יש לי שאלה

גם לי הסבירו

שעדיף לחכות 3 חודשים כדי לתת לרירית לבנות את עצמה מחדש ולהתחזק (וכמו שמיקוש2 אמרה, זה תלוי בשלב בו בוצעה הפסקת ההריון. אם בשליש הראשון אז אני חושבת שלא צריך לחכות, אבל אם בשליש השני או השלישי, אז ממליצים לחכות). עוד עניין, וזה משהו שרופאים עוד לא עשו מחקר מסודר עליו אבל נתקלו בו הרבה, זה נטיה ללידות מוקדמות אם נכנסים להריון מיד אחרי. אז הם לא באמת יודעים להסביר, אבל כיוון שראו הרבה מקרים, נותנים המלצה גורפת לחכות. אין לי מושג אם זה מוצדק...
 

mikush2

New member
היי מתוקה. מה שלומך?

לא שמעתי ממך די הרבה זמן. מה חדש?
 
ענתש

אני אומרת לך מאז הפעם הראשונה שזה קרה לי תמיד הסתכלתי אחרי כמה שעות ולא רק במקלון הזהב וזה תמיד קרה לי, לא נראה לי שכ"כ הרבה פעמים היו לי הריונות כימיים. גם למעבדות זר לא היה הסבר לכך.
 

ענתש

New member
או.קיי.. זה מאד מוזר.

אני יכולה רק להגד שגם מבנה הורמון ה-LH שגורם לביוץ דומה קצת להורמון ה-HCG ויכול לפעמים להגיב בבדיקת הריון ביתית. ובנוסף יש תאים בגוף שלנו שמייצרים HCG בכמות מאד מאד זניחה, אולי אצלך זה עובד אחרת... מאד מוזר. מה, אם תעשי בדקה יום אחרי המחזור - זה גם יתנהג ככה ? ובדיקות אחרות - ניסית ? תנסי קליר בלו, היא הכי אמינה שאני מכירה. סליחה שאני מתקיפה בשאלות אבל אם זה היה קורה לי הייתי קונה 100 בדיקות עד שהייתי יורדת לפשר העניין... אני נורא סקרנית. עכשיו ישר בא לי לשים אותך מתחת למקרוסקופ בגלל זה
 
חחח

נדמה לי שגם בקליר בלו זה קרה, היתה בדיקה אחרת שאיני זוכרת את שמה ששם זה לא קרה. תאמיני לי לפני שאתחיל בבדיקות לחקר "התופעה" חח יש לי שרשרת בדיקות אחרת יותר חשובות לעבור כמו קרישיות יתר אוףףף. אני אומרת לכם המכבי האלה הם מתקמצנים לתת לי את הבדיקה אז אני הולכת לרופא פרטי שגם יתן לי הפניה וגם יעלה להם כסף.
 

tali00

New member
שלום להוא היא

הי. בדרך כלל אם יש פס ואפילו חלש מאד זה מצביע על רמה מסוימת של בטא בשתן. האם בדקת את הבטא לראות שהיא ירדה לאחר ההפלה? יתכן וזה שאריות ויש סיכוי גם להריון חדש. (הלוואי). בכל מקרה ממליצים על בדיקה חוזרת לאחר 3 ימים או לעשות בדיקת דם שהתוצאות שלה ברורות יותר למרות שבשלב מוקדם של הריון הבטא יכול להיות נמוך או גבולי. בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואשמח לשמוע שאכן את בהריון!!! אל תחששי מזה שזה בא מהר. להיפך!!
 

הוא היא

New member
תודה tali00 ../images/Emo39.gif

אני שמחה שהחלטת להגיע לכאן ושהצלחת להיכנס לפורום. לא בדקתי אם הבטא ירדה אחרי ההפלה. פשוט חיכיתי למחזור וזהו. כשהתחלתי להרגיש סימפטומים של הריון אז החלטתי לעשות בדיקה ביתית. ד"א בדיקה ביתית חוזרת אחרי יומיים גם נחשבת?
 

ענתש

New member
לא נחשבת אלא אם תקבלי פס ממש ממש

חזק. הסיבה היא שבדיקה ביתית היא לא כמותית ובערכי בטא נמוכים (אם זה בטא שיורדת) הפסים יראו אותו דבר. בערכי בטא תקינים ונמוכים (הריון מאד צעיר) הם גם יראו אותו דבר כי ההכפלהעוד לא משמעותית. אז איפה ההבדל ? חייבים בטא כמותית.
 

tali00

New member
בערכת הבדיקה של מקלון הזהב

מומלץ במקרים כאלה לבדוק שוב אחרי 3 ימים ואם זה הריון אמור להיות קו ברור. את יכולה להמתין יום יומיים ולבדוק בדם. אני אגב, בהריון הנוכחי בדקתי בבדיקת דם והיא היתה שלילית ואחרי כמה ימים הרגשתי בחילות ועשיתי בדיקה ביתית והיא יצאה חיובית! תעדכני אותנו בתוצאות
 

הוא היא

New member
עדכון

לאחר ששיגעתי כאן את כולכן, הנה העידכון. אני ל-א בהריון. עשיתי היום בבוקר בדיקה ביתית של מקלון הזהב ולא היה שמץ לפס. אני מחכה בקוצר רוח למחזור (אני כבר שישה שבועות אחרי ההפלה). הידיעה שהוא אמור להגיע בקרוב, ואחריו אפשר לנסות שוב-מעודדת אותנו מאוד. רציתי שוב להודות לכן על האיכפתיות הרבה
ושנשמע מכולנו רק בשורות טובות
 

מוקי27

New member
הוא היא מתוקה

מתוקה כבר בימים הראשונים ששתינו עברנו את ההפלה (את עברת יומיים אחרי...) אני זוכרת את האופטימיות שלך (כל ההודעות שרשמת לי היו תמיד אופטימיות ומלאות תקווה) עכשיו תורי לנסות ולהרגיע אותך. קודם כל לא לדאוג את ממש נמצאת בטווח כל הרופאים אומרים שעד ל-6 שבועות אנחנו אמורות לקבל מחזור. ולידיעתך כל גוף מגיב בצורה אחרת לפעולה שעברנו. ולפי מה שרשמת לפני שבועיים, כנראה הביוץ התרחש כך שאני מאמינה שתוך יומיים שלושה תקבלי את המחזור. מקווה מכל הלב לראות בימים הקרובים הודעה שקיבלת את המחזור. ודבר אחרון הוא היא אני מציעה לך לצאת לחופשה קצרה ולחזור עם כוחות מחודשים ואת תראי שהכל יסתדר (אני בכל אופן יצאתי סוף שבוע שעבר לחופשה וכן זה קצת תרם למצב הרוח שלי).
 

הוא היא

New member
תודה מתוקה ../images/Emo39.gif

אני שמחה לשמוע שהחופשה עשתה את שלה ושיפרה את מצב הרוח שלך. שימשיך כך!! עוד חודש וקצת אנחנו טסים לחופשה בחו"ל (שהייתה מתבטלת אם הייתי בהריון)-אז יש משהו נחמד באופק.... למרות שהייתי מעדיפה הריון על נסיעה לחו"ל, אבל עדיין זה כיף ומשמח אותי ואת בעלי.
 

2קשת

New member
הוא היא מתוקה

הגישה שלך נפלאה - כל הכבוד! נהדר שאתם יוצאים לחופשה, ושיש לכם משהו טוב לחכות לו, אני בטוחה שתהנו ומי יודע? אולי אפילו תחזרו עם בונוס תוצרת חוץ.
 

Tנקר בל

New member
הוא היא יקרה

בכנות - למרות שמאוד קיוויתי להפתעה חיובית, זה היה די צפוי (הרי בכל זאת - נזהרתם), לא? אבל בפעם הבאה - צפוי שיגיע ההריון. אני מחזיקה אצבעות מעכשיו.
 

רונה 4

New member
הוא היא חמודה

אין לנו שום בעיה שתשגעי אותנו גם בהמשך. אני אישית מכל הודעה כזאת רק לומדת דברים חדשים. תנפשו תנוחו ותחזרו אלינו מאוששים, נשמע שאתם מצפים לחופשה הזאת, ובצדק. נחכה איתך למחזור שיגיע במהרה, ואחריו לבשורות הטובות.
 
למעלה