סקר לשעת לילה מאוחר

../images/Emo29.gifסקר לשעת לילה מאוחר../images/Emo199.gif

מה הדברים שהתחלתם לעשות אחרי שהתגרשתם
אני התחלתי לצאת לפאבים, לפלרטט, לצחוק, להיות בריאה (זה לא מצחיק, אני כל הזמן הייתי חולה), ובאופן כללי התחלתי להינות מהחיים שלי. מה איתכם?
 

Bubble Girl 27

New member
בעיקר התחלתי

לנשום... לדאוג לעצמי ולילד יותר טוב, לבלות כמו שאני אוהבת ולהוציא כסף על מה שנראה לי נכון בלי לחשוב יותר מידי מה יגידו יחשבו ויצרחו.
 
הצבע חזר לי לפנים והתחלתי לחייך יותר

מי שלא ראה אותי בחודשים האחרונים מתעקש שירדתי במשקל למרות שלא ירדתי ולו גרם אחד.
 

tunalover

New member
המשך סקר בבוקר שאחרי..

אחרי שנפרדנו התחלתי: חוג נגרות השלתי מעצמי 80% מעודפי ההריון לצאת יותר להנות יותר להתמודד טוב יותר עם התקציב הכספי לשפר את פני הבית להחליף את כל מוצרי החשמל הענתיקות בבית (הכל העברתי אליו, כולל תנור בן 30 שנה) הידד לחופש הביטוי והבחירה
 

Bubble Girl 27

New member
וואלה הזכרת לי עוד משהו

קניית דברים חדשים לבית ולילד... ולחזור לגוף של לפני הנישואים...יעני להוריד 20 ק"ג פלוס מינוס! לחזור ולהיות מרתקת...והרפתקנית.
 
טוב עוד לא התגרשתי.. אבל...

היו הרבה פעמים שנשארתי לבד בבית, אחרי שצרח כמו משוגע, הרעיד את הבניין, לקח את הדברים שלו והלך... והקטנטונת ישנה לה (אם לא התעוררה בבכי מהצרחות שלו, אינעל^&%$# שלו!!!
) אז נשארתי לבד עם עצמי... לאט לאט, עם כל פעם שזה קרה (בהתחלה זה היה די סוף העולם בשבילי) אח"כ התחלתי להתרגל להנות מהלבד. אוקיי אז עוד לא יצאתי, ולא פלירטטתי ובטח שלא נפגשתי עם בחורים (מחכה לגירושים האלה כבר!!!), אבל חשתי הקלה מסויימת אחרי שהלך, יכולתי לנשום, יכולתי להירגע. הזמנתי לעצמי סושי
(הפינוק שלי!!!) ונהניתי מהזמן שהוא לא פה, בלי לחץ, בלי צעקות ובלי הרגשת איום. ביני לבין עצמי, מודה, מחכה להיות משוחררת ממנו, ואז באמת אוכל לעשות את הדברים שאני רוצה לעשות. לסיכום, באופן כללי, כשהבנתי בעצם שלהמשיך להיות איתו לא יעשה לי טוב לעולם, או אז התחלתי לנשום טוב יותר ובאמת להיות בריאה יותר (זה אשכרא נכון!) לא הפסקתי לצחוק מעולם. בקיצור יש חיים אחרי, אני יודעת. הדבר היחידי שמטריד אותי זה הפרידות מהבת שלי, בהסדרי ראיה. זה הדבר היחידי שעדיין קשה לי לנשום בגללו.
 

רומנteaת

New member
אני בטח לא עוזרת לך, אבל...

זה נשמע לי הדבר הכי קשה שיכול להיות בגרושין.
 
לאהוב את עצמי בחזרה

לרקוד לבכות רק כשבאמת צריך (ולא נונ סטופ, כי היה לי כ"כ רע) לתפקד כמו שאני רגילה כל החיים שלי להסתכל על חצי הכוס המלאה (כי בגללו איבדתי הרבה דברים בפעם הראשונה בחיים) להבין כמה מזל שיצאתי בזמן ולמה ברוך שפטרנו !
 
בעיקר לבזבז כסף....

לחייך! לצחוק! לבלות עד השעות הקטנות.וגיליתי גם שאני פלרטטנית ממש טובה....
 

שרשירית

New member
../images/Emo45.gif גמאני...

המון כסף על בילויים, קניות, אוכל בחוץ, מספרה. מבלה המון וצוחקת שוב. מרגישה כמו
 
למעלה