תמונות - חלק שני

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo26.gif תמונות - חלק שני

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==1==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==1==
נתחיל קרוב לבית; הניאופלאנים התעופתיים בנתב"ג. יש להם הרבה זמצן פנוי לאחר פתיחתו של טרמינל 3...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==4==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==4==
O405 של אלעל. צולם מבעד לחלון המעצבן עם הנקודות.
מה הסיפור של האוטובוסים האלה? האם הם זהים לעירוניים הרגילים של אגד?
 

אורי404

New member
אם אני לא טועה יש כמה כאלה. שלושה

יש הרבה כאלה?
הם משמשים להסעת עובדים, נכון?
אם אני לא טועה יש כמה כאלה. שלושה
או ארבעה מודל 1990. אני אנסה לבדוק בשבילך יותר מאוחר כמה במדוייק. לגבי שימוש - אני חושב שמשמשים להסעת עובדים, אך אני לא בטוח בזה לגמרי.
 

אורי404

New member
לפי מה שהמגה אכיון כתב בעבר בפורום

אם אני לא טועה יש כמה כאלה. שלושה
או ארבעה מודל 1990. אני אנסה לבדוק בשבילך יותר מאוחר כמה במדוייק. לגבי שימוש - אני חושב שמשמשים להסעת עובדים, אך אני לא בטוח בזה לגמרי.
לפי מה שהמגה אכיון כתב בעבר בפורום
יש לפחות שלושה מרצדס 405 שעברו מאגד לאל על: 83-018-01 שכיום הוא "אל על 551". 83-026-01 שכיום הוא "אל על 545". 83-032-01 שכיום הוא "אל על 546". מקור: ארכיון אביתר.
 

אורי404

New member
אכיון=ארכיון.

לפי מה שהמגה אכיון כתב בעבר בפורום
יש לפחות שלושה מרצדס 405 שעברו מאגד לאל על: 83-018-01 שכיום הוא "אל על 551". 83-026-01 שכיום הוא "אל על 545". 83-032-01 שכיום הוא "אל על 546". מקור: ארכיון אביתר.
אכיון=ארכיון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif אורי.

לפי מה שהמגה אכיון כתב בעבר בפורום
יש לפחות שלושה מרצדס 405 שעברו מאגד לאל על: 83-018-01 שכיום הוא "אל על 551". 83-026-01 שכיום הוא "אל על 545". 83-032-01 שכיום הוא "אל על 546". מקור: ארכיון אביתר.
אורי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==5==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==5==
ובדילוג חד לאוקראינה. 2 ציפורים במכה אחת! מימין: טרולייבוס (אוטובוס חשמלי) ZIU-682 הוא גם ZIU-9 הטרולייבוס הנפוץ ביותר בברית המועצות של שנות ה-70 וה-80. בייצור סדרתי החל משנת 1972 במפעל אוריצקי בעיר Engelsk, מחוז סרטוב. מפרט טכני: אורך: 11.9 מ' רוחב: 2.5 מ' גובה (טרולים מטה): 3.347 מ' גובה (טרולים מעלה): 6.025 מ' מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 10,050 ק"ג רדיוס סיבוב: 11 מ' מהירות מירבית: 55 קמ"ש משמאל: אוטובוס LAZ-695 (הוסב להנעה בגז - שימו
לבלונים על הגג). כנראה האוטובוס הנפוץ ביותר בכל רחבי ברית המועצות לשעבר. האוטובוס הראשון שיוצר במפעל האוטובוסים הגדול בלבוב. ייצורו החל בשנת 1952. ע"מ לקצר את משך הפיתוח הועתק המרכב מאוטובוס גרמני בשם "Magirus". ייצור האוטובוס, עם שינויים רבים ומספר רב של דגמים ותתי-דגמים נמשך עד שנות ה-80. מפרט טכני: מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 6,800 ק"ג נפח מנוע: 6 ליטר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ושכחתי את התמונה... ../images/Emo163.gif

==5==
ובדילוג חד לאוקראינה. 2 ציפורים במכה אחת! מימין: טרולייבוס (אוטובוס חשמלי) ZIU-682 הוא גם ZIU-9 הטרולייבוס הנפוץ ביותר בברית המועצות של שנות ה-70 וה-80. בייצור סדרתי החל משנת 1972 במפעל אוריצקי בעיר Engelsk, מחוז סרטוב. מפרט טכני: אורך: 11.9 מ' רוחב: 2.5 מ' גובה (טרולים מטה): 3.347 מ' גובה (טרולים מעלה): 6.025 מ' מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 10,050 ק"ג רדיוס סיבוב: 11 מ' מהירות מירבית: 55 קמ"ש משמאל: אוטובוס LAZ-695 (הוסב להנעה בגז - שימו
לבלונים על הגג). כנראה האוטובוס הנפוץ ביותר בכל רחבי ברית המועצות לשעבר. האוטובוס הראשון שיוצר במפעל האוטובוסים הגדול בלבוב. ייצורו החל בשנת 1952. ע"מ לקצר את משך הפיתוח הועתק המרכב מאוטובוס גרמני בשם "Magirus". ייצור האוטובוס, עם שינויים רבים ומספר רב של דגמים ותתי-דגמים נמשך עד שנות ה-80. מפרט טכני: מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 6,800 ק"ג נפח מנוע: 6 ליטר.
ושכחתי את התמונה...
 

JayZed

New member
ה-LAZ הוא בהחלט לא האוטובוס הנפוץ

==5==
ובדילוג חד לאוקראינה. 2 ציפורים במכה אחת! מימין: טרולייבוס (אוטובוס חשמלי) ZIU-682 הוא גם ZIU-9 הטרולייבוס הנפוץ ביותר בברית המועצות של שנות ה-70 וה-80. בייצור סדרתי החל משנת 1972 במפעל אוריצקי בעיר Engelsk, מחוז סרטוב. מפרט טכני: אורך: 11.9 מ' רוחב: 2.5 מ' גובה (טרולים מטה): 3.347 מ' גובה (טרולים מעלה): 6.025 מ' מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 10,050 ק"ג רדיוס סיבוב: 11 מ' מהירות מירבית: 55 קמ"ש משמאל: אוטובוס LAZ-695 (הוסב להנעה בגז - שימו
לבלונים על הגג). כנראה האוטובוס הנפוץ ביותר בכל רחבי ברית המועצות לשעבר. האוטובוס הראשון שיוצר במפעל האוטובוסים הגדול בלבוב. ייצורו החל בשנת 1952. ע"מ לקצר את משך הפיתוח הועתק המרכב מאוטובוס גרמני בשם "Magirus". ייצור האוטובוס, עם שינויים רבים ומספר רב של דגמים ותתי-דגמים נמשך עד שנות ה-80. מפרט טכני: מקומות ישיבה: 30 מ"ע: 6,800 ק"ג נפח מנוע: 6 ליטר.
ה-LAZ הוא בהחלט לא האוטובוס הנפוץ
ביותר בברה"מ. ה-LIAZ 677 העירוני יוצר, מבחינת מספרים, כמעט כפול ממנו. היצור שלו נמשך מ-1967 עד לסוף המאה, לקראת הסוף אמנם לא ב-LIAZ עצמה אלא במפעלים רגיונליים יותר, אבל עדיין תחת השם LIAZ.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא אוהב את ה-677...

ה-LAZ הוא בהחלט לא האוטובוס הנפוץ
ביותר בברה"מ. ה-LIAZ 677 העירוני יוצר, מבחינת מספרים, כמעט כפול ממנו. היצור שלו נמשך מ-1967 עד לסוף המאה, לקראת הסוף אמנם לא ב-LIAZ עצמה אלא במפעלים רגיונליים יותר, אבל עדיין תחת השם LIAZ.
לא אוהב את ה-677...
ה-695 מזכיר לי את הילדות ואני זוכר אותו הרבה יותר. ובקשר לנפוץ או לא... אני לא יכול לשפוט, אבל זה כתוב כאן. יכול להיות שהבחור טועה.
 

JayZed

New member
למה אתה חושב שהוא טועה? הכתוב

לא אוהב את ה-677...
ה-695 מזכיר לי את הילדות ואני זוכר אותו הרבה יותר. ובקשר לנפוץ או לא... אני לא יכול לשפוט, אבל זה כתוב כאן. יכול להיות שהבחור טועה.
למה אתה חושב שהוא טועה? הכתוב
הוא שזה אחד מהאוטובוסים הנפוצים ביותר (עובדה נכונה בהחלט), לא הנפוץ ביותר. ולגבי אהבות - אני לא חושב שיש סיבה לאהוב אף אחד מהם, שנייהם פחלצים זוללי בנזין ונבלות להחריד. רק שה-677 קצת יותר מתקדם (ת"ה אוטומטית בת שתי הילוכים שלמים ומהירות מירבית של 70 קמ"ש - 5 קמ"ש שלמים יותר מה-695, תאמין או לא!)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כשאני אומר - "אוהב"

למה אתה חושב שהוא טועה? הכתוב
הוא שזה אחד מהאוטובוסים הנפוצים ביותר (עובדה נכונה בהחלט), לא הנפוץ ביותר. ולגבי אהבות - אני לא חושב שיש סיבה לאהוב אף אחד מהם, שנייהם פחלצים זוללי בנזין ונבלות להחריד. רק שה-677 קצת יותר מתקדם (ת"ה אוטומטית בת שתי הילוכים שלמים ומהירות מירבית של 70 קמ"ש - 5 קמ"ש שלמים יותר מה-695, תאמין או לא!)
כשאני אומר - "אוהב"
זו לא בדיוק אהבה עיוורת כמו של אביתר למרצדס...
 

raminec

New member
למה מורידים את הטרולים?

==6==
ועוד אחד כזה. שימו לב: הטרולים מורדים וכבלי המתיחה שמוטים על הכביש.
למה מורידים את הטרולים?
זה נראה כאילו הם תפוסים במין וו מתכת מאחורה ולא כמו תקלה במנגנון שמיישר אותם. האם האוטובוס הזה יכול לנסוע בכלל ללא הזנה עילית?
 

raminec

New member
סליחה על השליחה הכפולה ../images/Emo178.gif

למה מורידים את הטרולים?
זה נראה כאילו הם תפוסים במין וו מתכת מאחורה ולא כמו תקלה במנגנון שמיישר אותם. האם האוטובוס הזה יכול לנסוע בכלל ללא הזנה עילית?
סליחה על השליחה הכפולה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה