FORD "טפלה" בהקו 6 - 1950 ברחוב

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
בתמונה נראה מבנה השרביטים האחד והיחיד בארץ
שנהרס כאשר בנו את התחנה החדשה. מטורף מוחלט היה מי שהחליט על ההריסה של מבנה לו אין שום עותק בעולם. אבל כידוע לנו, אנחנו מדינת עולם תשיעי ללא עתיד וכך זה נראה. היות וכאן משמידים את העבר בקיצוניות חולנית, אין מה לצפות פה לשום פריצת דרך בשימור העבר.
רק ענישה כבדה ביותר תעזור
אם קבלן יידע שהוא הולך להיכנס ל-20 שנה לכלא על הריסת מבנה היסטורי או כריתת עץ עתיק, הוא יתחיל לחשוב פעמיים. עד אז אפשר לצפות לעוד "פשלות" כאלה.
 
רק ענישה כבדה ביותר תעזור
אם קבלן יידע שהוא הולך להיכנס ל-20 שנה לכלא על הריסת מבנה היסטורי או כריתת עץ עתיק, הוא יתחיל לחשוב פעמיים. עד אז אפשר לצפות לעוד "פשלות" כאלה.
או על עקירת בית קברות...
אופס... סליחה! זו דעה פסולה כאן...
 
יש לי שם משפחה רחוקה...
גם לי....וללא קשר, תשאל אותם אם הם
מכירים את רוחל'ה ושייקה גרודג'יצקי. (ממייסדי המקום). שייקה היה נהג של גדוד העבודה על אחת ממשאיות הובלת האשלג מקלי"ה לירושלים עד 1948 ואח"כ עבד שנים רבות בחברת הקמח הירושלמית על משאית אחרת. הכרתי שם גם את זאבל'ה שהיה נהג משאית הקיבוץ הצהובה מסוג פורד 9000 ואשר התאבד ביחד עם המשאית שלו אל תוך אחד הוואדיות באזור נס-הרים בתחילת שנות ה-80. המשפחה שלך ששם עוסקת בארכיאולוגיה?
 

amit1270

New member
גם לי....וללא קשר, תשאל אותם אם הם
מכירים את רוחל'ה ושייקה גרודג'יצקי. (ממייסדי המקום). שייקה היה נהג של גדוד העבודה על אחת ממשאיות הובלת האשלג מקלי"ה לירושלים עד 1948 ואח"כ עבד שנים רבות בחברת הקמח הירושלמית על משאית אחרת. הכרתי שם גם את זאבל'ה שהיה נהג משאית הקיבוץ הצהובה מסוג פורד 9000 ואשר התאבד ביחד עם המשאית שלו אל תוך אחד הוואדיות באזור נס-הרים בתחילת שנות ה-80. המשפחה שלך ששם עוסקת בארכיאולוגיה?
אני לא ממש בקשר איתם
את הבתים שבתמונה אני זוכר מהילדות (וכבר אז הם נראו אחרת לגמרי).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה