מקבץ שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

Vend3

New member
מקבץ שאלות, ולא שאלות הכוונה
שירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץ
מלבד דן ואגד שבהחלט עושים עבודה סבירה נתקלתי במקרים ממש מחרידים. דוגמה זאת חב' מטרופולין שמפעילה מוקד טלפוני עם נציגים שלא יודעים איפה התחנות ממוקמות, לא יודעים איזה קווים צריכים לקחת וגם אם במקרה תדע איזה קו- לא ידעו באיזה תחנה אתה צריך לרדת. התשובה של הנציגה: "אין לנו מפות, אני מתנצלת". חבל על הכסף שמשקיעים במוקד הטלפוני הזה. יש עוד חברות גרועות או שמטרופולין פשוט מקרה בודד?
 

אוהד11

New member
שירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץ
מלבד דן ואגד שבהחלט עושים עבודה סבירה נתקלתי במקרים ממש מחרידים. דוגמה זאת חב' מטרופולין שמפעילה מוקד טלפוני עם נציגים שלא יודעים איפה התחנות ממוקמות, לא יודעים איזה קווים צריכים לקחת וגם אם במקרה תדע איזה קו- לא ידעו באיזה תחנה אתה צריך לרדת. התשובה של הנציגה: "אין לנו מפות, אני מתנצלת". חבל על הכסף שמשקיעים במוקד הטלפוני הזה. יש עוד חברות גרועות או שמטרופולין פשוט מקרה בודד?
למעשה, שרות הלקוחות הוא מה שמכונה "מיקור חוץ"
והמוקדנים אינם עובדי החברה, כי אם מוקדנים חיצוניים. לגבי דן יש בעיה, שכן היא אינה מגיבה על פניות בכתב באתר החברה
 

Vend3

New member
למעשה, שרות הלקוחות הוא מה שמכונה "מיקור חוץ"
והמוקדנים אינם עובדי החברה, כי אם מוקדנים חיצוניים. לגבי דן יש בעיה, שכן היא אינה מגיבה על פניות בכתב באתר החברה
אתה צודק
הם לא עונים באתר,גם לי לא ענו, וגם דיברו על זה פה כזכור לי.. נעזרתי בעבר באגד,דן ואפיקים. לא היו לי בעיות מיוחדות, נראה לי שאפילו בקווים קיבלתי מידע יחסית סביר. אבל לשאול שאלות כמו באיזה צד התחנה לכיוון שאני צריך, באיזה תחנה לרדת כדי להגיע לרחוב/שכונה X ולא לדעת נראה לי הזוי הכי מצחיק שהיא הקריאה לי מספר תחנה בעל פה ושאני אזכור אותו, ואז כשאני אגיע לתחנה אני אסתכל למעלה על המספר ואם זה תואם אני אדע שזה הצד הנכון. אז גם הרעיון הזה נפל כי לא היה את מספר התחנה שם...מזל שבמקרה היה כתוב את שם הקו והתחנה הסופית שלו כדי שאני אדע שזה המקום הנכון..
 

nitsansh

New member
אתה צודק
הם לא עונים באתר,גם לי לא ענו, וגם דיברו על זה פה כזכור לי.. נעזרתי בעבר באגד,דן ואפיקים. לא היו לי בעיות מיוחדות, נראה לי שאפילו בקווים קיבלתי מידע יחסית סביר. אבל לשאול שאלות כמו באיזה צד התחנה לכיוון שאני צריך, באיזה תחנה לרדת כדי להגיע לרחוב/שכונה X ולא לדעת נראה לי הזוי הכי מצחיק שהיא הקריאה לי מספר תחנה בעל פה ושאני אזכור אותו, ואז כשאני אגיע לתחנה אני אסתכל למעלה על המספר ואם זה תואם אני אדע שזה הצד הנכון. אז גם הרעיון הזה נפל כי לא היה את מספר התחנה שם...מזל שבמקרה היה כתוב את שם הקו והתחנה הסופית שלו כדי שאני אדע שזה המקום הנכון..
היה לי לא מזמן קטע הזוי עם נציגה של ואוליה...
בצומת בילו לא היו תחנות עם מספרים שלהם והיא התווכחה איתי שאני לא במקום הנכון.... הם עובדים עם אינטרנט יודעים רק מה שיש שם...
 

harhanegev

New member
היה לי לא מזמן קטע הזוי עם נציגה של ואוליה...
בצומת בילו לא היו תחנות עם מספרים שלהם והיא התווכחה איתי שאני לא במקום הנכון.... הם עובדים עם אינטרנט יודעים רק מה שיש שם...
כנ"ל בחברת אגד-
המוקד "של אגד" הוא בעצם מוקד של נציגים שיושבים מול אתר האינטרנט של אגד ובודקים בו. בדרך כלל הם לא ממש מכירים את הארץ, בוודאי לו את הערים עליהן הם נותנים מידע.
 

דניאל 130

New member
שירותי לקוחות של חברות תחבורה בארץ
מלבד דן ואגד שבהחלט עושים עבודה סבירה נתקלתי במקרים ממש מחרידים. דוגמה זאת חב' מטרופולין שמפעילה מוקד טלפוני עם נציגים שלא יודעים איפה התחנות ממוקמות, לא יודעים איזה קווים צריכים לקחת וגם אם במקרה תדע איזה קו- לא ידעו באיזה תחנה אתה צריך לרדת. התשובה של הנציגה: "אין לנו מפות, אני מתנצלת". חבל על הכסף שמשקיעים במוקד הטלפוני הזה. יש עוד חברות גרועות או שמטרופולין פשוט מקרה בודד?
מטרודן,קרטל חברות עפיפי,אפיקים,קווים
 
מקבץ שאלות, ולא שאלות הכוונה
הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
 

אוהד11

New member
הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
כל הזכויות שמורות למשרד התחבורה, הוא הגורם
היחיד שקובע את המחירים וכל תנאי השרות
 

amit1270

New member
הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
חוקי אבל מסריח
 

scooby5

Member
הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
יש כרטיסי המשך
פשוט המתכונת שונתה קצת. מנשר קיימים כרטיסי מעבר שעתיים, מטבעון-יקנעם אמורים להיות כרטיסי המשך ולא מעבר.
 
הרפורמה בתחבורה הציבורית
בעיר שלי הוחלפו קווי אגד בקווים של חברה אחרת-אומני אקספרס. ככל הידוע לי, הרפורמה נועדה כדי לשפר את איכות הנסיעה ולהוריד מחירים. אז למה זה לא קורה? האם מותר להם לשנות מדיניות שהייתה קיימת באגד?? הכוונה לכרטיסי המעבר בין חיפה לאזור יקנעם-טבעון וכד'.. (מחיפה לשם) הנהגים טוענים שאין יותר כרטיסי המשך ולכן אנחנו צריכים לשלם פי 2 בנסיעה! האם זה חוקי,בהתחשב בעובדה שהרפורמה אמורה לעזור לנו? למי אפשר להתלונן? לחברה עצמה או למשרד התחבורה?
מתעלק על השרשור שלך,
ומצרף תמונה של אוטובוס נמוך רצפה של אומני אקספרס, לבקשת מי מהחברים כאן.
 

gen1

New member
מתעלק על השרשור שלך,
ומצרף תמונה של אוטובוס נמוך רצפה של אומני אקספרס, לבקשת מי מהחברים כאן.
חבל רק על השילוט הדפוק הזה ושמשרד התחבורה לא
שלום! חבל רק על השילוט הדפוק הזה ושמשרד התחבורה לא פסל את השימוש בשילוט הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה