שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

רוזהלי

New member
כרטיס הלוך ושוב
יש לי כרטיס הלוך ושוב ת"א-ירושלים, קוד 10, שהשתמשתי בכיוון אחד. רציתי לדעת אם אני יכולה לנסוע איתו מבת ים לת"א? אני יכולה לנסוע אם אני מוסיפה כסף??
כרטיס הלוך ושוב
מת"א לירטושלים זה קוד 10 ומבת ים לירושלים זה קוד 12. בדרך כלל אי אפשר להוסיף אבל תנסי לשאול את הנהג יש יוצאים מן הכלל.
 

דניאל 130

New member
כרטיס הלוך ושוב
מת"א לירטושלים זה קוד 10 ומבת ים לירושלים זה קוד 12. בדרך כלל אי אפשר להוסיף אבל תנסי לשאול את הנהג יש יוצאים מן הכלל.
אין יוצאים מן הכלל
לפח החוק היבש,אין אפשרות להוסיף כסף בשביל להשלים למחיר מבת-ים,אם מחיר הנסיעה גבוה יותר.
 

ArsaWhat

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
שאלה על החזר על גביה מערך צבור
היי, יש לי רב קו עם ערך צבור שטענתי בדן, וחופשי חודשי שרון מערבי של מטרופולין שתקף גם בדן, אגד וקווים. מאז שקניתי את החופשי חודשי השתמשתי בערך הצבור רק פעם אחת וגם זה בטעות, ובכל פעם שהייתי צריך להשתמש בקווים של דן הוא זיהה לי את החופשי חודשי, עד היום בבוקר שעליתי על אוטובוס של דן ומייד יצאה קבלה וירד לי מהערך הצבור. הראיתי לנהג את הקבלה של החופשי חודשי והוא אמר שהוא לא יכול להחזיר לי את הערך הצבור, כי אני צריך להראות לו קבלה על הטעינה של הערך הצבור (ביצעתי את הטעינה לפני יותר מחודשיים, טעינה של 50 ש"ח). שאלתי אותו אם לא מספיק שאני מראה לו את החופשי חודשי, הרי החופשי חודשי מבטל את הצורך בערך הצבור בתחומי הכרטיס, הוא אמר שלא, שברגע שהוא מבטל לי כרטיס המנהל שלו יברר איתו למה הוא עשה את זה והוא יצטרך הוכחה על זה ששילמתי את הערך הצבור בדן ולא במטרופולין. אמרתי לו שאוקיי, עד כאן זה סביר, אבל האם הוא צריך לשמור עותק של הקבלה על הטעינה של הערך הצבור? האם יש מכונת צילום בתוך האוטובוס? מה בעצם הבעיה לבטל? אם הייתי מביא לו קבלה על הטעינה מה הוא היה עושה איתה? הרי היא צריכה להיות אצלי ולא אצלו. בכל מקרה, כרגע אין לי מושג איפה הקבלה על הטעינה של הערך הצבור, בכל זאת עברו יותר מחודשיים מאז טענתי אותו, והנהג אמר לי שאני צריך לנסוע לרכבת מרכז ולדבר איתם ולבקש שיבטלו לי שם. עכשיו אני קצת חושש כי לנסוע שוב בדן אומר שיש סיכוי ששוב ירד לי מהערך הצבור (אם הייתי יכול לנסוע רק במטרופולין היה לי קל יותר. אני יוצא מרח' אלנבי פינת מזא"ה. יש מרכז שירות במקום אחר בת"א שאפשר להגיע אליו עם מטרופולין?). בכלל, איך אני יכול לדעת שזה לא יקרה שוב? אם אגיע למרכז השירות בלי קבלה על הטעינה, יוכלו לעזור לי?
 

ArsaWhat

New member
שאלה על החזר על גביה מערך צבור
היי, יש לי רב קו עם ערך צבור שטענתי בדן, וחופשי חודשי שרון מערבי של מטרופולין שתקף גם בדן, אגד וקווים. מאז שקניתי את החופשי חודשי השתמשתי בערך הצבור רק פעם אחת וגם זה בטעות, ובכל פעם שהייתי צריך להשתמש בקווים של דן הוא זיהה לי את החופשי חודשי, עד היום בבוקר שעליתי על אוטובוס של דן ומייד יצאה קבלה וירד לי מהערך הצבור. הראיתי לנהג את הקבלה של החופשי חודשי והוא אמר שהוא לא יכול להחזיר לי את הערך הצבור, כי אני צריך להראות לו קבלה על הטעינה של הערך הצבור (ביצעתי את הטעינה לפני יותר מחודשיים, טעינה של 50 ש"ח). שאלתי אותו אם לא מספיק שאני מראה לו את החופשי חודשי, הרי החופשי חודשי מבטל את הצורך בערך הצבור בתחומי הכרטיס, הוא אמר שלא, שברגע שהוא מבטל לי כרטיס המנהל שלו יברר איתו למה הוא עשה את זה והוא יצטרך הוכחה על זה ששילמתי את הערך הצבור בדן ולא במטרופולין. אמרתי לו שאוקיי, עד כאן זה סביר, אבל האם הוא צריך לשמור עותק של הקבלה על הטעינה של הערך הצבור? האם יש מכונת צילום בתוך האוטובוס? מה בעצם הבעיה לבטל? אם הייתי מביא לו קבלה על הטעינה מה הוא היה עושה איתה? הרי היא צריכה להיות אצלי ולא אצלו. בכל מקרה, כרגע אין לי מושג איפה הקבלה על הטעינה של הערך הצבור, בכל זאת עברו יותר מחודשיים מאז טענתי אותו, והנהג אמר לי שאני צריך לנסוע לרכבת מרכז ולדבר איתם ולבקש שיבטלו לי שם. עכשיו אני קצת חושש כי לנסוע שוב בדן אומר שיש סיכוי ששוב ירד לי מהערך הצבור (אם הייתי יכול לנסוע רק במטרופולין היה לי קל יותר. אני יוצא מרח' אלנבי פינת מזא"ה. יש מרכז שירות במקום אחר בת"א שאפשר להגיע אליו עם מטרופולין?). בכלל, איך אני יכול לדעת שזה לא יקרה שוב? אם אגיע למרכז השירות בלי קבלה על הטעינה, יוכלו לעזור לי?
חברים,
מישהו יכול לעזור? תודה
 
שאלות, ולא שאלות הכוונה
שאלה לגבי אתר " כל קו "

שלום . רציתי לשאול לגבי האתר החדש באינטרנט אתר כל - קו . משרד התחבורה הבטיח לפני 3 שנים שהוא יקים אתר אינטרנט שבו ירוכזו כל קווי התחבורה בארץ . וזה יכלול גם פרטים לגבי זמנים של רכבות וכל כלי תחבורה אחר . הרגע ניכנסתי לאתר וראיתי שיש פרטים רק לגבי אוטובוסים והכל ניראה מאוד לא מפורט ולא מובן כל כך .
 

אוהד11

New member
שאלה לגבי אתר " כל קו "

שלום . רציתי לשאול לגבי האתר החדש באינטרנט אתר כל - קו . משרד התחבורה הבטיח לפני 3 שנים שהוא יקים אתר אינטרנט שבו ירוכזו כל קווי התחבורה בארץ . וזה יכלול גם פרטים לגבי זמנים של רכבות וכל כלי תחבורה אחר . הרגע ניכנסתי לאתר וראיתי שיש פרטים רק לגבי אוטובוסים והכל ניראה מאוד לא מפורט ולא מובן כל כך .
כאשר את משתמשת בלשונית "שפה חופשית" את
מקבלת תשובות שכוללות גם את הרכבת, תלוי מה את בדיוק מבקשת
 

אוהד11

New member
שאלה נוספת ברשותך ................
אולי אתה יודע אם באתר כל קו מופיעים פרטים לגבי קווים של מוניות שירות ? ....
האתר אינו מכסה את מוניות השרות, כי קווים רבים
שלהן אינם חוקיים, וגם בקווים בעלי הרשיון אין לו"ז מדוייק אם בכלל. משרד התחבורה למעשה אינו מתעסק עם מוניות השרות
 

אוהד11

New member
אני רואה פרטים לגבי קווי אוטובוס
השאלה אם זה דן , אגד או חברה פרטית אחרת .
כל חברות האוטובוסים פרטיות אין אף אחת ממשלתית
ליד כל נסיעה או קו מצויין המפעיל. הבעיה בעמודה של לוח הזמנים, שמצויין שם סמל המפעיל ולא שמו, ומי שאינו מכיר את הסמלים אכן אינו יכול לזהות בודאות מי המפעיל. כאשר מבקשים מסלול מקבלים את שם המפעיל בשמו ולא בסמלו.
 

דניאל 130

New member
כל חברות האוטובוסים פרטיות אין אף אחת ממשלתית
ליד כל נסיעה או קו מצויין המפעיל. הבעיה בעמודה של לוח הזמנים, שמצויין שם סמל המפעיל ולא שמו, ומי שאינו מכיר את הסמלים אכן אינו יכול לזהות בודאות מי המפעיל. כאשר מבקשים מסלול מקבלים את שם המפעיל בשמו ולא בסמלו.
אם מצמידים את הסמן של העכבר
על הסמל יצוץ לו גם שם החברה למספר שניות,וכך הלאה.
 

דניאל 130

New member
כל חברות האוטובוסים פרטיות אין אף אחת ממשלתית
ליד כל נסיעה או קו מצויין המפעיל. הבעיה בעמודה של לוח הזמנים, שמצויין שם סמל המפעיל ולא שמו, ומי שאינו מכיר את הסמלים אכן אינו יכול לזהות בודאות מי המפעיל. כאשר מבקשים מסלול מקבלים את שם המפעיל בשמו ולא בסמלו.
אם מצמידים את הסמן של העכבר
על הסמל יצוץ לו גם שם החברה למספר שניות,וכך הלאה.
 

ניצן ד

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
נתיב אקספרס-רב קו-תחנת לב המפרץ
יש לי כמה שאלות אני מקווה שתוכלו לעזור לי. 1. האם אני יכול להטען אזה סכום כסף שאני רוצה על כרטיס הרב קו? 2.למה לנתיב אקספרס אין חופשי חודשי באיזור כרמיאל משגב? 3.למה לא כל הרכבת עוצרות בלב המפרץ?
 

דניאל 130

New member
נתיב אקספרס-רב קו-תחנת לב המפרץ
יש לי כמה שאלות אני מקווה שתוכלו לעזור לי. 1. האם אני יכול להטען אזה סכום כסף שאני רוצה על כרטיס הרב קו? 2.למה לנתיב אקספרס אין חופשי חודשי באיזור כרמיאל משגב? 3.למה לא כל הרכבת עוצרות בלב המפרץ?
תשובות
1.יש הגבלה על סכום הכסף שאפשר להטעין על כרטיס הרב-קו.במקסימום עד אלף ש"ח(אם אני לא טועה)ובמינימום 30 או 50 ש"ח. 2.כי כך קבע משרד התחבורה. 3.משיקולים כלכליים של כדאיות רווח והפסד וכל מיני תירוצים של אין נוסעים בשעות מסוימות ולא משתלם לעצור.עצירה בתחנות שלא מסתמכת בשעות מסוימות על תדירות תחלופת נוסעים ,שהיא כדאית מבחינת רווחיות הנסיעה הכללית.
 

ניצן ד

New member
תשובות
1.יש הגבלה על סכום הכסף שאפשר להטעין על כרטיס הרב-קו.במקסימום עד אלף ש"ח(אם אני לא טועה)ובמינימום 30 או 50 ש"ח. 2.כי כך קבע משרד התחבורה. 3.משיקולים כלכליים של כדאיות רווח והפסד וכל מיני תירוצים של אין נוסעים בשעות מסוימות ולא משתלם לעצור.עצירה בתחנות שלא מסתמכת בשעות מסוימות על תדירות תחלופת נוסעים ,שהיא כדאית מבחינת רווחיות הנסיעה הכללית.
רב קו
הנהג בנתיב לא הסכים להטעין לי סכום כסף אלה רק כרטיסיה....
 

דניאל 130

New member
רב קו
הנהג בנתיב לא הסכים להטעין לי סכום כסף אלה רק כרטיסיה....
לגבי נתיב זה אכן בעיה...
הפתרונים למשרד התחבורה למה אצלם אין ערך צבור אלא רק כרטיסיות או חופשי-חודשי.גם ברב-קו של אגד באיזור השרון לא ניתן להטעין ערך צבור. מה שכתבתי לך נכון לחברות שכן מאפשרות הטענת ערך צבור. דקך-אגב,אין כזה הבדל משמעותי בין כרטיסיה לערך צבור.כרטיסיה אפילו עדיפה,מכיוון שבעת עליית מחירים היא לא מאבדת מערכה בניגוד לערך צבור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה