העונה הכי טובה

../images/Emo41.gif העונה הכי טובה

אני יודע, זאת אחת מהשאלות הכי חרושות בפורום. אבל היי! אף גלגול של הפורום הוא לא שלם בלעדיה! אז מה אתם אומרים? + רצוי דירוג וגם הסבר.
 
הדירוג שלי

4- עונה שכל פרק בה נכתב על ידי מישהו אחר מהקאסט, ובעקבות כך כל פרק בה מפוצץ בבדיחות וכל אחד מקבל את הזמן שלו לזרוח. רואים שהיא נעשתה מאהבה, לדעתי זה השיא של הפיג'מות. "מ.ס. מנדלבאום", "המבורגרייה קטנה בטירוף", "שיר מקורי", "תחתונים", "שם קוד מוסטש", "חנוכת בית" - יש שם כל כך הרבה פרקים פנטסטיים, ויחד עם זאת אין שום ירידה באיכות באף פרק. העונה הכי טובה לא רק בפיג'מות, אלא בכל סדרה. 5- העונה הכי אנדרייטד לדעתי. מטורפת, משוגעת, ונכון שיש בה כמה פרקים חלשים ביותר, אבל הפרקים הטובים בה הם פשוט גדולים- "המבול" ו"אפס אפס אפס" הם לדעתי הפרקים הכי טובים של הסדרה בכל הזמנים. זאת העונה שאולי הכי נהניתי ממנה תוך כדי שהיא שודרה (הכי הייתי בעניין של הפיג'מות וגם היה לי את הפורום), תענוג גדול היה לצפות בה. 2- שלוש העונות הראשונות מאוד שונות מהבאות, וגם אותן מאוד אהבתי, הן יותר באות אצלי לידי ביטוי בתור נוסטלגיה. עונה 2 מייצגת אותן הכי טוב עם פרקים מעולים כמו "קחי אותי אלונה" ו"הנסיכה, הפורץ והבכיין". בכלל, עונה 1 הייתה עוד טיפ טיפונת פרווה (בעיקר בפרקיה הראשונים), ועונה 3 טיפונת עייפה, 2 הייתה השיא של העונות הראשונות. 1- העונה הטרייה מכולן, פה הכרנו את החבורה, למדנו על השגעונות של כולם ועל איזה כיוון הסדרה תופסת. קלאסיקה. יש פה כמה פרקים שמזכירים במהותם דווקא את עונה 4, וזה מעניין שהם נעלמו בעונות 2-3. החסרון היחיד? עוד יש הרגשה של טיפונת פרווה, כאילו אפשר להוציא מהם יותר. ואכן הוציאו יותר בעונות כמו 2, 4 ו5. 3- גם יופי של עונה, דומה מאוד לשנייה אבל לדעתי פה יש כבר כמה פרקים שבהם התחיל להיגמר להם הכוח. לא אהבתי, לדוגמא, את כל קו העלילה עם דידי- היא סתם עצבנה אותי. מה שכן, גרי בעונה הזאת פשוט קורע, קורע מצחוק, בפרקים כמו הפיג'מות חסרי המוח, אלונה חוזרת לחזרות, ובעיקר לגור איתו - זה עם הפרה הסכיזופרנית
7- התחילה רע מאוד, אני מסכים אתכם. אבל מבחינתי, החל מפרק 10 היא תפסה כיוון כלפי מעלה שלא ראינו בשתי העונות האחרונות, וקיבלנו כמה פרקים שייכנסו לפנתיאון הפיג'מתי, כמו "חדשות טובות", "הומור" ובעיקר "אושן". לקראת הסוף שוב הייתה קצת ירידה, אבל היא שווה מבחינתי מקום מכובד. 6- גם זו לא עונה מאוד חלשה, אבל בהחלט הכי חלשה מכולן. היא מייצגת מבחינתי את החולשה העיקרית של עונות 6-7 - האובר אקטינג של גרי, הילדותיות והשחיקה של עודד, ובעיקר המחסור בגיוון בתסריטאים, מה שיצר המון פרקי פילר חלשים.
 
MY TOP 3

מקום ראשון: עונה 4 - עצם הציפייה לחזרה שלהם גרמה לעונה הזו להיות מרגשת ומצחיקה. הפגרה עשתה להם טוב, מצד אחד כאילו לא הפסיקו לצלם, מצד שני כאילו הם חזרו עם כוחות ונולדו מחדש..וכמובן שימיתי
.. מקום שני: עונה 1 - נוסטלגיה, קלאסיקה, איך שלא תקראו לזה. העונה שגרמה לכולנו להתאהב בסדרה הזאת... מקום שלישי: עונה 2 - אמנם העונה הכי קצרה, אבל נמצאים בה פרקים חזקים: צוות לעניין א+ב, הטברנה של גרי, הפיג'מטרון, בעל הבית בא והולך, בליינד דייט..
 

pijamot2

New member
עונה (תרתי משמע)

כמו שכולם אמרו העונה הכי טובה היא עונה 4! בעונה הזאת ימית מגיעה ונתן חוזר, ובגדול. גם בעונה הזאת פחות פחדו לעשות קצת בדיחות שמתאימות יותר למבוגרים. הציון של העונה 10, ואחריה העונה הכי אהובה היא הראשונה- עם ציון של 9. אי אפשר לנצח את הקלאסיקה.
 
אחרי הרבה התלבטויות..../images/Emo131.gif

עונה 4: אמנם היה לי קשה להתרגל לחסרונה של אלונה, אבל ימית התגלתה כמגניבה (ויש לה אורנג'דה משלה
), וכמעט כל הפרקים בעונה הזאת הם על תקן גאוניים. עונה 2: פשוט היו בה הרבה פרקים שמאוד אהבתי, ביניהם הפיג'מטרון, בליינד דייט, ההמבורגרי מת מצחוק.. עונה 1: כי היא כזאת חמודה ונוסטלגית :) תמיד נחמד לראות שוב (בפעם המאה?) את הפרק הראשון עונה 3: פחות טובה מעונות 1-2, אבל עדיין יותר טובה מהחדשות. אני פשוט לא מצליחה להתרגל לעונות 5-7.. עונה 7: קצת קשה לי עם העונות החדשות, אבל השביעית דווקא נחמדה. היו בה כמה פרקים חלשים, אבל היו גם כמה שאהבתי (פרק מצולם, אושן וכמובן הפרק האחרון) עונה 5: אני מודה, אני לא זוכרת ממנה הרבה, אבל היא ללא ספק הייתה יותר טובה מעונה 6.. עונה 6: קצת עצוב לי לדבר עליה. חוץ מכמה פרקים טובים פה ושם (ג'ורה), העונה הזאת פשוט לא ראויה להחשב כאותה סדרה עם העונות האחרות.
 
מוזר לי

כשאנשים מדברים על עונה 5 ועל עונות 6-7 כאילו הם היינו הך. הצירוף הזה "עונות 5-7" פשוט לא מסתדר לי. אלה עונות מאוד שונות. לדעתי, בכל אופן, עונה 5 בנויה טוב עלילתית, יש בה הרבה הומור וברובו מתוחכם, והיא כוללת הרבה פרקים מהפכניים. עונות 6-7 סתמיות לעומתה.
 
עונה 5 לא משהו בכלל../images/Emo131.gif

עונה 6 נוראית. אם הייתי רואה רק אותה, בלי להכיר את הסדרה לפני, סביר להניח שלא הייתי טורחת לראות גם את שאר הסדרה. עונה 7 נחמדה. בעיקרון אני מתייחסת אליהן כגוש אחד כי מבחינתי מעונה 5 הסדרה התחילה להדרדר. זה לא אומר שלא היו בעונות האלו פרקים טובים או שלא נהניתי מהן, אבל בעיניי הן בהחלט פחות טובות מארבע העונות הראשונות.
 
דעתי בעניין

לדעתי העונה הטובה ביותר היא עונה 5, עונה שגם בה, בהשוואה להיום היו הרבה "פרקים מיוחדים" (וסליחה על הביטוי, הוא כבר מאוס פה) אבל הם היו יותר טובים, למרות חסרונה הבולט של ימית והיעלמותו של נתן.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מידרג! ../images/Emo9.gif

4 - יש צורך להסביר בכלל?! גם הפרקים הכי חלשים בעונה הזו הם פרקים שלא יפריע לי לראות אותם עוד 10 פעמים
1- עונה קלאסית, מלאה בשירים הזויים וממכרים שגם כשאהיה בן 80 ואנסה לשכוח את המילים שלהם, קשה לי להאמין שאצליח..
וכמובן, אומנם זו סדרה שיועדה לילדים, אבל כבר אז ההומור היה בוגר הרבה יותר
3 - אין יותר מדי מה להגיד.. עונה נחמדה, פרקים טובים, מצחיק.. בעיקרון מבחינתי זה בא ביחד עם 2, אני אישית אף פעם לא מבדיל איזה פרק בא מאיזה עונה מבין השניים
2 - כנ"ל מה שרשמתי למעלה
6 - עונה מרעננת, הרבה ימית ונתן, שיפור אופטימי לעונה 5 החלשה יותר, והפתיחת עונה הכי מושלמת שיש
7- עדיין לא עיכלתי מספיק את העונה כי היא הרגע נגמרה לי, אבל היו בה פרקים טובים יותר וטובים פחות.. ובסה"כ עונה נחמדה שהיה מהנה לצפות בה! 5- העונה החלשה ביותר של הפיג'מות.... וזה נובע מזה שלעונה הזו יש יותר מדי פרקים... עונה מאוד לא מרוכזת, מבולגנת, המון פרקים שהם רעיונות שלא הצליחו לבצע אותם כמו שצריך.. כמובן שהיו פרקים שנהנתי בהם, אבל היו גם הרבה פרקים שראיתי אותם פעם אחת, נתתי לזה אפילו עוד הזדמנות בויאודי... ואין לי כוח לבזבז עליהם את הזמן יותר
 

B R A Y E R

New member
מנהל
../images/Emo6.gif

זו עונה עם כ"כ הרבה פרקים מיותרים.... + דנה! : פרק עם פוטנציאל בלתי מושגת שרה טבעות צמחוני נגד מנדלבאום חלק ד' פרק 100מם (ה-אכזבה הגדולה של העונה) פרק כשר כה אמר זרתוסתרא עסק מסריח ארצה סוף העולם במדבר משפחה חורגת אותך חצילו כמובן היו לעונה גם פרקים טובים, ואני לא יכול להגיד שסבלתי מהעונה הזו כי באמת שהיו הברקות והיה מצחיק! אפילו מפרק הסיום נהנתי למרות שכמעט כל הפורום התאכזב ממנו
אבל כעונה זו הייתה ההכי חלשה! (למרות שתכלס, אי אפשר באמת לדרג עונות.. הרי בכל עונה יש את העליות והמורדות שלה.. ובתכלס הכל זה הפיג'מות
)
 
בלתי מושגת מיותר?! השתגעת?!

לך עכשיו לויאודי ותראה את הפרק שוב. קדימה, זוז! ונסה לא לחשוב על העלילה אלא תתמקד בבדיחות. במיוחד גרי בסוף. זה פרק גדול. וגם צמחוני, פרק כשר, ארצה וסוף העולם (פרק ענק) רחוקים מלהיות מיותרים. אני מסכים שזאת עונה עם הרבה פרקים מיותרים, ויחד עם זאת זו עונה עם הרבה פרקים אדי-פאקינג-רים.
 
וברצינות

זאת עונה עם המון שנינויות שקל מאוד לפספס, אני ממליץ בחום לשבת ולנסות לצפות גם הפרקים לא זכורים לך לטובה. תבוא בראש פתוח ותתפלא כמה זה טוב, גם אני הייתי צריך צפיות נוספות לרוב הפרקים בעונה הזאת.
 
אני חושב שיש משהו נורא נחמד

וסימבולי בזה שאחרי שהכול נגמר, כל המעריצים במבט כולל על הסדרה אוהבים כל כך את העונה הרביעית. הרוב לא נתנו להם סיכוי- החליפו סט, אין אלונה, הכול משתנה, אההההה. בתקופה שהעונה שודרה וגם אחריה זאת נחשבה לעונה הפחות טובה, וגם כיום יש קונצנזוס כזה בין אנשים שהם לא כאלה מעריצים כמונו אלא יותר בכיוון של "גדלו על הסדרה" שרק עונות 1-3 טובות. אבל הנה, אחרי שהכול נגמר, וכל המעריצים גדלו והתבגרו ויש לכולנו נקודת מבט שונה על הפרקים, ועל בדיחות, ועל מבנה, וכו', ויש כאן החלטה פה אחד שהעונה הרביעית הכי טובה. ופרס ההודעה האובר- דרמטית של השנה הולך ל..... (מצטער זאת פשוט העונה האהובה עליי בכל סדרה EVER, ועד עכשיו לא זכיתי להרבה תמיכה בנושא, אז כיף לי לראות את זה).
 
למעלה