שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

elior515

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
אוטובוסים חדשים לאגד
אז היום ממש לפניי שעתיים בערך לא התעמקתי מספיק אבל ראיתי את קו 87 בבת ים באוטובוס חדש שעוד לא ניראה עם כיתוב אלקטרוני כמו האוטובוסים של דן.. מישהו יודע על זה משהו?
 
שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלת רב קו
מאז עבר איזור השרון וקוי האגד והמטרופולין לשימוש ברב קו תמיד רכשתי כרטיס חופשי חודשי והכל היה טוב ונוח מאוד. החודש אין לי צורך בחופשי חודשי כי אני אהיה בחו"ל חלק מהחודש, הסתכלתי באתר ואני לא בטוחה שאני מבינה איך אני אמורה כרגע להתנהל. אני חושבת על לקנות כרטיסיות, אבל לא ממש מבינה איך עובד הקטע של ה 90 דקות מעבר חופשי בין הקוים, והאם הוא תקף אם קונים כרטיסיה או רק אם קונים כרטיס בודד? בעיקרון הנסיעה שאני עושה זה קו אחד שבו מחיר הנסיעה כיום זה 10 ש"ח ואח"כ קו נוסף שמחיר הנסיעה בו 6.4. בחזור זה הפוך, מתחילים מ 6.4 ואח"כ עולים לקו שעולה 10 ש"ח. הקו של ה 10 ש"ח הוא של אגד, והקו של ה 6.4 הוא של דן. אז איך בעצם הולך השימוש בכרטיסיה במצב הזה? איך דן יודעים לא לחייב אותי בהלוך ? ומה קורה בחזור? כשהנסיעה הראשונה שאני עושה היא כאילו זולה יותר? מי שמבין בזה והתנסה אני אשמח אם יסבירו לי
תודה!
 
אוטובוסים חדשים לאגד
אז היום ממש לפניי שעתיים בערך לא התעמקתי מספיק אבל ראיתי את קו 87 בבת ים באוטובוס חדש שעוד לא ניראה עם כיתוב אלקטרוני כמו האוטובוסים של דן.. מישהו יודע על זה משהו?
סקאניה N280UB נמוכת רצפה, הרוב הגיעו לחיפה
מרכב פיוניר/מרקיורי של מרכבים.
 

olli3

New member
מנהל
שאלת רב קו
מאז עבר איזור השרון וקוי האגד והמטרופולין לשימוש ברב קו תמיד רכשתי כרטיס חופשי חודשי והכל היה טוב ונוח מאוד. החודש אין לי צורך בחופשי חודשי כי אני אהיה בחו"ל חלק מהחודש, הסתכלתי באתר ואני לא בטוחה שאני מבינה איך אני אמורה כרגע להתנהל. אני חושבת על לקנות כרטיסיות, אבל לא ממש מבינה איך עובד הקטע של ה 90 דקות מעבר חופשי בין הקוים, והאם הוא תקף אם קונים כרטיסיה או רק אם קונים כרטיס בודד? בעיקרון הנסיעה שאני עושה זה קו אחד שבו מחיר הנסיעה כיום זה 10 ש"ח ואח"כ קו נוסף שמחיר הנסיעה בו 6.4. בחזור זה הפוך, מתחילים מ 6.4 ואח"כ עולים לקו שעולה 10 ש"ח. הקו של ה 10 ש"ח הוא של אגד, והקו של ה 6.4 הוא של דן. אז איך בעצם הולך השימוש בכרטיסיה במצב הזה? איך דן יודעים לא לחייב אותי בהלוך ? ומה קורה בחזור? כשהנסיעה הראשונה שאני עושה היא כאילו זולה יותר? מי שמבין בזה והתנסה אני אשמח אם יסבירו לי
תודה!
תשובות>>>
את יכולה לרכוש כרטיסייה ואת יכולה להטעין ערך צבור. הערך הצבור מקנה לך הנחה של 20%, כך שנניח ואת טוענת 10 ש"ח, אז יורד לך בנסיעה בין האיזורים רק 8 ש"ח מהערך הצבור. שימי לב כי ערך צבור לא ניתן להטעין בחברת אגד, זאת עקב בעיית אבטחה. בשארה החברות ניתן להטעין ערך צבור. בעלייתך לאוטובוס, את אומרת לנהג את יעד הנסיעה ומומלץ לציין גם את הסכום כך: 10 שקלים להרצליה. כשהוא מבין בעצם שאת לא צריכה לנסוע בתוך גוש דן, אלא להמשיך לאיזור השרון. כשאת עולה על אוטובוס ההמשך, את מעבירה את הרב קו במכונת הכרטוס, לנהג יופיע שאת עדיין בטווח ה-90 דקות חינם ועל כן לא תחוייבי בשנית על המשך הנסיעה.
 

בועז ל

New member
השבתת רכבות בקו ב"ש-ת"א
מישהו יכול לסכם לי מתי היו השנה השבתות בקו הזה? (או להפנות אותי לאיזה מקום בו יש טבלה מסכמת)
תשובה בשלוף
השבתות בקו לב"ש היו השנה בחודשים ינואר (השבתה ארוכה), פברואר, אפריל ויולי (ההשבתה הארוכה מכולן). פירוט מדויק של המועדים תוכל למצוא בארכיון הפורום.
 

moosa1

New member
תשובות>>>
את יכולה לרכוש כרטיסייה ואת יכולה להטעין ערך צבור. הערך הצבור מקנה לך הנחה של 20%, כך שנניח ואת טוענת 10 ש"ח, אז יורד לך בנסיעה בין האיזורים רק 8 ש"ח מהערך הצבור. שימי לב כי ערך צבור לא ניתן להטעין בחברת אגד, זאת עקב בעיית אבטחה. בשארה החברות ניתן להטעין ערך צבור. בעלייתך לאוטובוס, את אומרת לנהג את יעד הנסיעה ומומלץ לציין גם את הסכום כך: 10 שקלים להרצליה. כשהוא מבין בעצם שאת לא צריכה לנסוע בתוך גוש דן, אלא להמשיך לאיזור השרון. כשאת עולה על אוטובוס ההמשך, את מעבירה את הרב קו במכונת הכרטוס, לנהג יופיע שאת עדיין בטווח ה-90 דקות חינם ועל כן לא תחוייבי בשנית על המשך הנסיעה.
ערך צבור ב'אגד'
אם הטענתי "ערך צבור" באוטובוס של דן, אני יכול לנסוע עם זה באוטובוס 164 של אגד בין פ"ת לבר-אילן??
 

רוזהלי

New member
ערך צבור ב'אגד'
אם הטענתי "ערך צבור" באוטובוס של דן, אני יכול לנסוע עם זה באוטובוס 164 של אגד בין פ"ת לבר-אילן??
moosa1
לי יש רב קו שמוטען בו "דן" ו"קווים". ב"אגד" לא קיבלו והייתי צריכה לשלם מחיר של כרטיסיה (להטעין) ורק כך אני משתמשת ברב קו כשאני נוסעת ב"אגד".
 

harhanegev

New member
שאלת רב קו
מאז עבר איזור השרון וקוי האגד והמטרופולין לשימוש ברב קו תמיד רכשתי כרטיס חופשי חודשי והכל היה טוב ונוח מאוד. החודש אין לי צורך בחופשי חודשי כי אני אהיה בחו"ל חלק מהחודש, הסתכלתי באתר ואני לא בטוחה שאני מבינה איך אני אמורה כרגע להתנהל. אני חושבת על לקנות כרטיסיות, אבל לא ממש מבינה איך עובד הקטע של ה 90 דקות מעבר חופשי בין הקוים, והאם הוא תקף אם קונים כרטיסיה או רק אם קונים כרטיס בודד? בעיקרון הנסיעה שאני עושה זה קו אחד שבו מחיר הנסיעה כיום זה 10 ש"ח ואח"כ קו נוסף שמחיר הנסיעה בו 6.4. בחזור זה הפוך, מתחילים מ 6.4 ואח"כ עולים לקו שעולה 10 ש"ח. הקו של ה 10 ש"ח הוא של אגד, והקו של ה 6.4 הוא של דן. אז איך בעצם הולך השימוש בכרטיסיה במצב הזה? איך דן יודעים לא לחייב אותי בהלוך ? ומה קורה בחזור? כשהנסיעה הראשונה שאני עושה היא כאילו זולה יותר? מי שמבין בזה והתנסה אני אשמח אם יסבירו לי
תודה!
מידע נוסף וחשוב:
הדרך הנוחה ביותר היא טעינת ערך צבור, מה שהנהגים קוראים "ארנק": את עולה לאוטובוס של מטרופולין או דן או קוים, מטעינה (אפילו בלי לנסוע) סכום של 30 או 50 או 100 ש"ח בכרטיס, מוטען לך אוטומאטת סכום גבוה יותר כדי שתהני מהנחה של 20% בדיוק כמו בכרטיסיה, וזהו. את נוסעת בכסף הזה בכל 3 החברות הנ"ל וגם בחברת אגד באזור גוש דן כולל כפר סבא, רעננה, הרצליה וראשל"צ. סעי לשלום !
 
מידע נוסף וחשוב:
הדרך הנוחה ביותר היא טעינת ערך צבור, מה שהנהגים קוראים "ארנק": את עולה לאוטובוס של מטרופולין או דן או קוים, מטעינה (אפילו בלי לנסוע) סכום של 30 או 50 או 100 ש"ח בכרטיס, מוטען לך אוטומאטת סכום גבוה יותר כדי שתהני מהנחה של 20% בדיוק כמו בכרטיסיה, וזהו. את נוסעת בכסף הזה בכל 3 החברות הנ"ל וגם בחברת אגד באזור גוש דן כולל כפר סבא, רעננה, הרצליה וראשל"צ. סעי לשלום !
הנסיעה הבאה שלי תהיה באגד
ולכן אני לא אטען ערך צבור אלא כרטיסיה. עכשיו נניח אני טוענת כרטיסיה... היא תעלה לי 40 שקל ואני אקבל 5 נסיעות ? ואז כשאני אעלה על הקו השני זה בוודאות לא יוריד לי עוד נסיעה? וכשאני עולה בחזור אז אם אני לא אגיד כלום- עדיין ירד לי נסיעה מהכרטיסיה לא? כי זה יהיה הדבר היחיד שיהיה טעון אצלי.. ואז אני אעלה לקו של אגד שהוא היקר יותר ויופיע אצלו שכבר ירדה לי נסיעה בכרטיסיה ואני לא אחויב? הבנתי אתכם נכון ? אני ממש מודה לשניכם על ההסברים.
 

olli3

New member
מנהל
הנסיעה הבאה שלי תהיה באגד
ולכן אני לא אטען ערך צבור אלא כרטיסיה. עכשיו נניח אני טוענת כרטיסיה... היא תעלה לי 40 שקל ואני אקבל 5 נסיעות ? ואז כשאני אעלה על הקו השני זה בוודאות לא יוריד לי עוד נסיעה? וכשאני עולה בחזור אז אם אני לא אגיד כלום- עדיין ירד לי נסיעה מהכרטיסיה לא? כי זה יהיה הדבר היחיד שיהיה טעון אצלי.. ואז אני אעלה לקו של אגד שהוא היקר יותר ויופיע אצלו שכבר ירדה לי נסיעה בכרטיסיה ואני לא אחויב? הבנתי אתכם נכון ? אני ממש מודה לשניכם על ההסברים.
תקבעי לעצמך חוק.
כל פעם שאת נוסעת בקו פנימי ועלייך לצאת מתוך האיזור, אמרי לנהג מה יעד הנסיעה. אחרת יש מצב שהוא אוטמתית יחייב אותך רק עבור נסיעה בקוד נסיעה של 6.40 ש"ח ואז בהמשך תהיינה בעיות.
 

א ו ר3

New member
שאלת רב קו
מאז עבר איזור השרון וקוי האגד והמטרופולין לשימוש ברב קו תמיד רכשתי כרטיס חופשי חודשי והכל היה טוב ונוח מאוד. החודש אין לי צורך בחופשי חודשי כי אני אהיה בחו"ל חלק מהחודש, הסתכלתי באתר ואני לא בטוחה שאני מבינה איך אני אמורה כרגע להתנהל. אני חושבת על לקנות כרטיסיות, אבל לא ממש מבינה איך עובד הקטע של ה 90 דקות מעבר חופשי בין הקוים, והאם הוא תקף אם קונים כרטיסיה או רק אם קונים כרטיס בודד? בעיקרון הנסיעה שאני עושה זה קו אחד שבו מחיר הנסיעה כיום זה 10 ש"ח ואח"כ קו נוסף שמחיר הנסיעה בו 6.4. בחזור זה הפוך, מתחילים מ 6.4 ואח"כ עולים לקו שעולה 10 ש"ח. הקו של ה 10 ש"ח הוא של אגד, והקו של ה 6.4 הוא של דן. אז איך בעצם הולך השימוש בכרטיסיה במצב הזה? איך דן יודעים לא לחייב אותי בהלוך ? ומה קורה בחזור? כשהנסיעה הראשונה שאני עושה היא כאילו זולה יותר? מי שמבין בזה והתנסה אני אשמח אם יסבירו לי
תודה!
מנצלשת באותו עניין
היום נסעתי מת"א להרצליה, עליתי קודם על קו 25 בתוך ת"א והטענתי את הרב-קו ב100 וביקשתי מהנהג את הכרטיס 90 דק' להרצליה, אבל הוא אמר שאין דבר כזה להרצליה ושהוא לא יודע על מה אני מדברת והוציא לי כרטיס רגיל של 6.40 ... אז כנראה שאי אפשר לנסוע עם ה90 דק' להרצליה מת"א.... ?
 

olli3

New member
מנהל
מנצלשת באותו עניין
היום נסעתי מת"א להרצליה, עליתי קודם על קו 25 בתוך ת"א והטענתי את הרב-קו ב100 וביקשתי מהנהג את הכרטיס 90 דק' להרצליה, אבל הוא אמר שאין דבר כזה להרצליה ושהוא לא יודע על מה אני מדברת והוציא לי כרטיס רגיל של 6.40 ... אז כנראה שאי אפשר לנסוע עם ה90 דק' להרצליה מת"א.... ?
אפשרי וזה שהוא לא יודע כי מעולם לא עבר את
גבולות גוש דן - זו בעיה שלו וממש לא שלך. תסבירי לו בנימוס שעליו לדעת איך לעשות את זה וכי כתוב לו איך לעשות זאת בחוברת אותה קיבל לרפורמה ושאם אינו יודע איך לעשות זאת שיבדוק עם ממוניו. אם לא יסכים, אל תסכימי גם את לשלם על הנסיעה. זה מה שאני עושה תמיד. זו אשמת החברה שלא מיידעת את נהגיה או לא מוודאת שנהגיה מודעים לנושא או יודעים כיצד לתפעל את העניין. אני לא אשלם פעמיים. אל תרשי לו להוציא לך כרטיס רגיל בשום פנים ואופן, תדרשי את מה שמגיע לך ותסבירי שזה שהוא לא יודע, לא צריך ליפול עלייך. ובוודאי שלא להעביר לך כרטיס רגיל בתוך גוש דן. פעם אחת העלתי את המוקד של הרפורמה לנהג בספיקר שישמע את המוקדן אומר לו שבוודאי שיש אפשרות לכך, כמובן שהקלתי את השיחה וכל נהג שעושה לי בעיות - זה מה שאני משמיע לו. אחרי שאני משמיע לו את זה, אין לו שום מילה והוא לא יכול להגיד לי דבר. אני מציע לו שיבדוק איך עושים את זה, לרוב אין להם עניין באיך לעשות את זה כי כידוע עליהם גם לנהוג והם פשוט פוטרים אותי מתשלום על הנסיעה. לרוב זה גם ככה לא משנה, כי אם נניח עליתי על קו 5 ובכיכר המדינה החלפתי לקו 90, עדיין בקו 90 ירד לי 10 שקלים מהערך הצבור. רק שהכסף הזה יעבור לחברת מטרופולין ולא לחברת דן וזו כבר לא בעיה שלי.
 

א ו ר3

New member
אפשרי וזה שהוא לא יודע כי מעולם לא עבר את
גבולות גוש דן - זו בעיה שלו וממש לא שלך. תסבירי לו בנימוס שעליו לדעת איך לעשות את זה וכי כתוב לו איך לעשות זאת בחוברת אותה קיבל לרפורמה ושאם אינו יודע איך לעשות זאת שיבדוק עם ממוניו. אם לא יסכים, אל תסכימי גם את לשלם על הנסיעה. זה מה שאני עושה תמיד. זו אשמת החברה שלא מיידעת את נהגיה או לא מוודאת שנהגיה מודעים לנושא או יודעים כיצד לתפעל את העניין. אני לא אשלם פעמיים. אל תרשי לו להוציא לך כרטיס רגיל בשום פנים ואופן, תדרשי את מה שמגיע לך ותסבירי שזה שהוא לא יודע, לא צריך ליפול עלייך. ובוודאי שלא להעביר לך כרטיס רגיל בתוך גוש דן. פעם אחת העלתי את המוקד של הרפורמה לנהג בספיקר שישמע את המוקדן אומר לו שבוודאי שיש אפשרות לכך, כמובן שהקלתי את השיחה וכל נהג שעושה לי בעיות - זה מה שאני משמיע לו. אחרי שאני משמיע לו את זה, אין לו שום מילה והוא לא יכול להגיד לי דבר. אני מציע לו שיבדוק איך עושים את זה, לרוב אין להם עניין באיך לעשות את זה כי כידוע עליהם גם לנהוג והם פשוט פוטרים אותי מתשלום על הנסיעה. לרוב זה גם ככה לא משנה, כי אם נניח עליתי על קו 5 ובכיכר המדינה החלפתי לקו 90, עדיין בקו 90 ירד לי 10 שקלים מהערך הצבור. רק שהכסף הזה יעבור לחברת מטרופולין ולא לחברת דן וזו כבר לא בעיה שלי.
לעמוד על שלך זה אחלה
אבל שאתה בתור לאוטובוס עם עוד מלא אנשים והאוטובוס דחוס וצפוף (כמו תמיד...) זה לא קל להתווכח עם הנהג על משהו שהוא לא יודע, זה שהתקשרת למוקד של דן והוכחת לו שהוא טועה זה אחלה אבל לא לכולם יוצאת ההזדמנות לעשות את זה. אני גם לא חושבת שזו הדרך-בקיצור איך הנהגים של דן לא יודעים על זה... ?? אני חושבת שאם זה יקרה לי שוב אני אפנה לנציג תלונות הציבור ופשוט אבקש את הכסף בחזרה.
 

olli3

New member
מנהל
לעמוד על שלך זה אחלה
אבל שאתה בתור לאוטובוס עם עוד מלא אנשים והאוטובוס דחוס וצפוף (כמו תמיד...) זה לא קל להתווכח עם הנהג על משהו שהוא לא יודע, זה שהתקשרת למוקד של דן והוכחת לו שהוא טועה זה אחלה אבל לא לכולם יוצאת ההזדמנות לעשות את זה. אני גם לא חושבת שזו הדרך-בקיצור איך הנהגים של דן לא יודעים על זה... ?? אני חושבת שאם זה יקרה לי שוב אני אפנה לנציג תלונות הציבור ופשוט אבקש את הכסף בחזרה.
זה מאד פשוט איך דן לא יודעים את זה
הקו היחיד לאיזור השרון הוא קו 24 של דן. כל נהג בקו 24 יודע בדיוק איך לחייב נסיעה של 10 ש"ח מכיוון שהוא נוסע לרמת השרון. על כן בכל נסיעה בה עולים על הקו ואומרים לו לרמת השרון, הנהג באורך פלא יודע בדיוק איך לחייב ב10 ש"ח. מלבד קו 24 אין שום קו אחר שיוצא מגוש דן אל ערי השרון ולכן להיתקל בנהג דן שאינו יודע לבצע את הפעולה הפשוטה הזו, זה דבר שקורה לא מעט. לא התקשרתי למוקד של דן אלא למוקד של דן אלא למוקד של הרפורמה. וההיפך, עשיתי את זה כמה וכמה פעמים כשהאוטובוס היה מלא באנשים, ממש אין לי בעיה שכל האוטובוס יתרגז על הנהג שמונע ממני לנסוע כפי שהחוק מחייב. ולכן אמרתי שמהר מאד הם מתייאשים ופשוט מעלים בחינם. למרות שבסופו של דבר אני משלם בנסיעה בקו הבא ולי זה הרי לא משנה כלל וכלל. אני אל אתחיל לספור את הפעמים שנהגי דן לא ידעו לעשות את זה ואפנה למשרד התחבורה עם זה. כשאני מגיע לאיזור המרכז אני מבצע נסיעות כה רבות שרק לזכור על איזה קווים עליתי זה משימה קשה עבורי. כך שממש לא אכפת לי לחזור על הרוטינה של אתה לא יודע איך לעשות את זה, זו בעיה שלך וממש לא שלי. או שתמצא פתרון לבעיה או שאני לא משלם כי אני אשלם בנסיעת ההמשך בדיוק את הסכום שעליי לשלם. פעם אחת עלה מבקר כרטיסים ואמרתי לו שהנהג לא ידע איך לעשות את החיוב לנסיעה על ערי השרון ולכן עליתי בחינם כי הרי גם ככה אשלם את ה10 ש"ח במקרה הזה לקו 501 של אגד בהמשך. הוא הורה לי לבוא אל הנהג והוא הסביר לנהג איך עושים את זה, הנהג התפלא שניתן לבצע דבר שכזה בכלל כמובן והמבקר דיי כעס עליו. אז אני ממליץ לך שלא לשלם, הנהג לא יזרוק אותך מהאוטובוס ואם הוא לא יסכים להמשיך בנסיעה תגידי לו שלגעת בך הוא לא יכול ושאו שיתקשר לממונים עליו שיסבירו לו איך עושים את זה או שיזמין משטרה, כי לך יש את כל הזמן שבעולם. הוא פשוט יוותר, גם כי ההפסקה שלו חשובה לו, גם כי הנוסעים יתרגזו וגם כי ממש לא בא לו להתעסק בכל זה ובצדק ולכן הוא פשוט ימשיך בנסיעה.
 

א ו ר3

New member
זה מאד פשוט איך דן לא יודעים את זה
הקו היחיד לאיזור השרון הוא קו 24 של דן. כל נהג בקו 24 יודע בדיוק איך לחייב נסיעה של 10 ש"ח מכיוון שהוא נוסע לרמת השרון. על כן בכל נסיעה בה עולים על הקו ואומרים לו לרמת השרון, הנהג באורך פלא יודע בדיוק איך לחייב ב10 ש"ח. מלבד קו 24 אין שום קו אחר שיוצא מגוש דן אל ערי השרון ולכן להיתקל בנהג דן שאינו יודע לבצע את הפעולה הפשוטה הזו, זה דבר שקורה לא מעט. לא התקשרתי למוקד של דן אלא למוקד של דן אלא למוקד של הרפורמה. וההיפך, עשיתי את זה כמה וכמה פעמים כשהאוטובוס היה מלא באנשים, ממש אין לי בעיה שכל האוטובוס יתרגז על הנהג שמונע ממני לנסוע כפי שהחוק מחייב. ולכן אמרתי שמהר מאד הם מתייאשים ופשוט מעלים בחינם. למרות שבסופו של דבר אני משלם בנסיעה בקו הבא ולי זה הרי לא משנה כלל וכלל. אני אל אתחיל לספור את הפעמים שנהגי דן לא ידעו לעשות את זה ואפנה למשרד התחבורה עם זה. כשאני מגיע לאיזור המרכז אני מבצע נסיעות כה רבות שרק לזכור על איזה קווים עליתי זה משימה קשה עבורי. כך שממש לא אכפת לי לחזור על הרוטינה של אתה לא יודע איך לעשות את זה, זו בעיה שלך וממש לא שלי. או שתמצא פתרון לבעיה או שאני לא משלם כי אני אשלם בנסיעת ההמשך בדיוק את הסכום שעליי לשלם. פעם אחת עלה מבקר כרטיסים ואמרתי לו שהנהג לא ידע איך לעשות את החיוב לנסיעה על ערי השרון ולכן עליתי בחינם כי הרי גם ככה אשלם את ה10 ש"ח במקרה הזה לקו 501 של אגד בהמשך. הוא הורה לי לבוא אל הנהג והוא הסביר לנהג איך עושים את זה, הנהג התפלא שניתן לבצע דבר שכזה בכלל כמובן והמבקר דיי כעס עליו. אז אני ממליץ לך שלא לשלם, הנהג לא יזרוק אותך מהאוטובוס ואם הוא לא יסכים להמשיך בנסיעה תגידי לו שלגעת בך הוא לא יכול ושאו שיתקשר לממונים עליו שיסבירו לו איך עושים את זה או שיזמין משטרה, כי לך יש את כל הזמן שבעולם. הוא פשוט יוותר, גם כי ההפסקה שלו חשובה לו, גם כי הנוסעים יתרגזו וגם כי ממש לא בא לו להתעסק בכל זה ובצדק ולכן הוא פשוט ימשיך בנסיעה.
וזה מה שקורה כל פעם?
כל פעם שאתה נוסע מת"א להרצליה למשל אתה מתווכח עם הנהג? זה פשוט אבסורד... נניח ומישהו נוסע ככה על בסיס יומי- הוא כל בוקר יתווכח עם הנהג מחדש? אני פשוט תוהה אם זה הנוהל. ולהתווכח עם נהג הספיק לי פעם אחת בדיוק, עליתי פעם על אוטובוס ומשום מה הרב קו לא עבר והנהג פשוט לא הסכים לנסוע וצעק עליי והכריח אותי לרדת מהאוטובוס וזו פשוט הייתה מכה, גם הנהג צעק עליי וגם הנוסעים באוטובוס התעצבנו- בקיצור אחרי חמש דקות של ויכוח ירדתי בעצמי מהאוטובוס והתקשרתי למוקד של דן. בקיצור- זו לא דרך להתווכח כל פעם מחדש עם הנהג. מה שכן, אני אתלונן בדן ומקווה שאולי מישהו שם יקשיב לי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה