אירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ

מצב
הנושא נעול.
חשבתי שההמשך ברור: רמי שוקל לקנות דירה מול
החומות ואנדי, כשאינו נמצא בירושלים, מטביע את צערו ב"חומוס קרוואן"
אוי ואבוי! זה הגורל שאתה מאחל לי?!
טוב לי בשדות פלשת, מרגיש שאני חי בגן עדן. אני רואה ממול את הרי ירושלים היפים (עם שלג בחורף!) וזה מספיק קרוב בשבילי. אל תגרור אותי למזרח הפרוע... מספיק פעמיים-שלוש בשנה בענייני עבודה.
 

בועז ל

New member
אף אחד מהם לא מגיע לקרסוליים
של אבן גבירול. לא מבחינת נפח התנועה, לא מבחינת המרכזיות ולא מבחינת החשיבות התחבורתית בעיר כולה. לא לחינם לקחו את הרחוב היחיד שכן מתקרב לכך (יפו כמובן) והוציאו ממנו באופן מוחלט את כלי הרכב כולל אוטובוסים! כי הבינו איזה אסון אורבני יהיה עם שילוב של רק"ל ורכב ברחוב כזה. רק תאר לעצמך מה היה קורה אילו היו משאירים את כלי הרכב ברח' יפו יחד עם הרק"ל. עכשיו תכפיל בשניים ותקבל את אבן גבירול אם וכאשר תוגשם תכנית העוועים המופרכת של האוצר. האופציה האחרת - הפיכת אבן גבירול לרח' יפו, ללא רכב ואוטובוסים כלל, אפילו גרועה יותר, כי היא תיצור כאוס תחבורתי בכל שאר הצפון הישן ולב העיר, כל היום וכל השנה. והנה, בניגוד למה שאתה, אריק, קובי ואלן טענתם באותו שרשורפלצת מפורסם - לקח בדיוק דקה וחצי לגלות שאוטובוס יכול לחסום את מסילת הרק"ל. להזכיר לך כמה אוטובוסים חוצים את אבן גבירול? אתם טעיתם ואני צדקתי. וזו, כמובן, רק ההתחלה.
בחייאת וילהלם: הייתה פעם שלא צדקת?
 
בחייאת וילהלם: הייתה פעם שלא צדקת?
אני חייב להודות שלא תיארתי לעצמי
שזה יוכח כל כך מהר. תודה לאיליה ידידנו על ה"ראיות המרשיעות". חבל שאין לנו את הצילומים של אותו נהג - הם היו יכולים להשתלב יפה עם התמונה של דוד שהחלה את השרשורפלצת...
 
ואחר כך אומרים לנו שלא תהיה בעיה
באבן גבירול, אם תתקבל תכניתו המטורפת של האוצר להעביר שם קו עילי במקום תחתי. אם ברחובות הכלום ושום דבר המשותפים לרק"ל ולרכב בי-ם אפשר לחסום את המסילה לדקה, אפשר רק לדמיין את הקטסטרופה באבן גבירול. טוב עושה עיריית ת"א שהיא עומדת על רגליה האחוריות בהתנגדותה לטמטום של האוצר.
תגובה לעניין אבן גבירול
התכנון והבחינה המקדימה לכך מתבצעים ע"י גורמים מקצועיים בצוותים משותפים. סביר להניח שהמסקנות תהיינה מוסכמות
 

dw2322

New member
תגובה לעניין אבן גבירול
התכנון והבחינה המקדימה לכך מתבצעים ע"י גורמים מקצועיים בצוותים משותפים. סביר להניח שהמסקנות תהיינה מוסכמות
צר לי אך אין הסכמות
למיטב ידיעתי עיריית ת"א דורשת שהקו הירוק באבן גבירול יהיה תחתי ואילו האוצר דורש שיהיה עילי, מסיבות כלכליות בלבד.
 

darkshadow1

New member
צר לי אך אין הסכמות
למיטב ידיעתי עיריית ת"א דורשת שהקו הירוק באבן גבירול יהיה תחתי ואילו האוצר דורש שיהיה עילי, מסיבות כלכליות בלבד.
תקרא שוב את מה שהוא כתב-
הוא לא כתב שכבר הסכימו על מסקנות אלא שאם וכאשר יהיו מסקנות, הן יהיו מוסכמות (שזה די ברור, אני לא רואה מצב שבו מתחילים לעבוד על מסילה עילית כשעיריית ת"א עדיין רוצה מסילה תחתית או שעיריית תל אביב תספק את המימון המלא למסילה תחתית).
 
תקרא שוב את מה שהוא כתב-
הוא לא כתב שכבר הסכימו על מסקנות אלא שאם וכאשר יהיו מסקנות, הן יהיו מוסכמות (שזה די ברור, אני לא רואה מצב שבו מתחילים לעבוד על מסילה עילית כשעיריית ת"א עדיין רוצה מסילה תחתית או שעיריית תל אביב תספק את המימון המלא למסילה תחתית).
כמובן שאתה צודק
ולכן הקו הירוק עוד לא התקדם אפילו מטר אחד בעשר השנים האחרונות.
 
תגובה לעניין אבן גבירול
התכנון והבחינה המקדימה לכך מתבצעים ע"י גורמים מקצועיים בצוותים משותפים. סביר להניח שהמסקנות תהיינה מוסכמות
טעות, הבדיקות נעשו כבר מזמן
התכנון כבר הסתיים, והמסקנות כבר נקבעו. אבל משרד האוצר מתעקש על תכנית בלתי מתקבלת על הדעת של קו עילי, למרות שכבר שר התחבורה מופז הכריע בעד קו תחתי, ולמרות שהוועדה המחוזית כבר קבעה שהקו חייב להיות תחתי. ולכן הכל מוקפא כבר שנים רבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה