עות וכו'

pasteran

New member
עכשיו ברשת גימל

תוכנית עם אריק אינשטיין ועלי מוהר על הספר החדש. והרבה יהודית רביץ בהמשך היום. 97.8 או 89.7 ויש גם באינטנרט www.iba.org.il
 

pasteran

New member
איזה קטע: הוא גר בדיזינגוף 93

ישר נזכרתי שזו הכתובת של "קצת אחרת" :) כבוד!
 

melancholy man

New member
אם כבר רדיו

זה מה שאני שומע עכשיו, אולי הרדיו אינטרנט הכי טוב שיש: beyond the beat generation רוק סיקסטיס משובח ולא תמיד צפוי, פשוט תענוג, זה מה ששודר למשל בשעה האחרונה: 12:24:44 Lagnafs - Your Money Couldn't Buy Me (No Label 101) Tx. Current Song 12:23:41 SPOT - 1966 Seattle Battle Of The Bands 12:21:20 Michael - Caretaker (Unreleased) Houston, Tx. 1967 12:20:10 SPOT - KLIF - Classic Album 12:16:31 West Coast Pop Art Experimental Band - Suppose They Give A War (Reprise 6270) Los Angeles, Cal. 1967 12:14:05 Pinnochio And Puppets - Fusion (Mercury 72659) NY, NY. 1967 (Teddy Boys) 12:11:13 Salvation - Love Comes In Funny Packages (ABC 623) San Francisco, Cal. 1968 12:08:53 Intruders Five - Ain't Coming Back (Grog 2201) Greeneville, Tenn. 1966 12:06:23 Spirit - Nature's Way (Ode 44003) Los Angeles, Cal. 1968 12:03:50 British Walkers - Bad Lightnin' (Manchester 651120) Virginia, USA 1965 יש לכם עוד המלצות האזנה?
 

melancholy man

New member
../images/Emo32.gifעות וכו'

טוב כמו שהבטחתי אני מעדכן לגבי מה שקורה בלוחות, אז ככה: בלוח הארועים יש כרגע 3 ארועים רלוונטיים, שליחי הבלוז יופיעו ב 30 לנובמבר בבינימינה, אובלינס מזמינים אותכם לשמוע את הקאברים שלהם באתר האינטרנט של ההרכב וכמו שכתבתי בשבוע שעבר, וה 19 לדצמבר, יערך מופע מחווה לפסטיבל וודסטוק. בלוח עצמו, אפשר למצוא (בנוסף לדברים שקיימים גם בלוח הארועים) הודעה על הופעה של "הארנב הלבן ופולחן ערוך" שתערך היום בסיטי הול חיפה, מרתון ביטלס יערך בסינמטק תל אביב וג'אנק מיוזיק מזמינים לחנות שלהם בקרית ביאליק. אתמול אגב, נערך כנראה מרתון Queen לזכרו של פרדי מרקורי, אם הייתם ואתם רוצים תרגישו חופשי לשתף אותנו. אגב, השרשור הוא שרשור חברתי, אם אתם רוצים לפרסם, נא לעשות זאת בלוחות, אני גם רוצה לקרוא לכל המפיקים והחניות באשר הם שם, אכן להשתמש בלוח, כמו שאתם רואים, אנחנו גם מעדכנים את הפורום בקשר למה שקורה שם. חוץ מזה, שתיהיה אחלה שבת ואחלה שבוע לכולם. אם יש לכם דברים להמליץ לנו, תרגישו חופשיים.
 

yos mar1

New member
**OFF** החדש של ניל יאנג

לפי הפרסומים השונים הדיסק החדש של ניל יאנג בפילמור איסט כבר אמור היה להיות בחנויות . השבוע הלכתי לטאוור כדי לרכוש אותו ואת ה-DVD החדש (heart of gold)שאף הוא יצא באופן רשמי בארץ ב-21/11 , ולצערי לא מצאתי אף אחד מהם . מישהו יודע מתי הם צפויים לצאת??
 

melancholy man

New member
לא יודע

אבל למה off? אם יש משהו שהוא on בפורום הזה אלבום חדש של ניל יאנג, בכל מקרה אנסה לברר. לא יודע
 

AeroTom

New member
משער שיצאו פה, אבל טאוור הוא לא מדד

ממליץ לנסות בדיסק סנטר\קצת אחרת\האוזן השלישית. בטוח לפחות לאחד מהם זה הגיע.
 

garcia

New member
ההופעה בפילמור

יצאה כבר. לפני שבוע נכנסתי לאתר באמזון לרכוש את הדיסק אבל יצאתי עם סל קניות אחר לגמרי. נקנה את הדיסק בפעם אחרת.
 

Barmelai

New member
פילמור איסט כבר אצלי

נטחן היטב במערכת כל סופ"ש. אבל למה ב
? ניל יאנג פילמור איסט 1970 זה הכי און שאפשר. כשאצא מה
וריה אדווח. עד אז אני מקוה שהדיווח יהיה מיותר כי לכולכם יהיה. זה ארוע הדבר הזה. את חתיכתי מצאתי בצליל, כך שאפשר להרחיב את החיפושים לדילרים הקרובים למגוריכם.
 

melancholy man

New member
ניל יאנג בפילמור ב 1970

זה לא on tupic זה הטופיק עצמו.. מחכה לדיווח, מקווה לקרוא אותו תוך כדי האזנה.
 

yos mar1

New member
אכן כן .יש שתי מהדורות

ישנה מהדורה הכוללת תקליטור DVD והיא עולה מעט יותר .
 

Barmelai

New member
../images/Emo93.gif

אם הייתי יודע הייתי משלם את הקצת יותר, האמן לי. המחשבה שיאנג והקרייזי הורס מצולמים בפילמור איסט ב 1970 כל כך מחרמנת שאני עוזב עכשיו הכל ורץ לעשות מקלחת קרה.
 

zek

New member
לדי וי די אין כמעט משמעות

הדי וי די כולל סלייד שואו של תמונות, לא קטעי בונוס ולא בטיח. לא ראיתי אבל זה לפחות מה שקראתי. לא מבין את אולד מן קשישא. תמיד היתה בו מוזרות כלשהי אבל אני מוכן לסבול ממנו הכל (-:
 

Zoffo

New member
יש פה מישהו שיודע לשיר ?

ראשית סליחה על הפלישה הגסה לחייכם. ציפור קטנה עם מבטא ארגנטינאי קל, הציעה לי לחפש פה זמר ללהקת הרוק שבה אני מנגן. אנחנו בני 40 + מנגנים רוק משולב ב סייכדליק. אם יש פה מישהו שבא לו לנסות . . . Welcome כיתבו לי בהקדם (יש חזרה ביום חמישי) [email protected] תודה ושוב סליחה
 
למעלה