../images/Emo35.gif תנועת הרכבת התחתית מתחת לאדמה
תנועת הרכבת התחתית מתחת לאדמה
שאלתי את עצמי היום (ואני קצת מרוחק מאיזה ספר די עב-כרס בנושא התחתית הלונדונית שברשותי) לגבי אופן התנועה של הרכבת התחתית במחילותיה/מנהרותיה/תעלותיה. אני מניח שישנם כמה שלבים מוגדרים, משהו שאפשר לתמצת ולסכם בכמה מילים, אולי איזה תרשים, עקרון שחוזר על עצמו ברוב הערים, לא? נניח, האם רוב תחלופת הקווים נעשית בתחנות העלאת הנוסעים או דווקא במרכזי שירות לצידי הדרכים. כמה אקסצנג'ים (זו המילה?) יש לכל קו? ומה לגבי מספר מקסימלי של רכבות באותו קו (לשני הכיוונים)? אשמח לשמוע דעות/תגובות/הצעות..
שאלתי את עצמי היום (ואני קצת מרוחק מאיזה ספר די עב-כרס בנושא התחתית הלונדונית שברשותי) לגבי אופן התנועה של הרכבת התחתית במחילותיה/מנהרותיה/תעלותיה. אני מניח שישנם כמה שלבים מוגדרים, משהו שאפשר לתמצת ולסכם בכמה מילים, אולי איזה תרשים, עקרון שחוזר על עצמו ברוב הערים, לא? נניח, האם רוב תחלופת הקווים נעשית בתחנות העלאת הנוסעים או דווקא במרכזי שירות לצידי הדרכים. כמה אקסצנג'ים (זו המילה?) יש לכל קו? ומה לגבי מספר מקסימלי של רכבות באותו קו (לשני הכיוונים)? אשמח לשמוע דעות/תגובות/הצעות..