חברים שלי - רוצה להתייעץ לגבי עתיד הפורום

mikilk

Active member
../images/Emo20.gif חברים שלי - רוצה להתייעץ לגבי עתיד הפורום

בשיחה שניהלתי עם מנהלת אשכול פורומים רוחניות הסתבר שמבחינה סטטיסטית הפורום אינו פעיל מספיק ואינו עובר את רף ההודעות הרצוי בחודש. חשבנו, האם אירוח מסויים או קידום כזה ואחר בפורומים יעזור להעלות את מספר המשתתפים והדיונים בפורום. לדעתי - לא לאורך זמן, יש לנו את הכותבים הקבועים היקרים שלנו - רובם אינם "מכורים" וכותבים באופן יומיומי - וכך ככל הנראה נכון להם - וכך צריך להיות. רובד נוסף שהעליתי מדבר על כך שלפורום הספציפי הזה אין נושא ממוקד וחד ערכי (כלבים, הורים ל..., תוכנית טלויזיה וכו') אלא הוא יחסית פורום בנושא ארטילאי שניתן לכוון אותו למקומות כאלה ואחרים - אך אינו מיועד לקהל מתעניין ספציפי. אני מאוד אשמח להכניס כאן דיון - מה דעתכם? האם יש לכם רעיונות שיגבירו את רמת הדיונים כאן? האם נכון לתת לפורום לגווע...? האם תוכלו למצוא פורום מקביל כזה או אחר שישמש לכם כבית?
 
רגע רגע... מהי הסיבה שאת רוצה יותר דיונים?

האם זה בגלל שהפורום מרגיש לך "מת", או בגלל האיום של הנהלת תפוז שאחרת הם יסגרו את הפורום? אם זה משהו שאת באמת מעוניינת בו, אז אפשר לחשוב יחד מה עושים. אבל אם זה רק בגלל האיום של "תפוז", אז תפסיקי לדאוג. במקום לשבור את הראש איך לרצות את ההנהלה, פשוט תפתחי קומונה שתהווה תחליף לפורום, אם וכאשר הוא ייסגר. בניגוד לפורומים, תפוז לא סוגרים קומונות רק בגלל ש"אין פעילות". וברמה הטכנית אין שום הבדל בין קומונה לבין פורום. מבחינת חברי הפורום זה יהיה בדיוק כמו לכתוב כאן, פרט לכך שנצטרך להתרגל לכתובת חדשה.
 

nataly36

New member
מצטרפת לקריאת הרגיעה.

פעם, זה נראה לי נורא קריטי חיים או פחות חיים בפורום - כאילו הכל סובב סביב זה. אך ביום, באמת ברור שאנחנו - כלומר הגרעין הקשה אך הרגוע יחסית של הפורום , נמשיך לכתוב ולשתף גם במסגרת יותר אינטימית של קומונה. אך כאמור, אני לא ממש "אין" בנושא פורומים ואינטרנט (בקטע של קשרים. ) אני למעשה כותבת רק בעוד פורום סגור, שכמו פה , זה גרעין של אנשים קבועים..... נדמה לי שקצת עברתי את השלב של להתעניין ולהפתח בפני אנשים זרים לגמרי. לא יודעת להסביר. לכן אשמח מאד שהפורום ימשיך לתפקד. אוהבת את המקום. אך יחד עם זה בטוחני שהקשר איתך - עם גור ושאר הקבועים, ישאר. לגבי הפורום? אם נתחיל דיונים זה יעורר אנשים להצטרף? לכתוב יותר עמוק? אין לי מושג, אך אני מוכנה לשתף פעולה אם זה יעזור למשהו.
 

mikilk

Active member
שום דבר אינו קריטי

אני גם הסברתי למנהלת האשכול - שהפורום אינו קשור אלי מקצועית, אינני זקוקה לו ונאחזת בו, רק שיהיה לי חבל על הגרעין הבסיסי הקיים. גם אני מאמינה כי הפורום צריך להישאר כפי שהוא - אולי יהיה נכון להוסיף שרשורים חדשים ומעניינים ולמשוך אנשים - אבל בהחלט אם המחיר של להשאירו על כנו יהיה להפכו לפורום שיאבד מצביונו הנקי - בזה לא אחפוץ תודה
 

mikilk

Active member
גם וגם...

ברור שהייתי מעוניינת בפורום חי ותוסס, אבל אני מצד שני אוהבת את השקט של הפורום, את האינטראקציות הקטנות והפשוטות, לא מצפה לפורום שיהיה ב Top 10 של תפוז. אבל יש חוקים להנהלת תפוז - וכמות מסויימת מינימלית של הודעות הן אחת מהן. והשאלה אליך - האם מוכנים להרים את הכפפה וליצור עניין או שאין כל כך סיבה ורצון ומוכנים לסגירת הפורום מבחינתי שתי האופציות רלבנטיות מכיוון שאין בידי לשנות הרבה...
 
לא! נישאר נאמנים לעצמנו - כאן או במקום אחר.

המהות של הפורום הזה היא באנשים שנמצאים בו, ולא בכתובת האינטרנט שלו. והפורום הזה הרבה יותר מדי חשוב, מכדי שנכנע לגחמות של הנהלת תפוז. אז הם רוצים לסגור את הפורום? שיהיה להם לבריאות. נפתח קומונה ונמשיך את הדיונים שם, הרחק מאור הזרקורים של הנהלת הפורומים. למעשה, אני מעדיף את זה ככה. רק תגידי לי מראש אם את מתכוונת לקחת אחריות על הקמת הקומונה הזאת. אם לא, אז אין לי שום בעיה לקחת אחריות על העניין בעצמי. כך או כך, כדאי שנדאג להרים את המקום החלופי במהרה, כדי שהמעבר מהפורום לקומונה יהיה חלק.
 

nataly36

New member
מוכנה לנסות.

הנוכחות והפעילות שלי בפורום - זה מאד פונקציה של זמן מחשב טכני. יש תקופות שאני מעט מאד יושבת ליד המחשב. כרגע דווקא יש לי כמה "פרוייקטים מחשביים", כך שאין לי בעיה להקדיש זמן לזה. אפילו אשמח. לא מתמצאת בקומונות, אם פותחים - אשמח לקבל הסבר בעניין. בכל מקרה - לא מוותרים עלייך ועל האינטרקציה הנעימה שלנו!
 
סליחה שאני מתערבת

אני קוראת סמויה כאן מבקרת לעיתים מזומנות ונהנת לקרא. אין לי יכולת להביע דיעה כי תרומתי דלה אבל חייבת לשבח את הכותבים ואת הפורם. תצליחו.
 

mikilk

Active member
תודה רבה

תניד נשמח לשמוע את דעתך - השרשור והדעה אינן שמורים לכותבים קבועים בלבד! שמחתי לקרוא את דעתך תודה
 
למעלה