אני פה כדי למחות על הכל!

../images/Emo252.gif אני פה כדי למחות על הכל! ../images/Emo252.gif

אז באווירת המחאה, הנכם מוזמנים בזאת לפרוק את מה שיושב על ליבכם ולשתף אותנו -
על מה אתם הייתם רוצים למחות? אני לא מדברת על פוליטיקה, כי ביננו... אף אחד לא באמת מבין כאן בפוליטיקה. אבל עדיין, גם לנו יש מה לומר לאומה.
 

shoham95

New member
אני רוצה למחות על כך

שיוני וכך גם אמנים רבים וטובים אחרים לא מגיעים להופיע פה ועד שמישהו מגיע להופיע קרוב- אין לי איך/ עם מי להגיע! זה עצוב, ואני רוצה למחות על כך!
 
יוווו טרם הספיקותי! ../images/Emo107.gif../images/Emo217.gif

אבל האמת שעניין המחאה טיפה מתחיל להיות מאוס עליי. עכשיו אחרי שארץ נהדרת גם צוחקת על זה, אז בכלל. עדיין לא הספקתי לבקר במאהל בירושלים, ועכשיו אני תוהה אם אני באמת רוצה לבקר שם או ברוטשילד או בכלל. הכל נהיה כזה פסטיבלי. "בדיחתי". לא ממש באים לשם בגלל המחאה, אלא בגלל שיש "הופעות חינם" ואני כבר לא כ"כ מבינה לאן המחאה הזאת הולכת, מה המטרה שלה ומה היא באמת באה להגיד. היא יותר מידי מתפזרת. זה כאילו חיפשו אטרקציה לחופש ואמרו "בואו נעשה קאמפינג ברוטשילד".
וחבל, כי למען האמת, יש משהו מיוחד במחאה הזאת.
 

shoham95

New member
תמיד כשמישהו אומר "טרם הספיקותי"

זה זורק אותי ל"מישהו לרוץ איתו" (הסרט), בקטע ששלי ותמר מדברות בשירותים ויונתן שואל את שלי אם היא הספיקה לספר לתמר על הפעם שהיא ברחה וחזרה חבולה, ואז שלי אומרת "טרם, טרם הספיקותי"
 
יואו, נכון ../images/Emo6.gif ../images/Emo107.gif../images/Emo217.gif

לפני שכתבת, אז תהיתי לעצמי "יואו, מאיפה זה מוכר לי?" אגב, את והקהל של השקט בדיוק אותו דבר! שניכם מדקלמים סצנות מהסרט, זה מפחיד
 
את מישהו לרוץ איתו? ../images/Emo6.gif

כי אני חושבת שמספר הפעמים שראיתי אותו כבר נהיה דו ספרתי
אני פשוט אוהבת את הסרט הזה
 

gafnona

New member
../images/Emo45.gif

מישהו לרוץ איתו זה לנצח... ראינו את זה כל כך הרבה פעמים שאנחנו כבר יודעות את כל הסצנות שם בעל פה...
 

דורון 345

New member
הטרנד הזה מטופש ../images/Emo6.gif

הייתי עם בן בדרסדים בקולנוע (נחמד מאוד, אך לא תואם לציפיות שלי) וכשחזרנו עברנו ליד העירייה, התחילו אצלנו היום מחאה כמו שיש בת"א ><" אז עברנו לראות חברים שמוחים. זה מטופש. בני נוער מוחים על מחירי הדירות? מה הקשר? סתם קופצים עכשיו על כל דבר במחאה כי זה טרנדי.
אני הייתי רוצה למחות על זה שאנשים רואים שאתם עומדים במעבר חצייה, ואי אפשר לפספס את זה שאתם ממש רוצים לחצות את הכביש - אבל הם לא עוצרים לכם! (איזה רוע)
אני רוצה למחות גם על זה שאנשים פוגשים אתכם ואז זורקים אליכם מטח של שאלות כמו "מה נשמע?" "מה עניינים?" "מה קורה?" ואף פעם לא באמת מחכים לתשובה.
אני רוצה למחות על הקיץ! לא כיף לי בחום הזה
זהו לבנתיים
 

tal cohen94

New member
הקשר בין הנוער למחירי הדירות...

היום הם נוער, אבל מה יקרה כשיסיימו צבא וירצו לעבור לגור לבד כדי להיות קרובים יותר לאוניברסיטה/מכללה או להקים משפחה? אין ספק שהמחאה הזו עוסקת בעיקר סביב זוגות צעירים וסטודנטים, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שבעתיד הקרוב בני הנוער (שכבר לא יהיו נוער) ימצאו את עצמם בבעיית דיור חמורה הרבה יותר ו"יטבעו" בעקבות יוקר תנאי המחיה, כך שלדעתי המחאה הזו היא בשביל כולם ולכולם יש מקום להזדהות איתה. :)
 
למעלה