חדשות/הודעות/ידיעות
לפי "ממון" של ידיעות אחרונות מהבוקר, חברת הבת של אגד, "אגד אירופה", זכתה במכרז להפעלת קווי אוטובוס מאמסטרדם לערים-פרברים סביב אמסטרדם, בהיקף הפעלה של 250 אוטובוסים. החברה גברה על שלוש מתחרות, ביניהן המפעילה הנוכחית
חדשות/הודעות/ידיעות
חדשות/הודעות/ידיעות
נתע ממשיכים לשחרר מכרזים בקצב מרשיםחדשות/הודעות/ידיעות
רכבת ישראל תפרסם מכרז לקטע נתיבות-ב"שחדשות/הודעות/ידיעות
תיקון: "אחד" זכתה בהפעלת קווים באמסטרדםאגד זכתה בהפעלת קווים באמסטרדם
לפי "ממון" של ידיעות אחרונות מהבוקר, חברת הבת של אגד, "אגד אירופה", זכתה במכרז להפעלת קווי אוטובוס מאמסטרדם לערים-פרברים סביב אמסטרדם, בהיקף הפעלה של 250 אוטובוסים. החברה גברה על שלוש מתחרות, ביניהן המפעילה הנוכחית
אם יקח 88 דקות להגיע מאופקים לתל אביב....רכבת ישראל תפרסם מכרז לקטע נתיבות-ב"ש
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3511141,00.html הרכבת תפרסם מכרז להקמת מסילה כפולה באורך של 30.2 ק"מ בקטע שבין נתיבות לצ.גורל בעלות של כ 300 מליון ש"ח. ברכבת טענו במדובר במכרז התכנון וביצוע הגדול ביותר שהיה, כאשר עד כה הם פעלו בדומה לשיטת הסלאמי של מע"צ וחילקו את הפרוייקטים למקטעים של עד 10 ק"מ שיצאו במכרזים נפרדים. 1) מה היה אורך המסילה במכרז למסילת השרון ששפיר זכתה בו (ואח"כ ויתרה עליו), הוא לא היה יותר מ 10 ק"מ ? 2) האם מדובר בהתחלה של זניחת שיטת הסלאמי הידועה לשמצה שבה מחלקים כל פרוייקט למספר גדול של קטעים קטנים ומתקצבים כל אחד בנפרד, מה שמושך עד אין קץ את ביצוע הפרוייקטים וגורם לכך שיהיו הרבה מכרזים קטנים שכל אחד מהם צריך לעבור בנפרד את מסכת היסורים הישראלית. לדוגמה ניתן לתת את כביש עוקף קריות שיצא לביצוע מתקציב המדינה ע"י קבלן בודד (שפיר) ושיושלם בזמן שיא בניגוד לפרוייקטים דומים אחרים שנמשכים לנצח. 3) איך מתכננים להעביר 4 רכבות בשעה בכל כיוון על מסילה בודדת ברובה ?
כל המספרים התמוהים האלה שמתפרסמים בתקשורתאם יקח 88 דקות להגיע מאופקים לתל אביב....
אז כבר עדיף לרכוב על חמורים לתל אביב, הרבה יותר מהר. אם יקח 40 דקות להגיע מאשקלון לתל אביב דרך ראשל"צ אז נסיעה מאופקים לאשקלון תיקח 48 דקות? זה לא הגיוני, לכל היותר יקח 35 דקות להגיע מאופקים לאשקלון, מאשקלון לתל אביב יקח 40 דקות לכל היותר=75 דקות לכל היותר מאופקים לתל אביב.
אתה צודק!!כל המספרים התמוהים האלה שמתפרסמים בתקשורת
לא ראויים להתייחסות - מניסיון. כמה כתבות כאלו כבר היו, שהופיעו בהן מספרים שנלקחו מהתקרה - הן זמני נסיעה מוזרים והן כמויות תמוהות של ציוד נייד שהרכבת תרכוש, - כבר מזמן הפסקתי לספור... לדעתי, לאור המרחקים הגדולים בין התחנות, הציוד הנייד והמסילות החדשות, זמן נסיעה הגיוני מת"א ההגנה לשדרות לא יעלה על 45-50 דקות (בתנאי שלא יעצרו בתחנות הביניים שבין ת"א לראשל"צ מערב). אז לאופקים זה יהיה שעה ורבע לכל היותר, ויוכל עוד להצטמצם בעתיד, בניגוד לתחבורה כבישית. חוץ מזה, זה לא מה שחשוב בהקמת המסילה הזאת בכלל. היא צריכה קודם כל לחבר בין אשקלון, באר שבע ופרבריהן החדשים (כרגע אלו עיירות באמצע שומקום) - אופקים, נתיבות ושדרות. והחיבור הזה ייעשה באמצעי התחבורה הכי מהיר והכי נוח שיש. כשעורכים השוואה כזאת, יש לקחת בחשבון הן את זמני הנסיעה באוטובוסים (בפועל ולא רק לפי הלו"ז) ואת הפקקים בכניסות לגוש דן ולבאר שבע, שקיימים גם קיימים ועוד איך...
על פי תשובותיו של סמנכל תשתיות לשאלות הפורום,אתה צודק!!
רוב החיים של תושבי אופקים ונתיבות זה בבאר שבע ולא בתל אביב ולכן זאת המטרה הראשונה של הרכבת שם. ד"א: גם תושבי דימונה מבלים את רוב זמנם בבאר שבע ולא בתל אביב ולכן זה תמוה שאין בכלל רכבות שמגיעות מדימונה לבאר שבע מרכז, האם ברכבת ישראל מתכננים לחבר את דימונה לבאר שבע מרכז?
מצד שני צריך לקחת בחשבון את הנסיעה אל התחנהכל המספרים התמוהים האלה שמתפרסמים בתקשורת
לא ראויים להתייחסות - מניסיון. כמה כתבות כאלו כבר היו, שהופיעו בהן מספרים שנלקחו מהתקרה - הן זמני נסיעה מוזרים והן כמויות תמוהות של ציוד נייד שהרכבת תרכוש, - כבר מזמן הפסקתי לספור... לדעתי, לאור המרחקים הגדולים בין התחנות, הציוד הנייד והמסילות החדשות, זמן נסיעה הגיוני מת"א ההגנה לשדרות לא יעלה על 45-50 דקות (בתנאי שלא יעצרו בתחנות הביניים שבין ת"א לראשל"צ מערב). אז לאופקים זה יהיה שעה ורבע לכל היותר, ויוכל עוד להצטמצם בעתיד, בניגוד לתחבורה כבישית. חוץ מזה, זה לא מה שחשוב בהקמת המסילה הזאת בכלל. היא צריכה קודם כל לחבר בין אשקלון, באר שבע ופרבריהן החדשים (כרגע אלו עיירות באמצע שומקום) - אופקים, נתיבות ושדרות. והחיבור הזה ייעשה באמצעי התחבורה הכי מהיר והכי נוח שיש. כשעורכים השוואה כזאת, יש לקחת בחשבון הן את זמני הנסיעה באוטובוסים (בפועל ולא רק לפי הלו"ז) ואת הפקקים בכניסות לגוש דן ולבאר שבע, שקיימים גם קיימים ועוד איך...
כבר דיברנו על זה, עמית: היא לא בדיוק תהיהמצד שני צריך לקחת בחשבון את הנסיעה אל התחנה
שתהיה מחוץ לעיר.
מרכז עיר אולי לא, אבל מרכז תחבורתי כןכבר דיברנו על זה, עמית: היא לא בדיוק תהיה
מחוץ לעיר. בנתיבות למשל, התחנה הפרברית תהיה במיקומה הטבעי ביותר - קרוב לשכונות המגורים, למרות שעל המפה זה נראה כמו "מחוץ לעיר". אין שום צורך להביא את רכבת הפרברים "למרכזי הערים" הללו, אשר ספק אם מרכזים שכאלה קיימים בהן באמת (לא לכל ריכוז של חנויות מכולת עם בניין עירייה קטן באמצעו ואולם תרבות, הייתי קורא "מרכז עיר"). כי המטרה היא להביא את תושבי הערים הללו למקומות תעסוקה בערים המרכזיות. ואם כבר, אז ייתכן מאוד שמרכזים חדשים יתחילו להתפתח בסמוך לתחנות הרכבת החדשות שבערי הלווין (רק בתנאי שהרכבת תהיה אטרקטיבית - כלומר, מהירה). (הערת אגב: גם כשמדובר באוטובוסים, ברוב המקומות צריכים לקחת בחשבון גם את זמן הנסיעה לתחנה המרכזית הקרובה).
עם זה אני בהחלט מסכים. אילו היו מקימים אותהמרכז עיר אולי לא, אבל מרכז תחבורתי כן
אני בכלל לא בטוח שהתחנה המתוכננת בנתיבות תוקם במקום טבעי של מרכז תחבורתי (כפי שתוכנן בתחילה על הכביש הראשי, אבל בוטל בשל עלויות גבוהות).
זה בדיוק העניין (לדעתי)עם זה אני בהחלט מסכים. אילו היו מקימים אותה
בסמוך למסוף אוטובוסים על כביש ראשי, זה היה מאפשר להפעיל ממנה קווים משלימים מהירים יותר לכל יישובי הסביבה. זה עדיין אפשרי, אבל האוטובוסים ייאלצו לעבור דרך העיר או לעקף את כולה בכבישים הסובבים אותה (שלא בטוח שהם קיימים או מתאימים לכך).
נקווה לטוב. עדיין הקו הזה יביא עמו שינוי אדירזה בדיוק העניין (לדעתי)
ואני חושב שהקמצנות של האוצר שוב פועלת נגד ההגיון התחבורתי הבריא. התוצאה לדעתי תהיה מיצוי חלקי בלבד של הפוטנציאל של הקו.
נקווה לטוב. עדיין הקו הזה יביא עמו שינוי אדיר
לטובה עבור התושבים הקיימים והחדשים של האזור. יהיו לדעתי לא מעט כאלה שיבואו לשם בעקבות הרכבת. זאת הערכתי והערכתם של אנשי מקצוע רבים וטובים (חוץ מאלה שבאוצר או גרונאוים למיניהם, כמובן). בעיר כמו נתיבות, סביר להניח שיתפתחו אזורי מגורים חדשים בסמוך לתחנה - שטח פנוי לא חסר שם. ואחרי בנייה מאסיבית למגורים בא גם המסחר כמובן, וכך הלאה... סביר להניח שגם דרכי הגישה לתחנות הרכבת מיישובים נוספים בסביבה, יילכו וישתפרו עם הזמן גם כן.
בהחלט מעודדנתע ממשיכים לשחרר מכרזים בקצב מרשים
מכרזים שנוספו בשבועיים האחרונים: - ביצוע שלושה פירים תת קרקעיים אשר יהוו, בין היתר, פירי שילוח למכונות TBM לביצוע המנהרות בתוואי התת קרקעי של הקו האדום - מתכננים סטטוטוריים עבור הקווים הסגול והירוק
תיקון: "אחד" זכתה בהפעלת קווים באמסטרדם
חבל שהוא לא עובד טוב בפיירפוקס:/שדרוג האתר של סופרבוס
חברת סופרבוס שדרגה את האתר שלה, והוא נראה עכשיו יותר ידידותי. לגבי קווים שנוסעים הלוך וחזור - כל כיוון מופיע בנפרד, כך שלא צריך להיכנס לקו ולחפש את הדרך חזרה, אלא ניתן לקבל את המידע ישירות. יחד עם זאת, מופיעים קווים שלגביהם מצויין, כי הם פועלים בזמנים מיוחדים, אך לא מציין מה הכוונה ולא ניתן לדעת, בהכרח, מתי הם פועלים. כ"כ מופיעה הודעה, כי קו 500 משוהם לת"א מופעל דרך הנתיב המהיר לת"א
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.