שאלות, קושיות וחידות

מצב
הנושא נעול.
הפעלת מונה במונית
נהג מונית חייב להפעיל מונה בתחילת הנסיעה. על פי תקנות התעבורה יש נהגים שלא מפעילים מונה אלא מסכמים מראש על מחיר הנסיעה אבל זה לא חוקי כמו כן חייב נהג המונית לשאול את הנוסע אם הוא רוצה בתשלום לפי מונה. זה מה שאני יודע
יש גם מחיר מחירון ליעדים
בחוק כתוב שניתן לסכם מחיר מחירון עבור הנסיעה במקום נסיעה במונה (להלן מחיר מוסכם מראש, חוקי ותקין לגמרי) ובכל אופן מפעילים את המונה רק שהוא לא דופק פעימות אלא נותן מחיר פיקס מחירון. ממה שאני זוכר זה רק לגבי נסיעות בינעירוניות, ומי שרוצה פרטים מדוייקים יותר הכל כתוב באתר משרד התחבורה תחת קטגוריית תחבורה ציבורית ונסיעה במוניות, זה כתוב שם.
 

TheNightcrawler

New member
שאלות, קושיות וחידות
ת.מ ירושלים
למישהו יש מושג אם זה אפשרי להנפיק את הכרטיס חופשי תקופתי לסטודנט ביום ראשון בת.מ ירושלים?באתר כתוב שאפשר בימים ראשון עד חמישי,אבל יום ראשון זה פורים... תודה רבה!
 

תחנה

New member
ת.מ ירושלים
למישהו יש מושג אם זה אפשרי להנפיק את הכרטיס חופשי תקופתי לסטודנט ביום ראשון בת.מ ירושלים?באתר כתוב שאפשר בימים ראשון עד חמישי,אבל יום ראשון זה פורים... תודה רבה!
פתוח גם היום - פורים 28.2
 

mister K

New member
קו 222
יש תמונות של קו 222 שהיה של יוניטדטורס מאיזה שנה התחיל לפעול ומה היו הדגמים שלו?
קו 222 הופעל כמדומני משנות ה-80 ע"י יונייטד..
הקו פעל בשנים הראשונות בין מלון דן פנורמה לנתב"ג דרך רכבת מרכז ונתיבי איילון. המכונות היו מדגם מאן SU של דן/יונייטד טורס. הנה תמונה של 2346 בקו 222 מול טרמינל 1 שהועלתה לפורום מזמן ע"י חברנו ע'. לאחר יונייטד טורס עבר הקו גלגולים שונים: הופעל תקופה מסויימת ע"י "תור בוס", אחר כך עבר לתפעול של אגד במקביל לקיצורו לרכבת מרכז והופעל עם מידיבוסים מאן איריזר (להלן התמונה של 88-056-01 במסוף רכבת מרכז, מתוך אתר אגד) ולבסוף עבר לתקופה קצרה לתפעול של ז'אק יולזרי עד שבוטל לחלוטין במקביל לפתיחת קו הרכבת לנתב"ג.
 

mister K

New member
קו 222 הופעל כמדומני משנות ה-80 ע"י יונייטד..
הקו פעל בשנים הראשונות בין מלון דן פנורמה לנתב"ג דרך רכבת מרכז ונתיבי איילון. המכונות היו מדגם מאן SU של דן/יונייטד טורס. הנה תמונה של 2346 בקו 222 מול טרמינל 1 שהועלתה לפורום מזמן ע"י חברנו ע'. לאחר יונייטד טורס עבר הקו גלגולים שונים: הופעל תקופה מסויימת ע"י "תור בוס", אחר כך עבר לתפעול של אגד במקביל לקיצורו לרכבת מרכז והופעל עם מידיבוסים מאן איריזר (להלן התמונה של 88-056-01 במסוף רכבת מרכז, מתוך אתר אגד) ולבסוף עבר לתקופה קצרה לתפעול של ז'אק יולזרי עד שבוטל לחלוטין במקביל לפתיחת קו הרכבת לנתב"ג.
הנה האיריזר של אגד...
תמונה
 
קו 222 הופעל כמדומני משנות ה-80 ע"י יונייטד..
הקו פעל בשנים הראשונות בין מלון דן פנורמה לנתב"ג דרך רכבת מרכז ונתיבי איילון. המכונות היו מדגם מאן SU של דן/יונייטד טורס. הנה תמונה של 2346 בקו 222 מול טרמינל 1 שהועלתה לפורום מזמן ע"י חברנו ע'. לאחר יונייטד טורס עבר הקו גלגולים שונים: הופעל תקופה מסויימת ע"י "תור בוס", אחר כך עבר לתפעול של אגד במקביל לקיצורו לרכבת מרכז והופעל עם מידיבוסים מאן איריזר (להלן התמונה של 88-056-01 במסוף רכבת מרכז, מתוך אתר אגד) ולבסוף עבר לתקופה קצרה לתפעול של ז'אק יולזרי עד שבוטל לחלוטין במקביל לפתיחת קו הרכבת לנתב"ג.
הקו לא קוצר לרכבת מרכז אף פעם.
 
לא בדן. אחר כך הוא קוצר.
אם אני זוכר טוב, באגד רוב הנסיעות היו יוצאות מרכבת מרכז.
גם לא בתור בוס ולא בז'ק יולזרי. כל הרעיון של
הקו היה לספק קישור ישיר בין אזור המלונות לנתב"ג. למיטב ידיעתי וראייתי, הקו לא קוצר אף פעם.
 

846

Active member
אתה טועה...
באגד היו נסיעות שיצאו מהרכבת.
הקו לא קוצר מעולם. את הסידור באגד
אני קיבלתי ב 1.8.02 כשהקו עבר מתור-בוס לאגד יחד עם שני שותפים וה 86-748-01 לאחר זמן מה הגיע ה 056 חדש עבור הסידור. מאוחר יותר עבדתי על הסידור גם עם ה 846 תבד"ל.
 
הקו לא קוצר מעולם. את הסידור באגד
אני קיבלתי ב 1.8.02 כשהקו עבר מתור-בוס לאגד יחד עם שני שותפים וה 86-748-01 לאחר זמן מה הגיע ה 056 חדש עבור הסידור. מאוחר יותר עבדתי על הסידור גם עם ה 846 תבד"ל.
אז מסתבר שלא טעיתי אחרי הכל...
 

mister K

New member
הקו לא קוצר מעולם. את הסידור באגד
אני קיבלתי ב 1.8.02 כשהקו עבר מתור-בוס לאגד יחד עם שני שותפים וה 86-748-01 לאחר זמן מה הגיע ה 056 חדש עבור הסידור. מאוחר יותר עבדתי על הסידור גם עם ה 846 תבד"ל.
משום מה זכרתי שהיו נסיעות שיצאו מהרכבת.
לפחות בתקופה האחרונה לפעילותו של הקו.
 
לא התכוונתי לויסות.
אני התכוונתי לנסיעות שהתחילו מהרכבת. בכלל לא זכרתי שבתקופת אגד הקו המשיך לדן פנורמה. אבל אם ג'קי אומר אחרת אז הוא יודע.
חוץ מג'קי, נראה לי שגם עדות ראייה יומיומית של
האוטובוסים והתחנות בקו 222 בתקופת אגד לאורך רח' הירקון בת"א-יפו, יכולות להוות חוות דעת מספיק מהימנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה