סקירה דרך מאוחדת - עזרה!

אמא נחה

New member
../images/Emo3.gif סקירה דרך מאוחדת - עזרה!

את הסקירה המוקדמת (שבוע 16) עשיתי פרטי. מתי אני אמורה לעשות את הסקירה שדרך הקופה? אני במאוחדת וזכור לי מההריון הקודם שהסקירה דרך הקופה היתה די מגעילה. זה היה בסניף שלהם בת"א (אולי רחוב שפרינצק??) והרופאים שעושים שם את הסקירות די אפטיים.... האם יש דרך שאני יכולה ללכת למרכז אחר שלהם ולמצוא רופא נורמלי?? אשמח להמלצות - תודה!!!
 

irisar

New member
שלום לך

אני גם מקופ"ח מאוחדת ואת כל הבדיקות של שקיפות עורפית סקירת מערכות מוקדמת וסקירת מערכות מאוחרת אני עושה בקופה בתשלום של 85-100 שקלים ואני מבצעת אותם בסניף ברחובות ברחוב בנימין 23 ויש לציין שאני מראשון לציון. והרופא שעושה את הבדיקה הכי טוב הוא ד"ר דרייזין. לעוד שאלות אשמח לעזור לך. כמה שילמת על הבדיקה של הסקירה המוקדמת ? לי היא עלתה 100 שקלים.
 

אמא נחה

New member
באמת??

לא ידעתי שמאוחדת מממנת גם סקירת מערכות מוקדמת וגם עוד סקירה..... עשיתי באופן פרטי אצל הרופא שלי (900 ש"ח). אז את הסקירה הבאה אני כמובן עושה דרך הקופה. האם אני יכולה ספציפית לבקש את ד"ר דרייזין ? או שזה מה שיוצא? באיזה שבוע זה?נראה לי שכדאי שאזדרז..... זו לא בדיקה פנימית, נכון?? כמה זמן היא אורכת?
 

irisar

New member
לי קבעו את הבדיקה לשבוע 22+3

כן על השקיפות שילמתי 85 שקלים על המוקדמת מורחבת שילמתי 100 שקלים ועל המאוחרת אמרו לי גם 100 שקלים את ד"ר דרייזין את יכולה לבקש אבל לא בטוח שתקבלי אותו כי הם עכשיו הביאו אופםא מעולה לתיגבורת וד"ר דרייזין הוא אחראי מחלקת אולטרסאונד. תבקשי אותו תגידי שזה בהמלצה מחברה טובה. בהצלחה
 
למעלה