תמונות - חלק שני

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
הדגם הוא B 951E. דגם זה הוא השריד

==18==
עוד Irisbus Karosa פה כבר יש מומחים גדולים ממני שיפרטו את הדגמים...
הדגם הוא B 951E. דגם זה הוא השריד
היחיד של התוצרת העצמאית של KAROSA שעדיין נשאר בייצור אחרי קנייתה עיי חברת רנו (ואחר"כ תאגיד IRISBUS). אוטובוס זה והגרסה המפרקית שלו - B 961E - מכונים פשוט "קרוסה עירונית" בגלל שבזמנו הם היו התוצרת העירונית היחידה של המפעל הצ'חי, בעוד שהנמוך רצפה שלהם - שהיה העתק של אוטובוס רנו - נשאר עם שמו המערב אירופאי, AGORA, למרות שגם עליו היה כתוב KAROSA.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif החכמתי.

הדגם הוא B 951E. דגם זה הוא השריד
היחיד של התוצרת העצמאית של KAROSA שעדיין נשאר בייצור אחרי קנייתה עיי חברת רנו (ואחר"כ תאגיד IRISBUS). אוטובוס זה והגרסה המפרקית שלו - B 961E - מכונים פשוט "קרוסה עירונית" בגלל שבזמנו הם היו התוצרת העירונית היחידה של המפעל הצ'חי, בעוד שהנמוך רצפה שלהם - שהיה העתק של אוטובוס רנו - נשאר עם שמו המערב אירופאי, AGORA, למרות שגם עליו היה כתוב KAROSA.
החכמתי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==23==

תמונות - חלק שני
הגענו לחלק השני של התמונות. הפעם - תחבורה עירונית - אוטובוסים, טרולייבוסים וטראמים. תהנו!
==23==
ועכשיו מגיע תור הטראמים. Tatra-T3 המפורסמת. מפרט טכני: מקומות ישיבה: 36 מהירות מירבית: 65 קמ"ש עוצמה: 4 * 40 kW
 
אם אני לא טועה...

שמתי לב שלמרות שזה אותה ה-Tatra
שסופקה במשך שנים רבות לברית המועצות כולה - הטראמים בפראג עברו מאז שדרוגים רבים. נסיעתם שקטה יותר ורכה יותר. התווספו שלטי קו LED וכו'.
אם אני לא טועה...
לדגם הזה יש גרסאות מגוונות שיוצרו בהתאם למדינה או לעיר שלה נמכרו: כך למשל בעיר אודסה (ODESSA) ובעיר ויניצה (VINNITSA) יש את אותו סוג של טראם, אבל עם רוחב מסילה שונה! יש אתר מעולה על טראמים וטרולייבוסים של כל ברית המועצות לשעבר, אבל לצערי הוא ברוסית בלבד...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תביא לינק

אם אני לא טועה...
לדגם הזה יש גרסאות מגוונות שיוצרו בהתאם למדינה או לעיר שלה נמכרו: כך למשל בעיר אודסה (ODESSA) ובעיר ויניצה (VINNITSA) יש את אותו סוג של טראם, אבל עם רוחב מסילה שונה! יש אתר מעולה על טראמים וטרולייבוסים של כל ברית המועצות לשעבר, אבל לצערי הוא ברוסית בלבד...
תביא לינק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה