תמונות - חלק שני

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובה:

למה מורידים את הטרולים?
זה נראה כאילו הם תפוסים במין וו מתכת מאחורה ולא כמו תקלה במנגנון שמיישר אותם. האם האוטובוס הזה יכול לנסוע בכלל ללא הזנה עילית?
תשובה:
הטרוליבוס יכול לנסוע ללא הזנה רק מספר מטרים בעזרת המצבר שלו (וגם זה רק עם המצבר מספיק חזק ובמצב טוב). לגבי הטרולים: מנגנון הטרולים בנוי ע"ג קפיצים שדוחפים את הטרולים למעלה ומצמידים אותם לקווי ההזנה. לפעמים קורה שהטרולים נשמטים מהקווים וקופצים למעלה. בשביל זה יש כבלים שמחברים את החלק העליון של הטרולים לגלגלות הנמצאות מאחורי הטרוליבוס. בעזרת הכבלים ניתן למשוך את הטרולים למטה ולהצמידם שוב לקווי ההזנה. בעזרת כבלי המשיכה האלה ניתן גם להוריד את הטרולים ולהצמידם לגג - וכך לאפשר לטרוליבוסים אחרים לחלוף על פני הטרוליבוס במושבת.
 

raminec

New member
למה מורידים את הטרולים?

==6==
ועוד אחד כזה. שימו לב: הטרולים מורדים וכבלי המתיחה שמוטים על הכביש.
למה מורידים את הטרולים?
זה נראה כאילו הם תפוסים במין וו מתכת מאחורה ולא כמו תקלה במנגנון שמיישר אותם. האם האוטובוס הזה יכול לנסוע בכלל ללא הזנה עילית?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לדעתי חיקוי.

חיקוי או שהם רכשו טכנולוגיה ?
לדעתי חיקוי.
הדמיון הוא חיצוני בלבד וגם זה לא ממש. שים לב שיש חלון אחד יותר מאשר בטרנזיט. החלון האחרון - הקטן יותר אינו קיים בפורד. וגם סביבת הנהג שונה. למשל הסוויץ - נמצא בצד שמאל של ההגה (לך תבין למה...)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==10==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==10==
וטרולייבוס אחר לגמרי: UMZ-T1 או בשמו המקורי (Kiev-11). ייצורו החל בקייב ב-1991 לאחר נפילת ברית המועצות, בעקבות הפסקת שיתוף הפעולה עם מפעל סקודה הצ'כי. שמו המקורי Kiev-11 שונה ל-UMZ-T1 בעקבות העברת הייצור למפעל אחר בדנייפרופטובסק בגלל קשיים כלכליים של המפעל בקייב. בעת תכנון הטרולייבוס הושם דגש מיוחד על יכולתו להתמודד עם עליות וירידות חדות יחסית, על כן הוא מונע בעזרת שני מנועים בהספק של 130KWT המחוברים לשני סרנים: האחורי והאמצעי. מפרט טכני: מקומות ישיבה: 37 מהירות מירבית: 60 קמ"ש רדיוס סיבוב: 12.1 מ' שיפוע מקסימלי במעמסה מירבית: 12% מ"ע: 18,100 ק"ג מנועים: 2. עוצמה: 130 KWt מתח עבודה: 550 וולט, 260 אמפר
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==13==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==13==
מידיבוס Etalon A079 הבנוי על מרכב של TATA LP-613/38 BUS. ייצורו החל בשנת 2002. מפרט טכני: מרכב: TATA LP-613/38 BUS אורך: 7.15 מ' מקומות ישיבה: 20/25 מנוע: 130 כ"ס מהירות מירבית: 100 קמ"ש
 

davidfainshtein

Member
מנהל
דני הענק! איך לא שמתי לב?

גם זה LAZ - שים לב לסמל...
דני הענק! איך לא שמתי לב?
זו השעה כנראה... בכל מקרה הנה הפרטים המלאים: LAZ-4210 / Liner-10 מפרט טכני: אורך: 9.98 מ' מקומות ישיבה: 39/43 מ"ע: 9,860 ק"ג מנוע: ЯМЗ-236HE, (Deutz BF6M1013EC) 230/237 כ"ס תיבת הילוכים: 5 הילוכים, מכנית ЯМЗ-236Л, (Praga 5PS114, ZF 6S1000)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה