלק גבוהה יותר עקב ריבוי פקקים מביאים לכך שהמחיר לנסיעה באיזור גוש דן יהיה גבוה יותר.
 

אוהד11

New member
או שמשרד התחבורה לא מעוניין להוריד

כנראה שעלויות התפעול בת"א גבוהות
יותר. עלויות כמו השכרת מסופים ואפילו עלויות תפעול פשוטות כמו בלאי ותצרוכת דלק גבוהה יותר עקב ריבוי פקקים מביאים לכך שהמחיר לנסיעה באיזור גוש דן יהיה גבוה יותר.
או שמשרד התחבורה לא מעוניין להוריד
מחירים בשלוש הערים הגדולות, כביכול כדי לסייע לפריפריה, ובכך מחזקים את נושא הסבסוד הצולב. כך זורקים סוכריה לנוסעי דן ע"י הפחתת המחיר בעשר אגורות, לעומת הפחתה בגלל המכרז לקווים
 

אורי404

New member
תגובה למה שכתבו מנהלי הפורום בעניין

כנראה שעלויות התפעול בת"א גבוהות
יותר. עלויות כמו השכרת מסופים ואפילו עלויות תפעול פשוטות כמו בלאי ותצרוכת דלק גבוהה יותר עקב ריבוי פקקים מביאים לכך שהמחיר לנסיעה באיזור גוש דן יהיה גבוה יותר.
תגובה למה שכתבו מנהלי הפורום בעניין
בנוגע לבלאי ולתצרוכת דלק - סביר להניח שהעלויות האלו גבוהות גם בבאר שבע. בנוגע לחניונים - יכול להיות (דגש על "יכול להיות". זוהי השערה בלבד) שאפשר אולי להשכיר חניונים באיזורים פחות יקרים מתל אביב, כמו חולון, רמת גן וכו'. כלומר, לא בתוך תל אביב, אך גם לא רחוק ממנה יתר על המידה. בנוגע למה שאוהד כתב על עידוד פריפריה - דוקא באגד פלוס מחירי הנסיעה מהדרום לתל אביב הם מחירים גבוהים יחסית ואילו המחירים של הקווים השונים באשכול אלעד, בו יש ביקוש גבוה, מחירי הנסיעה הם נמוכים, יחסית.
 
מחירי הקרקע בדרום קטנים בהרבה

תגובה למה שכתבו מנהלי הפורום בעניין
בנוגע לבלאי ולתצרוכת דלק - סביר להניח שהעלויות האלו גבוהות גם בבאר שבע. בנוגע לחניונים - יכול להיות (דגש על "יכול להיות". זוהי השערה בלבד) שאפשר אולי להשכיר חניונים באיזורים פחות יקרים מתל אביב, כמו חולון, רמת גן וכו'. כלומר, לא בתוך תל אביב, אך גם לא רחוק ממנה יתר על המידה. בנוגע למה שאוהד כתב על עידוד פריפריה - דוקא באגד פלוס מחירי הנסיעה מהדרום לתל אביב הם מחירים גבוהים יחסית ואילו המחירים של הקווים השונים באשכול אלעד, בו יש ביקוש גבוה, מחירי הנסיעה הם נמוכים, יחסית.
מחירי הקרקע בדרום קטנים בהרבה
מאלו שבחולון -בת-ים ראשל"צ וכו'. צריך גם להתחשב בקרבה תפעולית. הוצאות הדלק והקילומטראז' בגוש דן גבוה יותר. תחשוב כמה פקקים יש בגוש דן, וכמה יש בב"ש (0), שם גם הנסיעות קצרות יותר.
 

fireman

New member
המחירים בבאר שבע מאז ומתמיד

לגבי המחירים - לא מובן לי מדוע בגוש
דן, מחיר הנסיעה ב"קווים" הוא באיזור החמישה ש"ח ולא מחיר זול יותר כמו ב"מטרודן" (אם אני לא טועה, 3.5 ש"ח או משהו באיזור). ב"קונקס" בתוך אשדוד המחיר הוא 3.7 ש"ח (פלוס-מינוס). אפילו ב"נתיב אקספרס" מחיר הנסיעה מחדרה ליישובים הוא 4.2 ש"ח בלבד. לכן, אני לא מוצא סיבה מדוע באיזור בקעת אונו ובתל אביב לא יהיו מחירים בחברת "קווים" בסביבות ארבעה ש"ח ואף פחות מזה.
המחירים בבאר שבע מאז ומתמיד
היו נמוכים משמעותית מהמחירים בגוש דן, המחירים לא "רוסקו" בעקבות כניסת "מטרודן", ההוזלה בזמנו הייתה של 20 אג' בסה"כ כמדומני.... לא היה מדובר בהוזלה משמעותית, אלו היו המחירים תמיד. העובדה שחברה פרטית מפעילה את הקווים לא אומרת הוזלה רצחנית במחירים, אני לא יודע אם יש חברה שתוכל להפעיל את עצמה באזור גוש דן עם מחיר נסיעה כמו של מטרודן, אני מניח, כמו שכתב אנדי, שלהחנות אוטובוס בגוש דן לשעות הלילה עולה כמו להחנות חמישה אוטובוסים בבאר שבע למשל.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

המחירים בבאר שבע מאז ומתמיד
היו נמוכים משמעותית מהמחירים בגוש דן, המחירים לא "רוסקו" בעקבות כניסת "מטרודן", ההוזלה בזמנו הייתה של 20 אג' בסה"כ כמדומני.... לא היה מדובר בהוזלה משמעותית, אלו היו המחירים תמיד. העובדה שחברה פרטית מפעילה את הקווים לא אומרת הוזלה רצחנית במחירים, אני לא יודע אם יש חברה שתוכל להפעיל את עצמה באזור גוש דן עם מחיר נסיעה כמו של מטרודן, אני מניח, כמו שכתב אנדי, שלהחנות אוטובוס בגוש דן לשעות הלילה עולה כמו להחנות חמישה אוטובוסים בבאר שבע למשל.
 
לפי האתר של "קוים"

פשוט השוו מחירים, כמו פעם קודמת
כשקווים נכנסו לבקעת אונו. המחיר של דן הושווה למחיר של קווים בנסיעות "מחוץ לאיזור" שלהם. גם בקווים נסיעה בודדת מחוץ לבקעת אונו עולה כעת 5.10. משרד התחבורה, כבר אמרנו?
לפי האתר של "קוים"
נסיעה עירונית בתוך פ"ת עולה 4.40 ש"ח. התעריף הבא, כמו למשל: פ"ת - תל השומר, שבעבר הלךא רחוק "דן" גבתה 8.50 ש"ח ואח"כ הורידה ל- 7.60 ש"ח - עכשיו "קוים" גובה מפ"ת לתה"ש 6.30 ש"ח, וכן לקרית אונו ורימון. נכון לשלב זה, טרם נסעתי נסיעה עירונית ב"קוים".
 

promter

New member
10 אגורות זה לא סנסציה.

דן מורידה מחירים
אני לא יודעת עם רשמו זאת לפני אבל הופתעתי היום כשעליתי לקו 57 מקניון איילון ברמת גן גיליתי שמחירי הנסיעות ירדו. לדוגמא כרטיס רגיל 5.10 במקום 5.20 חופשי חודשי 192 במקום 196 . האם זוהי המלחמה של דן בקווים שנכנסים היום לפ"ת? כי אני נוסעת כל יום בקווי דן ולא היה לי שום מושג על הורדת המחירים הזו.
10 אגורות זה לא סנסציה.
לעומת זאת חופשי יומי פ"ת בקווים 7.50 ובדן 10.20 זאת חוצפה!
 

promter

New member
נצל"ש דן מפרסמת את מפת קו 38 החדש

דן מורידה מחירים
אני לא יודעת עם רשמו זאת לפני אבל הופתעתי היום כשעליתי לקו 57 מקניון איילון ברמת גן גיליתי שמחירי הנסיעות ירדו. לדוגמא כרטיס רגיל 5.10 במקום 5.20 חופשי חודשי 192 במקום 196 . האם זוהי המלחמה של דן בקווים שנכנסים היום לפ"ת? כי אני נוסעת כל יום בקווי דן ולא היה לי שום מושג על הורדת המחירים הזו.
נצל"ש דן מפרסמת את מפת קו 38 החדש
כמפה של קו 38 בשני גלגוליו הקודמים, וזה עוד מעודכן לקיץ 2004 שנה אחרי שקווים לקחה אותו כבר.
 
תחשבו על הנהג

דן מורידה מחירים
אני לא יודעת עם רשמו זאת לפני אבל הופתעתי היום כשעליתי לקו 57 מקניון איילון ברמת גן גיליתי שמחירי הנסיעות ירדו. לדוגמא כרטיס רגיל 5.10 במקום 5.20 חופשי חודשי 192 במקום 196 . האם זוהי המלחמה של דן בקווים שנכנסים היום לפ"ת? כי אני נוסעת כל יום בקווי דן ולא היה לי שום מושג על הורדת המחירים הזו.
תחשבו על הנהג
שצריך לתת עודף מ5.10 ולא מ5, כמה מטבעות צריך לאגור ? - עודף למטבע של 10 במחיר של 5 פשוט מאד, מטבע אחד של 5. - עודף לאותו מטבע במחיר של 5.10 פחות פשוט: ארבעה מטבעות של 10 אגורות, מטבע אחד של חצי שקל וארבעה מטבעות של שקל. בלבול מוח!
 

raminec

New member
עכשיו תחשוב כמה זמן היה נחסך

תחשבו על הנהג
שצריך לתת עודף מ5.10 ולא מ5, כמה מטבעות צריך לאגור ? - עודף למטבע של 10 במחיר של 5 פשוט מאד, מטבע אחד של 5. - עודף לאותו מטבע במחיר של 5.10 פחות פשוט: ארבעה מטבעות של 10 אגורות, מטבע אחד של חצי שקל וארבעה מטבעות של שקל. בלבול מוח!
עכשיו תחשוב כמה זמן היה נחסך
בכל נסיעה אם ניתן היה לרכוש את הכרטיסים מראש בדוכנים ברחוב, קיוסקים וכו' ורק להעביר אותם לאימות באוטומט ליד הנהג?? כמה טרחה של התעסקות עם מצלצלין לנהג היתה נחסכת?
 

oshri5917

New member
לא בכל מקום שימכרו חופשי חודשי

עכשיו תחשוב כמה זמן היה נחסך
בכל נסיעה אם ניתן היה לרכוש את הכרטיסים מראש בדוכנים ברחוב, קיוסקים וכו' ורק להעביר אותם לאימות באוטומט ליד הנהג?? כמה טרחה של התעסקות עם מצלצלין לנהג היתה נחסכת?
לא בכל מקום שימכרו חופשי חודשי
כי בקיוסק או בחנות או ברחוב עלולים למכור במחיר ספסרות שימכרו בדואר במתנ''סים ובמשרדיםן ציבוריים ובמסופי התח''צ כגון 1.תחנה מרכזית חדשה 2.תחנה מרכזית ישנה 3.רכבת ההגנה 4.רכבת השלום 5.רכבת מרכז 6.רכבת האוניברסיטה 7.מסוף כרמלית
 
בתחנה המרכזית יש קופות של דן ואגד

לא בכל מקום שימכרו חופשי חודשי
כי בקיוסק או בחנות או ברחוב עלולים למכור במחיר ספסרות שימכרו בדואר במתנ''סים ובמשרדיםן ציבוריים ובמסופי התח''צ כגון 1.תחנה מרכזית חדשה 2.תחנה מרכזית ישנה 3.רכבת ההגנה 4.רכבת השלום 5.רכבת מרכז 6.רכבת האוניברסיטה 7.מסוף כרמלית
בתחנה המרכזית יש קופות של דן ואגד
ניתן לקנות משם כל כרטיס. יש גם קופה של דן במשרדי החברה בשד' שאול המלך בת"א. לאגד יש קופות בכל המסופים המרכזיים.
 

LALI5555

New member
יש חופשי גם בחנויות

בתחנה המרכזית יש קופות של דן ואגד
ניתן לקנות משם כל כרטיס. יש גם קופה של דן במשרדי החברה בשד' שאול המלך בת"א. לאגד יש קופות בכל המסופים המרכזיים.
יש חופשי גם בחנויות
אני מכירה ולעיתים גם קונה בחנות ברמת גן אשר מוכרת כרטיסי חופשי חודשי של דן. ואלי גם כרטיסיות אני לא בטוחה. הם לוקחים אותו מחיר הנקוב בכרטיס .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה