עוד שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
תודה אבל אני חולק עליך בנקודה מסוימת
לדעתי יש ערך רב להארכה עד החאן ולו מהפאן התיירותי , בתי ספר "עולי רגל" יכולים להגיע עד נקודה קרובה יחסית לעיר העתיקה תוך נסיעה בנוף מרהיב של ה"קו הישן" ,
צודק 100 אחוז ואין נכון מדברייך ! הטעות ה
הנוראה היתה הפארק הטיפשי הזה והמסלול לאופניים - בכייה לדורות. לשכנים ברחוב הרכבת אין שום זכות להתנגד ! מדובר בשטח מסילה השייך לרכבת. איפה הם היו כאשר פעלה שם רכבת? אם לא מוצא חן בעינייהם הענין הם יכולים למכור ולעוף משם ! הלוואי שקו רכבת סואנת ומהירה בתדירות רבה היה עובר מתחת לבית שלי ! איזה טיפשים השכנים הללו !!!! אין מטומטמים מהם !
 

stratomaximus

New member
כמה שאלות בנוגע לאישור הפעלת תח''צ ומחירים
1. האם מותר לי לפי חוקי מדינת ישראל להפעיל אוטובוס בשבת ולהעלות נוסעים ללא גביית תשלום 2. מה מחירו של אוטובוס עירוני חדש מהמפעל תודה!
תשובה לשאלה הראשונה
מותר. כל גוף חופשי לשכור אוטובוס ולהפעיל אותו לכל מטרה בכל זמן שהוא עבור אוכלוסיה מוגדרת. כל דבר כזה נופל תחת ההגדרה של "הסעה". לא מכיר בדיוק את החוק, אבל יש כנראה סייג שמונע הפעלה של "הסעה" כזו בתשלום לשימוש הציבור הרחב, ללא רישיון להפעלת תחבורה ציבורית. תיאורטית, כל גוף יכול להפעיל שירות הסעה כזה בחינם לציבור הרחב. דוגמא להפעלת שירות כזה - קו הלילה של עיריית חולון בלילות שישי, שנוסע במסלול דומה לקו לילה של אגד אשר לא מופעל בליל שישי. הנסיעה היא בחינם. קווי שאטל שמופעלים ע"י גופים שונים בחינם.
 

אורי404

New member
האם נראה מוניות שירות פולקסווגן העתידי
הרכב הנ"ל מזכיר לי של פעם ואני מקווה לראותם על כבישי ישראל כמו שעשו לזה חיפושיות הישן http://www.vintagebus.com/cgi-bin/gallery-search.cgi?string=timmed החדש http://bowie-car.info/link/2012-volkswagen-bus.html
זה יכול להיות נחמד מאוד
אני די בטוח, שנתקלתי בפולקסוואגן העתידי מלפני שנים. לדעתי הוא הוצג בעבר כאבטיפוס, אבל אינני בטוח בזה לגמרי.
 

ravkav123

New member
זה יכול להיות נחמד מאוד
אני די בטוח, שנתקלתי בפולקסוואגן העתידי מלפני שנים. לדעתי הוא הוצג בעבר כאבטיפוס, אבל אינני בטוח בזה לגמרי.
חבל
ארולי זה יתרום לזחילה בין כתלים בירושלים או ביפו
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אילו איזורים רלוונטים בעבורי?
אנחנו עוברים לירושליים ואני מחפש עבודה בתכנות. חברות ההשמה שואלות אותי מה טווח האיזורים שבהם אתה מעוניין לעבוד. אני לא מעוניין לנסוע כל בוקר שעה למקום העבודה, ומעדיף להתנייד באוטובוס או רכבת ולהימנע מרכב. לצערי אני לא מכיר בכלל את ירושליים והסביבה ולכן אני מעלה את השאלה לפורםו. בהנחה ואני גר באיזור ירושליים (או ישוב בסביבה), אילו איזורים מומלץ לי לחפש בהם עבודה?
הייטק?
בגדול, בירושלים יש שני אזורים המהווים את "עמק הסיליקון" הירושלמי: הר חוצבים - קרית תעשיות עתירות מדע בצפון היער והגן הטכנולוגי במלחה בדרומה.
 
הייטק?
בגדול, בירושלים יש שני אזורים המהווים את "עמק הסיליקון" הירושלמי: הר חוצבים - קרית תעשיות עתירות מדע בצפון היער והגן הטכנולוגי במלחה בדרומה.
נראה כאילו אין בכלל עבודה בירושליים..
מטריד.. המצב דומה לזה שבקריית שמונה.
 

harhanegev

New member
נראה כאילו אין בכלל עבודה בירושליים..
מטריד.. המצב דומה לזה שבקריית שמונה.
אתה בכלל משוה ????
קודם כל, בירושלים יש הרבה יותר עבודה בהייטק ובתחומים אחרים בעלי שכר מתגמל מאוד לעומת קרית שמונה וסביבתה. יתרה מזאת, האם מקרית שמונה יש בכלל אופציה להגיע למרכז תל-אביב באוטובוס תוך פחות משעה ?
 
