עוגה לשבת ב-
אנשים

../images/Emo212.gif עוגה לשבת ב-../images/Emo43.gif אנשים

מוות של בן או בת, נחשב מהאובדנים הקשים ביותר עמם נאלצים ההורים להתמודד, אירוע קשה המעורר כאב נורא ותגובות חריפות. מזעזע את כל המשפחה ואנשים נוספים במעגלים הקרובים ובסביבה. באירוח בפורום הורים שכולים, נדון בשאלות אלו ובנושאים נוספים המעסיקים אתכם כמו תגובת האחים, הסביבה, השוני בדרכי ההתמודדות ודפוסי האבל בין בני הזוג, בואו לשאול את זיוית ברגמן, מטפלת משפחתית מת.ל.מ. ירושלים שאלות בנושא: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=105&MessageId=127854563
נגמר לכם המקום בקלסר למתכוני עוגות מ"לאשה"? מחפשים דרך להפתיע ולרגש את החיך בעוגה חדשה מדי שבוע? העלו לפורום קינוחים ומנות אחרונות את המתכון לעוגת השבוע שלכם, שבלעדיה אף שבת לא תהיה מושלמת ואולי תזכו בספר עוגת השבוע של "לאשה" http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1945&MessageId=127796594
רוצים לזכות במארז DVD חדש של הסדרה המצליחה " אבודים "? השיבו נכונה לחידון ואולי תוכלו לזכות! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1217&MessageId=127873304
להקת N.O.D היא הרכב היפ הופ שהתפרסם בעקבות סרטון שבו הם מבצעים שיר מחאה חריף נגד ברית מילה. ארבעה מחברי הלהקה, כותבי השיר ברית מילה מתוך האלבום 'חיים משוגעים' יתארחו בפורום מוותרים על ברית מילה החל ממחר בשעה 12:30 ויענו על שאלותיכם. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=202&MessageId=127866444

דנדנאלה

ועוד קצת דרמה...

Just her luck? Sure sounds like it! Last night, Lindsay Lohan was out on the town (after clearing up that arrest warrant AND attending her court-mandated alcohol class), but the night didn't end without its share of drama - the starlet's driver hit the wall in the Mondrian Hotel driveway at 3:30am! Hotel security held Lindsay and the driver in order to get a full report, and after she left the premises, her driver went 70 mph down Melrose and ran numerous red lights. Yeah, that's like, double the speed limit on that street! זה קצת מדאיג אותי שהיא פשוט לא מפסיקה "לחגוג".. וגם התמונה הזאת מדאיגה אותי..=\

LindZiv Cohan

אבל זאת לא היא אשמה,

זה הנהג שלה. כוסאמאשלו מה הוא מסכן אותה ככה?!

LindZiv Cohan

אומייגאד.../images/Emo10.gif../images/Emo16.gif

נטשה ריצ'רדסון נפטרה. :| למי שלא זוכר היא שיחקה את אמא של לינדזי ב"אבא מתארס". אני פשוט בהלם. היתה לה תאונת סקי בקנדה ביום שני, היא סבלה מחבלות בראש, ומתה אתמול. אני לא בטוחה, אבל לפי מה שהבנתי המשפחה שלה קיבלה החלטה לנתק את מכשירי ההחיאה. אני פשוט לא מאמינה, זה לא נתפס. היא היתה בת 45. RIP
מעניין אם לינדזי תכתוב על זה בלוג.

LindZiv Cohan

לינדזי אומרת:

“She was a wonderful woman and actress and treated me like I was her own. I didn’t see much of her over the years but I will miss her. My heart goes out to her family. This is a tragic loss.”​

דנדנאלה

Confessions of a 22-year-old drama queen! After her assistant banged up her Maserati yesterday, you'd think Lindsay Lohan's day couldn't get any worse, but naturally, it did. Last night, Lindsay and Samantha had one of their infamous screaming catfights, and around 10:30pm a locksmith showed up! Samantha told photogs outside that she locked herself in the bathroom, and though Linds wouldn't come out of the house, eyewitnesses could hear her crying and screaming, "I never cheated on you!" X17 photogs tell X17online exclusively: "It sounded like Lindsay was going crazy in there - like a toddler throwing a temper tantrum. We've heard them fight before, but they've never had to call someone to the house like this!" Sam seemed calm and collected when she emerged from her house half an hour later, but we're being told that she may have locked herself in the bathroom to get away from Lindsay, and that it was LINDSAY who called the locksmith to open the door. Sam left the house at 11pm for her DJ gig at One Sunset, and Lindsay stayed behind. Maybe Sam put her on time out? __________________________________________________________________________ לא שוב=.=

LindZiv Cohan

פאק, אם כלכך רע לכן תפרדו :S

אני בעדן לגמריי, אבל לדעתי הן צריכות הפסקה קצרה, הן יותר מידי זמן תקועות אחת בתחת של השניה

FireInsaid

אני לא חושבת שזה נכון

אני חושבת שהרוב אלו סתם שמועות שאנשים מפיצים...ושטוב להן ביחד, אחרת הן היו נפרדות. לדוגמא, לינדז רשמה לסאם משהו בטוויטר, וסאם הגיבה :"awww - i'll be home soon" מה שאומר שלינדז כנראה כתבה לה שהיא מתגעגעת או משהו....:} אז אני חושבת שהריבים הם בעיקר שמועות

דנדנאלה

=[[[[[

Nu Image/Millennium Films, the production company behind Labor Pains, has confirmed that the comedy will premiere on ABC Family this July, and it be released on DVD in August. זה אומר שזה לא היה בקולנוע,?

NoOop

אז ככה...

אמא זרקה את פנאי פלוס אז נשארתי עם תמונה עם איכות ממש גרועה בפלאפון של כתבונת על לינדזי ממש קשה לקרוא משם אז אולי אני אעלה את זה בהמשך. בכל אופן ממש בקצרה כתבו על כך שיש מלא ריבים עם סמנתה וכל מיני דברים שרק לינדזי יכולה לעשות ובכל זאת היא ממשיכה לדגמן ולהצטלם ועכשיו עם חברה חדשה וכאלה. (התמונות האחרונות החדשות שהופיעו). זהו כעיקרון.

למעלה