בכיינות צהובה מבית ynet...שכונות בירושלים נמצאות בהסגר
סבלם של תושבי ירושלים עקב ביקור האפיפיור
בכיינות צהובה מבית ynet...שכונות בירושלים נמצאות בהסגר
סבלם של תושבי ירושלים עקב ביקור האפיפיור
סיכום הפקקים ביומו הראשון של האפפיור - סיוט!!השינויים בקווי ירושלים
כפי שהבטחתי מצרף לכם את כל השינויים ההולכים להיות בירושלים בימי ביקור האפיפיור הן מבחינת קווים ומסלולים זה המידע העדכני ביותר נכון לרגע זה. על שינויים יש להתעדכן ב 2800 *
אוטובוסים בירושליםסיכום הפקקים ביומו הראשון של האפפיור - סיוט!!
אז ככה אתמול ביצעתי קו 21 מתלפיות לרמת שרת. גם מה שהופיע אצלינו בלוח מודעות לא היה עדכני : חסימות כבישים פקקים ועוד איזה פקקים נוסעים שמאבדים את הסבלנות. עשינו אשכרה טיול שנתי כדי להגיע לרמת שרת הכל פקוק ודחוס ברמות היסטריות! מי שיכול עדיף לו עד יום חמישי לא להגיע לירושלים בהמלצה חמה ממני!
מתחנה מרכזית לתלפיות זה כמעט שעה הליכה, לא?אוטובוסים בירושלים
אוטובוסים בירושלים זה סיוט! כל מי שיכול להרשות לעצמו לא לנסוע באוטובוסים עירוניים פשוט לא נוסע. אני למשל, בירושלים הולך רק ברגל! מתחנה מרכזית לתלפיות או לרמת אשכול או להר הצופים ברגל בלבד! אוטובוסים בירושלים זה סיוט אחד גדול! למי שיש אפשרות שימוש ברכב פרטי בירושלים, עדיף. ברכב פרטי יש הרבה דרכים איך לעקוף את כל הצירים החסומים ואת כל הפקקים.
אבל עדיף מאוטובוסמתחנה מרכזית לתלפיות זה כמעט שעה הליכה, לא?
ואם אתה עושה זאת בכמעט ריצה או הליכה באמת מאוד מהירה זה בכל זאת כחצי שעה לפחות.
זה שעה הליכה דרך כל דרכי הקיצור הללואבל עדיף מאוטובוס
למרות הזמן הרב יחסית, עדיין אני מעדיף ללכת ברגל מאשר לנסוע באוטובוס עירוני איטי ולא נוח לנסיעה. מי שנוסע באוטובוס עירוני איטי לא מרוויח יותר זמן. רק בזמן שלוקח לחכות לאוטובוס העירוני האיטי, ניתן ברגל לעשות חצי דרך. וחוץ מזה, את ירושלים אני מכיר היטב, יש לי דרכי קיצור דרך סימטאות שונות בנחלאות, שערי חסד, רחביה, טלביה, המושבה הגרמנית, בקעה וכו.. אני לא הולך בדרך הארוכה שבה נוסע האוטובוס. באוטובוס אני נוסע רק אם במקרה ואני עובר על יד התחנה שברחוב יפו מול אולפני הבירה ובמקרה מגיע אוטובוס לכיוון שלי. ואם יש בדרך פקק תנועה חריג, אני יורד מן האוטובוס וממשיך ברגל.
אני לא מבוגרזה שעה הליכה דרך כל דרכי הקיצור הללו
ולאנשים מבוגרים או נשים בהריון או אנשים עם סלים ומזוודות זה בלתי אפשרי לעשות זאת ברגל. חוץ מזה, שאם חיכית פחות מ-7 דקות לאוטובוס אין מצב שברגל תגיע לפניו לתלפיות, אלא אם כן ממש רצת את רוב הדרך.
אני שמח שאתה הולך הרבה בירושליםאני לא מבוגר
אני לא מבוגר ולא אישה בהיריון ואני לא סוחב סלים ומזוודות. וחוץ מזה אני יגלה סוד לכל גולשי הפורום. את ירושלים אני מכיר היטב בזכות זה שאני הולך תמיד ברגל, ומכיר בירושלים כל רחוב וסימטא. אם הייתי נוסע, לעולם לא הייתי מכיר את ירושלים כפי שאני מכיר. מה עוד שניתן לעצור בדרך ללא הגבלה בזמן, לסידורים לקניות קטנות בשוק מחנה יהודה, לאכול בדרך משהו באיזו מסעדה, להינות מיופיה של העיר, לעשות קצת ספורט, ריצה קלה בגן סאקר, ריצה קלה בעמק המצלבה ועוד... כל פעם אני הולך מדרך אחרת וכך אף פעם לא משעמם לי ואף פעם לא נמאס לי, אני גם פוגש אנשים בדרך שעושים קצת ספורט מדבר קצת. אוטובוס נוסע כל הזמן באותה הדרך. מאוד משעמם ואין לך את היתרונות של הליכה ברגל. וחוץ מזה, כבר כתבתי שהאוטובוסים העירוניים פשוט לא נוחים לנסיעה!!! האוטובוסים הנוחים לנסיעה הם האוטובוסים הבינעירוניים, ומי שקצת מבין באוטובוסים בוודאי יודע מה ההבדל בין אוטובוס עירוני לאוטובוס בינערוני. וזה ממש לא משנה, אם האפיפיור מבקר בעיר או תושב טבריה בא לשתות קפה בשוק מחנה יהודה אצל אלי מזרחי.
מזמן כבר לא נסעתי באוטובוס עירוני בירושליםאני שמח שאתה הולך הרבה בירושלים
גם אני נהנה מזה מאוד, ובאמת זאת הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר, אבל הביקורת שלך על האוטובוסים "האיטיים" היא מוגזמת, בלשון המעטה. נסיעה מהתחנה המרכזית לתלפיות כיום נמשכת לא יותר מרבע שעה, בין היתר בזכות המסלולים הבלעדיים לתח"צ לכל אורך הדרך. גם להר הצופים, עם כל הכבוד, מגיעים הרבה יותר מהר עם קו 28, שנוסע בזמן סביר ועם תדירות טובה מאוד.
קצת קנטרני הייתי אומר...מזמן כבר לא נסעתי באוטובוס עירוני בירושלים
פעם אחרונה שנסעתי באוטובוס עירוני היה לפני כמה שנים כשירד בחוץ גשם זלעפות והייתי צריך להעביר חומר לגניזה בגנזך המדינה. לא יכלתי להרשות לעצמי לגרום לכך שהחומר שמיועד לגניזה בגנזך המדינה יירטב מהגשם, אז עליתי נדמה לי אם אני לא טועה על קו 21 מול התחנה המרכזית, מכיוון שזה מה שהיה באותו רגע לכיוון תלפיות. ירדתי בדרך חברון ופשוט קיללתי את הרגע שהחלטטי לנסוע באוטובוס. לפי דעתי פשוט לא נוח שצריך לחצות כביש בשביל להגיע למסלול הבלעדי לתחבורה ציבורית. מה ההיגיון לכך שצריך לחצות כביש על מנת להגיע למת"צ. לא טוב יותר איך שהיה תמיד. אפשר לעשות את המת"צ בצידי הכביש ולא במרכזו. זו גם אחת הסיבות שאני שונא את הנסיעה באוטובוסים העירוניים. ירדתי מן האוטובוס על יד בית לזרוס ובמקום לחתוך ישר לכיוון אזור התעשייה בתלפיות הייתי צריך לעמוד ברמזור ולחכות על מנת לחצות את הכביש. ושוב אני שואל את חברי הפורום, למה אי אפשר היה לעשות את המת"צ בצידי הכביש? מה ההיגיון בכך שהמת"צ נמצא במרכז הכביש וצריך לחצות את הכביש על מנת להשתמש בו? זה לא תעלול של ממשלות ישראל שנועד לעודד ככל שניתן את השימוש ברכב הפרטי? נראה לי שכן.
יש שיר נחמד של אריאל זילברקצת קנטרני הייתי אומר...
מה זה משנה אם המת"צ נמצא באמצע? אז חוצים כביש, לא נורא.
אבל לא קיבלתי תשובהקצת קנטרני הייתי אומר...
מה זה משנה אם המת"צ נמצא באמצע? אז חוצים כביש, לא נורא.
וכשאתה הולך ברגל אתה לא חוצה כבישים?אבל לא קיבלתי תשובה
לא קיבלתי תשובה למה ומדוע המת"צ באמצא ולא בקצוות. זה לא נוח לחצות את הכביש יותר נוח שהנתיבים בקצוות. יותר נוח כבר ללכת ברגל.
אני משתדל כמה שפחותוכשאתה הולך ברגל אתה לא חוצה כבישים?
מותר לשאול מה אתה עושה בחייםאני משתדל כמה שפחות
אני מתכנן מסלול הליכה בצורה כזאת שאני יוכל לחצות את הכביש במקום שאינו מרומזר (וכמובן שלא במעבר חציה) ותוך כדי הליכה, כך שאיני מבזבז אפילו שניה על חציית כביש. אבל במקרה של נת"צ בדרך חברון או בכל מקום אחר זה בלתי אפשרי לחצות את הכביש לא במעבר חציה ובאור אדום ובתנועה ערה.
יתרונות המת"ץ במרכז הכביש הם:אבל לא קיבלתי תשובה
לא קיבלתי תשובה למה ומדוע המת"צ באמצא ולא בקצוות. זה לא נוח לחצות את הכביש יותר נוח שהנתיבים בקצוות. יותר נוח כבר ללכת ברגל.
אז זה כבר לא יהיה מת"צ אלא נת"צמזמן כבר לא נסעתי באוטובוס עירוני בירושלים
פעם אחרונה שנסעתי באוטובוס עירוני היה לפני כמה שנים כשירד בחוץ גשם זלעפות והייתי צריך להעביר חומר לגניזה בגנזך המדינה. לא יכלתי להרשות לעצמי לגרום לכך שהחומר שמיועד לגניזה בגנזך המדינה יירטב מהגשם, אז עליתי נדמה לי אם אני לא טועה על קו 21 מול התחנה המרכזית, מכיוון שזה מה שהיה באותו רגע לכיוון תלפיות. ירדתי בדרך חברון ופשוט קיללתי את הרגע שהחלטטי לנסוע באוטובוס. לפי דעתי פשוט לא נוח שצריך לחצות כביש בשביל להגיע למסלול הבלעדי לתחבורה ציבורית. מה ההיגיון לכך שצריך לחצות כביש על מנת להגיע למת"צ. לא טוב יותר איך שהיה תמיד. אפשר לעשות את המת"צ בצידי הכביש ולא במרכזו. זו גם אחת הסיבות שאני שונא את הנסיעה באוטובוסים העירוניים. ירדתי מן האוטובוס על יד בית לזרוס ובמקום לחתוך ישר לכיוון אזור התעשייה בתלפיות הייתי צריך לעמוד ברמזור ולחכות על מנת לחצות את הכביש. ושוב אני שואל את חברי הפורום, למה אי אפשר היה לעשות את המת"צ בצידי הכביש? מה ההיגיון בכך שהמת"צ נמצא במרכז הכביש וצריך לחצות את הכביש על מנת להשתמש בו? זה לא תעלול של ממשלות ישראל שנועד לעודד ככל שניתן את השימוש ברכב הפרטי? נראה לי שכן.
לא מהר בכללאז זה כבר לא יהיה מת"צ אלא נת"צ
שזה משהו אחר לגמרי. זה קיים בעוד המון מקומות בעולם וממש לא ייחודי לישראל. ואגב, כמה זמן ארכה הנסיעה ההיא?
הרדוף 3סיכום הפקקים ביומו הראשון של האפפיור - סיוט!!
אז ככה אתמול ביצעתי קו 21 מתלפיות לרמת שרת. גם מה שהופיע אצלינו בלוח מודעות לא היה עדכני : חסימות כבישים פקקים ועוד איזה פקקים נוסעים שמאבדים את הסבלנות. עשינו אשכרה טיול שנתי כדי להגיע לרמת שרת הכל פקוק ודחוס ברמות היסטריות! מי שיכול עדיף לו עד יום חמישי לא להגיע לירושלים בהמלצה חמה ממני!
בתוך העיר עצמה אפשר ללכת ברגל!!הרדוף 3
אם אתה חושב שתצליח לתמרן בעיר עם מכונית פרטית אתה חי על פלנטה אחרת!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.