השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
זה בסדר: גם אני לא ידעתי
. אגב, רשום לעצמך
שגם בביה"ח "הדסה עין כרם" צפוי להיבנות גשר רק"ל. בקטנה.
מעניין מאוד, בהחלט רשמתי!
אגב, האם ידוע לך מסלולו המתוכנן נכון להיום של הקו השני? האם יעבור במסלול המת"צ הנוכחי, או בתוואי אחר כלשהו?
 

בועז ל

New member
מעניין מאוד, בהחלט רשמתי!
אגב, האם ידוע לך מסלולו המתוכנן נכון להיום של הקו השני? האם יעבור במסלול המת"צ הנוכחי, או בתוואי אחר כלשהו?
השאלה מועברת אחר כבוד לכבוד הרב פיינשטיין.
לי לא ידוע דבר.
 

amit1270

New member
מעניין מאוד, בהחלט רשמתי!
אגב, האם ידוע לך מסלולו המתוכנן נכון להיום של הקו השני? האם יעבור במסלול המת"צ הנוכחי, או בתוואי אחר כלשהו?
יש תכנון לחבר בין שני הקמפוסים העיקריים
של האוניברסיטה העברית. מצד אחד הקו יתחבר להר הצופים כנראה מאזור גבעת התחמושת, ומהצד השני לגבעת רם באזור בנייני האומה או מהמלונות בשדרות הרצל.
 

easylivin

New member
יש תכנון לחבר בין שני הקמפוסים העיקריים
של האוניברסיטה העברית. מצד אחד הקו יתחבר להר הצופים כנראה מאזור גבעת התחמושת, ומהצד השני לגבעת רם באזור בנייני האומה או מהמלונות בשדרות הרצל.
האם יהיה מתישהו גם חיבור לתחנת הרכבת במלחה?
זה שהמת"צ מגיע לשם זה טוב ויפה כמובן, אבל כוונתי לחיבור ישיר לרשת הרכבות הקלות העתידית... ייתכן שזה יכול להגדיל את מספר הנוסעים ברכבת מבית שמש, ואף לשכנע בסופו של דבר את רכבת ישראל להגדיל את הקיבולת של הקטע ההררי (יש כמה וכמה שיטות לעשות את זה, ואתם בוודאי מכירים את כולן היטב).
 

amit1270

New member
האם יהיה מתישהו גם חיבור לתחנת הרכבת במלחה?
זה שהמת"צ מגיע לשם זה טוב ויפה כמובן, אבל כוונתי לחיבור ישיר לרשת הרכבות הקלות העתידית... ייתכן שזה יכול להגדיל את מספר הנוסעים ברכבת מבית שמש, ואף לשכנע בסופו של דבר את רכבת ישראל להגדיל את הקיבולת של הקטע ההררי (יש כמה וכמה שיטות לעשות את זה, ואתם בוודאי מכירים את כולן היטב).
אין מת"צ לתחנת מלחה (עדיין)
לא ידוע לי על תכנית מעשית לחיבור קו רק"ל למלחה.
 

amit1270

New member
יש כבר התחלה מסוימת בביה"ח הדסה.
"סולל בונה" מבצעת עבודות הכנה לתחנת הרק"ל.
לא רק שם
גם ברחוב הנטקה (ההמשך של רחוב הרצל) מתבצעות עבודות הרחבה וקירות תמך חדשים לבתים בצידו המזרחי כחלק מההכנה להמשך קו הרק"ל.
 
משהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.
אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
זוטות? המס' הקדמי חשוב ביותר ! צילום של
מערך מקדימה ללא מספר, הוא חסר ערך ארכיוני לחלוטין. צריך להחליף את המס' מקדימה למספרי ברזל בולטים ויפים אך חובה להשאיר מס' מקדימה. היה גם צורך להגדיל את המספרים בצדדים מלכתחילה. ואולי הכי חשוב: להחליף את הצבע האפור המכוער בכל הקרונות לצבעים עליזים וצבעוניים כאשר לא כל הקרונות צבועים באותה דוגמה. אפשר לצבוע כל מערך בצביעה יחודית רבת צבעים. במילא בקרוב הם יתמלאו בגראפיטי...
 
זוטות? המס' הקדמי חשוב ביותר ! צילום של
מערך מקדימה ללא מספר, הוא חסר ערך ארכיוני לחלוטין. צריך להחליף את המס' מקדימה למספרי ברזל בולטים ויפים אך חובה להשאיר מס' מקדימה. היה גם צורך להגדיל את המספרים בצדדים מלכתחילה. ואולי הכי חשוב: להחליף את הצבע האפור המכוער בכל הקרונות לצבעים עליזים וצבעוניים כאשר לא כל הקרונות צבועים באותה דוגמה. אפשר לצבוע כל מערך בצביעה יחודית רבת צבעים. במילא בקרוב הם יתמלאו בגראפיטי...
ואולי להוסיף הרבה פרסומות חיצוניות לשבור את ה
האפור הנוראי הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה