הנהלת הפורומים
Administrator
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכון
/tapuzforum/images/Emo51.gif/tapuzforum/images/Emo70.gif תזמון מצויין!אירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכוןמחר, יום שלישי 6/9 בשעה 18:00, יתארח בפורום שמוליק הרשקוביץ- יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ויענה לשאלותיכם בכל מה שקשור לנושא בטיחות בסביבת הרכת הקלהעל המתארח שמוליק הרשקוביץ1. במהלך שירותו בצה"ל הקים את ענף בטיחות בדרכים ומיסד את מכלול הפעולות למניעת תאונות דרכים בצה"ל בתקופתו חל שינוי דרמטי בהפחתת מספר ההרוגים בצה"ל, תוך כדי הנהגת נהלי טיפול למניעת תאונות דרכים בכל שרשרת הפיקוד, הוכנסו לשימוש לראשונה, חגורות בטיחות ומגוון רחב של שיפורי בטיחות בכלי הרכב הצבאיים. 2. הקים לראשונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, וכיהנתי כמנכ"ל הרשות 4 שנים בקירוב. בתקופתו הוכנה תכנית עבודה תלת שנתית ובמהלך ביצועה הופחת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בלמעלה מ – 24% ! 3. כיהן בנוסף כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים 4. משמש משנת 2008 כיועץ בטיחות בדרכים בתכנית אב לתחבורה ירושלים, 5. בשנה האחרונה, משמש יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהרכבת הקלהמשרד התחבורה אישר להתחיל ביום שישי 19 אוג' 2011 בהסעת תושבי ירושלים ברכבת הקלה במתכונת מצומצמת. אושר כי במהלך השבועיים הראשונים הנסיעות תהיינה ללא תשלום וזאת כמחווה לתושבי העיר על הסבלנות והסיוע בשש שנות ההקמה של מערך התחבורה החדש. בינתיים הוחלט כי כל קווי האוטובוסים בעיר יופעלו במלואם, במקביל עד להפעלה המסחרית של הרכבת הקלה בעוד מס' שבועות. יצוין כי ההחלטה באה לאחר מהלך אינטנסיבי של צוות בראשות מנכ"ל משרד התחבורה האלוף (במיל') דן הראל, כדי להביא את סיטי פס להפעלה וכן אישור זמני שניתן ע"י צוות הבטיחות הבינלאומי ולפיו, בתקופת הביניים, ניתן יהיה להפעיל 14 רכבות ( מתוך 23) ובהפרשי זמן של 12 דקות בין אחת לשנייה, עד אשר תשלים הזכיינית סיטי פס את התיקונים הנדרשים במערכות הבקרה והתקשורת. עפ"י התכנון, ייסעו 14 הרכבות הקלות לכל אורך התוואי- מפסגת זאב, שועפאט, דרך מרכז העיר, עד להר הרצל. לרשות הנוסעים יעמדו 23 תחנות, ויופעלו עפ"י כללי בטיחות מיוחדים, אותם קבע צוות מומחי הבטיחות הבינלאומי ועיקרם- שמירת מרחק מיוחד בין הרכבות עד להשלמת כל מערכות הבקרה והפיקוח וכן מערכות ההעדפה ברמזורים. יצוין כי עפ"י הסיכום תשלים city pass גם את התקנת תוכנות ההעדפה ב- 60 הרמזורים בתוואי הרכבת הקלה- מפסגת זאב, דרך מדרחוב יפו, ועד להר הרצל כדי להביא להאצת הרכבת הקלה לרמת שירות גבוהה של כל 4 דקות רכבת בשעות השיא.מערך התנועה החדש שייחנך בעתיד הקרוב בירושלים:קו ראשון בארץ רכבת קלה באורך 13.8 ק"מ ובו 46 קרונות רכבת6 קווים מהירים באורך כולל של כ- 65 ק"מ, בהם ינועו 150 אוטובוסים חדישיםרשת של 44 קווים - חלקם כמזינים מהשכונות לקווים המהירים והיתר כקווים ישירים23 תחנות חדישות לרכבת הקלה60 תחנות חדישות בתוואי קווי האוטובוסים המהיריםחניוני "חנה וסע" בתוואי הרכבת הקלה ובהם 1500 מקומות חניה,כרטוס אוטומטי באמצעות ה- "רב קו" החדיש, ( אליו הצטרפו כבר כרבע מליון תושבים!)שלטי מידע אלקטרוני בכל תחנות הקווים המהירים עם נתוני תנועה בזמן אמת קדימה, מחכים לשאלותיכם
שאלה ראשונהאירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכוןמחר, יום שלישי 6/9 בשעה 18:00, יתארח בפורום שמוליק הרשקוביץ- יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ויענה לשאלותיכם בכל מה שקשור לנושא בטיחות בסביבת הרכת הקלהעל המתארח שמוליק הרשקוביץ1. במהלך שירותו בצה"ל הקים את ענף בטיחות בדרכים ומיסד את מכלול הפעולות למניעת תאונות דרכים בצה"ל בתקופתו חל שינוי דרמטי בהפחתת מספר ההרוגים בצה"ל, תוך כדי הנהגת נהלי טיפול למניעת תאונות דרכים בכל שרשרת הפיקוד, הוכנסו לשימוש לראשונה, חגורות בטיחות ומגוון רחב של שיפורי בטיחות בכלי הרכב הצבאיים. 2. הקים לראשונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, וכיהנתי כמנכ"ל הרשות 4 שנים בקירוב. בתקופתו הוכנה תכנית עבודה תלת שנתית ובמהלך ביצועה הופחת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בלמעלה מ – 24% ! 3. כיהן בנוסף כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים 4. משמש משנת 2008 כיועץ בטיחות בדרכים בתכנית אב לתחבורה ירושלים, 5. בשנה האחרונה, משמש יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהרכבת הקלהמשרד התחבורה אישר להתחיל ביום שישי 19 אוג' 2011 בהסעת תושבי ירושלים ברכבת הקלה במתכונת מצומצמת. אושר כי במהלך השבועיים הראשונים הנסיעות תהיינה ללא תשלום וזאת כמחווה לתושבי העיר על הסבלנות והסיוע בשש שנות ההקמה של מערך התחבורה החדש. בינתיים הוחלט כי כל קווי האוטובוסים בעיר יופעלו במלואם, במקביל עד להפעלה המסחרית של הרכבת הקלה בעוד מס' שבועות. יצוין כי ההחלטה באה לאחר מהלך אינטנסיבי של צוות בראשות מנכ"ל משרד התחבורה האלוף (במיל') דן הראל, כדי להביא את סיטי פס להפעלה וכן אישור זמני שניתן ע"י צוות הבטיחות הבינלאומי ולפיו, בתקופת הביניים, ניתן יהיה להפעיל 14 רכבות ( מתוך 23) ובהפרשי זמן של 12 דקות בין אחת לשנייה, עד אשר תשלים הזכיינית סיטי פס את התיקונים הנדרשים במערכות הבקרה והתקשורת. עפ"י התכנון, ייסעו 14 הרכבות הקלות לכל אורך התוואי- מפסגת זאב, שועפאט, דרך מרכז העיר, עד להר הרצל. לרשות הנוסעים יעמדו 23 תחנות, ויופעלו עפ"י כללי בטיחות מיוחדים, אותם קבע צוות מומחי הבטיחות הבינלאומי ועיקרם- שמירת מרחק מיוחד בין הרכבות עד להשלמת כל מערכות הבקרה והפיקוח וכן מערכות ההעדפה ברמזורים. יצוין כי עפ"י הסיכום תשלים city pass גם את התקנת תוכנות ההעדפה ב- 60 הרמזורים בתוואי הרכבת הקלה- מפסגת זאב, דרך מדרחוב יפו, ועד להר הרצל כדי להביא להאצת הרכבת הקלה לרמת שירות גבוהה של כל 4 דקות רכבת בשעות השיא.מערך התנועה החדש שייחנך בעתיד הקרוב בירושלים:קו ראשון בארץ רכבת קלה באורך 13.8 ק"מ ובו 46 קרונות רכבת6 קווים מהירים באורך כולל של כ- 65 ק"מ, בהם ינועו 150 אוטובוסים חדישיםרשת של 44 קווים - חלקם כמזינים מהשכונות לקווים המהירים והיתר כקווים ישירים23 תחנות חדישות לרכבת הקלה60 תחנות חדישות בתוואי קווי האוטובוסים המהיריםחניוני "חנה וסע" בתוואי הרכבת הקלה ובהם 1500 מקומות חניה,כרטוס אוטומטי באמצעות ה- "רב קו" החדיש, ( אליו הצטרפו כבר כרבע מליון תושבים!)שלטי מידע אלקטרוני בכל תחנות הקווים המהירים עם נתוני תנועה בזמן אמת קדימה, מחכים לשאלותיכם
למה מכות? זה לא קו 402 ב01:0 בלילה!שאלה ראשונה
הרי בתוך הרכבת כל אחד ייצטרך להעביר כרטיס באיזשהו מתקן. כמה מתקנים כאלה יהיו, והאם הדבר לא יגרום לצפיפות, מכות, תורות, ? בן אדם ירצה לתפוס מקום ישיבה, וכשהוא יילך להעביר את הכרטיס מקומו ייתפס (דוגמא בלבד.)
זה מצוי בכניסה, אם נכנסת בלי לשלםשאלה ראשונה
הרי בתוך הרכבת כל אחד ייצטרך להעביר כרטיס באיזשהו מתקן. כמה מתקנים כאלה יהיו, והאם הדבר לא יגרום לצפיפות, מכות, תורות, ? בן אדם ירצה לתפוס מקום ישיבה, וכשהוא יילך להעביר את הכרטיס מקומו ייתפס (דוגמא בלבד.)
תשובה לשאלה ראשונהשאלה ראשונה
הרי בתוך הרכבת כל אחד ייצטרך להעביר כרטיס באיזשהו מתקן. כמה מתקנים כאלה יהיו, והאם הדבר לא יגרום לצפיפות, מכות, תורות, ? בן אדם ירצה לתפוס מקום ישיבה, וכשהוא יילך להעביר את הכרטיס מקומו ייתפס (דוגמא בלבד.)
תשובהשאלה ראשונה
הרי בתוך הרכבת כל אחד ייצטרך להעביר כרטיס באיזשהו מתקן. כמה מתקנים כאלה יהיו, והאם הדבר לא יגרום לצפיפות, מכות, תורות, ? בן אדם ירצה לתפוס מקום ישיבה, וכשהוא יילך להעביר את הכרטיס מקומו ייתפס (דוגמא בלבד.)
שאלה נוספתאירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכוןמחר, יום שלישי 6/9 בשעה 18:00, יתארח בפורום שמוליק הרשקוביץ- יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ויענה לשאלותיכם בכל מה שקשור לנושא בטיחות בסביבת הרכת הקלהעל המתארח שמוליק הרשקוביץ1. במהלך שירותו בצה"ל הקים את ענף בטיחות בדרכים ומיסד את מכלול הפעולות למניעת תאונות דרכים בצה"ל בתקופתו חל שינוי דרמטי בהפחתת מספר ההרוגים בצה"ל, תוך כדי הנהגת נהלי טיפול למניעת תאונות דרכים בכל שרשרת הפיקוד, הוכנסו לשימוש לראשונה, חגורות בטיחות ומגוון רחב של שיפורי בטיחות בכלי הרכב הצבאיים. 2. הקים לראשונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, וכיהנתי כמנכ"ל הרשות 4 שנים בקירוב. בתקופתו הוכנה תכנית עבודה תלת שנתית ובמהלך ביצועה הופחת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בלמעלה מ – 24% ! 3. כיהן בנוסף כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים 4. משמש משנת 2008 כיועץ בטיחות בדרכים בתכנית אב לתחבורה ירושלים, 5. בשנה האחרונה, משמש יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהרכבת הקלהמשרד התחבורה אישר להתחיל ביום שישי 19 אוג' 2011 בהסעת תושבי ירושלים ברכבת הקלה במתכונת מצומצמת. אושר כי במהלך השבועיים הראשונים הנסיעות תהיינה ללא תשלום וזאת כמחווה לתושבי העיר על הסבלנות והסיוע בשש שנות ההקמה של מערך התחבורה החדש. בינתיים הוחלט כי כל קווי האוטובוסים בעיר יופעלו במלואם, במקביל עד להפעלה המסחרית של הרכבת הקלה בעוד מס' שבועות. יצוין כי ההחלטה באה לאחר מהלך אינטנסיבי של צוות בראשות מנכ"ל משרד התחבורה האלוף (במיל') דן הראל, כדי להביא את סיטי פס להפעלה וכן אישור זמני שניתן ע"י צוות הבטיחות הבינלאומי ולפיו, בתקופת הביניים, ניתן יהיה להפעיל 14 רכבות ( מתוך 23) ובהפרשי זמן של 12 דקות בין אחת לשנייה, עד אשר תשלים הזכיינית סיטי פס את התיקונים הנדרשים במערכות הבקרה והתקשורת. עפ"י התכנון, ייסעו 14 הרכבות הקלות לכל אורך התוואי- מפסגת זאב, שועפאט, דרך מרכז העיר, עד להר הרצל. לרשות הנוסעים יעמדו 23 תחנות, ויופעלו עפ"י כללי בטיחות מיוחדים, אותם קבע צוות מומחי הבטיחות הבינלאומי ועיקרם- שמירת מרחק מיוחד בין הרכבות עד להשלמת כל מערכות הבקרה והפיקוח וכן מערכות ההעדפה ברמזורים. יצוין כי עפ"י הסיכום תשלים city pass גם את התקנת תוכנות ההעדפה ב- 60 הרמזורים בתוואי הרכבת הקלה- מפסגת זאב, דרך מדרחוב יפו, ועד להר הרצל כדי להביא להאצת הרכבת הקלה לרמת שירות גבוהה של כל 4 דקות רכבת בשעות השיא.מערך התנועה החדש שייחנך בעתיד הקרוב בירושלים:קו ראשון בארץ רכבת קלה באורך 13.8 ק"מ ובו 46 קרונות רכבת6 קווים מהירים באורך כולל של כ- 65 ק"מ, בהם ינועו 150 אוטובוסים חדישיםרשת של 44 קווים - חלקם כמזינים מהשכונות לקווים המהירים והיתר כקווים ישירים23 תחנות חדישות לרכבת הקלה60 תחנות חדישות בתוואי קווי האוטובוסים המהיריםחניוני "חנה וסע" בתוואי הרכבת הקלה ובהם 1500 מקומות חניה,כרטוס אוטומטי באמצעות ה- "רב קו" החדיש, ( אליו הצטרפו כבר כרבע מליון תושבים!)שלטי מידע אלקטרוני בכל תחנות הקווים המהירים עם נתוני תנועה בזמן אמת קדימה, מחכים לשאלותיכם
איך הגעת לבעייתיות של 30% ?שאלה נוספת
האם לעת עתה יש סיכוי לקרון מהדרין? ואם אתם מודעים לבעיתיות של 30 אחוז לפחות מתושבי ירושלים?
אוקייאיך הגעת לבעייתיות של 30% ?
הסבר, פרט ונמק.
דלתות נפרדות או קרונות נפרדים?אוקיי
כמובן כוונתי לציבור החרדי בירושלים. ומעדויות ששמעתי בנתיים שהיה דוחס מאוד רציני ברכבת. האם יעשו קרון מהדרין? בשביל הציבור החרדי? זאת אומרת דלת אחד לנשים, דלת שנייה לגברים, וכל השאר איש הישר בעיניו יעשה? הסובלים העיקריים מהציבור החרדי הם תושבי נוה יעקב ותושבי בית וגן וגבעת מרדכי.
קרון מהדריןשאלה נוספת
האם לעת עתה יש סיכוי לקרון מהדרין? ואם אתם מודעים לבעיתיות של 30 אחוז לפחות מתושבי ירושלים?
אוי ואבויקרון מהדרין
שלום, הרקל"ה היא כלי תחבורה חדש בירושלים. הזכיין והמדינה עדיין לומדים את הרגלי השימוש ברכבת. החלטות תפעוליות יתקבלו על סמך המידע הנאסף.
לאיזו תשובה אחרת ציפית? נשאלה כאן שאלהאוי ואבוי
תשובה מדאיגה, אבוי לנו אם דבר כזה יקרה.
מה בהתאם? לפי פסיקת בג"ץלאיזו תשובה אחרת ציפית? נשאלה כאן שאלה
בעלת רגישות פוליטית. התשובה בהתאם.
בהתאם למה שמר הרשקוביץ יכול לענות.מה בהתאם? לפי פסיקת בג"ץ
אסור לכפות על אף נוסע את מקום ישיבתו וכל ההסדר הזה הוא וולונטרי. הגדרת קרון כ"מהדרין" סותרת את הפסיקה הזו ולכן אינה חוקית.
אם תהייה הפרדה, נדאג להפר אותהאוי ואבוי
תשובה מדאיגה, אבוי לנו אם דבר כזה יקרה.
כחרדיאם תהייה הפרדה, נדאג להפר אותה
מספיק חושך היה לנו במצריים ובגלות לא ניתן להחשיך את ישראל
*במלחמהכחרדי
אשמח לעזור לך בזה. רוב הציבור החרדי השפוי יצעד יחד איתך במחמה כנגד הסוטים החרדים
כחרדי
אשמח לעזור לך בזה. רוב הציבור החרדי השפוי יצעד יחד איתך במחמה כנגד הסוטים החרדים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.