בוקר טוב
ברכות לבני אלבז המוכשר

המוני ברכות לזוכה,למשפחתו ולנו../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif

אתמול בסיום התחרות צרם לי שעל הבמה נשארו רק בני ומשפחתו ומחוץ לבמה היתה רק איגי(זה לפחות מה שאני ראיתי)ונשארה עד הסוף כדי לכבד את המעמד. גם שמעתי לפניכן שבני מזמין את משפחתו לבמה ומיד הוסיף וקרא גם לאיגי. שמחה מאד שבעל קול הזמיר ניצח. אני חושבת שנעשה כאן עוול גדול לבני האדם ולתכונותיו הטובות והיפות. וכמו אצל רובינו,אופיו מכיל מגוון של תכונות ובגדול ראיתי אדם יפה-קולית,חיצונית ופנימית,לפחות בכוונותיו.
 
../images/Emo106.gif../images/Emo23.gif../images/Emo106.gifבני אדם טוב לב

לגבי הנשים אני בטוחה שהן לא עלו בגלל הקטע של מרחק נגיעה. אדם בירך, מייקל כמובן ואת טולדנו לא ראיתי. אולי הבנות לא עלו על הבמה, אבל כן בירכו אותו ולא ראינו? אני בכל מקרה לא הייתי מתייחסת לזה כאילו שהם לא בירכו עד שזה מה שאני אדע באופן ודאי. ותאמיני לי שיהיה לנו איך לדעת. המידע הזה יגיע אלינו דרך בני. אם זה באמת מה שקרה משום מה אני לא אתפלא הרי ראינו שחוץ מאילנה ואיגי כולם בהיכל כולל משפחותיהם דרגו אותו ואת רוחמה כאחרונים שמועמדים אחרונים לנצחון. אז שיאכלו תכובע.
 
בואו נכתוב בסגנונך:מי שלא טוב לב,לא מזהה את..

מי שכן
(כל מי שכאן נוגדת את דעתך היא זולה כמו..פרחה כמו..ערסית כמו..) מעבר לזכות הבעת הדיעה,אין לך כל זכות להשתלח בגולשים,תהא דעתך אשר תהא.
 
אני כן טובת לב

ורק אנשים זולים אוהבים בחורות זולות.לדעתי אנשים אוהבים את מי שדומה להם באופי
 
אני מתכוונת למצב אחר..

בני ומשפחתו על הבמה ונראה כאילו ברחבה שממול נמצאת רק איגי ומוחאת כפיים. כבר כשבני הזמין את משפחתו לבמה,כנראה כבר אז היתה שם רק איגי,בנוסף למשפחה ולכן הוא גם קרא בשמה.
 
קטע מתוך עכבר העיר על בני, מילים כדורבנות

אחרי ארבע שעות וחצי מפרכות – אלוהים, כל הקריירה של מייקל הרפז לא נמשכה זמן רב כל כך! – נשארנו עם בני אלבז, הזוכה בתואר המפוקפק של מלך היכל התהילה, למגינת ליבם של אריק סיני ואבי ביטר. אלבז, זוכה וזכאי, השתלט על המשדר באופן סופי עם זכייתו, חילק הוראות בימוי, העלה את המשפחה כאילו מדובר בכנס התרמה לתנועה החדשה של אריה דרעי, וביקש מחילה כדרכם של אנשים שפוגעים אבל חובשים כיפה שכנגד. זמר בעל קול ונוכחות, אבל גם היסטוריה של אלימות מילולית, אגו שאוכל את אבי ביטר לבראנץ', השתלחות בכל שותפיו להיכל ערב הגמר בראיון ל"מעריב", שיר מחאה נגד מצעד הגאווה וכמובן התגייסות נלהבת למען נבחר ציבור שהורשע בפלילים. אם זה היכל התהילה, אתמול הוצב צלם בהיכל חחחחחחחחחחחחחחחחחחח , איזה זמר אמא'לה.
 
אוי הקטע על מייקל גאוני!!! ../images/Emo6.gif

אשכרה כל הקריירה שלו לא נמשכה יותר מארבע שעות וחצי!!! כמה שזה נכון!!!
 
../images/Emo26.gifזמר בן זמר

מעניין שלא דיברו גם על השכנת השלום שעשה בבית לא פעם (בין אילנה ודפנה, אילנה לאדם, אלף פעמים עם ביטר וכולם) מעניין שלא הזכירו את ארוחות השבת והקידוש כאשר כולם היו מסובים לשולחן רק בזכותו. מעניין שלא איזכרו בכלל שהוא זה שדחף את אריק להתחתן או שהלך איתו לרחו במקווה טרם עלה בברית הנישואין. מעניין מאוד שלא דיברו על זה שבזכותו אנשים התחברו יותר למסורת היהודית שהיא חלק בלתי נפרד גם מהקהילה החילונית. המסורת, התורה והקדוש ברוך הוא אינם רכושם הבלעדי של חובשי הכיפות, כי אם גם של אלו בעלי הכיפות השקופות.
אני ממש לא תמהה על רוח הכתבה שבעכבר העיר. לפני כמה ימים ראיתי בדיוק מה הם כתבו על זמר מזרחי אחר בתכנית ריאליטי אחרת בשם לירון רמתי. אני האחרונה שתוציא את השד העדתי מקופסתו, אבל מתי שאני מגלה סרחון אני אוציא גם אוציא. אפי חש בריח חריף של גזענות. מה אפשר לעשות? מנצח
יש לנו ושמו בישראל
הוא בני אלבז אז מי שלא נוח לו או לא מתאים לו או לא בא לו טוב מוזמן לאכות תכובע.
אני לא הספקתי לקרוא את הכתבה במעריב. האם למישו יש אותה במקרה ויכול לסרוק לכאן?
 
ברכות לכל5 הגמר,עכשיו זה המאני טיים שלהם../images/Emo140.gif

וכמובן בהצלחה גם לכל מתמודדי התכנית
 
דיברת על זה לפני יומיים בדיוק

מכיוון שלא הבנתי אם הבנת או לא למה התכוונתי אז הכוונה הייתה לפנייליסטים של כוכב נולד. סופסוף הורידו את דוד ושמו את שלושתם. למה ללירון ולחגית לא מגיע להיות גם לבד? מה הם עז?
 
למעלה