אתה בכלל משוה ????
קודם כל, בירושלים יש הרבה יותר עבודה בהייטק ובתחומים אחרים בעלי שכר מתגמל מאוד לעומת קרית שמונה וסביבתה. יתרה מזאת, האם מקרית שמונה יש בכלל אופציה להגיע למרכז תל-אביב באוטובוס תוך פחות משעה ?
איך אני מגיע למרכז תל אביב באוטובוס
בתוך פחות משעה? זכור שאני יוצא מירושליים בבוקר לעבודה. איזה קווים יש לכיוון ת"א ומה המסלול שלהם? תודה!
 

harhanegev

New member
איך אני מגיע למרכז תל אביב באוטובוס
בתוך פחות משעה? זכור שאני יוצא מירושליים בבוקר לעבודה. איזה קווים יש לכיוון ת"א ומה המסלול שלהם? תודה!
קו 480
יוצא מהתחנה המרכזית של ירושלים, לא עוצר בשום מקום בדרך, מגיע דרך כביש מס' 1 ובהמשך כביש מס' 20 לתחנת רכבת מרכז (זו שיש המכנים אותה בטעות בשם השגוי "רכבת צפון") והנה אתה במרכז תל אביב תוך פחות משעה. משך הנסיעה 47 דקות ברוב שעות היממה, אם יש פקקים אז יותר, אבל הפקקים מעכבים כידוע גם את המכוניות. קו 405 מגיע לתחנה המרכזית החדשה של תל אביב, כלומר לדרום תל אביב. באותה דרך ובאותו משך זמן. אם אתה צריך להגיע דוקא בבוקר, כלומר עם כל העדר, אז כמובן מומלץ לצאת מוקדם לפני הפקקים. אבל זה לא רק באוטובוס, זה נכון גם לגבי מכונית.
 
קו 480
יוצא מהתחנה המרכזית של ירושלים, לא עוצר בשום מקום בדרך, מגיע דרך כביש מס' 1 ובהמשך כביש מס' 20 לתחנת רכבת מרכז (זו שיש המכנים אותה בטעות בשם השגוי "רכבת צפון") והנה אתה במרכז תל אביב תוך פחות משעה. משך הנסיעה 47 דקות ברוב שעות היממה, אם יש פקקים אז יותר, אבל הפקקים מעכבים כידוע גם את המכוניות. קו 405 מגיע לתחנה המרכזית החדשה של תל אביב, כלומר לדרום תל אביב. באותה דרך ובאותו משך זמן. אם אתה צריך להגיע דוקא בבוקר, כלומר עם כל העדר, אז כמובן מומלץ לצאת מוקדם לפני הפקקים. אבל זה לא רק באוטובוס, זה נכון גם לגבי מכונית.
אני שואל בכדי לדעת האם כדאי לעבור לגור
בירושליים או במודיעין בהנחה ומקום העבודה שלי יהיה באיזור תל אביב. אם אני אגור במודיעין, בת הזוג שלי תצטרך לנסוע כל בוקר לבצלאל כנראה ברכב (שזה לא נורא אבל אם אפשר לגור בירושליים קרוב יותר - זה עדיף). מה דעתכם?
 

amit1270

New member
אני שואל בכדי לדעת האם כדאי לעבור לגור
בירושליים או במודיעין בהנחה ומקום העבודה שלי יהיה באיזור תל אביב. אם אני אגור במודיעין, בת הזוג שלי תצטרך לנסוע כל בוקר לבצלאל כנראה ברכב (שזה לא נורא אבל אם אפשר לגור בירושליים קרוב יותר - זה עדיף). מה דעתכם?
אתה לא באמת מצפה שנחליט בשבילכם...
 
אני שואל בכדי לדעת האם כדאי לעבור לגור
בירושליים או במודיעין בהנחה ומקום העבודה שלי יהיה באיזור תל אביב. אם אני אגור במודיעין, בת הזוג שלי תצטרך לנסוע כל בוקר לבצלאל כנראה ברכב (שזה לא נורא אבל אם אפשר לגור בירושליים קרוב יותר - זה עדיף). מה דעתכם?
אם אחד גר בירושלים ושניה בתל אביב הכי טוב
לגור באמצע מודיעין או בית שמש מבחינת של נגישות תחבורה ציבורית.
 

olli3

New member
מנהל
אני שואל בכדי לדעת האם כדאי לעבור לגור
בירושליים או במודיעין בהנחה ומקום העבודה שלי יהיה באיזור תל אביב. אם אני אגור במודיעין, בת הזוג שלי תצטרך לנסוע כל בוקר לבצלאל כנראה ברכב (שזה לא נורא אבל אם אפשר לגור בירושליים קרוב יותר - זה עדיף). מה דעתכם?
מודיעין היא מקום נגיד תחבורתית הן לירושלים
והן לת"א. קודם כל לת"א יש רכבת מאד יעילה ממודיעין ויש גם קווי אוטובוס יעילים שעוברים לאורך הצירים החשובים בת"א. לירושלים יש גם תחבורה ציבורית טובה, אוטובוסים בלבד.
 

Zמבוש

New member
עוד שאלות (לא הכוונה)
שאלה בנושא הרב קו
שאגד ושאר החברות מקדמות איך זה עובד ממי שהתנסה בו , אני יודע כי זה הגיע לצפון המדינה (אזור חיפה ) אך עדיין אינני מבין האם ניתן להטעין בו כסף אשר באם אהייה במרכז המדינה אוכל להשתמש בו , אנא מכם אל תנסו למכור את המרכולת של אגד ואו להפנות אותי לאתרם כי שם לא מוצאים את הידיים ואו הרגלים בסבך המלל הלא מחמיא . אלא מפי אנשים אשר משתמשם בו גם בצפון המדינה שהקידמה הגיעה אליו .
 

Bongulim

New member
שאלה בנושא הרב קו
שאגד ושאר החברות מקדמות איך זה עובד ממי שהתנסה בו , אני יודע כי זה הגיע לצפון המדינה (אזור חיפה ) אך עדיין אינני מבין האם ניתן להטעין בו כסף אשר באם אהייה במרכז המדינה אוכל להשתמש בו , אנא מכם אל תנסו למכור את המרכולת של אגד ואו להפנות אותי לאתרם כי שם לא מוצאים את הידיים ואו הרגלים בסבך המלל הלא מחמיא . אלא מפי אנשים אשר משתמשם בו גם בצפון המדינה שהקידמה הגיעה אליו .
במילה אחת: לא
לפי מה שהבנתי והתנסתי, (התשובה באה ללא אחריות) בחיפה אפשר לטעון רק כרטיסיה. לא ניתן להשתמש בכרטיסיה זו במרכז. כמובן ניתן לטעון במרכז ושתי הטעינות חיות במקביל על הרב קו. ניתן להחליף ללא הגבלה 80 דקות (אני חושב שבלי רב קו ניתן לבצע רק החלפה אחת). האמת שלא ראיתי אחרים שמתמשים בו בחיפה. זה גם משום מה יותר איטי לעלות לאוטובוס מאשר עם כרטיסיית נייר.
 

Zמבוש

New member
במילה אחת: לא
לפי מה שהבנתי והתנסתי, (התשובה באה ללא אחריות) בחיפה אפשר לטעון רק כרטיסיה. לא ניתן להשתמש בכרטיסיה זו במרכז. כמובן ניתן לטעון במרכז ושתי הטעינות חיות במקביל על הרב קו. ניתן להחליף ללא הגבלה 80 דקות (אני חושב שבלי רב קו ניתן לבצע רק החלפה אחת). האמת שלא ראיתי אחרים שמתמשים בו בחיפה. זה גם משום מה יותר איטי לעלות לאוטובוס מאשר עם כרטיסיית נייר.
תודה על התשובה הכנה
שלא כמו הבירבורים של אגד שלא אמינים בלשון המעטה
 

חריש

New member
במילה אחת: לא
לפי מה שהבנתי והתנסתי, (התשובה באה ללא אחריות) בחיפה אפשר לטעון רק כרטיסיה. לא ניתן להשתמש בכרטיסיה זו במרכז. כמובן ניתן לטעון במרכז ושתי הטעינות חיות במקביל על הרב קו. ניתן להחליף ללא הגבלה 80 דקות (אני חושב שבלי רב קו ניתן לבצע רק החלפה אחת). האמת שלא ראיתי אחרים שמתמשים בו בחיפה. זה גם משום מה יותר איטי לעלות לאוטובוס מאשר עם כרטיסיית נייר.
רק תיקון אחד
גם בכרטיס נייר רגיל ניתן לבצע החלפות ללא הגבלה במשך 80 דקות.
 

GoldenEyes

Well-known member
עוד שאלות (לא הכוונה)
מתי הנהגים בקוי 40 +240 ילמדו איפה התחנות ?
ברחוב מנחם בגין פינת רחוב מקוה ישראל לכוון דרום עמדה לה תחנת אוטובוס לתפארת שעצרו בה כל קוי 89 189 289 126 5 40 240 ו - 68 ומאחר והם כל הזמן חסמו את הצומת הזיזו את קוים 40 ו-240 ו-5 ו-68 ו-126 טיפה קדימה ממש מתחת לבנין של חברת חשמל (איפה שהיתה התחנה פעם של קוי 26 , 42) אבל הנהגים כמובן לא יודעים כלום ועוצרים איפה שנוח להם אז אתה ממתין מתחת לחברת חשמל , האוטובוס עוצר לך בפינת מקוה ישראל, תתחיל לרוץ , ואז הוא סוגר דלתות ונוסע תעמוד בתחנה בפינת מקוה ישראל , תמיד יהיה הנהג שכן יודע איפה התחנה , ויעצור מתחת לחברת חשמל, שוב תתחיל לרוץ, ושוב הדלתות נסגרות והאוטובוס נוסע אז איפה לחכות בדיוק? אולי מישהו בדן יואיל בטובו וגם יועיל לתת רענון לנהגים איפה התחנה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה