שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
שלום לכם, שאלה בקשר לראש השנה
השנה יוצא ערב החג ביום רביעי, והחג עצמו בחמישי ובשישי שכמובן מתחברים לשבת. מתי בכל הבלגן הזה צפויה לעבוד התחבורה הציבורית? יכול להיות מצב שלא יהיו אוטובוסים בכלל מרביעי אחה"צ עד מוצאי שבת? (מקווה מאוד שלא...) ואם כן, האם ידוע לכם אם מוניות שירות עובדות בחלק מהימים האלה? תודה רבה רבה
למה כולם מתפלאים מחדש כל שנה, כאילו זה חידוש
שהתח"צ אינו פועל בשבתות וחגים, ובמידה שראש השנה חל במשך שלושה ימים וחצי, כמו השנה, אין כמעט תח"צ בימים אלה ? האם כל אלה ששבים ושואלים את השאלות הללו הם תיירים מזדמנים או שהגיעו מפלנטה אחרת ?
 

שבלולקה

New member
למה כולם מתפלאים מחדש כל שנה, כאילו זה חידוש
שהתח"צ אינו פועל בשבתות וחגים, ובמידה שראש השנה חל במשך שלושה ימים וחצי, כמו השנה, אין כמעט תח"צ בימים אלה ? האם כל אלה ששבים ושואלים את השאלות הללו הם תיירים מזדמנים או שהגיעו מפלנטה אחרת ?
לא מתפלאים כל שנה מחדש...
אלא חורה להם כל שנה מחדש. תאר לך... אדם (כמוני) שאין מוניות חאפרים בסביבתו, ובשביל להתנייד מביתו, למטרות כלשהן, במשך 4 ימים צריך עשרות אם לא מאות שקלים על מונית ספיישל.
 

אוהד11

New member
לא מתפלאים כל שנה מחדש...
אלא חורה להם כל שנה מחדש. תאר לך... אדם (כמוני) שאין מוניות חאפרים בסביבתו, ובשביל להתנייד מביתו, למטרות כלשהן, במשך 4 ימים צריך עשרות אם לא מאות שקלים על מונית ספיישל.
אותי את לא צריכה לשכנע, אני בעד תח"צ 7/24
 

donid

New member
למה כולם מתפלאים מחדש כל שנה, כאילו זה חידוש
שהתח"צ אינו פועל בשבתות וחגים, ובמידה שראש השנה חל במשך שלושה ימים וחצי, כמו השנה, אין כמעט תח"צ בימים אלה ? האם כל אלה ששבים ושואלים את השאלות הללו הם תיירים מזדמנים או שהגיעו מפלנטה אחרת ?
בסך הכל לא נתקלתי בסיטואציה עד היום
בדרך כלל אפשר לשבת בשקט בבית כל החג ואז לא צריך לברר על תחבורה ציבורית. השנה אצטרך למצוא דרך להתנייד בחג :/
 

coheori

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלות רק"ל בירושלים
1. האם מישהו יכול לעדכן לגבי התקנת הרמזורים החכמים? עברו שבועיים וחצי מאז הפעלת הרכבת, הבטיחו קצב התקנה של 5 רמזורים בשבוע - האם עומדים בקצב המובטח? כמה רמזורים הותקנו עד כה? האם יש צפי מעודכן לתאריך סיום התקנת הרמזורים לאורך כל הקו? 2. שעות פעילות הרכבת - נראה שהרכבת פועלת כיום בשעות יותר מצומצמות מאשר קווי האוטובוס המקבילים (שצפויים להבנתי להתבטל עם ההפעלה המלאה) - הרכבות האחרונות בימי שישי יוצאות ב-15:00 (כשעתיים לפני האוטובוסים האחרונים), במוצ"ש הרכבת מתחילה רק ב-22:00 (כשעתיים אחרי האוטובוסים), וגם במשך השבוע הרכבות האחרונות יוצאות כשעה לפני האוטובוסים האחרונים. אם המצב יישאר כך - זו הרעה משמעותית בשירות. האם שעות הפעילות של הרכבת כיום הן גם השעות הצפויות בעת ההפעלה המלאה? תודה למשיבים!
 
שאלות רק"ל בירושלים
1. האם מישהו יכול לעדכן לגבי התקנת הרמזורים החכמים? עברו שבועיים וחצי מאז הפעלת הרכבת, הבטיחו קצב התקנה של 5 רמזורים בשבוע - האם עומדים בקצב המובטח? כמה רמזורים הותקנו עד כה? האם יש צפי מעודכן לתאריך סיום התקנת הרמזורים לאורך כל הקו? 2. שעות פעילות הרכבת - נראה שהרכבת פועלת כיום בשעות יותר מצומצמות מאשר קווי האוטובוס המקבילים (שצפויים להבנתי להתבטל עם ההפעלה המלאה) - הרכבות האחרונות בימי שישי יוצאות ב-15:00 (כשעתיים לפני האוטובוסים האחרונים), במוצ"ש הרכבת מתחילה רק ב-22:00 (כשעתיים אחרי האוטובוסים), וגם במשך השבוע הרכבות האחרונות יוצאות כשעה לפני האוטובוסים האחרונים. אם המצב יישאר כך - זו הרעה משמעותית בשירות. האם שעות הפעילות של הרכבת כיום הן גם השעות הצפויות בעת ההפעלה המלאה? תודה למשיבים!
יש אירוח של מישהו מהרקל בפורום תשאל שם
 

25306yosef

New member
החברה הלאומית לדרכים פועלת תחת משרד
התחבורה? או שהיא פועלת כגוף פרטי ורק מקבלת הנחיות ממשרד התחבורה? תודה
חברת מע"צ היא חברה ממשלתית
מע"צ - החברה הלאומית לדרכים בישראל בע"מ היא חברה ממשלתית. המדינה מחזיקה ב-100% ממניות החברה. על פי נתוני רשות החברות הממשלתיות השר האחראי על החברה הוא שר התחבורה. מע"צ = מחלקת עבודות ציבוריות - מחלקת עבודות ציבוריות הוקמה בתקופת המנדט הבריטי בשנת 1920, אף שכבר בשנת 1919 הונחו יסודותיה. היתה זו מחלקת ההנדסה העיקרית של ממשלת המנדט הבריטי, והעומד בראשה היה היועץ הראשי לממשלה בשאלות של הנדסה אזרחית. תפקידי המחלקה היו: סלילת כבישים ואחזקתם, בנייה ואחזקה של מבנים לצורכי שילטון, אספקת מים ציבורית ותוכניות לייבוש הביצות, שימור אתרים היסטוריים, פיקוח על אספקת החשמל, פיקוח על המכרות ומתן זכיונות ובקשות הקשורות בכך. לאחר קום המדינה מחלקת עבודות ציבוריות (להלן מע"צ) הפכה להיות יחידת סמך ופעלה תחת משרד העבודה ולאחר מכן עד 1996 תחת משרד הבינוי והשיכון. בשנת 1996 עברה מע"צ לפעול תחת משרד התשתיות הלאומיות ובשנת 1999 עברה למשרד התחבורה. ברוב שנותיה עסקה מע"צ בסלילת כבישים, הקמת גשרים ומחלפים, ובבניית מבנים לצורכי שילטון (משרדי ממשלה). מאז שמע"צ החלה לפעול תחת משרד התחבורה בשנת 1999 היא עוסקת בכבישים בלבד. בשנת 2003 נרשמה ברשם החברות חברה ממשלתית בשם מע"צ - החברה הלאומית לדרכים בישראל בע"מ, בשנת 2004 הפסיקה מע"צ להיות יחידת סמך ועברה לפעול כחברה ממשלתית.
 
שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלות בנוגע לשילוט האלקטרוני
1- האם השילוט הסולרי החדש קיים בעוד מקומות בתוך תל אביב חוץ מאולמי רסיטל? 2- האם השילוט מראה גם מפות של הקווים כפי שנכתב באתר החברה הלאומית לדרכים? אישית לא ראיתי שם מפות. 3- נאמר שיש שם מידע קולי. לחצתי על הכפתור גם בתחנת 51 באולמי רסיטל וגם בתחנה בבר אילן ואין כלום. גם לכם לא עבד? 4- השילוט של קווים- עובד על חשמל או סולארי? תודה
 

שיר m

Member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלה חשובה על רב קו אנונימי
האם יש איזה נוהל חדש שלא מאפשר להטעין כרטיסיות על רב קו אנונימי? השבוע רציתי להטעין כרטיסיה גם ב"אגד תעבורה" וגם ב"דן", ושני הנהגים התווכחו איתי שאי אפשר להטעין כרטיסיה על רב קו אנונימי (חייבת לציין שהנהג ב"דן" היה אדיב וסבלני למרות כל הנוסעים שעלו). אני כבר חודשים משתמשת בזה, ואף פעם לא עשו לי בעיות. יש איזשהו נוהל חדש בעניין? תודה.
 

שבלולקה

New member
שאלה חשובה על רב קו אנונימי
האם יש איזה נוהל חדש שלא מאפשר להטעין כרטיסיות על רב קו אנונימי? השבוע רציתי להטעין כרטיסיה גם ב"אגד תעבורה" וגם ב"דן", ושני הנהגים התווכחו איתי שאי אפשר להטעין כרטיסיה על רב קו אנונימי (חייבת לציין שהנהג ב"דן" היה אדיב וסבלני למרות כל הנוסעים שעלו). אני כבר חודשים משתמשת בזה, ואף פעם לא עשו לי בעיות. יש איזשהו נוהל חדש בעניין? תודה.
גם לי זה קרה
בכלליות אני מעדיפה להשתמש בכרטיסיות ולא בערך צבור - כי תמיד נשאר לי "עודף" מהערך העגול שמכריחים אותי להטעין בלי קשר למחיר נסיעה. לפני כחודש הטענתי את הכרטיסיה האחרונה שלי באגד, כאשר הטענתי לפחות 4 כרטיסיות מאז הרפורמה. בגלל החופשה המרוכזת לאחרונה, יצא שהטענתי רק לפני שבועיים, ובמקרה בדן. הנהג התעקש שאין כרטיסיות ברב קו אנונימי, ואמר שאם הייתה לי אחת "זה בטח רק באגד". בצר לי הטענתי ערך צבור. מכיוון שלא ניסיתי להטעין באגד בחודש האחרון, אני לא יודעת לומר האם זו מגמה כללית או שפשוט בדן לא ניתן להטעין כרטיסיות על רב קו אנונימי (3 נהגים טענו זאת וזה כנראה נכון).
 

שיר m

Member
גם לי זה קרה
בכלליות אני מעדיפה להשתמש בכרטיסיות ולא בערך צבור - כי תמיד נשאר לי "עודף" מהערך העגול שמכריחים אותי להטעין בלי קשר למחיר נסיעה. לפני כחודש הטענתי את הכרטיסיה האחרונה שלי באגד, כאשר הטענתי לפחות 4 כרטיסיות מאז הרפורמה. בגלל החופשה המרוכזת לאחרונה, יצא שהטענתי רק לפני שבועיים, ובמקרה בדן. הנהג התעקש שאין כרטיסיות ברב קו אנונימי, ואמר שאם הייתה לי אחת "זה בטח רק באגד". בצר לי הטענתי ערך צבור. מכיוון שלא ניסיתי להטעין באגד בחודש האחרון, אני לא יודעת לומר האם זו מגמה כללית או שפשוט בדן לא ניתן להטעין כרטיסיות על רב קו אנונימי (3 נהגים טענו זאת וזה כנראה נכון).
תודה על התגובה, מסתבר שהנהגים צודקים...
זאת התשובה שקיבלתי משירות הלקוחות של דן: "בחברת דן לא ניתן להטעין כרטיסיות ברב קו אנונימי,רק באגד ניתן לעשות זאת." באמת יופי. מרגיז מעצבן ומתסכל.
 

שבלולקה

New member
תודה על התגובה, מסתבר שהנהגים צודקים...
זאת התשובה שקיבלתי משירות הלקוחות של דן: "בחברת דן לא ניתן להטעין כרטיסיות ברב קו אנונימי,רק באגד ניתן לעשות זאת." באמת יופי. מרגיז מעצבן ומתסכל.
עכשיו אני תקועה עם ערך צבור לא עגול
שהולך להישאר שם. יש דרך לקבל עליו החזר ולהמשיך להשתמש רק בכרטיסיות?
 

maormp

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
מהו החוק התקנה או הצו המאפשר קיום חב' אוטובוס
מהו החוק, התקנה או הצו שמסדיר את הזכיון שנותן משרד התחבורה לחברות אוטובוסים. חיפשתי את שמו של הלז ואת התיקון משנות ה-90 שלקח מאגד ודן את הקווים ולא מצאתי.
 

רוזהלי

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
עצירת אוטובוס ע"י המדרכה
אתמול חיכיתי בתחנה, האוטובוס הגיע ועצר די רחוק מהתחנה. אם זה מהאוטובוסים שיש אפשרות אני מבקשת מהנהג להוריד וכך עולה, אם לא אני צריכה לבקש שיתקרב למדרכה. תמיד יש להם מה לענות ולהלין על בקשתי. כל זה כמובן רק בתנאי שאין אף אחד שמפריע לנהג להצמד למדרכה. שאלתי: למי עלי להתלונן חוץ מאשר לחברת האוטובוסים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה