לא על החומוס לבדו... עדכונים מירושלים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה מתכוון ל-BRT ודומיהם?

בעיקר
מתי נראה אותם בכבישים
אתה מתכוון ל-BRT ודומיהם?
כמו הפיליאס שהיה פה? נכון לעכשיו לא התקבלה החלטה להפעלתם. הפיליאס נמצא לא הכי מתאים לתנאי ההפעלה והאחרים (היו שתי הצעות כאלה) - טרם נוסו.
 

koko5174

New member

davidfainshtein

Member
מנהל
זה שיש מודעה אני יודע.

כן
אתה בטוח? יש קישור למודעה הזו באתר העריה: http://www.rakevetkala.org.il/images/news/phil_broch.pdf
זה שיש מודעה אני יודע.
האוטובוס הראשון בתמונה הוא הפיליאס ההולנדי שהיה פה בניסוי מקיף בשנה שעברה. אנוכי ורבים מחברי הפורום השתתפנו בניסויים ובבדיקות ואת תמונותיו אתה יכול למצוא בעשרות בארכיון הפורום ובאלבום המוקדש לו באלבומי הפורום. לאחר שהיה בת כחצי שנה בארץ, במהלכה הוא נסע בכל הערים המרכזיות בישראל, נתגלו מספר אי התאמות לתח"צ המקומי והוא הוחזר אחר כבוד להולנד. אינני אומר שנסתם עליו הגולל. זהו דור ראשון של אוטובוסים מסוג זה והם מופעלים במספר מקומות מצומצם ברחבי העולם. בחלקם הוא לא הצלחה גדולה, בלשון המעטה. המדיניות של תכנית האב לתחבורה בירושלים היא לרכוש פתרונות שיעילותם כבר הוכחה בשטח ולא "להתגלח" על פתרונות יצירתיים וחדשים שטם נוסו. הפיליאס עצמו, מלבד היותו אוטובוס חלש יחסית שאינו מתאים לטופוגרפיה הירושלמית, מונע בשני מנועים: חשמל וגז. משרד הבטחון הביע חשש (לא מוצדק לדעתי) שמנוע גז מהווה סכנה בטחונית חמורה במקרה של פיגוע ועל כן הוצעה החלפה של מערכת הגז במערכת סולר סטנדרטית בתקן יורו 4. דבר שמסרס לחלוטין את רוב היתרונות של האוטובוס. לכן, בשלב זה הופסקו הניסויים במערכות דומות. מה צופן לנו העתיד? נחיה ונראה.
 

Image of me

New member
תודה רבה! תמונות נהדרות.

לא על החומוס לבדו... עדכונים מירושלים
ביום שישי העיר אותי רמי ב-9 לפנות בוקר... "עוד שעה אני בתחנה מרכזית". החלטנו לעשות סקירה מקיפה של כל העבודות על הרק"ל בבירה. השרשור, כרגיל, ארוך כי אני גרוע בלסנן תמונות... אם לא אצליח לסיים אותו כעת - ההמשך יבוא מאוחר יותר.
תודה רבה! תמונות נהדרות.
אהבתי במיוחד את התמונות מהאוויר (סביבות 20+). מאיפה הן צולמו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה