../images/Emo32.gif

פירסמתי גם בפורום אחר, אני חושבת שגם לכם מגיע. סיפור מפחיד ולא קשור. כידוע לכם(או שלא), אני חובשת, במרפאה יש לילה אחד בשבוע שאני חייבת לעשות, חובשת תורנית, עם עוד מישהי, בתוך המרפאה יש לנו חדר. טוב, נועלים את המרפאה, נכנסים למיטות, רואים טלווזיה. לאחר חצי שעה או משהו כזה, חברה שלי מרגישה שמישהו מסתכל עליה, היא מרימה עיניים לדלת, ורואה חייל, היא דופקת צעקה, אני קמה, לוקחת את המפתח של המרפאה, ומתחילה בצעקות לשאול אותו:"מי אתה? איך נכנסת לפה? מה אתה רוצה?!". והוא בקור רוח מסויים:"רציתי רק לקחת פלסתר, המרפאה הייתה פתוחה, אפשר לראות אתכם טלוויזיה?!". אני כמובן מעיפה אותו מהמרפאה, בקושי מספר אישי לא לקחתי ממנו. הקטע המפחיד. שסילקתי אותו, אני הלכתי לדלת הראשית של המרפאה לפתוח לו שילך. והדלת הייתה נעולה. בדקתי את כל הפתחים שלנו והכל היה נעול, הלכתי למשרד של הקב"ן(זו אותה דלת עם המרפאה) וגם שם הכל נעול. החשד המרכזי? לילה לפני הוא התקשר לחובשת התורנית, כי הוא לא הרגיש טוב, כנראה היא הייתה עייפה ממש ולא קמה לפתוח לו את הדלת, מעייפות של ממש. הוא רצה לדעת מי זו. איפה הוא התחבא? ככל הניראה בשעה 17.00 הוא נכנס לשירותים של המרפאה וחיכה שם עד שעה מסויימת. איך אנחנו יודעים את זה? כי הוא כל הזמן שאל מי עשתה אתמול לילה... סיפרתי למפקדת, כנראה החייל ירצה להתלונן על החובשת שלנו, ככה בכל מקרה נשיג פרטים אישים ונתחיל לפתוח באמת בחקירה. כל הלילה פחדתי לישון... מה לעזאזל הוא תיכנן לעשות לחובשת התורנית שהוא רצה שתהיה שם? בברכת ננסי דרו. אני.
 

resputin

New member
מטריד במקצת.

ועם זאת, התעלמת מהפרטים בהאמת חשובים: איך הוא נראה? מישהו ששווה להתרכבל מול הטלוויזיה במיטה? להבא- כלב שמירה! אה. כן. וגם לבדוק שהמרפאה באמת ריקה, כולל שירותים.
 
../images/Emo7.gif

איזה חמוד ואיזה נעליים. בעצם, היום יותר דומה לנעליים. נעליים לא מוצלחות במיוחד.
 

LimeBoy

New member
אוי...גוועלד../images/Emo5.gif

אה...עוד דפוק אחד לסטטיסטיקה:) סקסית שלי..תתנחמי בעובדה שלא מצאו אותך מפוזרת באיזו תעלה או באיזה טקס העלאת בתולות באיזה וואדי שומם
פעם תדאגו לסתימה בשירותים האלה...ממש סוג של תא עינויים:)
 
למעלה