שלום לכולם

Balancedflow

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo20.gifשלום לכולם../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif

מי מאיתנו לא מכיר את "רסקיו רמדי"? אותה תמצית הצלה שעוזרת ומרגיעה אותנו, לפני בגרויות, לפני ראיון עבודה, לפני מבחן נהיגה או תאוריה, ואפילו לפני ובמהלך לידה? ניתן לשער שרובנו המוחלט נחשף בשלב כזה או אחר של חייו אל אותו בקבוקון קטן, עם התמצית המופלאה, אבל כמה מאיתנו יודעים, מהי באמת אותה תמצית? "רסקיו רמדי" היא פורמולה המורכבת מחמש מתוך 38 תמציות שנתגלו אי שם בשנות ה-30,.במהלך חיפוש שערך במשך כשש שנים ד"ר אדוארד באך, רופא והומאופת אנגלי. כרופא, הוא שם לב כי את מחלותיהם הפיזיות של החולים, מלווים מצבים שונים של חוסר איזון נפשי. כמו כן הוא שם לב כי מתח ממושך הנובע מרגשות בלתי חיוביים, כגון כעס, פחד, דאגה ועצבנות, מחליש בצורה דראסטית את מערכת החיסון של האדם (עובדה שאומתה כיום מבחינה מחקרית). מחלה הינה ההתבטאות ברמה הפיזית של חוסר איזון ברמה הרגשית. מטרתן של התמציות שמצא היא לטפל באדם השלם, ולא בסימפטומים המתבטאים בו. ד"ר באך אמר "בריאות היא המורשת שלנו. היא זכות בסיסית. זוהי האחדות השלמה והמלאה בין הגוף, הנפש והמחשבה. זהו לא אידאל רחוק מכדי להשיגו, אלא רעיון קל, וטבעי, שרבים מאיתנו פשוט לא מבחינים בקיומו." בפורום הזה, ננסה להכיר קצת יותר לעומק את השיטה, את המהות של כל אחת ואחת מהתמציות, את ההקשרים שלהן למצבים הרגשיים שאנחנו נתקלים בהם בחיי היומיום, את האינטראקציה של התמציות עם אבני מרפא, ועם אמצעים אנרגטיים נוספים. וגם את אופני הטיפולבעזרת התמציות בילדים ובבעלי חיים. אני מזמינה אתכם לשאול שאלות, לספר, להתייעץ וגם להביא מנסיונכם הפרטי עם השיטה, כמטפלים ומטופלים. כולי תקווה שהפורום הזה יאיר את עינכם, יעשיר אתכם ויפתח לכם פתח להכרות עם דרך חיים חדשה, של התבוננות פנימה, והגעה לאיזון, לפתיחות רוחנית ולחיבור עמוק יותר עם עם העצמי, עם הטבע ועם החברה בה אנו חיים.
 
מזל טוב ותתחדשי

בדיוק אתמול חשבתי שוב על ה"רסקיו רמדי" הטובה. האמת היא שאני אוהבת גם לשתמש שתמצית מספר 33 הלוא היא ה- walnut בתהליכי שינוי- מה דעתך?
 

Balancedflow

New member
../images/Emo51.gif רבה - מקווה שכולנו נתחדש כאן../images/Emo70.gif

אכן, תמצית האגוז -Walnut טובה מאוד בתהליכים של שינוי, כי היא מנתקת מהקיבוע של דרך חשיבה מסויימת. היא גם ידועה בכינוי " שוברת הקשרים". ויותר מזה, היא בעצם נותנת לאדם המשתמש בה תחושה של הגנה, כאילו הוא עטוף בבועה שקופה ששומרת עליו, וזה בהחלט מקל על התהליך... בכל שבוע נלמד קצת יותר לעומק על כל אחת מהתמציות ויכול מאוד להיות שנתחיל מהתמצית הזו, כיון שהיא תמצית מאוד בסיסית ומאוד משמעותית.
 
אם מותר לצטט את באך.

אז הוא אמר (כתב) ש"הרסקיו זה הדבר הראשון שלוקחים כאשר לא לא יודעים מה לקחת והדבר האחרון שלוקחים כשכל התערובות שנוסו לא הצליחו לטפל בחוסר הנוחות" חוסר-נוחות זה המילה שדר' באך השתמש לרוב, במקום להשתמש במילה "מחלה".
 
מזל טוב וברכות על הפורום החדש ../images/Emo140.gif

אשמח להשתתף, להיתרם ולתרום. שבת שלום
 

cותי

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo141.gifברכות לפתיחת הפורום../images/Emo41.gif../images/Emo141.gif

 
למעלה