השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.
ואולי להוסיף הרבה פרסומות חיצוניות לשבור את ה
האפור הנוראי הזה.
נסעתי היום בבוקר במערך 034 המחובר ל- 033
יחד עם העיתונאית סיביל ארליך המוכרת לכל חובבי הרכבת הרציניים בארץ. היא המשיכה לפסגה ואני ירדתי בתחנת גבעת התחמושת. הנסיעה היתה חלקה אך איטית להחריד. בזמן שבו נסענו מרחוב יפו ועד לגבעת התחמושת יכולתי להגיע עם כלי-הרכב הפרטי שלי למיני ישראל....למען האמת הרק"ל אטרקטיבית רק למי שאין כלי-רכב פרטי. לאלו מאיתנו שיש מכונית פרטית, הרכבת הקלה לא אטרקטיבית. ידוע שבעשר דקות ניתן לחצות את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי כך שהמסלול של הרק"ל איננו אטרקטיבי. היא איננה עוברת בגבעת-שאול, מלחה ותלפיות, ולפיכך היא לא מהווה אטרקצייה למירב תושבי ירושלים. כאשר ייבנה קניון חדש בבית חנינא - היא תהיה מיני אטרקטיבית. ולגבי מרכז העיר - הוא נראה הבוקר מכוער, אפור ושומם בשעה 10:55. ככל הנראה הירושלמים הבינו את הרמז, ועברו באמת לגבעת-שאול, מלחה ותלפיות בימי שישי בבוקר, שכן מרכז העיר לשעבר נראה פשוט איום ונורא, מלוכלך, ללא עצים גבוהים, ועם כסאות פלסטיק זול ברוב בתי הקפה הרדומים במילא לאורך כל השבוע... לעומת זאת, היה היום קניון מלחה מפוצץ מאנשים.
 

Y. Welis

New member
נסעתי היום בבוקר במערך 034 המחובר ל- 033
יחד עם העיתונאית סיביל ארליך המוכרת לכל חובבי הרכבת הרציניים בארץ. היא המשיכה לפסגה ואני ירדתי בתחנת גבעת התחמושת. הנסיעה היתה חלקה אך איטית להחריד. בזמן שבו נסענו מרחוב יפו ועד לגבעת התחמושת יכולתי להגיע עם כלי-הרכב הפרטי שלי למיני ישראל....למען האמת הרק"ל אטרקטיבית רק למי שאין כלי-רכב פרטי. לאלו מאיתנו שיש מכונית פרטית, הרכבת הקלה לא אטרקטיבית. ידוע שבעשר דקות ניתן לחצות את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי כך שהמסלול של הרק"ל איננו אטרקטיבי. היא איננה עוברת בגבעת-שאול, מלחה ותלפיות, ולפיכך היא לא מהווה אטרקצייה למירב תושבי ירושלים. כאשר ייבנה קניון חדש בבית חנינא - היא תהיה מיני אטרקטיבית. ולגבי מרכז העיר - הוא נראה הבוקר מכוער, אפור ושומם בשעה 10:55. ככל הנראה הירושלמים הבינו את הרמז, ועברו באמת לגבעת-שאול, מלחה ותלפיות בימי שישי בבוקר, שכן מרכז העיר לשעבר נראה פשוט איום ונורא, מלוכלך, ללא עצים גבוהים, ועם כסאות פלסטיק זול ברוב בתי הקפה הרדומים במילא לאורך כל השבוע... לעומת זאת, היה היום קניון מלחה מפוצץ מאנשים.
מה חדש בזה? הקניון מפוצץ תמיד וכל הרמי לוי
בתלפיות וגבעת שאול. ירושלים מזמן עיר למכוניות בלבד (ואכן גדושה בהן מבלי שנעשות הרחבות; כבר כמו בת"א אין מקום להחנות). אני כבר 8 שנים בה במוניות נטו, עד שיהיה לי רכב, כי לא ניתן להעריך זמני נסיעת אוטובוסים (וכבר הגעתי ל-50 דקות בנסיעה שהייתי יכול ברגל לעשות בפחות). היום גם זה פחות משתלם כי פקק יכול לצמוח בכל מקום.
 
מה חדש בזה? הקניון מפוצץ תמיד וכל הרמי לוי
בתלפיות וגבעת שאול. ירושלים מזמן עיר למכוניות בלבד (ואכן גדושה בהן מבלי שנעשות הרחבות; כבר כמו בת"א אין מקום להחנות). אני כבר 8 שנים בה במוניות נטו, עד שיהיה לי רכב, כי לא ניתן להעריך זמני נסיעת אוטובוסים (וכבר הגעתי ל-50 דקות בנסיעה שהייתי יכול ברגל לעשות בפחות). היום גם זה פחות משתלם כי פקק יכול לצמוח בכל מקום.
רמי לוי במישור אדומים עולה על כולם כי
זו החנות עם המבחר הגדול ביותר של לוי באזור והמחירים בה זולים מגבעת שאול או תלפיות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נסעתי היום בבוקר במערך 034 המחובר ל- 033
יחד עם העיתונאית סיביל ארליך המוכרת לכל חובבי הרכבת הרציניים בארץ. היא המשיכה לפסגה ואני ירדתי בתחנת גבעת התחמושת. הנסיעה היתה חלקה אך איטית להחריד. בזמן שבו נסענו מרחוב יפו ועד לגבעת התחמושת יכולתי להגיע עם כלי-הרכב הפרטי שלי למיני ישראל....למען האמת הרק"ל אטרקטיבית רק למי שאין כלי-רכב פרטי. לאלו מאיתנו שיש מכונית פרטית, הרכבת הקלה לא אטרקטיבית. ידוע שבעשר דקות ניתן לחצות את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי כך שהמסלול של הרק"ל איננו אטרקטיבי. היא איננה עוברת בגבעת-שאול, מלחה ותלפיות, ולפיכך היא לא מהווה אטרקצייה למירב תושבי ירושלים. כאשר ייבנה קניון חדש בבית חנינא - היא תהיה מיני אטרקטיבית. ולגבי מרכז העיר - הוא נראה הבוקר מכוער, אפור ושומם בשעה 10:55. ככל הנראה הירושלמים הבינו את הרמז, ועברו באמת לגבעת-שאול, מלחה ותלפיות בימי שישי בבוקר, שכן מרכז העיר לשעבר נראה פשוט איום ונורא, מלוכלך, ללא עצים גבוהים, ועם כסאות פלסטיק זול ברוב בתי הקפה הרדומים במילא לאורך כל השבוע... לעומת זאת, היה היום קניון מלחה מפוצץ מאנשים.
 
תמשיך לפסול כל דבר ללא בדיקות שטח !
מרכז העיר מטונף ונראה כמו ביב שופכין מאז אשתקד. אתה לא היית בישראל בשנות ה-70 ומכאן שאין לך שמץ של מושג כיצד נראה מרכז העיר באותה עת והוא היה נקי ! נקי בהרבה מהטינופת שבו הוא נמצא כיום. אתה באמת מצחיק אם אתה חושב שהרק"ל יותר אטרקטיבית מרכב פרטי....הצחקתני. מתי חצית את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי לאחרונה?? הזמן הממוצע 12 דקות במהירות מותרת. במהירות לא מותרת אני מסוגל לחצות את בגין כולו ב-4 דקות לכל היותר אילו ידעתי שלא אצולם במצלמות המהירות שם למרות שכולן מצלמות דמי למעט אחת, אבל אני לא לבד בכביש ולכן חייב להיזהר גם על חיי עוברי דרך אחרים כמובן. אתה יכול לא להסכים. הרי ברור ששנינו לא נסכים על הענין הזה לעולם בדיוק כפי שברור שלא נסכים כמעט על שום דבר אחר לעולם. איחרנו את הרכבת לתמיד כידוע. שבוע טוב ומבורך לך ולמשפחתך.
 
תמשיך לפסול כל דבר ללא בדיקות שטח !
מרכז העיר מטונף ונראה כמו ביב שופכין מאז אשתקד. אתה לא היית בישראל בשנות ה-70 ומכאן שאין לך שמץ של מושג כיצד נראה מרכז העיר באותה עת והוא היה נקי ! נקי בהרבה מהטינופת שבו הוא נמצא כיום. אתה באמת מצחיק אם אתה חושב שהרק"ל יותר אטרקטיבית מרכב פרטי....הצחקתני. מתי חצית את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי לאחרונה?? הזמן הממוצע 12 דקות במהירות מותרת. במהירות לא מותרת אני מסוגל לחצות את בגין כולו ב-4 דקות לכל היותר אילו ידעתי שלא אצולם במצלמות המהירות שם למרות שכולן מצלמות דמי למעט אחת, אבל אני לא לבד בכביש ולכן חייב להיזהר גם על חיי עוברי דרך אחרים כמובן. אתה יכול לא להסכים. הרי ברור ששנינו לא נסכים על הענין הזה לעולם בדיוק כפי שברור שלא נסכים כמעט על שום דבר אחר לעולם. איחרנו את הרכבת לתמיד כידוע. שבוע טוב ומבורך לך ולמשפחתך.
אביתר, אני הייתי שם בשנות השבעים, הששים
החמישים..כאזרח, כחייל, כסטודנט.. אז בוא לא "נייפה" את רחוב יפו של שנות החמישים - שבעים. הטינופת אגב באה מאנשים ולא מהרכבת...
 
אביתר, אני הייתי שם בשנות השבעים, הששים
החמישים..כאזרח, כחייל, כסטודנט.. אז בוא לא "נייפה" את רחוב יפו של שנות החמישים - שבעים. הטינופת אגב באה מאנשים ולא מהרכבת...
הצדק עימך. האוכלוסייה אז היתה הרבה יותר איכות
איכותית מזו של עכשיו וככל הנראה זו הסיבה הנוספת לזוהמה ברחוב. האליטה האשכנזית המשכילה כמעט נעלמה מהנוף...גם השכונה שלי היתה נקייה מאוד בשנות ה-70 וכיום היא דיר חזירים "כשר" למהדרין !
 

gen1

New member
נסעתי היום בבוקר במערך 034 המחובר ל- 033
יחד עם העיתונאית סיביל ארליך המוכרת לכל חובבי הרכבת הרציניים בארץ. היא המשיכה לפסגה ואני ירדתי בתחנת גבעת התחמושת. הנסיעה היתה חלקה אך איטית להחריד. בזמן שבו נסענו מרחוב יפו ועד לגבעת התחמושת יכולתי להגיע עם כלי-הרכב הפרטי שלי למיני ישראל....למען האמת הרק"ל אטרקטיבית רק למי שאין כלי-רכב פרטי. לאלו מאיתנו שיש מכונית פרטית, הרכבת הקלה לא אטרקטיבית. ידוע שבעשר דקות ניתן לחצות את העיר מצפון לדרום ברכב פרטי כך שהמסלול של הרק"ל איננו אטרקטיבי. היא איננה עוברת בגבעת-שאול, מלחה ותלפיות, ולפיכך היא לא מהווה אטרקצייה למירב תושבי ירושלים. כאשר ייבנה קניון חדש בבית חנינא - היא תהיה מיני אטרקטיבית. ולגבי מרכז העיר - הוא נראה הבוקר מכוער, אפור ושומם בשעה 10:55. ככל הנראה הירושלמים הבינו את הרמז, ועברו באמת לגבעת-שאול, מלחה ותלפיות בימי שישי בבוקר, שכן מרכז העיר לשעבר נראה פשוט איום ונורא, מלוכלך, ללא עצים גבוהים, ועם כסאות פלסטיק זול ברוב בתי הקפה הרדומים במילא לאורך כל השבוע... לעומת זאת, היה היום קניון מלחה מפוצץ מאנשים.
בכל עיר אחרת בעולם הטראמים איטיים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==28==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==29==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==30==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==31==
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה