חדש חדש תעודת זהות של ה-

מצב
הנושא נעול.
דרור - אחלה דיווח! תודה לך

חדש חדש תעודת זהות של ה-
דרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
 

אורי404

New member
גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.

דרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.
את ה 88-000-01 לא ראיתי במציאות. כנראה, שבגלל שהוא דגם יקר/גבוה יותר, לוח השעונים בו מהודר יותר (הרי גם יש לו יותר מחמש כוח סוס). אבל גם לעומת ה-0404 (שזה הדגם הקודם), שולחן העבודה נראה לא ממש מרשים (שוב, אולי, כי זו גירסת הגימור הנמוכה ביותר). בכל מקרה, כפי שכתב "מרוקאי" לא ראינו כבר מרצדס מגרמניה כמה שנים, ואם האוטובוס יוכיח את עצמו, זה בהחלט, יהיה משהו-משהו.
 
לוח המחוונים

גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.
את ה 88-000-01 לא ראיתי במציאות. כנראה, שבגלל שהוא דגם יקר/גבוה יותר, לוח השעונים בו מהודר יותר (הרי גם יש לו יותר מחמש כוח סוס). אבל גם לעומת ה-0404 (שזה הדגם הקודם), שולחן העבודה נראה לא ממש מרשים (שוב, אולי, כי זו גירסת הגימור הנמוכה ביותר). בכל מקרה, כפי שכתב "מרוקאי" לא ראינו כבר מרצדס מגרמניה כמה שנים, ואם האוטובוס יוכיח את עצמו, זה בהחלט, יהיה משהו-משהו.
לוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
 
לגבי השולחן עבודה

לוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
לגבי השולחן עבודה
זה השולחן עבודה הסטנדרטי של הארגז אבל לוח השעונים עצמו יותר יפה ב404 וגם ב"ברק"ים וה"סער"ים הישנים
 

צחקן

New member
ברק OC 500 !!

לוח שעונים של ברק VOLVO שנת 99
ברק OC 500 !!
ב"ה חשיפה ראשונית מהדגם להרכבה. מחר בע"ה אשלימו. אחר - כך אוציא את ה O404, על אותה תבנית, עם טיפה שינויים. ותודהלך על העידכון! אביתר, איפה אתה?
 

אורי404

New member
דרך אגב, מאן.

לוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
דרך אגב, מאן.
הזכרת את מאן. דיברתי עם מישהו בחברת הסעה פרטית. יש להם וולוו B10M ומאן HOCL 16-290 עם גיר ידני (שתי המכונות, על מרכב עממי). הוא סיפר לי שהB10M היה באותה תקופה (שנות השמונים והתשעים) זול מהמאן, ולכן, חברות ההסעה הפרטיות קנו בהמוניהן אותם. הוא אמר לי שהוולוו צורך 1 ק"מ לליטר, ואילו המאן 3 ק"מ לליטר. הבדל משמעותי לכל הדיעות.
 

mister K

New member
לפחות הגיר הוא לא I SHIFT

לוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
לפחות הגיר הוא לא I SHIFT
 

אורי404

New member
חמש כוח סוס=חמש מאות.

גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.
את ה 88-000-01 לא ראיתי במציאות. כנראה, שבגלל שהוא דגם יקר/גבוה יותר, לוח השעונים בו מהודר יותר (הרי גם יש לו יותר מחמש כוח סוס). אבל גם לעומת ה-0404 (שזה הדגם הקודם), שולחן העבודה נראה לא ממש מרשים (שוב, אולי, כי זו גירסת הגימור הנמוכה ביותר). בכל מקרה, כפי שכתב "מרוקאי" לא ראינו כבר מרצדס מגרמניה כמה שנים, ואם האוטובוס יוכיח את עצמו, זה בהחלט, יהיה משהו-משהו.
חמש כוח סוס=חמש מאות.
 

fireman

New member
על זה אני יכול להרשות לעצמי

דרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
על זה אני יכול להרשות לעצמי
לענות בתור חולה מרצדס אכן 18 טון 360 כ"ס.
 

fireman

New member
לא בוגד בשום וולבו

בוגד בוולבו?!
לא בוגד בשום וולבו
מרצדס זה מרצדס ולא יעזור שום דבר למרות שהסיטארו מכוער אני אוהב מרצדס אני אוהב גם את הוולבו אצלי זה לא מגיע למצב כמו שלך שכל מה שהוא לא מאן נחשב לבגידה
 
אני לא אמרתי את זה

לא בוגד בשום וולבו
מרצדס זה מרצדס ולא יעזור שום דבר למרות שהסיטארו מכוער אני אוהב מרצדס אני אוהב גם את הוולבו אצלי זה לא מגיע למצב כמו שלך שכל מה שהוא לא מאן נחשב לבגידה
אני לא אמרתי את זה
אני דווקא נסעתי בסיטארו ואמרתי שהוא אחלה אוטו, אבל המ.א.ן הרבה יותר מהנה!!!
 
OC500RF

דרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
OC500RF
המדובר בשלדה של מרצדס (חברת-הבת שלה ליצור אוטובוסים מכונה EvoBus) עם רצפה מוגבהת (Raised floor). היא הוצגה לראשונה באוגוסט 2000. השלדה מיוצרת במפעלי מרצדס במנהיים, ועד כה נחתמו הסכמי הרכבה עם יצרני מרכב רבים, בהם קאאטנו הפורטוגזית, איריזאר והיספאנו הספרדיות, וכן TEMSA הטורקית. השלדות מיוצאות גם למזרח אסיה, למקסיקו (שם נקרא האוטובוס Multego), וכמובן - לישראל... באנגליה נמכרו עד כה כמה מאות יחידות עם מרכב של היספאנו, בשם Touro (ראו תמונה מצ"ב). המנוע הוא OM457 בהספק של 354 כ"ס. ע"פ לוחית הזיהוי, המשקל הכולל הוא 19 טון.
 

gsx750f

New member
../images/Emo51.gifעל ההסבר אין כמוך

OC500RF
המדובר בשלדה של מרצדס (חברת-הבת שלה ליצור אוטובוסים מכונה EvoBus) עם רצפה מוגבהת (Raised floor). היא הוצגה לראשונה באוגוסט 2000. השלדה מיוצרת במפעלי מרצדס במנהיים, ועד כה נחתמו הסכמי הרכבה עם יצרני מרכב רבים, בהם קאאטנו הפורטוגזית, איריזאר והיספאנו הספרדיות, וכן TEMSA הטורקית. השלדות מיוצאות גם למזרח אסיה, למקסיקו (שם נקרא האוטובוס Multego), וכמובן - לישראל... באנגליה נמכרו עד כה כמה מאות יחידות עם מרכב של היספאנו, בשם Touro (ראו תמונה מצ"ב). המנוע הוא OM457 בהספק של 354 כ"ס. ע"פ לוחית הזיהוי, המשקל הכולל הוא 19 טון.
על ההסבר אין כמוך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה