השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.
לשם שינוי אפשר לצלם...
לשם שינוי הצלמים יכולים לצלם, כפי שרואים מתמונות שונות. שונה מה"נהלים" ש"רכבת ישראל" אמצה והרגילה את עובדי ההאבטחה שלה. שם הצלמלים היו עלולים לאבד את מצלמם ואף את ידיהם.
לא מבין בהצקות
אבל היו מאבטחים שהעירו לי ושאלו שאלות, כמו גם את מנהל הפורום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==25==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==26==
נוסעים בתחנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==27==
הרכבת ממשיכה דרומה לצורך חיוג ומעבר למסילה מס' 1.
 

easylivin

New member
==27==
הרכבת ממשיכה דרומה לצורך חיוג ומעבר למסילה מס' 1.
משהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.
אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
משהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.
אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
ויש גם את מספר הסידור
בפינה העליונה מימין., האמת שזה לא ממש מפריע.
 

easylivin

New member
משהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.
אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
* וגם: צריך להיות Mount Herzl.
רק כך ולא אחרת בשום פנים ואופן.
 

בועז ל

New member
משהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.
אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
|נו טוב, הקו השני כבר בביצוע

ואגב, אני בהחלט חושב שחובה להתחיל בהקדם האפשרי בביצוע הקו השני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה