--- 13 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
ולראיין...
--- 13 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
--- 14 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
--- 17 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
--- 18 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
--- 19 ---עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
--- 20 --- ואחרונהעוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
אחלה תמונות! תודה!--- 20 --- ואחרונה
עד כאן.
ירושלים מספיק צבעונית...אחלה תמונות! תודה!
אני בטוח שזה עלה בעבר,למה בעצם לא צובעים אותה? אפילו גוון אחד ,זה יכול להיות נחמד.
תודה רבה, יפהפה!--- 20 --- ואחרונה
עד כאן.
--- 20 --- ואחרונה
עד כאן.
תודה--- 20 --- ואחרונה
עד כאן.
תודה רבה לגולש "קול קורא" על תמונותייך המעולו--- 20 --- ואחרונה
עד כאן.
עוד קצת תמונות מהיום הראשון של הרק"ל
ראשית, משהו שנצפה ברחוב יפו, ומסביר קצת את גודל המאורע.
תודה רבה לך על השרשור הנהדרהשקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
thanks a million!!השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
תודה!!!השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
הרכבת...השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
התרגלו למדרחוב משולב רקלת בכל העולם,הרכבת...
כירושלמי לשעבר עליתי לעיר כדי לראות את הפלא החדש...הרכבת הקלה...לאחר שנים שלא הייתי במרכז העיר היה משונה לראות את רחוב יפו ללא רכבים...ללא הפיח מהאוטובוסים... הרכבת נראית מרשימה...הנסיעה היתה נעימה אם כי היה צפוף....מתאר לעצמי שישתנה ברגע שיגבו תשלום... די מעצבן שהרכבת עוצרת ברמזורים...מקווה שזה ישתנה... דבר חשוב שראיתי הוא שהולכי הרגל לא מתייחסים לרמזורים...וחוצים במקומות אסורים...המקום שבו ראיתי סיכון גדול הוא רחוב יפו...שם המסילה היא באותו המפלס של המדרכה... אין גדר...אין אזהרה...הרכבת מגיעה בשקט.... אני מקווה שלא יהיו נפגעים מצד הולכי הרגל... בהצלחה לרכבת... ב. <ירושלמי לשעבר שעדיין אוהב את העיר>
אין לי אלא להצטרף בחום לדבריךהתרגלו למדרחוב משולב רקלת בכל העולם,
יתרגלו גם בישראל. כללי התעבורה שחלים בכל כביש חלים גם כאן, אולם כאן כמות כלי הרכב ברחוב נמוכה בסדרי גודל. מהירות הנסיעה של הרקלת ברח' יפו נמוכה מזו שבשאר הרחובות. למעשה הרחוב הזה יותר בטוח להולכי רגל מכל שאר הרחובות בעיר בהם נעים כלי רכב!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.