אז מה קרה בוילה?

וואי אישה, תנשמי.

בסדר, אנחנו נראה היום בערב. זכותי המלאה להביע דעה ולהגיד מה אני חושבת. לא אמרתי לך להאמין ולא אמרתי שיש לדברים שכתבתי בסיס. כתבתי שנראה לי הכי הגיוני שזה מה שקרה וגם נימקתי. עזבי את זה שהוספתי שלא צריך להאמין לשמועות ושיש לחכות למשדר המרכזי.
 

cookies10

New member
איזה יופי סוף כל סוף יש לו סיגריות

הוא מעשן ונראה מבסוט מי נתן לו בסוף סיגריות מעניין מי יודע שיגיד מאיפה ליוסי יש סיגריות...
 
מישהו יודע מה קרה לשדיור היום בצהריים?

פתאום נפסקו השידורים, ושמעתי פה שמועות רבות שהיה מכות, ששי מעורב בהן, ושהיו שוטרים בוילה... אז מה באמת קרה??? מישהו יודע? כי השידורים חזרו, אמנם בלי קול, אבל הם גם נראים רגועים כאילו כלום לא קרה...
 

האח85

New member
למען הסר הספקולציות

שפרה יודעת מיום שלישי שעבר שמגיע דייר חדש לוילה, אחרי השיחה עם צבר ולאון על אשר בסלון, היא אמרה שהיא שמעה מהרמקול.... אני באמת לא נכנס כדי להמציא דברים, היא באמת אמרה את זה... ונדמה לי אפילו ששלחתי על זה הודעה ביום רביעי שעבר
 

ליאורי13

New member
השידור חזר ועל פניו נראה שלא קרה כלום

הם מתנהגים כרגיל? או שמא אני טועה?
 

BeN ShaDe

New member
משתתף בצערו של שי.

אבל עדיין - מה קורה מפה? האם הוא ייצא להלוויה ויחזור? האם הוא פרש ולא יחזור? האם באותו ערב גם שי וגם שפרה יילכו הביתה יוסי יחייך לעבר המיליון? רציתי ששי יעוף (אם באמת הוא יפרוש) , אבל לא בדרך הזאת... אבל צריך לחכות לשידור של 9. באמת שאני כבר לא יכול לחכות.
 

דורוN

New member
באמת לא בכזו דרך

עכשיו הוא יצא כקורבן ולא בתור....(עדיף לא להגיד לאחר מה שקרה)
 

clearer

New member
אין סיכוי לדעתי ששי לא חוזר

נראה לי שיצא לכמה שעות להיות עם המשפחה ואז יחזור.
 

דינה128

New member
מודיעים לדיירים רק על קרבה ראשונה

הדיירים חותמים שמודיעים להם רק על מוות במשפחה המצומצמת. אם דודה נפטרה, שי אפילו לא צריך לשבת שבעה. למה שיפרוש?
 

jaycom

New member
ב NRG כתוב ששי עזב

בגלל "אירוע משפחתי מצער" http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/801/044.html?hp=0&loc=3&tmp=897 ואני שואל.. אז למה קשת לא מודיעה? בשביל להמשיך לSMS לו?
 

BeN ShaDe

New member
כמו שאמרתי כבר...

משתתף בצערו של שי. אבל עדיין - מה קורה מפה? האם הוא ייצא להלוויה ויחזור? האם הוא פרש ולא יחזור? האם באותו ערב גם שי וגם שפרה יילכו הביתה יוסי יחייך לעבר המיליון? רציתי ששי יעוף (אם באמת הוא יפרוש) , אבל לא בדרך הזאת... אבל צריך לחכות לשידור של 9. באמת שאני כבר לא יכול לחכות.
 
למעלה