השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
הרב-קו אולי לוקח...
אבל הנוסע סובל !!! הפיתרון הטוב ביותר לנוסע הוא אימוץ שיטת הדפסה מבוססת אמצעים טכנולוגיים חדשניים למניעת זיופים. אפשר לעבור למערכות כירטוס ממוחשבות כפי שיש כיום ברכבת ישראל. מערכת הכירטוס ברכבת ישראל היא ממוחשבת לחלוטין, כל כרטיס נסיעה מופק על ידי מערכת ממוחשבת הרושמת את נתוני ההפקה של הכרטיס (תחנת הרכישה, מספר מכונה, מספר קופאי, מוצא - יעד, סוג כרטיס, מספר הכרטיס שגם הוא ממוחשב, שעת ביצוע, אופן התשלום, מספר כרטיס אשראי, ואלידציה וכו...), במקרה כזה קשה מאוד לזייף אם בכלל אפשר... אם נהגי האוטובוסים הם אלה שמנהלים את עיסקי הכספים של כרטיס הרב-קו, אז כרטיס הרב-קו לא מביא שום תועלת למשתמשי התחבורה הציבורית, אלא רק לנהגים (מנקו), ולבעלי המניות של החברות המפעילות...
אני דווקא לא כל כך סובלת מהרב קו
אני קונה חופשי חודשי, מעבירה את הרב קו על המכשיר ונכנסת פנימה... אני מקווה שלא יתקלקל, כי אז יהיה קצת כאב ראש, אבל עד כה הכל היה טוב.
 

25306yosef

New member
אני דווקא לא כל כך סובלת מהרב קו
אני קונה חופשי חודשי, מעבירה את הרב קו על המכשיר ונכנסת פנימה... אני מקווה שלא יתקלקל, כי אז יהיה קצת כאב ראש, אבל עד כה הכל היה טוב.
למה בכלל צריך לחשוב על האפשרות לכאב ראש ?
את לא כל כך סובלת מהרב-קו בגלל שכנראה עוד לא חווית תקלה טכנית. למה בכלל צריך להגיע לתקלות מהסוג הזה כשבמקומות אחרים שאינם תחבורה ציבורית תקלות כאלה לא יכולות לקרות לעולם ?
 

euronitzan

New member
הרב-קו אולי לוקח...
אבל הנוסע סובל !!! הפיתרון הטוב ביותר לנוסע הוא אימוץ שיטת הדפסה מבוססת אמצעים טכנולוגיים חדשניים למניעת זיופים. אפשר לעבור למערכות כירטוס ממוחשבות כפי שיש כיום ברכבת ישראל. מערכת הכירטוס ברכבת ישראל היא ממוחשבת לחלוטין, כל כרטיס נסיעה מופק על ידי מערכת ממוחשבת הרושמת את נתוני ההפקה של הכרטיס (תחנת הרכישה, מספר מכונה, מספר קופאי, מוצא - יעד, סוג כרטיס, מספר הכרטיס שגם הוא ממוחשב, שעת ביצוע, אופן התשלום, מספר כרטיס אשראי, ואלידציה וכו...), במקרה כזה קשה מאוד לזייף אם בכלל אפשר... אם נהגי האוטובוסים הם אלה שמנהלים את עיסקי הכספים של כרטיס הרב-קו, אז כרטיס הרב-קו לא מביא שום תועלת למשתמשי התחבורה הציבורית, אלא רק לנהגים (מנקו), ולבעלי המניות של החברות המפעילות...
כל ההבדל בין המערכת של הרכבת לרב קו
הוא שבסוף התהליך ברכבת יש לך עוד חתיכת קרטון להיפטר ממנה וברב קו י לך במקרה הרע חתיכת נייר קטנה. מעבר לכך, מרגע שסיימת את ההטענה, השירות הוא עצמי לחלוטין (בדן) וכמעט עצמי (בכל החברות האחרות). ברכבת, אם חתיכת הקרטון היא ח"ח - קורה ולא מעט שהיא נשחקת ואז מתחילות הבעיות. השחיקה של הרב קו הינה נמוכה בהרבה. עכשיו, איך יוצא מכל זה, שהנוסע סובל בדיוק?
 

25306yosef

New member
כל ההבדל בין המערכת של הרכבת לרב קו
הוא שבסוף התהליך ברכבת יש לך עוד חתיכת קרטון להיפטר ממנה וברב קו י לך במקרה הרע חתיכת נייר קטנה. מעבר לכך, מרגע שסיימת את ההטענה, השירות הוא עצמי לחלוטין (בדן) וכמעט עצמי (בכל החברות האחרות). ברכבת, אם חתיכת הקרטון היא ח"ח - קורה ולא מעט שהיא נשחקת ואז מתחילות הבעיות. השחיקה של הרב קו הינה נמוכה בהרבה. עכשיו, איך יוצא מכל זה, שהנוסע סובל בדיוק?
ההבדלים המהותיים בין הרכבת לרב-קו,
1. ברכבת ישראל ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים עבור כל סוגי הנסיעות וכל סוגי הכרטיסים. כרטיס הרב-קו אינו מאפשר דבר זה. 2. ברכבת ישראל ניתן לשלם עבור כל סוגי כרטיסי הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיס הרב-קו אינו מאפשר דבר זה. 3. ברכבת ישראל מותקנת מערכת כירטוס ממוחשבת הפועלת בשדירה ארצית, כלומר, ניתן לרכוש בכל אחת מתחנות הרכבת את כל סוגי כרטיסי הנסיעה ברכבת. (בתחנת הרכבת בנהריה ניתן לרכוש כרטיס מרחובות ללוד). כרטיס הרב-קו אינו מאפשר דבר זה. 4. ברכבת ישראל מכירת כל סוגי כרטיסי הנסיעה מתבצעת באמצעות קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות. כיום, הטענת כרטיסי הרב-קו מתבצעת בעיקר באמצעות נהגי האוטובוסים ובתשלום במזומן בלבד !!! 5. כרטיס נסיעה מנייר תקף, מהווה למעשה מסמך משפטי חתום המאפשר למחזיק בו לנסוע בחינם ללא צורך בתשלום נוסף במקרה של תקלה טכנית. כרטיס הרב-קו אינו מהווה מסמך משפטי ובמקרה של תקלה טכנית אין למחזיק בכרטיס זה שום יכולת להוכיח שכרטיס הרב-קו טעון בכסף, ולכן במקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס במזומן בלבד עבור הנסיעה. לגבי שחיקת הכרטיס, הכרטיס לא אמור להישחק אם שומרים עליו בצורה נכונה. ואם לא שומרים על הכרטיס בצורה הנכונה גם כרטיס הרב-קו עלול להישחק או להיפגע, ואז הדבר חמור הרבה יותר...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מתלוננים על כרטיס הרב-קו,
במקרה של תקלה טכנית בכרטיס הרב-קו או בקורא הכרטיסים, יהיה על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס במזומן עבור הנסיעה למרות שכבר שילם ממיטב כספו על הטענת כרטיס הרב-קו (ערך צבור כלל ארצי/כלל מפעילי). 2. כרטס הרב-קו ניתן לפריצה ולזיוף: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=155034839 ________________________________- הפיתרון הטוב ביותר הוא הקמת קופות מאוישות וגם מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה מנייר כפי שיש כיום ברכבת ישראל. כרטיס נסיעה מנייר מהווה מסמך משפטי המאפשר למחזיק בו נסיעה בחינם ללא צורך בתשלום נוסף עבור הנסיעה. כרטיס הרב-קו אינו מהווה מסמך משפטי ובמקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים אין למחזיק בו שום אפשרות להוכיח שהכרטיס טעון בכסף, (ושוב, אני מדבר כמובן על ערך צבור ולא על כרטיסיות או חופשי חודשי. במקרה של ערך צבור, קבלה/חשבונית איננה יכולה לשמש כאסמכתא).
לא, הדבר הטוב ביותר לשלם עבור הנסיעה
בשקי אורז...
 

25306yosef

New member
לא, הדבר הטוב ביותר לשלם עבור הנסיעה
בשקי אורז...
הדבר הטוב ביותר הוא האפשרות לשלם עבור הנסיעה
בתחבורה הציבורית גם באמצעות כרטיסי אשראי. כרטיס הרב-קו מאפשר תשלום רק במזומן ולכן הוא אינו כרטיס חכם כלל, אלא כרטיס פרמיטיבי לחלוטין שאין בו שום תועלת. כרטיס הרב-קו אינו נותן הטבות ומבצעים שונים כפי שיש בחברות האשראי ובחברות העיסקיות השונות. כיום יש שפע של אתרי אינטרנט המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי החל מ- 3.90 ש"ח בלבד, אין שום סיבה שבתחבורה הציבורית לא ניתן יהיה אפשר לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. דוגמה לאתר אינטרנט המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.imusic.co.il/ אתר נוסף המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://music.walla.co.il/ אתר שלישי המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.ilovemusic.co.il/ ויש באינטרנט עוד שפע של אתרים כאלה המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיס הרב-קו אינו מאפשר את הלוקסוס הזה של אי שימוש בכסף מזומן...
 

cwen

New member
הדבר הטוב ביותר הוא האפשרות לשלם עבור הנסיעה
בתחבורה הציבורית גם באמצעות כרטיסי אשראי. כרטיס הרב-קו מאפשר תשלום רק במזומן ולכן הוא אינו כרטיס חכם כלל, אלא כרטיס פרמיטיבי לחלוטין שאין בו שום תועלת. כרטיס הרב-קו אינו נותן הטבות ומבצעים שונים כפי שיש בחברות האשראי ובחברות העיסקיות השונות. כיום יש שפע של אתרי אינטרנט המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי החל מ- 3.90 ש"ח בלבד, אין שום סיבה שבתחבורה הציבורית לא ניתן יהיה אפשר לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. דוגמה לאתר אינטרנט המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.imusic.co.il/ אתר נוסף המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://music.walla.co.il/ אתר שלישי המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.ilovemusic.co.il/ ויש באינטרנט עוד שפע של אתרים כאלה המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיס הרב-קו אינו מאפשר את הלוקסוס הזה של אי שימוש בכסף מזומן...
אתה יודע, גם כרטיס אשראי יכול להדפק
קרה לי כבר פעמיים, ואז צריך להתקשר לחברת האשראי ולהמתין עד שיגיע אחד חלופי. כאב ראש.
 

25306yosef

New member
אתה יודע, גם כרטיס אשראי יכול להדפק
קרה לי כבר פעמיים, ואז צריך להתקשר לחברת האשראי ולהמתין עד שיגיע אחד חלופי. כאב ראש.
אבל בכרטיס אשראי יש יתרון שאין בכרטיס הרב-קו
תמיד יש את האפשרות לרכוש מראש כרטיסי נסיעה מנייר, ואז אפשר לנסוע בחינם ללא צורך בתשלום במזומן לנהג האוטובוס במקרה של תקלה טכנית. בכרטיס הרב-קו האפשרות של רכישת כרטיסים מראש אינה רלוונטית במקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים. חוץ מזה, תמיד טוב שיהיו שני כרטיסי אשראי, ואז במקרה שכרטיס אשראי אחד נדפק יש כרטיס אשראי נוסף כגיבוי. כרטיס האשראי השני יכול להיות כרטיס אשראי חוץ בנקאי עם קו אשראי נוסף. קווי אשראי כאלה לא ניתן לקבל אצל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל. גם מבצעים, בונוסים, הטבות וכו... אין אצל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל למרות שהן חברות עיסקיות הפועלות למטרות רווח.
 

cwen

New member
אבל בכרטיס אשראי יש יתרון שאין בכרטיס הרב-קו
תמיד יש את האפשרות לרכוש מראש כרטיסי נסיעה מנייר, ואז אפשר לנסוע בחינם ללא צורך בתשלום במזומן לנהג האוטובוס במקרה של תקלה טכנית. בכרטיס הרב-קו האפשרות של רכישת כרטיסים מראש אינה רלוונטית במקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים. חוץ מזה, תמיד טוב שיהיו שני כרטיסי אשראי, ואז במקרה שכרטיס אשראי אחד נדפק יש כרטיס אשראי נוסף כגיבוי. כרטיס האשראי השני יכול להיות כרטיס אשראי חוץ בנקאי עם קו אשראי נוסף. קווי אשראי כאלה לא ניתן לקבל אצל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל. גם מבצעים, בונוסים, הטבות וכו... אין אצל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל למרות שהן חברות עיסקיות הפועלות למטרות רווח.
אז אפשר להצטייד ברב קו אנונימי שיהיה גיבוי
לפחות בכל הנוגע לערך צבור. אני דווקא לא מחסידי הרב קו, אבל מה שאתה מציע לא יכול לעבוד בתחבורה עירונית. זה שצריך להקים מכונות אוטומטיות ליד התחנות לרכישת כרטיס מראש, זה אני מסכימה. הנהג לא צריך להתעסק עם כסף. אבל זה לא ממש רלוונטי באיזה סוג של ארנק אלקטרוני משתמשים לצורך זה. יש סיבה שבכל העולם עוברים להשתמש בכרטיסים חכמים.
 

25306yosef

New member
אז אפשר להצטייד ברב קו אנונימי שיהיה גיבוי
לפחות בכל הנוגע לערך צבור. אני דווקא לא מחסידי הרב קו, אבל מה שאתה מציע לא יכול לעבוד בתחבורה עירונית. זה שצריך להקים מכונות אוטומטיות ליד התחנות לרכישת כרטיס מראש, זה אני מסכימה. הנהג לא צריך להתעסק עם כסף. אבל זה לא ממש רלוונטי באיזה סוג של ארנק אלקטרוני משתמשים לצורך זה. יש סיבה שבכל העולם עוברים להשתמש בכרטיסים חכמים.
ומה עושים במקרה של תקלה טכנית בקורא הכרטיסים
אצל נהג האוטובוס ? כרטיס רב-קו נוסף לא יכול לפתור את הבעיה הזו וגם לא 10,000 כרטיסי רב-קו נוספים, ואז יש צורך לשלם לנהג האוטובוס במזומן בלבד עבור הנסיעה. בכרטיסי הנסיעה מנייר אפשר להשתמש תמיד, גם במקרה שהנהג איבד את מנקב הכרטיסים, מכיוון שכרטיס הנסיעה מנייר הוא למעשה מסמך משפטי הממקנה למחזיק בו נסיעה בחינם, כרטיס הרב-קו אינו מסמך משפטי ובמקרה של תקלה טכנית על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד. לגבי תחבורה עירונית, אפשר למכור את כרטיסי הנסיעה הבודדים מנייר ברשתות השיווק ובחנויות השונות, ואז אין שום בעיה. אינני יודע מה קורה בתחבורה הציבורית בעולם, אני יודע היטב מה קורה ברכבת ישראל ובתח"צ בישראל, ברכבת ישראל מכירת כרטיסי הנסיעה מתבצעת בקופות מאוישות ובמכונות אוטומטיות ושם ניתן כיום לרכוש באמצעות כרטיסי אשראי את כל סוגי כרטיסי הנסיעה. כך צריך להיות אצל כל מפעילי התח"צ, מכירת כרטיסי נסיעה צריכה להתבצע רק בקופות או בחנויות או במכונות אוטומטיות ולא על ידי נהגי האוטובוסים.
 

cwen

New member
ומה עושים במקרה של תקלה טכנית בקורא הכרטיסים
אצל נהג האוטובוס ? כרטיס רב-קו נוסף לא יכול לפתור את הבעיה הזו וגם לא 10,000 כרטיסי רב-קו נוספים, ואז יש צורך לשלם לנהג האוטובוס במזומן בלבד עבור הנסיעה. בכרטיסי הנסיעה מנייר אפשר להשתמש תמיד, גם במקרה שהנהג איבד את מנקב הכרטיסים, מכיוון שכרטיס הנסיעה מנייר הוא למעשה מסמך משפטי הממקנה למחזיק בו נסיעה בחינם, כרטיס הרב-קו אינו מסמך משפטי ובמקרה של תקלה טכנית על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד. לגבי תחבורה עירונית, אפשר למכור את כרטיסי הנסיעה הבודדים מנייר ברשתות השיווק ובחנויות השונות, ואז אין שום בעיה. אינני יודע מה קורה בתחבורה הציבורית בעולם, אני יודע היטב מה קורה ברכבת ישראל ובתח"צ בישראל, ברכבת ישראל מכירת כרטיסי הנסיעה מתבצעת בקופות מאוישות ובמכונות אוטומטיות ושם ניתן כיום לרכוש באמצעות כרטיסי אשראי את כל סוגי כרטיסי הנסיעה. כך צריך להיות אצל כל מפעילי התח"צ, מכירת כרטיסי נסיעה צריכה להתבצע רק בקופות או בחנויות או במכונות אוטומטיות ולא על ידי נהגי האוטובוסים.
אתה בסדר?
אני קמה בבוקר, וצריכה ללכת לסופר כדי לקנות כרטיס נסיעה לעבודה? וגם ברכבת יש קורא כרטיסים. בגלל מבנה הרכבת והתחנות שלה היא יכולה לשים אותו בתור שערים בכניסה. בכל מקרה, אני מפסיקה את הדיון. נזכרתי שאתה תקוע על המנטרה שלך, לא חשוב מה אומרים לך או מה העובדות בשטח.
 

25306yosef

New member
אתה בסדר?
אני קמה בבוקר, וצריכה ללכת לסופר כדי לקנות כרטיס נסיעה לעבודה? וגם ברכבת יש קורא כרטיסים. בגלל מבנה הרכבת והתחנות שלה היא יכולה לשים אותו בתור שערים בכניסה. בכל מקרה, אני מפסיקה את הדיון. נזכרתי שאתה תקוע על המנטרה שלך, לא חשוב מה אומרים לך או מה העובדות בשטח.
כרטיס נסיעה לעבודה ניתן לקנות מראש,
ברכבת ישראל אין כיום שום בעיה, יש קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות למכירת כל סוגי כרטיסי הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי.
 

amit1270

New member
הדבר הטוב ביותר הוא האפשרות לשלם עבור הנסיעה
בתחבורה הציבורית גם באמצעות כרטיסי אשראי. כרטיס הרב-קו מאפשר תשלום רק במזומן ולכן הוא אינו כרטיס חכם כלל, אלא כרטיס פרמיטיבי לחלוטין שאין בו שום תועלת. כרטיס הרב-קו אינו נותן הטבות ומבצעים שונים כפי שיש בחברות האשראי ובחברות העיסקיות השונות. כיום יש שפע של אתרי אינטרנט המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי החל מ- 3.90 ש"ח בלבד, אין שום סיבה שבתחבורה הציבורית לא ניתן יהיה אפשר לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. דוגמה לאתר אינטרנט המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.imusic.co.il/ אתר נוסף המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://music.walla.co.il/ אתר שלישי המאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על עיסקה בשווי של 3.90 ש"ח בלבד: http://www.ilovemusic.co.il/ ויש באינטרנט עוד שפע של אתרים כאלה המאפשרים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיס הרב-קו אינו מאפשר את הלוקסוס הזה של אי שימוש בכסף מזומן...
אין שום סיבה שלא יהיה אפשרי לטעון רב-קו
באמצעות כרטיס אשראי. ואגב, ככל הידוע לי, גם כרטיסי נסיעה רגילים אי אפשר לקנות בכרטיס אשראי. אם אני זוכר נכון (אני מוכן לבדוק את זה) המכונות בתחנות הרק"ל בירושלים כן מאפשרות טעינת רב-קו בכרטיס אשראי.
 

25306yosef

New member
אין שום סיבה שלא יהיה אפשרי לטעון רב-קו
באמצעות כרטיס אשראי. ואגב, ככל הידוע לי, גם כרטיסי נסיעה רגילים אי אפשר לקנות בכרטיס אשראי. אם אני זוכר נכון (אני מוכן לבדוק את זה) המכונות בתחנות הרק"ל בירושלים כן מאפשרות טעינת רב-קו בכרטיס אשראי.
ומה לגבי כרטיס נסיעה בודד ?
ברכבת ישראל ניתן לרכוש בכרטיסי אשראי את כל סוגי כרטיסי הנסיעה. אצל רוב מפעילי התח"צ (אוטובוסים) הטענת כרטיס הרב-קו אפשרית רק על ידי נהגי האוטובוסים ובתשלום במזומן בלבד. הטענת כרטיס הרב-קו בירושלים אינה מאפשרת שימוש בכרטיס הרב-קו במקומות אחרים בארץ אלא רק בירושלים, וזהו אחד החסרונות הגדולים של כרטיס הרב-קו, ואחת הסיבות לכך היא הרפורמה בתח"צ שיצרה ריבוי מפעילי תח"צ וללא כירטוס אחיד כלל ארצי כפי שהיה פעם כשהיה רק קואופרטיב אגד. למרות הרפורמה בתח"צ, ניתן כיום עם כרטיסי הנסיעה של קואופרטיב אגד לנסוע בכל הקווים של קואופרטיב אגד בכל רחבי הארץ בהתאם לקוד המחיר של הכרטיס, דבר זה אינו אפשרי אצל מפעילי התח"צ האחרים.
 

amit1270

New member
ומה לגבי כרטיס נסיעה בודד ?
ברכבת ישראל ניתן לרכוש בכרטיסי אשראי את כל סוגי כרטיסי הנסיעה. אצל רוב מפעילי התח"צ (אוטובוסים) הטענת כרטיס הרב-קו אפשרית רק על ידי נהגי האוטובוסים ובתשלום במזומן בלבד. הטענת כרטיס הרב-קו בירושלים אינה מאפשרת שימוש בכרטיס הרב-קו במקומות אחרים בארץ אלא רק בירושלים, וזהו אחד החסרונות הגדולים של כרטיס הרב-קו, ואחת הסיבות לכך היא הרפורמה בתח"צ שיצרה ריבוי מפעילי תח"צ וללא כירטוס אחיד כלל ארצי כפי שהיה פעם כשהיה רק קואופרטיב אגד. למרות הרפורמה בתח"צ, ניתן כיום עם כרטיסי הנסיעה של קואופרטיב אגד לנסוע בכל הקווים של קואופרטיב אגד בכל רחבי הארץ בהתאם לקוד המחיר של הכרטיס, דבר זה אינו אפשרי אצל מפעילי התח"צ האחרים.
אני חושב שיהיה אפשר לקנות כל סוג כרטיס
אבל אני צריך לבדוק את זה.
 
להזכיר, הכרטיס הוא אותו כרטיס כמו באוטובוסים.
ולא חסרים כרטיסים חכמים כאלה גם באירופה...
"חלם! להחזיר מיד את כרטיסי הנייר!"
הוכחת שלא הכרת את פול ומשנתו:
ניסינו במשך שנים רבות ובעזרת מומחים מכל העולם לחשוב מה ייוותר אחרינו. פול הגיע למסקנה .....שרק הנייר ! כל מה שטבוע על מדיות מגנטיות ייכחד. רק מה שיהיה כתוב על נייר ישרוד. גם כיום ישנם ספרים בני 400-500 שנה ששרדו. שום מדיה דיגיטלית לא היתה שורדת 400-500 שנה. שום דיסק נוכחי לא ישרוד 100 שנה וגם בעוד 100 שנה, לא ניתן יהיה להשיג מכשיר או כונן בשבילו. גם אם תשמור בצד כונן חדש - הוא יתקלקל עם הזמן ולא יהיה שמיש וגם לא יהיה חיבור בשבילו בעוד 100 שנה. בכל פעם שמעבירים מידע ממדיה ישנה לחדשה - מאבדים מידע והרבה ! שום תמונה לא עוברת אחד על אחד ממדיה ישנה לחדשה. הצבעים והחדות נפגעים. גם אם לא רואים בעין רגילה. כולל קבצי TIF שלא שומרים על איכותם לאורך השנים. כבר מזמן הוכח שאין העתקה דיגיטלית מלאה בשום פורמט. רק מה שקיים על נייר שורד. הפאפירוס המצרי היה המצאה מעולה. עד היום שרדו פאפירוסים מאז. שום מדיה דיגיטלית לא היתה שורדת תקופת זמן כזו. וחלם הוא רק מי שחושב שאין תועלת בכרטיסי נייר. בזמן האחרון התחלת לזייף כהוגן. לא יודע מי הסית אותך נגדי אבל מבחינתי זה בסדר. חבל שאתה מתחבר עם הפרולטריון מהסוג הנמוך ביותר לצורך הענין. אשמח מאוד אם תימנע מתגובה לכל תוכן הודעה זו.
 
הוכחת שלא הכרת את פול ומשנתו:
ניסינו במשך שנים רבות ובעזרת מומחים מכל העולם לחשוב מה ייוותר אחרינו. פול הגיע למסקנה .....שרק הנייר ! כל מה שטבוע על מדיות מגנטיות ייכחד. רק מה שיהיה כתוב על נייר ישרוד. גם כיום ישנם ספרים בני 400-500 שנה ששרדו. שום מדיה דיגיטלית לא היתה שורדת 400-500 שנה. שום דיסק נוכחי לא ישרוד 100 שנה וגם בעוד 100 שנה, לא ניתן יהיה להשיג מכשיר או כונן בשבילו. גם אם תשמור בצד כונן חדש - הוא יתקלקל עם הזמן ולא יהיה שמיש וגם לא יהיה חיבור בשבילו בעוד 100 שנה. בכל פעם שמעבירים מידע ממדיה ישנה לחדשה - מאבדים מידע והרבה ! שום תמונה לא עוברת אחד על אחד ממדיה ישנה לחדשה. הצבעים והחדות נפגעים. גם אם לא רואים בעין רגילה. כולל קבצי TIF שלא שומרים על איכותם לאורך השנים. כבר מזמן הוכח שאין העתקה דיגיטלית מלאה בשום פורמט. רק מה שקיים על נייר שורד. הפאפירוס המצרי היה המצאה מעולה. עד היום שרדו פאפירוסים מאז. שום מדיה דיגיטלית לא היתה שורדת תקופת זמן כזו. וחלם הוא רק מי שחושב שאין תועלת בכרטיסי נייר. בזמן האחרון התחלת לזייף כהוגן. לא יודע מי הסית אותך נגדי אבל מבחינתי זה בסדר. חבל שאתה מתחבר עם הפרולטריון מהסוג הנמוך ביותר לצורך הענין. אשמח מאוד אם תימנע מתגובה לכל תוכן הודעה זו.
גם תגובה שמחזקת את דבריך?..

(בענייני הנייר, לא בעניינים אישיים) לפי הארכיון הלאומי האמריקאי, אורך חיים ארכיוני של מדיה מגנטית ודיגיטלית הוא 10 שנים. רק מיקרופילם שחור לבן עשוי לשרוד יותר מכך. ובניירות צריך להקפיד שהנייר יהיה נטול חומצה. נייר עיתון הוא לא כזה.
 

easylivin

New member
גם תגובה שמחזקת את דבריך?..

(בענייני הנייר, לא בעניינים אישיים) לפי הארכיון הלאומי האמריקאי, אורך חיים ארכיוני של מדיה מגנטית ודיגיטלית הוא 10 שנים. רק מיקרופילם שחור לבן עשוי לשרוד יותר מכך. ובניירות צריך להקפיד שהנייר יהיה נטול חומצה. נייר עיתון הוא לא כזה.
וגם קשורה מאוד לנושא הרב-קו, כמובן...
 
וגם קשורה מאוד לנושא הרב-קו, כמובן...
צר לי לאכזב.....הרב קו כבר זוייף...
ואין לי יותר מידע למסור כאן. רק הנייר הוא האמצעי הנכון כמובן. לא ניתן לזייף כרטיס מנייר עם מס' סידורי תואם ברגע שמגיעה הרכבת הקלה לתחנה. אם היית מבין ענין, היית יודע שזיוף הנייר קשה מזיוף מגנטי או מזיוף שטרות כסף ישראלים חדשים שהזיוף שלהם קל מאלו הישנים. כדי לזייף כרטיס מנייר, אתה צריך בזמינות בתחנה את המתקן שיטביע את המס' הסידורי הנכון ומיד, בצבע הנכון, בתרכובת הנכונה שלו ועוד. אבל צר לי שוב לאכזבך...המספרים הסידוריים בתחנה אינם עוקבים, אלא קיימים דילוגים מכוונים אחורה וקדימה כדי למנוע זיופים כך שאתה צריך להיות רובין הוד כדי לנחש איזה מס' להטביע על הכרטיס ברגע שמגיעה הרכבת. ומה תעשה עיוני? תטביע את המס' בסתר? ואם תטעה בספרה אחת???? ראיתי את המסר שלך ולא אתייחס לכלום ממנו משום שכל מה שכתבת שגוי לחלוטין עד הסוף והמרצע יצא מהשק - אתה מחפש מלחמות. אני לא צריך את זה וגם לא אותך. אל תתערב לי בבקשה במס' החברים שיש לי. אין לך שמץ של מושג מכלום ולא יהיה לך. שחרר בבקשה את הלחץ והייה שלום. או שתתנצל בפומבי או שפשוט לא יהיה כלום.
 

easylivin

New member
צר לי לאכזב.....הרב קו כבר זוייף...
ואין לי יותר מידע למסור כאן. רק הנייר הוא האמצעי הנכון כמובן. לא ניתן לזייף כרטיס מנייר עם מס' סידורי תואם ברגע שמגיעה הרכבת הקלה לתחנה. אם היית מבין ענין, היית יודע שזיוף הנייר קשה מזיוף מגנטי או מזיוף שטרות כסף ישראלים חדשים שהזיוף שלהם קל מאלו הישנים. כדי לזייף כרטיס מנייר, אתה צריך בזמינות בתחנה את המתקן שיטביע את המס' הסידורי הנכון ומיד, בצבע הנכון, בתרכובת הנכונה שלו ועוד. אבל צר לי שוב לאכזבך...המספרים הסידוריים בתחנה אינם עוקבים, אלא קיימים דילוגים מכוונים אחורה וקדימה כדי למנוע זיופים כך שאתה צריך להיות רובין הוד כדי לנחש איזה מס' להטביע על הכרטיס ברגע שמגיעה הרכבת. ומה תעשה עיוני? תטביע את המס' בסתר? ואם תטעה בספרה אחת???? ראיתי את המסר שלך ולא אתייחס לכלום ממנו משום שכל מה שכתבת שגוי לחלוטין עד הסוף והמרצע יצא מהשק - אתה מחפש מלחמות. אני לא צריך את זה וגם לא אותך. אל תתערב לי בבקשה במס' החברים שיש לי. אין לך שמץ של מושג מכלום ולא יהיה לך. שחרר בבקשה את הלחץ והייה שלום. או שתתנצל בפומבי או שפשוט לא יהיה כלום.
ממך לא אבקש יותר התנצלות.
אני מסיק שלא "קראת" את המסר האישי באמת, וזה שבחרת להוציא את זה לדיון פומבי - מעיד עליך יותר מכל דבר אחר עד עכשיו... אז שלום ולא להתראות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה