לימודים כללי

lilkimy

New member
שאלה ללומדים בבר אילן

אפשר להתקבל לאוניברסיטה בלי פסיכומטרי אם הממוצע בגרות שלי הוא 95? זה כתוב באתר של האוניברסיטה אבל עדיין זה נשמע לי קצת הזוי?
 

pdib

New member
סיפריה ../images/Emo26.gif

כתוב לי באתר של הסיפריה שיש לי חוב של 210 שקל על ספרים שהחזרתי באיחור. את הספרים כבר החזרתי ולא עשו לי כל בעיה על כך שאיחרתי טיפה. האם יחייבו אותי בצורה כזאת או אחרת על הכסף הזה?
 

abcd80

New member
זה תלוי במקצוע שאליו אתה רוצה

להתקבל. הכי טוב שתברר את זה עם יועץ החוג.
 

abcd80

New member
זה אמנם לא הפורום המתאים

אבל גם לי היתה בעיה דומה שהחזרתי ספרים למרות שאיחרתי ובכל זאת חייבו אותי בכסף. דיברתי עם מנהלת הספריה והיא ראתה שזה רק פעם ראשונה שאני איחרתי וחייבו אותי אז אמרה שתוותר לי על הקנס חד פעמי ושבפעם הבאה אצטרך לשלם. זה היה בספריית מדעי החברה. אז תיגשי לדבר עם האחראית או המנהלת על זה אחרת לא יתנו לך את התואר בלי שתמחקי את החוב.
 

pdib

New member
או אה, זה בכמה סיפריות, וזה בלאגן..

אין משהו אחר לעשות?
 

abcd80

New member
אין דרך אחרת למיטב ידיעתי..

לא יתנו לך את התואר אם לא תמחקי את החוב וזה חד משמעי. אם זה פעם ראשונה שלך סביר להניח שיוותרו לך אבל אם זה לא פעם ראשונה..אז אולי אפשר לערער אבל בסופו של דבר עדיף לשלם כדי למנוע עיכובים של התואר. זה שהחזרת את הספרים לא אומר שאת פטורה מתשלום הקנס,כי החזרת באיחור וזה מה שקובע מבחינתם. אני אומרת את זה גם בתור אחת שעבדה באחת הספריות בבר אילן כך שאין לך כ"כ הרבה ברירות..
 

chayahd99

New member
../images/Emo32.gif לימודים כללי

אנא שרשרו לכאן את כל ההודעות שאינן קשורות ישירות לנושא הפורום.
 
שאלה על שכר לימוד

אתם קיבלתם כבר תלוש לשכר לימוד? אני שילמתי רק את המקדמה, לא היה אמור להגיע כבר תלוש לשאר שכר הלימוד? תודה, אומה
 

abcd80

New member
תלוש לשאר שכר הלימוד?

לא הבנתי כ"כ מה הכוונה אבל בעיקרון הם שולחים כל חודש וחצי בערך את השובר. זה מחולק למספר תשלומים.
 
השאלה אם יכול להיות ששכחו לשלוח לי

אני שילמתי רק את ה2,000 בערך שהיו המקדמה. נראה לי פשוט שכבר הייתי צריכה לקבל עוד תלוש, לשלם עוד מהשכר לימוד. האם לך שלחו תלוש תשלום נוסף?
 

abcd80

New member
התלוש הבא למיטב ידיעתי

יהיה בנובמבר.. לי לא שלחו כלום רק עכשו שלמתי את המקדמה ויש בחוברת הרישום תאריכים של השוברים (6 אם אני לא טועה) כך שהשני יהיה רק בנובמבר. עם זאת, יש מצב שישכחו לשלוח לך ולכן תרשמי לך את התאריכים שיהיה לך ביומן כדי שתראי אם שלחו לך בדואר לפני המועד שכן הסיבה ששכחו לשלוח לך לא מספקת כדי לשלם באיחור את השובר.. זה התקנון. שכחו לשלוח לי את המקדמה ואני נאלצתי לבוא למדור שכ"ל והם הנפיקו לי על המקום את השובר ושילמתי בבנק המזרחי שם וזהו.
 
תודה לך

אין לי חוברת רישום, נרשמתי באינטרנט, האם את יודע איפה באינטרנט אפשר למצוא את תאריכי התשלום? בכל מקרה תודה רבה לך, אם אני לא אקבל תלוש שני עד נובמבר אני אתקשר אליהם לברר
 
שאלת מערכת ../images/Emo53.gif

שינו את המרצה באחד הקורסים שנרשמתי אליהם בלימודי יסוד ביהדות, ממורה שהמליצו עליו, למישהו שאני לא מוצאת שום הזכרה שלו - מישהו מכיר מרצה בבר-אילן בשם דובדבני? ויכול להמליץ\לא להמליץ עליו? זב כזה מבאס, כל כך עבדתי על המערכת שאני אהיה עם מרצים נורמלים ועכשיו משנים לי את זה
בכל מקרה, כרגע אני לא מוצאת שום מידע עליו - מה עדיף, ללכת בכל זאת לקורס הזה - מועדי ישראל, שנחשב קורס מעניין ונחמד יחסית וגם נראה לי נושא מעניין, למרות שהמרצה מי יודע בכלל מי הוא. או להחליף לקורס שפחות מעניין אותי אבל לפי ההמלצות באינטרנט הוא שיעור קל והמרצה נחמד?
 

bc100

New member
שלום

בס"ד שאלה קטנה האם יש פסיכולוגיה או הנדסת תוכנה בבר אילן
 

reute12

New member
היי

היי פקולטה לפסכולוגיה יש הנדסת תוכנה לא בטוחה חג שמח ומועדים לשמחה
 

carmitav74

New member
מכינה הקדם אקדמית בבר אילן

שלום רב אני מעוניינת ללמוד לימודי מידע בבר אילן אבל אין לי את הנתונים המתאימים מבחינת בגרות ופסיכומטרי ולכן רציתי לדעת האם אתם יודעים מהם תנאי הקבלה למכינה הקדם אקדמית של בר אילן?האם צריך פסיכומטרי?האם אני ממצודע מסוים בתעודת הבגרות?או מספר מסוים של יחידות?האם יש אפשרות ללמוד במכינה עם דגש על קבלה ללמודי מידע? בכבוד רב כרמית אברהם
 

lehigh

New member
אתר חדש לסטודנטים

נפתח אתר חדש לסטודנטים- אינדקס לאתרי סיכומים, חומרי עזר וכדומה בלי אתרים בתשלום ובלי אתרים הסגורים למשתמשים רשומים ולחברי אגודות- האתר מיועד לתלמידיה האוניברסיטאות והמכללות
 

er2900

New member
משרדי הועדה לתואר שני

לא נירשמתי במועד הראשון ואני לא מצליח להשיג את המשרד כדי לברר מתי המועד המאוחר. למישהו יש מושג ?
 
למעלה