בוקר טוב יקיריי , כל הבלה בלה שלנו לכאן

BEAUTY האחת

New member
../images/Emo41.gifבוקר טוב יקיריי , כל הבלה בלה שלנו לכאן

שייהיה אחלה יום עם הרבה בריאות . ובבקשה בלי שפה לא נאותה
 
בטוחה שכן, סיפרו לי שהם מקבלים

על ההשתתפות שלהם בגלגל ההצלה כסף, אם כך גם אריק וגם אבי ניראה לי שישתתפו בגלגל,הלוואי שאחד מהם או אביבה אבידן יעלו לגמר
 
אבי טלדנו הוא האחרון שהודח וזה אומר

שהוא קיבל יותר אסמסים מאשר אריק סיני ואביבה, אז כדי שאילנה לא תחזור כדאי לאוהדים של רוחמה לתמוך באבי טולדנו
 
../images/Emo130.gif../images/Emo221.gifיותר חשוב מהכסף הנוסף שיקבלו

הבנתי שמי שלא יגיע להשתתף בגל ההצלה בעצם מפר את החוזה עם ההפקה ויהיה צפוי לקנס ולתביעה.
 
חס וחלילה

מאוד שמחתי שאביבה הודחה חבל שאין במאקו את הקטע שבו אביבה מודחת רציתי להתענג על הקטע הזה עוד פעם
 
../images/Emo203.gifלמה?../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אני חושבת שנעשה איתה עוול עם המקרה של בני וביטר. הם יצאו מכלל שליטה בכל ההתייחסותם והתנהגותם אליה. יש קודים התנהגותיים בחברה ושניהם לא פעלו על פיהם בצורה גסה. מה שבני עשה לה ביום חזרתה מביקור נכדה החדש בבית החולים לא היה יפה. את המרמור שלו ועל כך שלא נתנו לו לצאת לראות את הנכדה שלו היה צריך לעשות מול ההפקה ולא מול אביבה.
 
חדר חזרות- רוחמה המהממת, אדם ומייקל הרפס

עושים חזרה ל"יום יבוא"! מישהו יודע למה בני לא שם? החליט שהוא פורש...? לא התעורר הבוקר למונית לנווה אילן? בדייט עם בריז'יט?
 
../images/Emo9.gifהייתי רוצה שיהיה בדייט עם בריג'י

ושיפרקו ביחד מאגרים של מצבורים מיניים ביניהם. תמיר אמר שבני יאחר בגלל התפילה.
 

בוףברכה

New member
בוקר לח.....

אנירואה...שהגלגל...דחוס... לחץ אוויר... ההיכל בתפוסה מלאה...
 

בוףברכה

New member
את גם קשורה לזה...איכשהו...

היעד -----> בית ג'וברין...(
+
מטרה ----> מילואים..
..פעילות מבצעית...שריון708 אמצעי תחבורה ----->
טרמפים+ציבורית.. ואז...הגעתי לבסיס... אחרי שעזרתי למבוגרת חביבה קולנית ודברנית להעלות ת'הליכון+הורדה לאוטובוס...(שבסופו של דבר הייתה צריכה לקחת קו אחר.., נסעה בדיוק לכיוון ההפוך....(היתפלאתי שעלתה איתי אמרה שהיא צריכה להגיע לאזור השרון.. ואחרי שעצרתי ת'נהג שיאסוף..נוסע אתיופי מבוגר שפיספס בתחנה.. וגם הצעתי לשלם על זונהבשימוש(עלתה כולה סאטלה מתנדנדת מצד לצד .לבושה פרובוקטיבי.. . איך היא הצליחה ללכת על ה
.. ..וצעקה על הנהג..(גם אתיופי..שיקח אותה..ואיך הוא רוצה להשאיר אותה..ככה.. ושהיא תחזיר לו...ואין לה כסף.. שהיא תיקח תטלפון שלו..שהיא תבוא לתחנה ..שהיא תשלח לו בדואר.. זה היה קורע.. הנהג אומר..כן ..את כל הזמן אומרת את זה..את והחברות שלך..אפעם אין לכם כסף.. והיא צועקת ..( הנחתי שעלתה מחבר העמים..)..כולל נפנופי ידיים ..." אתה רוצה להשאיר אותי כאן.. .."אני לא יכולה להישאר פה.."..ו..נכנסה ..הנהג צועק לה..הלו הלוו...היא היסתובבה קיבלה ג'ננה.. מה ..מהה..,.. הנהג..תלש לה.כרטיס..והוסיף.."..מילא לקחת אותך..אבל לקבל עלייך קנס..".. ..ובגלל ששמעתי לעצתו..המשכתי..איתו... לתחנה ב קו אחר... התיישבתי גם..צד ימין 2 במושב השני...הנהג..חובש כיפה..(סטייל בני אלבז..פילפל
..חריף.. מאחורי הנהג...ישבה דתיה... לפני ישבה חיילת ולידה מילואימניק..., המילואימניק ירד..., הנהג אומר לחיילת..אל תאמיני לו הוא לא..קצין.. הינה (והצביע עלי.....ואמר"הוא עלה..עם שובר נסיעה...ההוא מחק ת'תאריך וכתב ידנית..והראה לי תעודת מילואים פעיל..היה כתוב עליה סמ"ל.., זה יכול להיות קצין??.הצבא ייקח כזה בןאדם מפגר ויעשה ממנו קצין..אל תאמיני לו...זה אהבל.. הצבא לא. הדתיה מאחוריו..אמרה לו.."עכשיו מה שאתה עושה זה לשון הרע.. הנהג אומר לה זה לשון הרע?..."..וואלה הייתי יכול להוציא אותו שקרן..אבל לא רציתי להלבין את פניו..ברבים.. לחייב אותו להציג תעודה.. ואז עלה..איזה סהרורי.שנראה בדיוק כמו אלונה דניאל כולל השיער ומשקפיים.. שילם והיתיישב ליד החיילת... הנהג מרגיש משהו ביד שלו..ורואה דם.., " אומר לו תגיד אתה מדמם.., הוא אמר לו כן.. הנהג היתעצבן..ניקה ת'יד ב5 מגבונים לחים..... על כל מגבון שהנהג לוקח..הוא צועק בקול..מה קרה היום ..נהיה קן הקוקיה.., מה יש לאנשים.., קן הקוקיה היום ...ואומר לסהרורי ..".."קן הקוקיה קח..ו..הביא לו 2שינקה ...הנהג מיסתכל עלי מהמראה..היתפוצץ מצחוק.."..אומר לסהרורי אני מקווה שאין לך ..איידס.. ..הדתיה מאחורה...נחנקה... אח"כ..כבר ירדתי..ומשם המשכתי בטרמפים...הלכתי ימבה ברגל...כל הגן הלאומי.. הגעתי לבסיס..הקצינת קישור..היסתכלה עליי...אמרה לי..אתה חולה נפש..כמה הלכת.. הייתי..
אדום..ומזיע כמו עגבניה..חלוטה..(עוד רגע הייתה עושה לי אבו יויו..על הגבשלה.). ו..ישר..ל
מרפאה... הדופק..60\80...כולל 2 וחצי עירויים.. הקצין שלי ..יאן...אמר לי טוב..מתיי אתה רוצה לעשות מילואים.?.(הייתה הענות מלאה..של המילואימניקים.. אפחד לא הבריז.. ואז..הוא אומר לי..טוב טוב..יש לי תפוסה מלאה..אני משחרר אותך...ו..סידר לי טרמפ..עד הבית.. (ורק היסתלבטו עלי..., אוליי תחזור ברגל?..תרים רגלים..בוא תשכב..רוצה קומפרסים.. הבוקר...היתעוררתי רטוב..
.. שעוונית יש לך?.. איך את קשורה לזה?.. בזמן העירוי כששכבתי...צחקתי לעצמי..."תלך בשלום תחזור בשלום..".. הלכתי מזיע...ו...גמרתי..לח... .
 

מיק101

New member
גוט אס ווילן או או מאי גאד

למה כל כך ארוך? שמתי סימניה ואמשיך לקרוא בלילה
העיקר שחזרת, לי או לח......ל'משנה
 

בוףברכה

New member
5 שורות אחרות יספיקו לקריאה..

מהשאר ...תתעלמי... הייתי חייב לפרק.. על המיקלדת....
 
למעלה