לסיום: דברי תודה ועל הצפוי בהמשך הפרויקט.
ברצוני להודות להנהלת הפרויקט על המידע והשת"פ הפורה עם הפורום. תודה מיוחדת על הבלעדיות שקיבל הפורום בסיקור הראשוני של ההגעה ההיסטורית של מכונת ה-TBM המופלאה. לשמחתי הרבה, תקוותי לזרימה חופשית של מידע מהפרויקט לפורום התגשמה מעל המצופה. להלן סיכומון של מידע לו"זי על הצפוי לנו בהמשך הפרויקט.
בעוד כשבועים וחצי עד שלושה - פריצת מנהרה 2 לאוויר החופשי.
פברואר 2012 - תחילת כרייתה של מנהרה 1 ע"י הרוסים.
יולי 2012 - ה-TBM של שפיר מתחילה לעבוד על 11.6 ק"מ של מנהרה מס' 3. קודם לכך, ייכרו 150 מ' של מנהרה זו בשיטת NATM הקונבנציונאלית.
"חופרי השרון" היא שתבצע את גשר מס' 9 של הפרויקט. הגשר נכנס כעת לתכנון שייארך כחצי שנה פלוס-מינוס ותחילת העבודות עליו צפויה באפריל-מאי 2012. החברה קיבלה הודעת דחייה על תחילת העבודות.
סוף ספטמבר/תחילת אוקטובר - תחילת העבודות על גשר 10, גשר הרכבת הגבוה בארץ. לילה טוב!