הגמר
אחד מתוך שלושה

חחחחחחחחחחחחחחח,למה אף אחד לא האמין?!

אני האמנתי. ומתפלאת על אוהדי רוחמה כאן בפורום שבמקום שלישי כבר די הרימו ידיים,מה קרה?! איפה האמונה שיכלה להמשיך? מה שכן,יפה שרוחמה פרגנה למייקל ובני ואני בהחלט מאמינה לה ששמחה עם המקום אליו הגיע,מקום בהחלט מכובד.
 

izmeral1

New member
גם בני אלבז פירגן לרומה. הוא נתן לה את השם פע

פעמונים הוא תמך והיא היתה אגרסיבית כלפיו כאשר היה לה כוח של דפנה וכמובן מי מייקל וכמובן מאדם. בכלל בני תמיד ידע להגיב לה יפה. אז היה לו בעיה כלפי ההצבעה שלה. ואז פעם אחת נתן לה כמה מילים. והיא. החזירה לו בגדול גם בניקוד וכמובן התבכיינה לה כדי לקבל עידוד והחלשת בני בחברותה שלא הייתה תמיד בסדר. ומאותה ההצבעה האומללה. שבא רוחמה בכתה על הבמא וטענה שבגללו. אריק חיבק מיד וכמובן גם אבי. הביצוע היה אבוד. ואז כולם הלכו איתה. כן רוחמה מבנים אותך. לעלות לשיר ? ולפני זה לקבל הערה לא יוצא טוב. חחח בני הבין מה הולך. ואסף את הכעס שלו. ומהערב ההוא הור רק מחבק באהבה את רוחמה יותר מאשר את השאר. כך הם עשו האחרים חיבקו אותה אבל רק בפנים בגב רק בני יצא טוב. כן רצה לא רצה כיבד אותה ונתן להמקום רשאון בהצבעה של המעטפות. תןדו תודו ושוב תודו. כולם פחדו ממנה חשבו שאם היא עברה את רוב ההדחות אז היא לגנר לא נצביע לה. נתנו לה מקום 4-3 לא יותר. והיא מבני היחידי קיבלה מקום ראון לחמישיה לגמר הכוונה< נכון רק היא נותרה הטובה ביותר כלפי בני גם ולא ראו זאת. לילה טוב מאחלת לכול זמרי התהילה הרבה הצלחה. כול אחד לי היה יחודי כול אחד נתן משהו ממנו. בסך הכול נהננו . אוהבת את כולם אין אצלי שחור לבן.
 

דקל69

New member
האמת שהייתי מאוד שמחה אם אדם היה זוכה אבל אין

לי ספק שאם יש מגיע אז לאלבז הגיע לזכות - הוא בהחלט הזמר, והדגש הוא על זמר הכי טוב בהיכל, גם מבחינה קולית ובעיקר במגוון הסגנונות שהוא יכול להתחבר אליהם ולבצע אותם בצורה מעולה. הייתש מחה אם את הצלע הנשית היתה מחליפה אישה אחרת, זמרת טוב יותר כמו אילנה או דפנה אבל העם בחר וברכות לרוחמה על המקום השלישי המכובד והקצת לא ברור מאליו עבורה.
 

shabeny

New member
מזל טוב לזוכה בהיכל התהילה

אקורד צורם ליווה את זכייתו של בני אלבז, דווקא בשיר הסיום אליו התכונן. כששר: "אם אשכחך ירושליים תשכח ימיני , תדבק לשוני לחיקי", תוך שילוב ידיו אל חיקו, בעוד שהכוונה המקורית במשפט היא : "תדבק לשוני לחיכי" כלומר (נאלמתי). אך אבות אכלו בוסר ושיניי בנים תתקנה, וכך בנו המסור שעלה ושר איתו את השיר בפעם השנייה השיב את כבוד השיר וכבוד האב.
 

בוףברכה

New member
שמתי../images/Emo23.gif..אפחד..לא נישאר .לחגוג עם בני..

או לשמוע .אותו..בשיר ניצחון... העיקר רוחמה מתבכיינת ש.."ציחקקו..לי בשיר..
.... בצ'יק....היתקפלו...כולם..
 
למעלה