מתי עושים מערכת?!

אלאר

New member
../images/Emo206.gif מתי עושים מערכת?! ../images/Emo53.gif

מהו התאריך בו תלמיד תואר 2 עושים מערכת?
 

chayahd99

New member
תאריכי רישום לקורסים

זה אמור להופיע בחוברת הרישום שקיבלת הביתה. בנוסף, זה אמור להיות רשום איפשהו באתר האוניברסיטה.
 

abcd80

New member
אתה אמור לקבל זימון לבניית מערכת..

למיטב ידיעתי כל אחד אמור לקבל תאריך. גם אני עוד לא קיבלתי תאריך.. שווה להתקשר למזכירות לברר ליתר בטחון.
 

abcd80

New member
זה נכון

לא כולם עשו.אני עוד לא,ובטח זה ימשך עד סוכות.אני יודעת על אחת שקיבלה זימון לאחרי יום כיפור..
 

juliali

New member
זה הולך לפי א'-ב'

למיטב זכרוני, יש משהו כמו 7 קבוצות לפי סדר א'-ב'. התאריך מופיע גם בחוברת שכ"ל וגם בשובר התשלום הראשון. אני יודעת שהשבוע ביום ד' (27/09) נרשמת הקבוצה של כ'-מ'. אנחנו מקום טוב באמצע, זאת אומרת, 3 קבוצות כבר נרשמו ויש עוד 3 אחרינו :)
 

abcd80

New member
הייתי במחלקה היום

אלאר,אם האות הראשונד של שם משפחתך היא בקבוצה של א עד כ בערך ,יש מצב ששלחו לך זימון ולא קיבלת.הסתבר שהיתי אמורה להירשם שבוע שעבר ולא קיבלתי את הזימון..זה פשלה של מדור תלמ,תתקשר אליהם והם יגידו לך מתי.אני נרשמת מחר
 

TalyaMM

New member
שאלות לקראת יום ד' (אני מ')

הכנתי מערכת עם מספרי הקורסים , ואת הקורס ביהדות אותו אני רוצה ללמוד. תסבירו לי : א. לאן מגיעים (מיקום מדויק , הייתי פעם אחת באוניברסיטה) ב. התהליך מהיר ? כמה זמן ? ג. למה ככה , כמו בימי הביניים ולא במחשב? ד. יכול להיות שיגמרו המקומות בקורסים? ה. מי רוצה להיות חבר שלי ? טליה
 

abcd80

New member
תשובות

תלוי איפה את נכנסת, אם את נכנסת מהשער שיש בו חניון של כלי רכב, מול שכונת רמת אילן אז כשאת נכנסת משם את רואה בצד הימני בנק המזרחי, תלכי לכיוונו אבל בכביש שמוביל עד הסוף ואז את רואה בניין שרשום עליו כלכלה (לא זוכרת את השם המדויק) אז תעברי את הכביש לשם. תפני קצת שמאלה, ותמשיכי קצת עד שאת רואה שביל שנמצא מימינך ואז תמשיכי קצת ומשמאלך את רואה ביתנים כאלה עם מספרים. המחלקה היא בביתן מס' 502 ויש שלט עליו שרשום על המחלקה, אז את נכנסת לביתן וזהו המחלקה שם. אני מקווה שההסבר ברור כי זה קצת קשה להסביר האוניברסיטה זה לא עיר ויש כל מיני בניינים ולא הכל מסודר שם.. יחסית התהליך של בניית המערכת מהיר. גג שעה אפילו פחות. תלמידי תואר ראשון יכולים להירשם דרך האינטרנט בנתיים.. אני לא יודעת למה בתואר השני אי אפשר אבל הפרוייקט הזה של רישום דרך המחשב הוא דיי חדש שנה שנתיים ככה ואולי בעתיד יעשו את זה גם עם תואר שני. אממ יש מצב שכמה קורסים כבר מלאים..אבל אם מבקשים יפה אולי אפשר לקבל קורסים שאת רוצה. נשמח להיות חברים שלך :) בהצלחה
 

abcd80

New member
תוספת

לגבי הקורסים ביהדות, זכור לי שהיה תור ארוך ברישום לקורסים. וביום ד' את לא היחידה שנרשמת אז סביר להניח שתיאלצי לחכות קצת.. כלומר כל בניית המערכת זה לא הרבה זמן אבל כל המסביב של ההמתנה וכו' זה לוקח זמן.. כי אז את צריכה אחר כך שאת מסיימת את כל המערכת כולל יהדות ללכת למדור בו מזינים את הנתונים למחשב ונותנים לך אישור סופי (הכל רשום בחוברת הרישום).
 

abcd80

New member
../images/Emo207.gif שכר לימוד ../images/Emo206.gif

מישהו פה יודע מה בדיוק גובה השכ"ל לשנה בתואר שני במידענות ?? אין לי את חוברת הרישום כי לא קיבלתי בדואר אז אני צריכה לדעת זה דיי חשוב. אגב מי ששילם כבר שובר ראשון - מה הסכום?
 

כרמל26

New member
הי

אם אני לא טועה זה 3,200 לגבי שכר לימוד שנתי זה בערך 11,000 לשנה בערך...
 

מורני !

New member
יש הבדל בין תואר שני אחד לאחר?

כי אני עושה תואר שני אחר, ובשכ"ל נאמר לי שזה יוצא לי בערך 1150 לנקודה. מה שכן, הם אמרו שרק אחרי סוכות המערכת תתעדכן לשנה החדשה ויוכלו לדעת כמה השוברים ומה הסכום הכולל וכו'. השובר הראשון - את מתכוונתך למקדמה? כי המקדמה היא 3200.
 

abcd80

New member
1150 ש"ח לנקודה?

אז יוצא לי 16 אלף ש"ח לשנה וזה לא הגיוני.. ניסיתי להשיג את מדור שכ"ל היום אבל הם כל הזמן על מענה קולי ומעבירים למרכזייה וכו'.. בכל התחומים זה אותו דבר למעט עיתונאות, מנהל עסקים ועוד כמה שהתעריף אצלם שונה. זה רשום בחוברת הרישום אבל לא מובן הקטע הזה של חישוב השכ"ל.
 

chayahd99

New member
../images/Emo132.gif פעם...

פעם (לפני כמה שנים) חישבתי וזה יצא בסביבות 750 ש"ח לשעה שנתית (או שעתיים סמסטריאליות).
 

מורני !

New member
ככה זה בחינוך

וזה מחולק לפי הסכום שהוא 200% לחלק לשעות בשנה. אחרי סוכות אני אברר בדיוק כמה יוצא לי השנה, ואני אהיה יותר חכמה. שנה שעברה, זה יצא לי 17000 כמעט, בחישוב של 13 נקודות רגילות ועוד 5 השלמה שזה מחיר נוסף.
 
למעלה