לסופשבוע

  • פותח הנושא ofnm
  • פורסם בתאריך

ofnm

New member
דרושים יחצ"נים לליין חדש!

דרושים חבר'ה נמרצים מכיתות יא'-יב' שאוהבים רוק/מטאל/ניו מטאל/פאנק/אלטרנטיבי וחיות דומות לייח"צון מאסיבי לליין אלטרנטיבי לגילאים המדוברים. המועדון נמצא בת"א עם אפשרות להגעה מכל קצוות הארץ. הפתיחה מתוכננת לעוד כחודש. מדובר בפתיחה מפוצצת ורצינית ולכן דרושים חבר'ה שמוכנים להשקיע ולהזיע. הליין נפתח בתמיכה של ליין אלטרנטיבי ותיק (לא מדובר פה בעוד סתם מסיבת ילדים). אם אתם חושבים שיש לכם את מה שאנחנו מחפשים אתם מוזמנים לפנות ובהקדם האפשרי לכתובות האימייל הבאות: [email protected] [email protected] או בICQ: 303034721
 

rosenfeld1

New member
שיר חדש בסטייל רוק קלאסי להורדה

אשמח לשמוע תגובות, קישור מצורף.
 
סיפור מכור... ../images/Emo79.gif היום בתפוז

הערב ב-20:00 מגיעה מאיה בוסקילה, הכוכבת העולה בשמי הזמר הישראלי, שחוגגת רשמית בפורום המעריצים שלה קבלת תקליט זהב לאלבום הבכורה שלה, שיצא לפני שלושה שבועות בלבד לשוק. היא תתארח ב-blogtv. ניתן לשאול שאלות גם בפורום עד השעה 19:00. (לאחר השעה הזו שאלות יתקבלו רק בצ'ט במהלך האירוח)
 

moshel

New member
15.5.04 אני חוזר לתקלט

שלום החל מה 15.5.04 אני חוזר שוב לתקלט בשני פאבים נחשבים בתל אביב כל מוצאי שבת החל מהשעה 22:00 אני אתקלט בסאצ'מו בר ברחוב ויטל 6 שכונת פלורנטין 60S & 70S CLASSIC ROCK תוכלו לשמוע LED ZEPPELIN . DEEP PURPLE. URIAH HEEP. GAND FUNK . ROLLING STONES . CAT STEVENS AMERICA . THE DOORS JANIS JOPLIN . NEIL YOUNG . CREEDENCE CLEARWATER LYNYRD SKYNYRD. FLEETWOOD MAC. JIMI HENDRIX. SPENCER DAVIS GROUP. THE WHO ועוד להקות מהתקופה הניפלאה הזאת בימי רביעי אני אתקלט ב MEDUBAR ברחוב קרליבך 13 תל אביב ושם הדגש יהיה יותר על CLASSIC & PROGRESSIVE ROCK עם נטיה לפרוג היותר קלאסי כגון: KING CRIMSON . GENESIS . CAMEL . JETHRO TULL . RUSH . YES . PINK FLOYD DREAM THEATER אז אם אתם רוצים להתחבר לצד המתקדם שלכם בואו עם חברים שתו בירה טובה ותהנו מהמוסיקה הכי איכותית בתל אביב שלכם D.J MOSHEL
 
לוח הופעות!

טוב לא יכלתי לחשוב על פורום אחר בישביל לשאול את זה אבל אתם במקרה יודעים איפה אני יכולה לברר איזה הופעות יש בסקנדינביה הקיץ?
 

ofnm

New member
*ללהקת רוק דרושים סולן וקלידן*

ללהקת רוק פעילה ומגניבה מאוד (בעיברית) דרוש סולן טוב שאינו בכיין או לחילופין גרואלר, עם קול שמתאים למוסיקה רועשת. עדיפות לבעלי רקע כלשהו בפיתוח קול. גילאים רלוונטיים - לא לפני צבא (כלומר חייל שיוצא טוב או משוחרר). לגבי הקלידן - אותם תנאים לגבי הגיל. לפרטים נוספים נא ליצור קשר אך ורק ב Icq 303034721 או באי מייל - [email protected]. תגובות כאן וכד' לא ייקראו.
 

moshel

New member
תמונה של הסאצ 'מו בר

הרי היא לפניכם שימו לב לציור שעל הקיר
 

meindelbium

New member
אני מוחה!

האם הקשר בין אופרות וספולטורה אינו קופץ מיד לעיניים? צ'ילדרן ושות'.....כולם בוגרי בתי הספר המכובדים בעולם להשכלה מוזיקלית גבוהה זה לא שהם סתם עושים הרבה רעש הכל מתוכנן מאוד....זה יותר מתקדם מהפרוג ממש.... לא.
 

MidnightFantasy

New member
הזמנה!

עמית ארז (או איך שאני קוראת לו: ניק דרייק הישראלי) מגיע להופעה אחת בארץ! יום שלישי 11.5.04 הייניקן הבימה 22:30 כולל שירים מהאלבום "Wish I could Make It a Story" ועוד... דגימות וטעימות ובאתר של עמית: http://www11.brinkster.com/amiterez או בדפיוצר שלו בבמה חדשה: http://stage.co.il/Authors/533 בואו בהמוניכם!
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif

במסגרת שבוע התפתחות הילד בפורום הורים לאחר טיפולים יתארחו במהלך כל השבוע פרופסור עמוס עציוני, מנהל בי"ח מאיר לילדים ברמב"ם, והגב' כרכום מאור, אחות מוסמכת, ויענו לשאלותיכם. פורום אפילפסיה-תמיכה מארח את ד"ר שאול נבון שיענה לשאלותיכם בנושא הערב ב-20:30
פורטל הצעירים yesZone (אפיק 68 בלווין) המופק ע"י תפוז אנשים, מזמין אתכם לשחק במשחק הטריוויה השבועי ולזכות במערכת קולנוע ביתית מבית Lenco. אם נמאס לכם לעמוד בתור בקולנוע או לחשוש מכך שיסתירו לכם, כנסו למדור GAMES והתחילו לשחק. ככל שתשחקו יותר תגדילו את סיכוייכם לזכות! בהצלחה!
 

L i l o o S h

New member
אני חדשה, שאלה חשובה.

האם מישהו קנה את אלבום האוסף שיצא לגאנז אנ רוזס לאחרונה? כמה הוא עולה? שווה לקנות אותו?
 
אקדים את כולם ואומר לך שזה לא המקום

לשאול על גנס...מהסיבה שרוב חברי הפורום לא אוהבים אותם, והפורום מתעסק במוזיקה מ-60-70 ולא לאחר מכן... אבל, אני לא ממש הייתי צריך לקנו תאת האוסף כדי לראות אילו שירים יש בו- ורק אומר שמיותר לקנות אוסף תמיד, ובמיוחד כשזה אוסף של להקה שיש לה 5 אלבומים סה"כ, שאחד מהם גרוע ברמות שלא יתוראו, וארבעת האחרים מעולים, וזולים למדיי...
 

Abo Lifa

New member
אל דאגה!../images/Emo66.gif

בקרוב בעזרת השם ייפתח פורום גאנז בפורום...
 
למעלה