מהן הפניות

NETWORKING כישורי אמהות מתחיל מחר..

כמו שאתן יודעות מחר אנחנו יוצאות לדרך חדשה... לא זו לא תעמולת בחירות. מחר אנו מתחילות את קבוצות הרישות העסקי. לידיעתכן שיווק פל"א ( פה לאוזן) הינו אמצעי השיווק הזול והאפקטיבי ביותר. חישבו רגע על עצמכן, איך בחרתן גן לילדים? איך בחרתן (דבר פחות רגשי)אינסטלטור או שיפוצניק? בד"כ ע"פ המלצה ממקורבים. וזה מה שאנחנו הולכות לעשות - "לנצל" זו את קשריה של זו ביצירת קשרים עסקיים והגדלת מעגל הלקוחות, ההכרויות והספקים. מי שרוצה לשמוע יותר מוזמנת לפנות ליפעת ולהצטרף לאחת הקבוצות שנפתח מחר (רחובות וכפר-סבא) או להרשם ברשימת המתנה לקבוצות העתידיות. החלום שלנו הוא לפתוח עוד ועוד קבוצות באזורים שונים ויתכן שעפ"י רמת הביקוש גם מספר קבוצות באותו אזור- כי הרי באותה קבוצה יכולה להיות חברה רק אחת מכל תחום עיסוק, למניעת ניגודי אינטרסים... אז מחכים לכן... בהצלחה לכולנו, להתראות, יעל גולדמן שי GOLD-WAY יעוץ, אימון והדרכה כל הדרך להצלחה www.goldway.co.il
 
קבוצות הרישות

הי יניבה וכולן, המטרה בשמירה על מקום לאחת מכל תחום בכל קבוצה היא בכדי למנוע תחרות ולאפשר לחברות לבצע הפניות בתחום הספציפי לחברה אחת. הכוונה שלנו היא להתרחב ולפתוח עוד סניפים, כך שגם אם יש בעלת מקצוע מסוים בסניף כלשהו הרי שכשיפתחו סניפים נוספים בעלת המקצוע הזהה תוכל להצטרף לשם. מכיוון שמדובר על הצטרפות על בסיס מקום פנוי וכל הקודם זוכה, אני ממליצה להרשם אצל יפעת- שם, עיסוק, כתובת וכד'. בכל מקרה, גם אם יש כבר בעלת מקצוע זהה את יכולה לבקר כאורחת ולהתרשם. בהצלחה, יעל דרך-אגב: לא אמרת מאיזה אזור את ולכן לא יכולתי לענות לך ספציפית.
 

יפעתm4m

New member
...לאחר המפגש הראשון של רחובות ..

....שהיה ב...גדרה. כבר ראינו חיבורים וכיוונים. זה מדהים לראות איך עצם הישיבה ביחד בקבוצה והעלאת נושא כלשהו מעלה כל כך הרבה פידבקים ורעיונות אצל רובנו. ולקראת המיפגש הבא נוציא מייל עם הפקת הלקחים, הרשימה של הקבוצה...כדי שכבר תוכלו להפנות ולהפגש. ומעבר לזה- אני רוצה לציין שהיה מאד נעים וכייפי- אוירה נעימה שהיתה כבר מההתחלה ביננו.
 
../images/Emo140.gifהמפגש הראשון

הי יעל, הבטחתי ואקיים... המפגש היה נהדר ואפילו מרגש. אני אוהבת ליצור דברים ולראות תוצאות, ולצערי בתחום היעוץ ראיית התוצאות היא לא בהכרח מיידית והרבה פעמים ההצלחה תלויה במידת היישום של הלקוח, (די דומה לדיאטה....) ביציאה לרישות הרגשתי שיצרנו משהו חי. ילדנו (וסליחה על המילה במידה ונראה למישהי שהגזמתי..)דבר בצורה טובה, עם לו"ז, תכנון ורעיונות שקרמו עור וגידים ויושמו אתמול.. הבנות שהגיעו היו מקסימות מתחומי עשייה מגוונים.. היתה אוירה נהדרת, שיתוף פעולה והפרייה הדדית. כמנחת הערב ואחת מיוזמות ומנהלות המיזם נהנתי, ואני שמחה שהבנות יודעות לפרגן ובמשך היום טילפנו, שלחו מיילים ... וההוכחה הטובה ביותר ששיווק פל"א (פה לאוזן )עובד היא שכבר היום נרשמו בנות שלא היו אתמול במפגשים למפגש הבא , מכיוון ששמעו מחברות... אז, תודה לכן על שיתוף הפעולה, המשך דרך מקסים לכולנו, באהבה, יעל גולדמן שי GOLD-WAY יעוץ, אימון והדרכה כל הדרך להצלחה (עסקית) www.goldway.co.il
 
תודה לכן על המפגש...../images/Emo24.gif

לפני חצי שנה חוויתי את המושג הזה "רישות עסקי" על בשרי. הרעיון היה מדהים!! בעיני. היה לי ברור, שאני רוצה, בדרך כלשהי להחיות את הרעיון הזה, אבל שיהיה בקנה מידה משמעותי. תודה לך יפעת- שאהבת את הרעיון וראית את הפוטנציאל הגלום בו. תודה לך יעל ג.- שאהבת את הרעיון והסכמת לקחת חלק. חזרתי מהמפגש בכפ"ס מאוד מרוגשת (ולראייה כל מי שקיבל ממני מיילים בשלוש לפנות בוקר
). למחרת כבר קיבלתי פידבקים, גם בהרשמה אצל יפעת אבל גם בנות שדיברתי איתן, ואני יודעת על תהליכים שהתחילו ועל הפניות שכבר ניתנו. אני חושבת שהרעיון הזה מדהים! אני שמחה לקחת בו חלק ואני מקווה, שאכן אנחנו נלך ונגדל הן מבחינת מפגשי הרישות עצמם, והן כל אחת בעצמה, כחלק מהפוטנציאל שמפגשי הרישות העסקי נותנים. ושוב, המון תודה
לכל מי שלוקחת חלק!
 

hagitag

New member
בהחלט היה מפגש פורה ומפרה

אני כבר מעורבת בכמה שיתופי פעולה ראשונים שהחלו ממנו.. מקווה שאכן התחלנו לצעוד בדרך חדשה שתוביל את כולנו קדימה. וכמובן שגם כאן אודה ליעל הנהדרת שטרחה ועשתה והתרגשה.. היינו פצצה של פוטנציאל שיתממש ויתגבש. שתהיה לנו דרך צלחה! הגית.
 
ברגע שיהיו מספיק נרשמים למפגש כזה

ואחרי הפיילוט. באופן עקרוני, אנחנו מדברות על התרחבות אחרי ינואר (שאז נבחן את התקדמות הפיילוט). אפשר לקבל הגדרה קצת יותר ברורה של "איזור הדרום"?
 

hagitag

New member
יש לי שאלה (או הצעה) להעלות בנושא

לגבי שיטת הניקוד. נתקלתי במצב שהגעתי לניקוד החודשי שלי ונעצרתי ממעשה של הפניה כדי לשמור לחודש הבא... ואז חשבתי לעצמי שזה ממש טיפשי. הרי המטרה היא כמה שיותר שיתופי פעולה וכמה שיותר הפניות. אז למה לא ליצור מצב של צבירת נקודות זכות. אם היה לי חודש מלא בהפניות למה שזה לא יתחלק על תקופה?
 
שיטת הניקוד

אהלן, מטרת הניקוד היא פשוט לעודד לעשות הפניות וקשרים בין החברות... מספר הנקודות נקבע כרגע בכדי לקבוע איזושהי מטרה למשוך את כולן לביצוע. כמובן שאם את יכולה לבצע עוד הפניות, תבורכי.... המטרה היא ליזום וחבל שהניקוד גורם לך להסס... נשמח ללמוד ממך איך תוך פחות משבוע הצלחת לבצע כ"כ הרבה הפניות. המשיכי כך, יעל גולדמן שי יועצת עסקית GOLD-WAY יעוץ, אימון והדרכה כל הדרך להצלחה www.goldway.co.il
 

hagitag

New member
כנראה שלא הסברתי טוב,לא הבנת אותי..

ההצעה שהצעתי היא כדי לעודד ליותר הפניות ולא להמנע מהן (להמנע = כדי לחסוך מהן לשעת הצורך) הרי כמו בכל דבר יש עליות ומורדות ולבטח יהיה קשה לצור הפניות כה רבות במשך הזמן, זה יהפוך להיות יותר בנוי על מקריות - שמעתי שמישהו מחפש אז מייד אפנה. כמו בהכרויות מדוגמתך... לא סתם העלתי את הנקודה, אלא בגלל שנתקלתי בשאלה ונתקלתי בתהייה וחשבתי שאולי כדי בכלל למנוע את זה ע"י צבירה. אם יש לי חודש שופע וחודש פחות למה שלא לצבור על מנת לאזן. (אם זה לא יצבר אז לבטח כל אחת תצתרך לחשוב פעמיים לפני הפנייה, אולי בחודש הבא היא לא תעמוד בזה, אז כדאי לה לשמור כוחות..) ולגבי איך כל כך הרבה בשבוע? אני מאלו שמשדכות ללא היכר. (זוגות, בתים וכו) זה באופי שלי, העיקר שיהיה טוב לכולם כמו שטוב לי..מוכר? בכל אופן, שתי הפניות של מכרות למפגשי ה NET WORKING+הפניה לעבודה+שני שיתופי פעולה (barters) ולמה לא? בקלילות..ויש עוד בכוונת. באמת שאני נהנת מזה.
 

hagitag

New member
ועוד שאלה לגבי הפניות

האם כשאני מקבלת ממשהיא מהקבוצה שירות (מטפלת או כל בעלת מקצוע אחר) אני ה"לקוחה" שמשתמשת בשרותיה.. זו נחשבת נקודת זכות לי?
 
הפניה עצמית

כשאת משתמשת בשרותיה של אחת החברות זו נקראת הפנייה עצמית ואת מקבלת נקודה, ומעבר לכך את מכירה טוב יותר את השרות... יעל גולדמן שי
 
../images/Emo35.gifמהן הפניות

שלום לכולן, אז למי שלא היתה במפגשי הרישות בשבוע שעבר, אסביר שוב שקבוצות הרישות הן קבוצות תמיכה לצרכים עסקיים. המשותף לנו- אמהות (לילדים עד גיל 14) בעלות עסק. מטרת המפגשים הינה עסקית- הגדלת החשיפה של כל אחת מהחברות- ללקוחות פוטנציאליים, ספקים, שיתופי פעולה, וכל פעילות שיכולה לקדם את האם מבחינהעסקית. בכדי לשמור על הצביון העסקי ואכן ליצור קשרים כאלו נוצרו ההפניות העסקיות ושיטת הניקוד עבורן. כל הפנייה עסקית זוכה לניקוד ובסוף כל חודש מרכזים עבור כ"א את מספר הנקודות. הניקוד ניתן על- מפגשים עם חברות נוספות בקבוצות- המטרה היא להעמיק את ההכרות וכך לאפשר ביצוע של יותר הפניות. הפניה ללקוחות ספקים ושיתופי פעולה - פתיחת אוזניים ועיניים לצרכי הסובבים אותנו תאפשר מתן הפניות. להזכירכן, אין לי כל ספק שאתן כל הזמן מקשרות בין אנשים- בעיקר שידוכים לחברות טובות...אז איך שם זה כ"כ קל וטבעי? פשוט כי אנחנו חושבות על החברה שלנו, כך גם בהפנייה העסקית, אם נהיה מספיק קשובות לצרכי הסביבה ונבין זו את עיסוקה של זו יקל עלינו לבצע הפניות... בהצלחה, יעל גולדמן שי GOLD-WAY יעוץ, אימון והדרכה כל הדרך להצלחה עסקית www.goldway.co.il
 
למעלה