משחק החוליה החלשה - פיינל 3

../images/Emo27.gif משחק החוליה החלשה - פיינל 3 ../images/Emo37.gif

ובכן, לפני זמן מה התחלנו את המשחק הזה. עברנו תקופות קשות, וגם תקופות טובות, וכעת הגענו לשלב הפיינל 3. המתמודדים שנותרו לנו בתחרות הם: כריס אלן, אדם למברט, ואליסון אירהיטה, וכל הכבוד להם על ההעפלה שלהם לשלב הזה. אתם מוזמנים שוב לקחת חלק במשחק ולהשפיע על התוצאות. מקווה שתהנו ושתהיה הרבה הענות. מתחילים! פיינל 3 - החלטת ההנהלה, החלטת המתמודד
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexis_Grace#Top_3_-_Judge.27s_choice_.2F_Contestant.27s_choice (מכיוון שזה פיינל 3 ואנחנו מנסים להתחקות בצורה הכי קרובה לתוכנית, יוצגו לכל מתמודד 2 שירים, בהצלחה בבחירה). Kris Allen - Apologize Adam Lambert - One Allison Iraheta - Slow Ride Kris Allen - Heartless Adam Lambert - Cryin Allison Iraheta - Alone חוקים
- אין חוק הצלת מנהלות. - אין אפשרות לאף מתמודד להיות מחוסן. - עליכם לבחור רק את הביצוע החלש של הערב. סטטיסטיקה
- מודח אמיתי - דני גוקי. ביחרו את הביצוע החלש של הערב עם שרשור
. והביצוע שיקבל הכי הרבה
יביא להדחה של המבצע שלו. (לדוגמא - דני גוקי - ביצוע 1 - אין קולות שליליים. ביצוע 2 - 10 קולות שליליים. ואז דני יודח. כך שהכל על בסיס הביצוע החלש של הערב). בהצלחה
 

lama ken

New member
וזה לא כל כך הוגן שלאליסון יש את slow ride

כי זה ביצוע מגניב גם (ויש שיגידו בעיקר) בזכות אדם.
 

LeAnnDylan

Well-known member
וכשאלכסיס קיבלה את כל ההופעות הקבוצתיות

אף אחד לא התלנון. זה משחק, אני בטוחה שתצליחי להתמודד
 

lama ken

New member
זה יעלה לי ביסורים רבים

אבל אני אנסה לשרוד
תודה לך על הדאגה... לא נראה לי שהיו הרבה ברירות בשביל אלכסיס. זה לא אותו דבר. כאן זה ביצוע של אדם שכמעט כולם אוהבים, ולכן זה אבסורדי שביצוע שלו עצמו יביא להדחתו.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני בטוחה שלא הביצוע הזה יביא להדחתו

אם הוא יודח זה כי הביצועים שלו באותו שבוע לא היו כאלה מוצלחים. מי שממש בא לא להעיף את אליסון יש את Alone כפי שאת עשית. אל תחשבי על זה כעל למי יש יתרון, תחשבי על זה כאל האם היית מצביעה לאדם על סמך הביצועים האלה? אישית אני חושבת שזה היה ערב חלש מבחינתו של אדם וגם אם נוציא את אליסון מהמשוואה אני אבחר באדם כבעל הביצוע החלש (עם שתי הביצועים שלו לאותו שבוע, מתחת לAlone של אליסון ומתחת לשני השירים של קריס שאהבתי הרבה יותר)
 

lama ken

New member
בעיני cryin' היה ביצוע מעולה, ואין מה להתווכח

זה עניין של טעם אישי. אני העלתי פה נקודה שלא הוגנת בעיני, בלי קשר לטעם אישי, ונימקתי אותה. אפשר להסכים ואפשר לא להסכים. אבל זה לא רלוונטי שבעיניך היה ערב חלש לאדם. זה לא קשור לטיעון שהעלתי. זה טעם אישי שלך.
 

LeAnnDylan

Well-known member
בטח שיש לזה קשר אם את עושה הכללות שכאלה

ואת מפספסת את הנקודה. זה לא שיש את אליסון לבד עם סלואו רייד מול אדם ואז איך שלא יצא את בעצם מצביעה נגד אדם. יש אפשרויות אחרות, גם לאליסון וגם למתמודד נוסף שהוא לא אדם. ותעשי לי טובה. כל המעריצות של אדם שלא ירצו להצביע לסלואו רייד בגלל שאדם חלק ממנו גם לא יצביעו לשאר הביצועים של אדם גם אם לדעתן הם חלשים.
 

lama ken

New member
איזה הכללות עשיתי?

את זו שמפספסת את הנקודה שלי, והיא שלא הוגן שביצוע חזק של אדם שרבים אהבו יזקף פה דווקא נגדו ויביא להדחתו (כי רבים אהבו אותו יותר מאת Cryin' ואת one ואם היה פה במקום זה ביצוע אחר של אליסון זה לא בהכרח היה כך). את שוב ושוב לוקחת את הנושא לעניין של מי נגד מי. אני מנסה להצמד לגופו של עניין. שוב, את לא חייבת להסכים, ואני גם לא מצפה שמשהו ישתנה, אבל זכותי לציין שלדעתי זה לא הוגן. זכותך לחשוב אחרת, אבל הטיעונים שהבאת לא קשורים לעניין.
 

lama ken

New member
אבל יאללה, תכלס זה ברור שאתם רוצים להדיח

אותו, וזאת היתה המטרה, אז יאללה תהנו
כמו שכתבתי, אני אשרוד...
 

always be me mc

New member
לא יפה../images/Emo232.gif

הקשבתי לכל השירים ולמרות שהביצוע השני שלו היה לא רע לדעתי הביצוע השני היה ממש מציק.
 

nini18

New member
../images/Emo243.gif*לוקחת אותך ביד ומוציאה אותך מפה*

 

always be me mc

New member
אמרת *אתם* ../images/Emo232.gif

אז דוגרי חשבתי שהתכוונת לחברי הפורום בכללי. הו וול זו לא פעם ראשונה שאני טועה חח
 

LeAnnDylan

Well-known member
מה לא קשור לענין?

קודם כל תרשי לי להאיר את עניך ולהסביר לך שמלבד סלואו רייד לאליסון יש רק עוד ביצוע אחד שניתן להשתמש בו במשחק הזה וזה הדואט עם סינדי לאופר. מעבר לזה זה יהיה לא הוגן כלפיה לבחור לה שיר קבוצתי שהיא שרה בו רבע שורה. אם תנסי לראות את הענין בהגיון, מה שרובין I Came In עשה זה פשוט בחר את הביצועים הנוספים של אליסון שלא השתפפו במשחק לפי הסדר, מה יותר הגיוני מזה? את קבעת שאנשים יזקפו את סלואו רייד לזכותו של אדם בעוד שעד כמה שזכור לי גם לאליסון יש חלק בו. אם הוא מופיע כשיר שלה במשחק פשוט תתייחסו לחלק שלה בשיר ולא לאדם. תשפטו אותה לפי השירה שלה. אין שום סיבה שהשיר יזקף נגדו או לטובתו. זה נראה לי כל כך קטנוני להתלונן על זה כשיש מספיק אפשרויות אחרות, וכן זה מאוד קשור. הייתי מקבלת את הטיעון שלך אם אליסון ואדם היו הולכים ראש בראש ולה היה שיר משותף שלהם. המצב לא כזה ולכן הטענה שלך לא תופסת. סורי. וכן מותר לך להביע את דעתך, לא שללתי אותה, בסך הכל הבעתי את דעתי, אין סיבה שתשני את דעתך או שתסכימי איתי.
 

lama ken

New member
באמת שחבל על הויכוח הזה

כולנו יודעים באיזה צד רובין ושאין כאן ממש "פשוט בחר" ותום לב, ולכן אין טעם. זה שקוף. כפי שאמרתי - תהנו.
 
למעלה