השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==42==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==43==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==44==
כנראה שכחו להוריד מתא הניהוג של אחד הקרונות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==45==
הדיילות בתחנות מסבירות לנוסעים...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==46==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==47==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==48==
 

אלכסיי03

New member
זה הזכיר לי משהו שנתקלתי בו לפני שלושה שבועות
זה לא ממש קשור, אבל טיפוסים צבעוניים יש כנראה לא רק בתחבורה הציבורית שלנו. התמונה המצורפת צולמה ברכבת התחתית של נפולי, איטליה, לפני שלושה שבועות. היתה שם חבורה של ערסים מקומיים בני טיפש עשרה, מאוד צעקניים שנראו תוקפניים ומאיימים, אבל בסך הכל לא הזיקו לאיש. ברגע שראו אותי עולה לרכבת עם מצלמה, ביקשו שאצלם אותם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==49==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==50==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==51==
על הגשר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==52==
וכמובן בלי מטומטמים אי אפשר...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==53==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==54==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==55==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==56==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==57==
מרכז השירות וחדר הנהגים של סיטיפס בפסגת זאב.
 

AlexYaa

New member
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
תודה, כל הכבוד! + שאלה
כולם מדברים על כך שזמן ההגעה מהקצה לקצה יקוצר לאחר התקנת יתר הרמזורים. השאלה שלי היא מה קורה עם מהירות הנסיעה של הרק"ל - הבנתי שעכשיו היא מוגבלת ל35 קמ"ש, זה ממש מעצבן לאור העובדה שהיא יכול לנסוע במהירות של עד 70 קמ"ש. אני מבין אם זה לצורך בדיקות והדבר זמני - אבל אם לאחר כל הבדיקות עדיין יגבילו את מהירות הנסיעה, אני כבר לא יודע עד כמה שווה יהיה להחליף רכב פרטי ברק"ל מטעמי קיצור זמן שלא בזמני הפקקים. (אני מבין שחייבים להגביל במקומות כמו במדרחוב יפו - אבל בשאר המקומות אני לא מצליח להבין)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה