stratomaximus
New member
ספטמבר השנהמתי יפתחו תחנות יוספטל,הקוממיות ושערי חולון?
תודה.
לפי הפרסומים האחרונים. התאריך כמובן צפוי לזוז, אבל כנראה לא בהרבה.
ספטמבר השנהמתי יפתחו תחנות יוספטל,הקוממיות ושערי חולון?
תודה.
תדה ואני הייתי אופטימי, חשבתי כבר באפרילספטמבר השנה
לפי הפרסומים האחרונים. התאריך כמובן צפוי לזוז, אבל כנראה לא בהרבה.
למה התאריך צפוי לזוז?ספטמבר השנה
לפי הפרסומים האחרונים. התאריך כמובן צפוי לזוז, אבל כנראה לא בהרבה.
אני מניח שהכוונה הייתה "עלול לזוז", אבללמה התאריך צפוי לזוז?
בהחלט התכוונתי להגיד "עלול לזוז"אני מניח שהכוונה הייתה "עלול לזוז", אבל
להערכתי הוא לא. אין לזה שום סיבה נראית לעין בשלב הזה.
שירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץמקבץ שאלות, ולא שאלות הכוונה
למעשה, שרות הלקוחות הוא מה שמכונה "מיקור חוץ"שירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץ
מלבד דן ואגד שבהחלט עושים עבודה סבירה נתקלתי במקרים ממש מחרידים. דוגמה זאת חב' מטרופולין שמפעילה מוקד טלפוני עם נציגים שלא יודעים איפה התחנות ממוקמות, לא יודעים איזה קווים צריכים לקחת וגם אם במקרה תדע איזה קו- לא ידעו באיזה תחנה אתה צריך לרדת. התשובה של הנציגה: "אין לנו מפות, אני מתנצלת". חבל על הכסף שמשקיעים במוקד הטלפוני הזה. יש עוד חברות גרועות או שמטרופולין פשוט מקרה בודד?
אתה צודקלמעשה, שרות הלקוחות הוא מה שמכונה "מיקור חוץ"
והמוקדנים אינם עובדי החברה, כי אם מוקדנים חיצוניים. לגבי דן יש בעיה, שכן היא אינה מגיבה על פניות בכתב באתר החברה
היה לי לא מזמן קטע הזוי עם נציגה של ואוליה...אתה צודק
הם לא עונים באתר,גם לי לא ענו, וגם דיברו על זה פה כזכור לי.. נעזרתי בעבר באגד,דן ואפיקים. לא היו לי בעיות מיוחדות, נראה לי שאפילו בקווים קיבלתי מידע יחסית סביר. אבל לשאול שאלות כמו באיזה צד התחנה לכיוון שאני צריך, באיזה תחנה לרדת כדי להגיע לרחוב/שכונה X ולא לדעת נראה לי הזוי הכי מצחיק שהיא הקריאה לי מספר תחנה בעל פה ושאני אזכור אותו, ואז כשאני אגיע לתחנה אני אסתכל למעלה על המספר ואם זה תואם אני אדע שזה הצד הנכון. אז גם הרעיון הזה נפל כי לא היה את מספר התחנה שם...מזל שבמקרה היה כתוב את שם הקו והתחנה הסופית שלו כדי שאני אדע שזה המקום הנכון..
כנ"ל בחברת אגד-היה לי לא מזמן קטע הזוי עם נציגה של ואוליה...
בצומת בילו לא היו תחנות עם מספרים שלהם והיא התווכחה איתי שאני לא במקום הנכון.... הם עובדים עם אינטרנט יודעים רק מה שיש שם...
מטרודן,קרטל חברות עפיפי,אפיקים,קוויםשירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץ
מלבד דן ואגד שבהחלט עושים עבודה סבירה נתקלתי במקרים ממש מחרידים. דוגמה זאת חב' מטרופולין שמפעילה מוקד טלפוני עם נציגים שלא יודעים איפה התחנות ממוקמות, לא יודעים איזה קווים צריכים לקחת וגם אם במקרה תדע איזה קו- לא ידעו באיזה תחנה אתה צריך לרדת. התשובה של הנציגה: "אין לנו מפות, אני מתנצלת". חבל על הכסף שמשקיעים במוקד הטלפוני הזה. יש עוד חברות גרועות או שמטרופולין פשוט מקרה בודד?
הרפורמה בתחבורה הציבוריתמקבץ שאלות, ולא שאלות הכוונה
כל הזכויות שמורות למשרד התחבורה, הוא הגורםהרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
חוקי אבל מסריחהרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
יש כרטיסי המשךהרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
מתעלק על השרשור שלך,הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
תודה! נראה כאילו הפסיקו את מלאכת הצביעה באמצעמתעלק על השרשור שלך,
ומצרף תמונה של אוטובוס נמוך רצפה של אומני אקספרס, לבקשת מי מהחברים כאן.
חבל רק על השילוט הדפוק הזה ושמשרד התחבורה לאמתעלק על השרשור שלך,
ומצרף תמונה של אוטובוס נמוך רצפה של אומני אקספרס, לבקשת מי מהחברים כאן.
השילוט ברור ביותר. הוא רק מצטלם רע.חבל רק על השילוט הדפוק הזה ושמשרד התחבורה לא
שלום! חבל רק על השילוט הדפוק הזה ושמשרד התחבורה לא פסל את השימוש בשילוט הזה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.