שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

BlackSmoke

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
מחירים וכרטיסים לרקל ירושלים
שלום, מעניין אותי כיצד יהיה ניתן לרכוש כרטיס לרכבת, האם כרגיל ע"י קנייה אצל הנהג? האם הוצבו מכונות אוטומטיות לרכישת כרטיסם ברחבי העיר? כמה יעלה כרטיס? תודה
 

amit1270

New member
מחירים וכרטיסים לרקל ירושלים
שלום, מעניין אותי כיצד יהיה ניתן לרכוש כרטיס לרכבת, האם כרגיל ע"י קנייה אצל הנהג? האם הוצבו מכונות אוטומטיות לרכישת כרטיסם ברחבי העיר? כמה יעלה כרטיס? תודה
נהג הרק"ל לא יהיה בקשר עם הנוסעים
כמו ברכבת. עפ"י הפרסומים, הנסיעה תתבצע באמצעות כרטיס חכם, שככל הנראה יימכר בתחנות עצמן. לא ברור לי מה יעשה נוסע מזדמן שלא רוצה להנפיק כרטיס כזה ומה ייעשה במקרה של נסיעת-המשך עם אוטובוס. המחיר יהיה דומה למחיר נסיעה באוטובוס כיום, אם כי לא בטוח שיהיה זהה (אני מקווה מאוד שכן, ושכל עניין ההחלפה יהיה שקוף לנוסע. מה שעשוי לפתור את הבעיה הוא העובדה שהרק"ל תופעל ככל הנראה ע"י אגד, כמו שאר התח"צ בעיר).
 

846

Active member
נהג הרק"ל לא יהיה בקשר עם הנוסעים
כמו ברכבת. עפ"י הפרסומים, הנסיעה תתבצע באמצעות כרטיס חכם, שככל הנראה יימכר בתחנות עצמן. לא ברור לי מה יעשה נוסע מזדמן שלא רוצה להנפיק כרטיס כזה ומה ייעשה במקרה של נסיעת-המשך עם אוטובוס. המחיר יהיה דומה למחיר נסיעה באוטובוס כיום, אם כי לא בטוח שיהיה זהה (אני מקווה מאוד שכן, ושכל עניין ההחלפה יהיה שקוף לנוסע. מה שעשוי לפתור את הבעיה הוא העובדה שהרק"ל תופעל ככל הנראה ע"י אגד, כמו שאר התח"צ בעיר).
יהיו גם כרטיסי נייר שימכרו
ע"י הנהגים באוטובוסים ובאמצעות מכשירים שיוצבו בתחנות.
 

BlackSmoke

New member
מחירים וכרטיסים לרקל ירושלים
שלום, מעניין אותי כיצד יהיה ניתן לרכוש כרטיס לרכבת, האם כרגיל ע"י קנייה אצל הנהג? האם הוצבו מכונות אוטומטיות לרכישת כרטיסם ברחבי העיר? כמה יעלה כרטיס? תודה
האם ישנן תשתיות בכל תחנות הרק"ל להצבת אוטומט?
האם ישנן נקודות תקשורות וחשמל בכל התחנות להצבת אוטומטים?
 

אורי404

New member
ערך צבור באגד
מתוכנן לעתיד הקרוב? ואם כן האם יהיה משותף עם קווים דן ומטרופולין?
אפרופו "רב קו" ב"אגד"
כעת פורסם, כי כרטיסי חופשי החודשי השונים של "אגד" באזור השרון (אשר משותפים עם חברות אוטובוסים נוספות) יהיה שינוי. מחודש מרץ ימכרו בתוך "רב קו "בלבד ולא בכרטיס נייר.
 
שאלות, ולא שאלות הכוונה
עיניין שמשגע אותי
אני לוקחת במוצא"ש אוטבוס מתחנה מרכזית ראשל"צ (חדשה) לכיוון דרום. כל מוצא"ש הרציפים מלאים באוטובוסים שהחנו שם לשישי-שבת, מכיוון שאני לוקחת אוטובוסים ראשונים בדר"כ אני צריכה לצעוד לאחרי הרציף. ולחכות לאוטובוס שם מכיוון שאין להם מקום להכנס לרציף. אין לי צורך לספר לכם כמה זה מעצבן להיות ממש "בהיכון" כדי שהאוטבוס לא יפספס אותי. בואו נוסיף לזה את העובדה שאני חוזרת עם תיקים- שזה עוד מרחק הליכה. למי לפנות בנושא? לאגד? שהאוטבוסים שלה תופסים מקום ברציפים? למטרופולין שלא מטפלת בכל העיניין? למשרד התחברוה?
 

דניאל 130

New member
עיניין שמשגע אותי
אני לוקחת במוצא"ש אוטבוס מתחנה מרכזית ראשל"צ (חדשה) לכיוון דרום. כל מוצא"ש הרציפים מלאים באוטובוסים שהחנו שם לשישי-שבת, מכיוון שאני לוקחת אוטובוסים ראשונים בדר"כ אני צריכה לצעוד לאחרי הרציף. ולחכות לאוטובוס שם מכיוון שאין להם מקום להכנס לרציף. אין לי צורך לספר לכם כמה זה מעצבן להיות ממש "בהיכון" כדי שהאוטבוס לא יפספס אותי. בואו נוסיף לזה את העובדה שאני חוזרת עם תיקים- שזה עוד מרחק הליכה. למי לפנות בנושא? לאגד? שהאוטבוסים שלה תופסים מקום ברציפים? למטרופולין שלא מטפלת בכל העיניין? למשרד התחברוה?
לשלושתם במקביל
 

קו 415

Active member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
עצירות בכביש 6 ולטרון
מדוע הקווים שעוברים בכביש 6(963,962,960,940,968 מירושלים) (995,870 מבאר שבע וכו') לא עוצרים לאורך המחלפים שם (או לפחות חלקם) חבל שאין עצירה לפחות במחלפים קסם(ראש העין,ישובי השומרון) ונחשונים(פתח-תקווה,אלעד) שיכולים לחסוך זמן לתושבים של הערים הסמוכות לאותם מחלפים בנסיעות שלהם והם לא יצטרכו להגיע לתל אביב רק כדי לקחת אוטובוס צפונה או דרומה. לפי מה שזכור לי לכמעט כל קווי כביש החוף(חוץ מקווי המהדרין) יש עצירה לאורך המחלפים ולכביש 6 לעומת זאת אין עצירות לאורך הדרך. מי אמור להיות אחראי על הוספת התחנות האלו? למה לא מוסיפים את התחנות האלו שמאוד יעזרו למי שגר קרוב לכביש 6. בנוסף תושבי בית שמש (וגם תושבי מודיעין) יכולים להרוויח מהוספת עצירה של אותם קווים (ואולי גם קווים נוספים)שנוסעים צפונה במחלף לטרון במקום שנצטרך להגיע למבשרת כדי להחליף אוטובוס. לפי מה שידוע לי ברוב המחלפים הוספת עצירה הינה אופצייה מאוד נוחה כי קל לחזור אח"כ לכביש חוץ ממחלף קסם לכיוון דרום שקצת בעייתי. ואולי שמישהו כאן ירים את הכפפה ויטפל בזה.... תודה ושובע טוב
 

דניאל 130

New member
עצירות בכביש 6 ולטרון
מדוע הקווים שעוברים בכביש 6(963,962,960,940,968 מירושלים) (995,870 מבאר שבע וכו') לא עוצרים לאורך המחלפים שם (או לפחות חלקם) חבל שאין עצירה לפחות במחלפים קסם(ראש העין,ישובי השומרון) ונחשונים(פתח-תקווה,אלעד) שיכולים לחסוך זמן לתושבים של הערים הסמוכות לאותם מחלפים בנסיעות שלהם והם לא יצטרכו להגיע לתל אביב רק כדי לקחת אוטובוס צפונה או דרומה. לפי מה שזכור לי לכמעט כל קווי כביש החוף(חוץ מקווי המהדרין) יש עצירה לאורך המחלפים ולכביש 6 לעומת זאת אין עצירות לאורך הדרך. מי אמור להיות אחראי על הוספת התחנות האלו? למה לא מוסיפים את התחנות האלו שמאוד יעזרו למי שגר קרוב לכביש 6. בנוסף תושבי בית שמש (וגם תושבי מודיעין) יכולים להרוויח מהוספת עצירה של אותם קווים (ואולי גם קווים נוספים)שנוסעים צפונה במחלף לטרון במקום שנצטרך להגיע למבשרת כדי להחליף אוטובוס. לפי מה שידוע לי ברוב המחלפים הוספת עצירה הינה אופצייה מאוד נוחה כי קל לחזור אח"כ לכביש חוץ ממחלף קסם לכיוון דרום שקצת בעייתי. ואולי שמישהו כאן ירים את הכפפה ויטפל בזה.... תודה ושובע טוב
אין שום אפשרות טכנית לעצור על כביש 6
אין מפרצי עצירה על הכביש.הכביש בנוי בצורת כביש מהיר רציף ולא מוכשרים בו מפרצי עצירה. בכל מקרה.מי שאחראי על כביש 6 היא חברת חוצה ישראל וכל שינוי/תיחזוק הוא תחת אחריותה. כבישי אגרה הם כבישים מהירים ולא אמורים להיות בהם עצירות כלשהן(גם בנתיבי איילון אין עצירות).במצב הנוכחי כל עצירה שהיא כרוכה בסכנה בטיחותית.
 

קו 415

Active member
אין שום אפשרות טכנית לעצור על כביש 6
אין מפרצי עצירה על הכביש.הכביש בנוי בצורת כביש מהיר רציף ולא מוכשרים בו מפרצי עצירה. בכל מקרה.מי שאחראי על כביש 6 היא חברת חוצה ישראל וכל שינוי/תיחזוק הוא תחת אחריותה. כבישי אגרה הם כבישים מהירים ולא אמורים להיות בהם עצירות כלשהן(גם בנתיבי איילון אין עצירות).במצב הנוכחי כל עצירה שהיא כרוכה בסכנה בטיחותית.
לא התכוונתי לעצירה בכביש
הכוונה שלי זה שהאוטובוס ירד במחלף ויבצע שם עצירה וזה גם אפשרי בטיחותית כי שם אין סכנה של רכבים שחולפים מהר.
 

דניאל 130

New member
לא התכוונתי לעצירה בכביש
הכוונה שלי זה שהאוטובוס ירד במחלף ויבצע שם עצירה וזה גם אפשרי בטיחותית כי שם אין סכנה של רכבים שחולפים מהר.
נכון שזה אפשרי אבל...
1.עצירות לאורך הדרך יוציא את העוקץ מעובדת היות הקווים מהירים ויוריד מהאטרקטיביות ,הייחוד והחדשנות שבהם. 2.נוסעים שרוצים להגיע מתחנת יעד לתחנת קצה הם הרוב המוחץ באוכלוסיית נוסעי קווים אלה והם,מן הסתם,יתנגדו לעצירות(ירידה במחלף ועלייה מחודשת כמו יו-יו לאורך כל הדרך). 3.עלייה בסך הקילומטראז' של הנסיעה(לא משתלם כלכלית)ושל האוטובוס.
 

דניאל 130

New member
כרטיס הלוך ושוב
יש לי כרטיס הלוך ושוב ת"א-ירושלים, קוד 10, שהשתמשתי בכיוון אחד. רציתי לדעת אם אני יכולה לנסוע איתו מבת ים לת"א? אני יכולה לנסוע אם אני מוסיפה כסף??
למה להוסיף כסף?
נסיעה מבת-ים לתל-אביב אמורה להיות יותר זולה מנסיעה מירושלים לתל-אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה