הגמר
אחד מתוך שלושה

izmeral1

New member
BEAUTY האחת את כאן בזכות ולא בחסד. בני נתן =

לעם מתנה שקיבל מהקדוש ברוך הוא. די לפחד? כאן מהפוגענים והמכפישים הומוציאים לשון הרע..... ויחד אלה שכתבו שהוא הדברים הלא טובים נהפוך הוא. הם הם העבריינים שכותבים שקרים.. אסור להוציא הוצאת דיבה . והרבה נעשה כאן מדברים אלה. לצערי אני מגיבה כך. אין לי הרבה מה להוסיף אם רוחמה או מייקל היה הזוכה או אחר אבי אדם גם היה מקבל ברכות. אין רוע ממני ואוהבי ישראלל. כאן מבדילים עושים הפלייה והרבה רוע כמה מאלה שכתבו פה. הדגשתי לעידמון היקר. שאני הצבעתי בקישור לבני אלבז על הסקרים מדובר. ואז כתבתי שהוא המוביל. הגיבו לי אסור להאמין לסקרים. חחחה אסור לכתוב בלשון הרע . ערב טוב לך
לכולם. מזל טוב לבני אלבז
. יחד עם אחד ולא לפסול שום שירה.
 

מיק101

New member
למה את חושבת שלא קראו?

קראו ויודעים בדיוק איזה אדם הוא וזה מתאים לאלה שתומכים בו... אין מה לעשות, זו מדינתנו, הנכחדת אט אט....
 
שאם אני לא טועה סחרה בסמים וגנבה 40000$

וגילתה חוסר רגישות כלפי הציבור הדתי וצעקה בצרחות על אחת התאומות בגלל תספורת של חצי סנטימטר ואחר כך היא גם לא רצתה להתנצל למרות שאמרו שהתאומה היתה במשימה ושזה היה לטובתה
 

izmeral1

New member
פרידה הכט זה הכאט ועונשו...../images/Emo150.gif

חשבה שהיא כול יכול השרחף שתצך בפירגון לפליסטינאים. . התכוונה וטעתה בגדול. אלק מפרגנת על כול פיפיס גם למחבלים . והכנסת התנך לשירותים היה סוג של ביזיון לעם היהודי באשר הוא. על התספורת של התאמות לאחת שאמרה . והיה זה האיום המגעיל. ראי מותק צעקה אם ואני לא אקבל בגללך את התפורת שלי לא תדעי עוד יום כאן של צחוק. אמרמר לך את החיים. האם זו לא מפיונרית . בושה לכול השקרנים כאן. וגם איימה על ג'קי אתה בשביל כוס יין עוד תמכור את האימא שלך. זה נאמר אחרי הגב שלו אבל לאומה לדעת הקהל. העדר המשמיץ המשיך לנסות לדובב את האמת ואת הטוב. די כאן לגבי האומנים זה רק בגלל האפלייה שכול מי שבא מצפון אפריקה ספרדי בגלל . כמה הם פה כאלה שמתנגדים לחיות יחד ולהשלים שיש מקום לכולם בלב. .ץ מה כתוב על בני אלבז השקרים של כמה פה לסגנן מה שנוח להם. עלק מפיונר. כן צריך לפחד כי יש משקרים. ואחת לא צפסיקה לגיד ערס ועוד ערס. בושה. די הובתם אתם כמה פה והררוב נתן את שלו. מה לעשות . לא אצטרפף ללעג של כמה פה. ידודיתי לסביבה . לילה מתוקי לך ותיזהר מהרעים?
 

איקה21

New member
lotaria בהיכל שפטו את בני כזמר...ולא את

קורות חיו..... אפשר לחשוב שכולם היו שם טלית שכולה תכלת בני זמר ענק ובהחלט כזמר הגיע זו הזכיה.......
 
ישששששש בני אלבזזזז במקום הראשון ../images/Emo106.gif../images/Emo106.gif

ולכל אלה שלעגו עליי תאכלו את הלב בני אלבז זכה אכלתם אותה! חחחחחחח
בני אלבזזזז
 
מה אני אגיד לך...

חצופות ברמה גבוהה מה לעשות שיתמודדו על המציאות שלבני אלבז מגיע הזכייה
 
יש מלא ערסים אי אפשר להלחם בהם

ככה זה שמלא ערסים ופרחות בחרו בו יש מליונים כמוהם היום מלא ערסים מצליחים הם השתלטו על המוזיקה
 

izmeral1

New member
הבנתי מאיפה את מביאה סיפורי פוגי .קאתי ויקיפי

בויקיפידיה. כתבוב שהיה קרוב לארגון הפשע רק כי שר למען אותם ממלאים הופעות שלו. הוא הופיע למען הכיס שלו נטו. וכך כול אומן למען הכיס שלו. איפה את ואיפה ההגדרה שלך ושל כמה חוליגנים שהוא מפיונר. נקי יותר מהכתבה והתגובות שלכן כמה פה. עוד משהו חשוב. תיק אחד פיפלי אין נגדו. לא כאן ולא אי שם באמריקה. היכן היה. נכון כמו כול זמר או הצלחה קצת מתשתשת. אנשים מגיעים לכול השכבות שיש בעולם. הוא חזר בתשובה רק בגלל המגע שלו להימורים. יש לי גיסה אם היא לא מהמרת בכסף קטן כמובן. אז היא משחקת במטבעות דמה. סוג של הרגל מוזר ותקופתי. לי יש הרבה ידידים עורי דין יהלמונים. מכול השכבות איך שמתחיל חודש הדר הכוונה נכנס הם -.מחינים כול מיני מקומות הימורים. וכול לילה משחקים על סכומים גדולים. והם מפסיקים עד השבוע לפני חג הפסח. כך הם קצת מתנערים למציאות וגם עושים כוישר חחח. אז להמר זה גם בעיה בקטן או בגדול. על פרנק סינטרה הענק הוא המיפיונר הכי אינטילגנט שהיה בעלום הזה. ואף אחד לא כתב עליו מפיונר. הוא שהחזיק בגדולי הקיזינו של לאס וכאס. עם היהודי דין מרטין. ועם מי לא גם את הנשיא החזיק בכיס שלו הקטן. הנשיא קנדי- ג'ון קנדי הרי הוא היה אחד המטבחים בינו לבן מרלין מנרו.. אז סינטרה שר לגדולי המפיה וכך שמר על ראשו חחח ועל כיסו הכסף גם מטרה . כאן נאמר מפיונר הוא . אני פחדתי "חחח אז הצבעתי" ואהבתי ואוהבת אחרת הוא יחסל אותי" . אבל הבלים. אם ואני זמרת מופיעה למען פרנסתי. מכבדים אותי. ואני מסיים ההצגה ממשיך את דרכי. ואין רע בפרנסה. נכון בני אז גם היה אדם לא שומר את השבת. ומזה הכול. הכוונה היה אדם חילוני. כאשר אתה סוג של כזה זמר לא תמיד נכון הוא המקום הוא הנבחר? כוונה היא העולם קטן וכולו גשר צר מאוד. ומכאן הדרכים לא תמיד על פי בחירה שלנו. עד שיום אחד מאיר ומעיר- אותך האל. כמובון הרצון וממך האם בא הרבה. אז נכון אין הדבר העומד בפני הרצון. על כוח וחולשה יש הבדל. אתה חזק תשרוד חלש טיפול. אז היה בזמנו בני אלבז חלש. היום אתמול זה דף חדש. אמן לכולם. סתם דוגנית קטנה על זמר ענק מאמריקה ועל זמר יהודי נחמד קטן גדול כהיהודי. מקווה שיבינו מה אני כותבת. שבוע טוב לכולם.
 
כל כך הרבה אנשים סמסו לבני אלבז

ואת אומרת שמי סימס לו זה פרחות וערסיות? אז מה את רוצה להגיד שאם הוא זכה במקום הראשון אז סימסו לו הרבה ערסיות ופרחות זאת אומרת שכל המדינה קרחנה? לשם שינוי, למי את הצבעת?
 
למעלה